Volkswagen parāda ID.Era, ID.Aura un ID.Evo, taču – tie ir koncepti un Ķīnas tirgum (+ FOTO) - iAuto

Volkswagen parāda ID.Era, ID.Aura un ID.Evo, taču – tie ir koncepti un Ķīnas tirgum (+ FOTO) 3

 

Foto: Volkswagen

iAuto.lv | 24.aprīlis 2025 4:22

Būtu jauki tik daudz jaunumu sagaidīt no pazīstamās vācu markas, taču – tie ir koncepti, kas izstrādāti kopā ar Ķīnas partneriem un paredzēti Ķīnas tirgum.

2024. gada Šanhajas autoizstādē Volkswagen nodemonstrēja konceptu ID.Code, bet šī gada izstādē tas prezentē veselus trīs: ID.Aura, ko izstrādājis FAW-Volkswagen, ID.Evo, kas tapis Volkswagen Anhui un ID.Era, kura autors ir SAIC Volkswagen - trīs principiāli atšķirīgus modeļus, kas izstrādāti nepārprotami koncentrējoties uz Ķīnas tirgu.

ID. Era ir pilnizmēra SUV ar trim sēdvietu rindām un pirmais pirmais Volkswagen ar gaitas diapazona paplašinātāju. Paredzams, ka SUV kopējais nobraukums sasniegs 1000 kilometru, no kuriem 300 kilometrus tas varēs veikt ar elektrību.

Arī ID.Evo pieskaitāms pie SUV, taču pretēji stūrainajam un ar masīvu priekšpusi apveltītajam Era, Evo virsbūves līnijas ir ievērojami plūdenākas un aerodinamiskākas. Evo ir pilnībā elektrisks transportlīdzeklis un paredzēts jaunākiem klientiem. Evo izcelsies ar 800 voltu platformu un "zonālo arhitektūru", kas ne tikai atvieglo plašu jaunu digitālo pakalpojumu klāstu ieviešanu, bet arī nepārtraukti paplašina piedāvājumu ar atjauninājumiem īsos intervālos.

Trešajam konceptam ID.Aura ir hečbeka sedana virsbūve un tas ir pirmais konceptautomobilis, kura pamatā ir kompaktā platforma (CMP) ar zonālo elektronisko arhitektūru, ko Volkswagen izstrādājis īpaši Ķīnai. Šajā platformā izmantotā tehnoloģija augsta līmeņa automatizētai braukšanai nosaka jaunus standartus inteliģentai, taču dabiskai braukšanas uzvedībai, pateicoties MI atbalstītajai augstas veiktspējas skaitļošanas jaudai.

Tiek ziņots, ka visu trīs konceptu sērijveida pieder pie 30 modeļu ofensīvas, ko Volkswagen plāno realizēt Ķīnas tirgū līdz 2027. gadam. Volkswagen cer, ka jaunie produkti palīdzēs uzlabot situāciju Ķīnā, kur konkurentu spiediena dēļ pārdošanas apjomi pastāvīgi samazinās. Lai to panāktu, vācieši ir gatavi sasniegt “ķīniešu ātrumu”, sērijveida modeļu izstrādei veltot ne vairāk kā 34 mēnešus.

Foto: Volkswagen

Foto: Volkswagen

Foto: Volkswagen

Foto: Volkswagen

Foto: Volkswagen

Foto: Volkswagen

 
3 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
BMW 24.aprīlis 2025 8:50
2 3 Atbildēt

Priekš ķīniešiem taisa smukus auto par limonādi, bet Eiropiešiem tirgo dārgus, neglītus mēslus!

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

88 gados nebijis notikums: Volkswagen slēdz Drēzdenes rūpnīcu 4

Vācijas autobūves uzņēmums Volkswagen šonedēļ pārtrauks darbu vienā no savām rūpnīcām. Lasīt vairāk

 

Kuru upurēt? – atkal baumas par Stellantis visu 14 zīmolu dzīvotspēju 6

Stellantis zem sava karoga sapulcējis 14 lieliskus spēlētājua, tomēr ne visi var lepoties ar pienesumu, kas garantē dzīvotspēju. Lasīt vairāk

 

Jau otro gadu Rēzeknes novada lauksaimnieki rotā savu tehniku un dodas izbraucienā (+ VIDEO)

Jau otro gadu Rēzeknes novada lauksaimnieki rīko visā Latvijā pamanītu akciju – sagaidot trešo adventi, viņi rotā savu tehniku un dodas izbraucienā. Iniciatīvas autori ir Knipu ģimene no Dekšāru pagasta, lai sagādātu svētku brīnumu sev un citiem, kā arī vēl vairāk saliedētu vietējos iedzīvotājus. Lasīt vairāk

 

Jau no rītdienas: Valsts policija uzsāk automatizētu lēmumu pieņemšanu par pārkāpumiem, kuri fiksēti ar tehniskajiem līdzekļiem 32

No rītdienas, 11. decembra, Valsts policija uzsāks automatizētu lēmumu pieņemšanu par pārkāpumiem, kuri fiksēti ar tehniskajiem līdzekļiem, neapturot transportlīdzekli, tādiem kā – pārvietojamie un stacionārie fotoradari, 360 grādu kameru sistēmas un vidējā ātruma kontroles radari. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti