Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Audi slēgs elektroauto ražošanas rūpnīcu Briselē 5

 

Foto: Ingars Tenis

Nozare.lv | 3.novembris 2024 11:39

Vācijas autobūves uzņēmums "Audi" nākamā gada februāra beigās plāno pārtraukt elektrisko automobiļu ražošanu rūpnīcā netālu no Briseles, otrdien paziņoja autoražotājs un arodbiedrības pārstāvji.

Vācijas autobūves koncernā "Volkswagen" ietilpstošais "Audi" par ieceri pārtraukt "Q8 e-tron" modeļa ražošanu Vorstas rūpnīcā uz dienvidiem no Beļģijas galvaspilsētas paziņoja jau gada sākumā, neminot konkrētu datumu.

"Audi" Beļģijas struktūrvienība apstiprinājusi, ka no 2025.gada 28.februāra valstī vairs netiks ražots šis modelis, tāpēc šī rūpnīca tiks slēgta, paziņoja valsts arodbiedrība CNE.

Tādējādi šī kļūs par pirmo rūpnīcu, kuru "Volkswagen" grupa slēgusi Eiropā pēdējo vairāku desmitgadu laikā.

"Audi" šajā rūpnīcā nodarbina aptuveni 3000 cilvēku.

Tikmēr pats "Volkswagen" šonedēļ paziņoja par plāniem Vācijā slēgt vismaz trīs rūpnīcas un likvidēt desmitiem tūkstošu darbavietu.

Eiropas Savienība noteikusi mērķi līdz 2035.gadam pakāpeniski pārtraukt jaunu ar iekšdedzes dzinējiem aprīkotu automobiļu tirdzniecību, taču pieprasījums pēc elektriskajām automašīnām bijis vājāks nekā cerēta, ņemot vērā gausu elektrisko automobiļu uzlādes infrastruktūras ieviešanu, valdības atbalsta mehānismu atcelšanu šādu automašīnu iegādēm atsevišķās valstīs un papildu neskaidrībām, ko radījusi nodevu ieviešana Ķīnā ražotu elektroauto importam vairākos tirgos.

 
5 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
Hm 3.novembris 2024 15:53
4 0 Atbildēt

Only way for cars is electrofication, teica audi boss.

Vai tas nav Nokia Windows Phone liktenis?

imzz 4.novembris 2024 10:31
2 0 Atbildēt

Tikmēr pats "Volkswagen" šonedēļ paziņoja par plāniem Vācijā slēgt vismaz trīs rūpnīcas un likvidēt desmitiem tūkstošu darbavietu.

Viens no iemesliem rūpnīcu slēgšanai noteikti ir tas, ka citādi likumīgi darbiniekiem nemaz nevar pārtraukt maksāt pēc vienošanās ar arodbiedrību, līgumiem un darba likumdošanas. Nedomāju, ka "bezalgas atvaļinājumi" Vācijā vai Beļģijā  iespējami.

Oskars 4.novembris 2024 9:20
1 0 Atbildēt

Bēda ir nevis elektrifikācijā, bet mākslīgā preces sadārdzinājumā. VW grupa bija pārāk alkatīga, nelika jaudīgākuss motorus lētā gala elektro auto un ļoti ietaupīja uz dārgā gala autiņiem (tas pats EQ8 ir bāzēts uz divas klases zemāku platformu). Vienīgais izņēmums ir Porche Taycan un Audi modelis uz tā bāzes.

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Pauls Timrots dalās iespaidos par jaunākajiem auto no Dacia Duster līdz Mercedes-Benz E-klasei (+ VIDEO) 1

Pauls Timrots, viens no “Latvijas Gada auto 2025” žūrijas dalībniekiem, dod savu vērtējumu par dažiem no galvenās balvas pretendentiem, izceļot to stiprās un vājās puses. Lasīt vairāk

 

ASV driftētājs ar Dodge Charger ietriecas cilvēku pūlī; divi smagi ievainoti (+ VIDEO) 5

ASV nelegālā drifteru saietā nopietnus ievainojumus guvuši divi 19 gadus veci jaunieši, kurus pārbrauca automašīna. Lasīt vairāk

 

20 000 elektroauto 2030.gadā - reāls vai pārāk neambiciozs mērķis? (+ VIDEO) 10

Nacionālajā enerģētikas un klimata plānā 2021.-2030.gadam ierakstīts, ka 2030.gadā Latvijā jābūt 20 000 elektroauto. Šobrīd to skaits sasniedz teju 9000. Kāpēc mērķis nav ambiciozāks? Klimata un enerģētikas ministrijas parlamentārais sekretārs Jānis Irbe prognozi nespēj paskaidrot, bet ministrijas valsts sekretāre Līga Kurevska piebilst, ka ministrija balstījusies uz citu valstu pieredzi. Lasīt vairāk

 

Kamēr ēdu burgeri uzlādēju elektroauto 50 km distanci 7 minūtēs! Tas ir ātri vai ilgi? (+ VIDEO) 36

iAutolv pārliecinās, ka septiņu minūšu garā starpbrīdī Kia elektromobilis pagūst uzlādēties nākamo 50 kilometru veikšanai. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti