Viedā elektroniskā sistēma pati regulēs ātrumu un bremzēšanas spēku, atvieglojot vadītāja darbu, saudzējot mehānisko bremžu mehānismus un samazinot degvielas patēriņu.
Ražotājs informē, ka jaunā “Smart Regeneration System Plus” izmanto navigācijas un maršruta informāciju, lai laikus veiktu bremzēšanas spēka un ātruma regulēšanu, lai vadītājam nebūtu jāspiež bremžu pedālis, turklāt sistēma automātiski palēnina transportlīdzekli, kad mainās ātruma ierobežojumi.
Jaunā tehnoloģija, kas pieejama kā bezmaksas jauninājums Kia Connect veikalā, nodrošina lielāku braukšanas komfortu, pateicoties paredzamākai un maigākai bremzēšanai, kā arī samazina vajadzību izmantot mehāniskās bremzes, palielinot energoefektivitāti un samazinot nodilumu.
Viedo bremžu sistēma var aktivizēt, vismaz uz vienu sekundi nospiežot labo svirslēdzi aiz stūres. Pēc tam instrumentu blokā parādās uzraksts “AUTO”, un ātrums tiek automātiski pielāgots, pamatojoties uz navigācijas datiem.
man ir iepriekšējās paaudzes šī auto priekštecis - Soul. Ar "auto" bremžu iestatījumiem no radara. Neizmantoju, jo man nepatīk doma, ka es varētu pierast pie tādas sistēmas, un "aizmirst" ka bremzes spiežamas pašam!
>Ar "auto" bremžu iestatījumiem no radara.
Kaut ko samurgoji vai arī nezini kā sauc adaptīvo kruīzkontroli?
tev nav vienalga. kā to kurš sauc? Un nē, tā nav 'tikai' adaptīvā kruīzkontrole, arī neieslēdzot kruīzu rekuperācija piebremzē auto, ka konstatē satiksmes palēnināšanos, pie kam to var iestatīt trīs dažādos agresivitātes (jeb - attāluma) līmeņos. Vai sistēma pie ekstrēmas situācijas bremzē arī ar darba bremzēm, nezinu.