Visi komentāri - Volkswagen parāda ID.Era, ID.Aura un ID.Evo, taču – tie ir koncepti un Ķīnas tirgum (+ FOTO)

Volkswagen parāda ID.Era, ID.Aura un ID.Evo, taču – tie ir koncepti un Ķīnas tirgum (+ FOTO) 3

 

Foto: Volkswagen

iAuto.lv | 24.aprīlis 2025 4:22

Būtu jauki tik daudz jaunumu sagaidīt no pazīstamās vācu markas, taču – tie ir koncepti, kas izstrādāti kopā ar Ķīnas partneriem un paredzēti Ķīnas tirgum.

2024. gada Šanhajas autoizstādē Volkswagen nodemonstrēja konceptu ID.Code, bet šī gada izstādē tas prezentē veselus trīs: ID.Aura, ko izstrādājis FAW-Volkswagen, ID.Evo, kas tapis Volkswagen Anhui un ID.Era, kura autors ir SAIC Volkswagen - trīs principiāli atšķirīgus modeļus, kas izstrādāti nepārprotami koncentrējoties uz Ķīnas tirgu.

ID. Era ir pilnizmēra SUV ar trim sēdvietu rindām un pirmais pirmais Volkswagen ar gaitas diapazona paplašinātāju. Paredzams, ka SUV kopējais nobraukums sasniegs 1000 kilometru, no kuriem 300 kilometrus tas varēs veikt ar elektrību.

Arī ID.Evo pieskaitāms pie SUV, taču pretēji stūrainajam un ar masīvu priekšpusi apveltītajam Era, Evo virsbūves līnijas ir ievērojami plūdenākas un aerodinamiskākas. Evo ir pilnībā elektrisks transportlīdzeklis un paredzēts jaunākiem klientiem. Evo izcelsies ar 800 voltu platformu un "zonālo arhitektūru", kas ne tikai atvieglo plašu jaunu digitālo pakalpojumu klāstu ieviešanu, bet arī nepārtraukti paplašina piedāvājumu ar atjauninājumiem īsos intervālos.

Trešajam konceptam ID.Aura ir hečbeka sedana virsbūve un tas ir pirmais konceptautomobilis, kura pamatā ir kompaktā platforma (CMP) ar zonālo elektronisko arhitektūru, ko Volkswagen izstrādājis īpaši Ķīnai. Šajā platformā izmantotā tehnoloģija augsta līmeņa automatizētai braukšanai nosaka jaunus standartus inteliģentai, taču dabiskai braukšanas uzvedībai, pateicoties MI atbalstītajai augstas veiktspējas skaitļošanas jaudai.

Tiek ziņots, ka visu trīs konceptu sērijveida pieder pie 30 modeļu ofensīvas, ko Volkswagen plāno realizēt Ķīnas tirgū līdz 2027. gadam. Volkswagen cer, ka jaunie produkti palīdzēs uzlabot situāciju Ķīnā, kur konkurentu spiediena dēļ pārdošanas apjomi pastāvīgi samazinās. Lai to panāktu, vācieši ir gatavi sasniegt “ķīniešu ātrumu”, sērijveida modeļu izstrādei veltot ne vairāk kā 34 mēnešus.

Foto: Volkswagen

Foto: Volkswagen

Foto: Volkswagen

Foto: Volkswagen

Foto: Volkswagen

Foto: Volkswagen

 
Visi komentāri
 
BMW 24.aprīlis 2025 8:50
2 3 Atbildēt

Priekš ķīniešiem taisa smukus auto par limonādi, bet Eiropiešiem tirgo dārgus, neglītus mēslus!

?? 25.aprīlis 2025 8:28
0 0 Atbildēt

Kā tad tā - ir dzirdēts, ka arī krieviem ir Aura - pseido luksuss automobilis ar nīkulīgu motoreli un nedaudz pastieptu bāzi, kas paredzēts nomenklatūras zemākajiem slāņiem. Mans jautājums - kā ar nosaukuma autortiesībām?

0pis 26.aprīlis 2025 13:36
0 0 Atbildēt

Vai tad Aura ir reģistrēta preču zīme? Turklāt krievu Aura ir gabaldarbs, to neeksportē līdz ar to šiem pilnīgi pajāt uz to ka vēl ir kāda pašbraucoša sile ar šādu nosaukumu.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Iekšdedzes dzinēji dzīvos arī pēc 2035. gada - Brisele apsver aizlieguma atcelšanu 30

Eiropas Komisija varētu atcelt likumu, kas paredzēja jaunu automašīnu ar benzīna un dīzeļa dzinējiem aizliegumu no 2035. gada. Lasīt vairāk

 

TV Auto ziņas dosies ziemas labdarības reisā (+ VIDEO)

TV Autoziņu ziemas testos esam devušies gan ar pikapiem, gan elektromobiļiem, taču mikroautobusu un minivenu reiss gan notiks pirmo reizi. Lasīt vairāk

 

Kāpēc auto īpašniekam, kurš nav izmantojis stāvvietu, tik un tā var nākties par to samaksāt? (+ VIDEO) 11

4.studijā vērsās Ilona, kura ikdienā dzīvo ārzemēs, bet ik pa laikam atbrauc uz Latviju. Vienā no šīm reizēm viņa nolēma aizvest mantas uz noliktavu Baznīcas ielā 12a. Lasīt vairāk

 

Piekabe sāk dancot (+ VIDEO) 12

Volkswagen, kas ved citu Volkswagen, apsteidz lēnāk braucošo, taču īsu brīdi pēc tam piekabe sāk "dancot" un situācija kļūst kritiska. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti