Visi komentāri - Krievi masveidā atgriež dīleriem ķīniešu auto, kas noticis?

Krievi masveidā atgriež dīleriem ķīniešu auto, kas noticis? 10

 

Ilustratīvs attēls: Geely Emgrand 7 pēc 2 gadiem Krievijā Foto: Ekrānbilde no Youtube.com

iAuto.lv | 12.aprīlis 2025 4:31

Krievi sākuši masveidā atdot tirgotājiem atpakaļ Ķīnas ražotāju automašīnas. Vairumā gadījumu tas saistīts ar defektiem, tomēr ne vienmēr pircēju rīcība ir godīga.

Krievijā parādījusies jauna tendence – arvien vairāk defektīvo ķīniešu automašīnu atgriežas atpakaļ pie izplatītājiem, vairākiem zīmoliem garantijas prasību līmeni pārsniedzot pat 50 procentus no pārdoto automašīnu skaita, raksta Motor.ru, atsaucoties uz auto holdinga Verra izpilddirektores Bojaršinovas sniegto informāciju, kas piebildusi, ka ķīnieši pilnībā nekompensē tirgotājiem remonta izmaksas.

Turklāt nekvalitatīvo automašīnu dēļ cieš pārdevēju reputācija.  

Tomēr klientu sūdzības ne vienmēr ir godīgas, tādēļ daži no pārdevējiem to sauc par “klientu terorismu”. Visbiežāk gadījumi par defektīvo automašīnu atgriešanu izplatītājam atrisina bez tiesas, taču bieži vien klienti iesniedz nepamatotus pieprasījumus, cenšoties piepelnīties uz pārdevēja rēķina, stāsta tirgotāji.

Tikmēr Ķīnas automašīnu imports Krievijā strauji krītas. Pirmo reizi divu gadu laikā Krievija pārstājusi būt Ķīnas autobūves produktu galvenā importētāja, palaižot sev priekšā Meksiku un AAE. Galvenie krituma iemesli ir pārpildītās noliktavas un Ķīnas ražotāju vietējo ražotņu izveide.

 
Visi komentāri
 
Viencexpercs 12.aprīlis 2025 10:56
3 2 Atbildēt

Pirms skandiniet fanfaras, izlasiet pēdējo frāzi:

"Ķīnas ražotāju vietējo ražotņu izveide"

ķīnieši būvē rūpnīcas krievijā. Krieviem dod darbu un budžetā pludina naudiņu. Toties volksvāgenus uz turieni eksportēt nedrīkst - sankcijas. Krieviem sava nauda jāinvestē ieroču ražošanā, nevis jāatdot vāciešiem

HE 12.aprīlis 2025 11:32
9 2 Atbildēt

Redzot to kādā kvalitātē ir ķīnā ražotie auto , tad nebūs grūti iedomāties kā tos ķīnas auto taisīs krievi pie sevis rūpnīcās...

Truba 12.aprīlis 2025 14:40
5 0 Atbildēt

Krievijā strādās ķīnieši, ne krievi. Labumu viennozīmīgi gūds ķīnieši.

0pis 12.aprīlis 2025 15:02
1 0 Atbildēt

Pareizi. Krievi lien trubā.

Krotow 12.aprīlis 2025 15:21
2 1 Atbildēt

Varu iedomāties kā tie auto izskatīsies pēc pāris gadiem uz mūsu sālītajiem ceļiem.

AAA 12.aprīlis 2025 15:58
12 2 Atbildēt

Raksts ne par ko, nav piemineta neviena auto marka un konkrets modelis, vai kada no sim auto markam ir pieejama europas tirgu un kadas ir auto kibeles, tapat nevajag aizmirst, ka Kina tapat ka PSRS razoja diva veda kvalitates produktus vienu ieksejam tirgu ar zemaku kvalitati un otra eksportam uz rietumu tigru ar pavisam citu kvalitati, MG ar saviem modeliem Zs un Hs eiropas tirgu ir jau pieejams 10 gadus un otreizeja tirgu ir diezgan pieprasiti, tapat DSFK, OMODA, DR Auto, EVO un SMW jau 5 gadu garuma ir pieradijusi, ka rietumeiropas tirgu kibeles nedod, tapat nevajag aizmirst Volvo subprotuktos ka LYNK&CO vai Polster

imzz 13.aprīlis 2025 10:30
1 0 Atbildēt

Runa , jādomā, ir par 2.škiras, ne top, Ķīnas ražotāju auto, jo aktīvi krievu tirgotāji sapirkās tādus bez noteikumiem un garantijām no ķīniešiem. Un šos tirgotājus dēvēt par dīleriem ir pārspīlējums, jo vairumam no viņiem nav nekāda sakara ne ar Ķīnas oficiāliem dīleriem, ne ražotājiem.

Krotow 13.aprīlis 2025 13:10
0 0 Atbildēt

Arī tas ir taisnība. Un tas baida ja Ķīnas auto te parādīsies vairāk. Jo nadzīgu autodarboņu arī te netrūkst.

0pis 13.aprīlis 2025 15:55
0 0 Atbildēt

Kas baida? Ja cilvēki ir gatavi pirkt jaunu auto no rokas, bez garantijas un ofic. servisa - kāpēc lai citiem būtu jābaidās? Lai baidās pircējs.

Onsis 13.aprīlis 2025 9:52
2 0 Atbildēt

Krievi jau bija pieraduši pie eiropas kvalitātes auto, un aizmirsuši par saviem moskoļičiem. Tagad tas atgriežas un nav vairs apmierināti!

Tavs komentārs
 
 
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Francija atcels elektrisko automašīnu atbrīvojumu no reģistrācijas maksas 1

Francija no 1. maija atcels likumu, kas elektriskās automašīnas atbrīvoja reģistrācijas nodevām. Lasīt vairāk

 

Elektrisko Range Rover testē ziemas apstākļos; starts 2026. gadā

Žurnālistiem tika dota iespēja iepazīties ar Range Rover EV – Mercedes G-klases konkurentu, kas tirgū gaidāms 2026. gadā. Lasīt vairāk

 

Saruna ar NBS komandieri ģenerālmajoru Kasparu Pudānu par NBS attīstību un karavīra tēlu sabiedrībā (+ VIDEO)

Drošības situācija pasaulē arvien saglabājas nestabila un grūti prognozējama, taču Nacionālie bruņotie spēki būs un paliks mūsu valsts aizsardzības mugurkauls, kas ne vien fiziski rūpējas par Latvijas teritorijas un iedzīvotāju drošību, bet ar savu publisko tēlu un klātbūtni sabiedrībā veicina patriotismu un noturību. Lasīt vairāk

 

Drīzumā arī Eiropā - Leapmotor ar jauniem modeļiem Šanhajas izstādē (+ FOTO) 1

Leapmotor jaunumiem jāpievērš uzmanību kaut vai tādēļ, ka Ķīnas uzņēmums ir Stellantis partneris, kas savus modeļus piedāvā arī Eiropas tirgū. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti