Šodien sākās izstāde auto nozares profesionāļiem "Automechanika Frankfurt", kas veltīta auto detaļu, remonta un apkopes thenoloģiju tematikai. Izstādes ietvarā ir arī Ķīnas ražotāju elektrisko auto modeļu izstāde.
Izstādi ar uzrunu un tiesneša svilpes signālu atklāja slavenais itāliešu futblola tiesnesis Pjērluidži Kolina. Šoreiz izstādē pārstāvēti 4200 uzņēmumi no 170 pasaules valstīm, tā sadalīta 12 hallēs, katrā pa vairākām ekspozīciju zālēm un katra no tā veltīta savai tematikai - daļas un komponentes, diagnostika un remons, riepas un riteņi, virsbūve un krāsas, auto mazgāšana un detailings, eļļas, lubrikanti un degvielas, piederumi, elektrība un elektronika, programmatūra un savienojumi u.c.
Atsevišķa zāle veltīta arī Ķīnas elektrisko auto modeļu ekspozīcijai. Šogad izstādē jūtams, ka Ķīnas ražotāji jo īpaši cenšas ielauzties Eiropas tirgū gan ar dažādām auto industrijas tehnoloģijām, gan ar auto modeļiem. Tas arī saprotams, ņemot vērā to, ka citi pasaulē lielākie auto ražotāji ir piebremzējuši elektrisko auto attīstību un atgriežas pie iekšdedzes dzinējiem. Ķīnas auto ražotāju dalība auto mehānikas izstādē ir likumsakarīga arī tādēļ, ka eiropiešiem Ķīnas auto tirgus ir nepazīstams un ir bažas par to, vai Ķīnas automobili varēs pienācīgi apkopt vai saremontēt. Ķīnieši arī izmanto katru izdevību popularizēt savus produktus. Piemēram, vakardien preses konference un mediju tūre pa izstādes hallēm notika brīdī, kad izstādes dalībnieki vēl tikai būvēja un iekārtoja savus stendus, tikmēr dalībnieki no Ķīnas jau aicināja iepazīties ar saviem produktiem.
Vērtējot izstādītos auto modeļus, rodas iespaids, ka ķīnieši nolēmuši uzrunāt eiropiešus ar 'maksimāli daudz par zemu cenu' metodi. Jeb visi piedāvātie modeļi Eiropā tiks piedāvāti tikai bagātīgākajās komplektācijās ar ļoti daudz komforta un drošības aprīkojuma ekstrām. Arī salona apdare un montāžas kvalitāte pirmajā brīdī neliek vilties un veiktspējīgi vidējās klases elektriskie automobiļi maksā no 36 000 līdz 50 000 EUR. Arī par ārējo dizainu jāsaka, ka Ķīnas auto vairs nav neveiksmīgas Eiropas auto modeļu kopijas, jo īpaši Geely, BYD un Avatar ražotajiem modeļiem. Tas arī tādēļ, ka Ķīnas auto ražotāji auto dizainus veido Eiropā.
Sākotnējais piedāvājums ir vilinošs, bet kas notiks pēc tam? Vai Ķīniešiem izdosies iekarot Eiropas pircēju sirdis un prātus, laiks rādīs. Eiropieši grib būt pārliecināti par iespēju šos auto apkopt un remontēt, kā arī tos veiksmīgi pārdot lietotu auto tirgū.
