Audi rūpnīcu Briselē varētu pārņemt Ķīnas Nio - iAuto

Audi rūpnīcu Briselē varētu pārņemt Ķīnas Nio 7

 

Foto: Ingars Tenis

iAuto | 22.septembris 2024 9:08

Vācu mediji vēsta, ka nerentablo Audi rūpnīcu Briselē varētu pārņemt ķīnieši, turklāt, iespējams, Nio nav vienīgais Ķīnas ražotājs, kas šādā veidā cer tikt pie iespējas apiet ES uzliktās importa nodevas.

Audi ir atzinis, ka pircējiem par elektrisko Q8 e-tron ir maza interese, ražotne Briselē nenes peļņu un vienīgais risinājums, kas varētu glābt rūpnīcas kolektīvu no atlaišanas, ir atrast tai pircēju.

Saskaņā ar vācu medija Süddeutsche  Zeitung (SZ) informāciju, interesi par rūpnīcu izrādījis Ķīnas Nio, kas Briselē varētu izveidot savu automobiļu montāžu no detaļu komplektiem, šādā veidā apejot muitas nodevas, ko ES uzlikusi Ķīnā ražotajiem elektromobiļiem.

Oficiālā apstiprinājuma no Audi nav, taču avoti no ražotāja aprindām ziņo, ka Nio delegācija jau pabijusi rūpnīcā un darījums varētu tikt apstiprināts tuvāko dienu laikā.

Ķīniešiem tā būtu legāla iespēja apiet līdz pat 37% lielās muitas nodevas, savukārt Eiropas Savienībai tas būtu smags trieciens šī brīža situācijā, kad tā daudz runā par to, kā aizstāvēt Eiropas industriālo nākotni – īpaši pret Ķīnas draudiem.

Tiek minēts arī tas, ka Nio nebūt nav vienīgais Ķīnas uzņēmums, kas Audi un tā mātesuzņēmuma Volkswagen šī brīža smagajā situācijā saredz savu iespēju.

 
7 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
Xo 23.septembris 2024 8:45
15 1 Atbildēt

Eiropa pagaišgad ieviesa PET pudelēm `nezūdošos korķus` ekoloģijas vārdā ... Ķīna uzbūvēja 47 jaunas ogļu termoelektrostacijas ... kamēr paši griezīs sev ciet skābeklis, nekas nemainīsies ... noraujiet nost visus tos ekoloģijas sūdus un lietas aizies ... Brīvību Benzīnam !!!

BMW 23.septembris 2024 8:39
12 0 Atbildēt

Sākumā pārņems rūpnīcu, bet pēc tam arī tirgu!

pagarinātājs 22.septembris 2024 12:13
9 0 Atbildēt

Kādas tad ir tās "jaunās paaudzes prasības"? Planšetes un elektroniskie gadžeti visās malās? "Zaļais kurss"? Vai patīk, ka auto ir tāds palieto un izmet variants?

Manuprāt, audi bija audi, kad ražoja kvalitatīvus un izturīgus auto līdz kādiem 2000 gadu sākuma gadiem. Pēc tam viss gāja uz leju. Protams, līdzīgs stāsts arī ar pārējiem ražotajiem. Tie laiki ir pagājuši.

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

88 gados nebijis notikums: Volkswagen slēdz Drēzdenes rūpnīcu 25

Vācijas autobūves uzņēmums Volkswagen šonedēļ pārtrauks darbu vienā no savām rūpnīcām. Lasīt vairāk

 

Pāris, kas nav pāris. Kas kopīgs Lynk & Co modeļiem 02 un 08? (+ VIDEO)

Šoreiz TV Autoziņās salīdzinām divus it kā nesalīdzināmus Lynk & Co modeļus - elektromobili 02 un lādējāmā hibrīda 08. 02 kļuva par pirmo Lynk elektromobili Eiropas tirgū, un tas simboliski sekoja hibrīdautomobilim 01. Lynk & Co 08 turpretim ir tehniski identisks Volvo XC40. Lasīt vairāk

 

Vai Cupra sportiskais gars joprojām ir dzīvs? Atbildi meklē Jānis Vanks (+ VIDEO) 1

Cupra zīmols savulaik bija SEAT automašīnu sporta divīzija. Kopš tas kļuvis neatkarīgs, nebūt ne visas Cupra automašīnas aprīkotas ar 300 zirgspēku motoriem, un ražošanas apjomi tikko pārsnieguši miljonu. Vai tikai Cupra nav pārāk iegājusi "meinstrīmā"? Lai to noskaidrotu, paņemsim jaunāko Formentor VZ ar nu jau 333 ZS, un noskaidrosim, vai Cupra joprojām ir ātri un vienlaikus droši? Lasīt vairāk

 

351 211 eiro: Porsche gatavo kolekciju modeli par godu Ferdinandam Aleksandram Porše (+ FOTO) 2

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs Porsche paziņojis par jaunu īpašo modeli, kas tiks saražots 90 vienībās un piedāvāts kolekcionāriem par nedaudz vairāk kā 350 000 eiro. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti