Meksikā ražotais komerctransportlīdzeklis būs aptuveni 11 procentus lētāks nekā tiešais konkurents Ford Transit.
Ar ASV tirgum paredzēto Chevrolet Express meksikāņu Express Max nav nekāda sakara, jo tas ir Chevrolet ķīniešu partnera SAIC Maxus V70 tehniskais dvīnis. Furgons ir 5,36 m garš, apveltīts ar trīsvietīgu kabīni, 1,3 tonnu kravnesību un kravas telpu, kas ļauj pārvadāt līdz 8,3 kubikmetriem kravas.
Motortelpā atrodas divlitru dīzeļdzinējs. Šajā gadījumā tas ir jaudīgāks nekā Ķīnas modelim, attīstot 169 Zs, taču tiek piedāvāts vienīgi kombinācijā ar sešu pakāpju manuālo transmisiju, deviņu pakāpju automātu nepiedāvājot pat par papildu maksu.
Aprīkojums ir šādiem modeļiem patīkami dāsns – diožu lukturi pilnā komplektā, multivides sistēma ar 12,3 collu skārienekrānu, četri skaļruņi un atpakaļskata kamera, kruīza kontrole un augstumā regulējama stūre ar multifunkciju pogām.
Chevrolet Express Max cena Meksikas tirgū ir sākot no 758 100 Meksikas peso (aptuveni 34 500 eiro), kas nozīmē, ka kravas furgons ir par 11 procentiem lētāks nekā Ford Transit Custom bāzes modelis.
Nākotnē Meksikā ražotā Chevrolet modeļa modifikāciju skaits tiks palielināts, piedāvājot komerctransportlīdzekļus arī citos tirgos.
Chevrolet ķeras pie vecajiem trikiem, pārsaukt lētus aziātu drapakakus par Chevrolet un uzskrūvēt cenu. Eiropa to pašu darīja ar Daewo mašīnām.