Ķīnas elektroauto ekspozīcija izstādē Automechanika Frankfurt Foto: iAuto.lv
Ķīnas elektroauto ekspozīcija izstādē Automechanika Frankfurt Foto: iAuto.lv
Ķīnas elektroauto ekspozīcija izstādē Automechanika Frankfurt Foto: iAuto.lv
Ķīnas elektroauto ekspozīcija izstādē Automechanika Frankfurt Foto: iAuto.lv
Ķīnas elektroauto ekspozīcija izstādē Automechanika Frankfurt Foto: iAuto.lv
Ķīnas elektroauto ekspozīcija izstādē Automechanika Frankfurt Foto: iAuto.lv
Ķīnas elektroauto ekspozīcija izstādē Automechanika Frankfurt Foto: iAuto.lv
Ķīnas elektroauto ekspozīcija izstādē Automechanika Frankfurt Foto: iAuto.lv
Ķīnas elektroauto ekspozīcija izstādē Automechanika Frankfurt Foto: iAuto.lv
Ķīnas elektroauto ekspozīcija izstādē Automechanika Frankfurt Foto: iAuto.lv
Ķīnas elektroauto ekspozīcija izstādē Automechanika Frankfurt Foto: iAuto.lv
Ķīnas elektroauto ekspozīcija izstādē Automechanika Frankfurt Foto: iAuto.lv
Ķīnas elektroauto ekspozīcija izstādē Automechanika Frankfurt Foto: iAuto.lv
Ķīnas elektroauto ekspozīcija izstādē Automechanika Frankfurt Foto: iAuto.lv
Ķīnas elektroauto ekspozīcija izstādē Automechanika Frankfurt Foto: iAuto.lv
Ķīnas elektroauto ekspozīcija izstādē Automechanika Frankfurt Foto: iAuto.lv
Ķīnas elektroauto ekspozīcija izstādē Automechanika Frankfurt Foto: iAuto.lv
Ķīnas elektroauto ekspozīcija izstādē Automechanika Frankfurt Foto: iAuto.lv
Ķīnas elektroauto ekspozīcija izstādē Automechanika Frankfurt Foto: iAuto.lv
Ķīnas elektroauto ekspozīcija izstādē Automechanika Frankfurt Foto: iAuto.lv
Ķīnas elektroauto ekspozīcija izstādē Automechanika Frankfurt Foto: iAuto.lv
Ķīnas elektroauto ekspozīcija izstādē Automechanika Frankfurt Foto: iAuto.lv
Ķīnas elektroauto ekspozīcija izstādē Automechanika Frankfurt Foto: iAuto.lv
Ķīnas elektroauto ekspozīcija izstādē Automechanika Frankfurt Foto: iAuto.lv
Ķīnas elektroauto ekspozīcija izstādē Automechanika Frankfurt Foto: iAuto.lv
Ķīnas elektroauto ekspozīcija izstādē Automechanika Frankfurt Foto: iAuto.lv
Ķīnas elektroauto ekspozīcija izstādē Automechanika Frankfurt Foto: iAuto.lv
Ķīnas elektroauto ekspozīcija izstādē Automechanika Frankfurt Foto: iAuto.lv
Ķīnas elektroauto ekspozīcija izstādē Automechanika Frankfurt Foto: iAuto.lv
Ķīnas elektroauto ekspozīcija izstādē Automechanika Frankfurt Foto: iAuto.lv
Ķīnas elektroauto ekspozīcija izstādē Automechanika Frankfurt Foto: iAuto.lv
Ķīnas elektroauto ekspozīcija izstādē Automechanika Frankfurt Foto: iAuto.lv
Ķīnas elektroauto ekspozīcija izstādē Automechanika Frankfurt Foto: iAuto.lv
Ķīnas elektroauto ekspozīcija izstādē Automechanika Frankfurt Foto: iAuto.lv
Ķīnas elektroauto ekspozīcija izstādē Automechanika Frankfurt Foto: iAuto.lv
Ķīnas elektroauto ekspozīcija izstādē Automechanika Frankfurt Foto: iAuto.lv
Ķīnas elektroauto ekspozīcija izstādē Automechanika Frankfurt Foto: iAuto.lv
Ķīnas elektroauto ekspozīcija izstādē Automechanika Frankfurt Foto: iAuto.lv
Ķīnas elektroauto ekspozīcija izstādē Automechanika Frankfurt Foto: iAuto.lv
Ķīnas elektroauto ekspozīcija izstādē Automechanika Frankfurt Foto: iAuto.lv
Ķīnas elektroauto ekspozīcija izstādē Automechanika Frankfurt Foto: iAuto.lv
Ķīnas elektroauto ekspozīcija izstādē Automechanika Frankfurt Foto: iAuto.lv
Ķīnas elektroauto ekspozīcija izstādē Automechanika Frankfurt Foto: iAuto.lv
Ķīnas elektroauto ekspozīcija izstādē Automechanika Frankfurt Foto: iAuto.lv
Ķīnas elektroauto ekspozīcija izstādē Automechanika Frankfurt Foto: iAuto.lv
Ķīnas elektroauto ekspozīcija izstādē Automechanika Frankfurt Foto: iAuto.lv
Ķīnas elektroauto ekspozīcija izstādē Automechanika Frankfurt Foto: iAuto.lv
Ķīnas elektroauto ekspozīcija izstādē Automechanika Frankfurt Foto: iAuto.lv
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.
Domāju ka esu kaut ko padirsis autoterminoloģijā un ieguglēju "tireņi" ...