Visi komentāri - Škoda piesaka jauno Enyaq RS – jaudīgāko saimes versiju (+ FOTO)

Škoda piesaka jauno Enyaq RS – jaudīgāko saimes versiju (+ FOTO) 4

 

Foto: Škoda

iAuto.lv | 11.maijs 2025 4:28

Čehijas autoražotājs Škoda pieteicis Enyaq saimes jaudīgāko modeli RS, kura rīcībā būs 340 Zs – par 41 Zs vairāk nekā standarta modelim.

Škoda Enyaq saimei pievienots sportiskais RS modelis, kas būs pieejams Enyaq RS un Enyaq Coupe RS versijās. Abos modeļos divmotoru spēka iekārtas jauda sasniedz 250 kW (340 ZS) – par 30 kW (41 ZS) vairāk nekā standarta modelim, paātrinājumus no 0 līdz 100 km/h iespējams 5,4 sekundēs, bet maksimālais ātrums ir elektroniski ierobežots līdz 180 km/h.

Modelis atbalsta ātro uzlādi ar jaudu līdz 185 kW, un tā standarta darbības rādiuss pārsniedz 550 kilometrus. Kupejas versija – Enyaq RS Coupe – piedāvā vēl par 10 kilometriem lielāku attālumu. Abi modeļi ir aerodinamiski optimizēti un atbalsta arī divvirzienu uzlādi.

Enyaq RS ir aprīkots ar sporta piekari, kas pazemina auto par 1,5 cm priekšā un 1 cm aizmugurē. Amortizatoriem ir plašāka regulēšanas iespēja – individuālajā režīmā pieejami līdz 15 dažādiem iestatījumiem. Jaunievedums ir arī pilnpiedziņas saķeres režīms, kas pievienots braukšanas profilu izvēlnē, kā arī divi skaņas tembri dažādiem braukšanas režīmiem.

Sportiskos modeļus var atpazīt pēc melnas krāsas spoguļu korpusiem, jumta sliedēm un markas nosaukuma burtiem. Gaisa pievadi nosegti ar melnas krāsas resti, melnā krāsā priekšējā bampera apakšējā daļa un difuzors aizmugurē.

Standarta aprīkojumā ietilpst 21 collu riteņi, LED Matrix lukturi, LED aizmugures lukturi ar dinamiskajiem indikatoriem,elektriski regulējams vadītāja sēdeklis ar atmiņas, masāžas funkcijām un jostasvietas atbalstu, apsildāma trīs spieķu sporta stūre, sporta sēdekļi ar integrētiem galvas balstiem, kā arī pedāļi ar nerūsējošā tērauda apdari. Pircējiem pieejami divi dažādi interjera dizaini.

Cenas Škoda vēl nav izziņojusi.

 

 
Visi komentāri
 
Juris 11.maijs 2025 14:48
0 0 Atbildēt

Kas ir domāts ar divvirzienu uzlādi? Ka auto kalpo arī kā strāvas avots, piemēram, privātmājai?

0pis 11.maijs 2025 20:09
0 1 Atbildēt

Ja auto kaut ko lādē, tad tā ir auto izlāde. Auto divvirzienu uzlāde būtu tad, kad bateriju var lādēt no diviem galiem.

ZZZZ 11.maijs 2025 20:14
0 0 Atbildēt

Juris ne šis. Bet ir tādi EV kurus var pielāgot kā balansējošo bateriju mikroģeneratora mājsaimniecības tīklā.

W12 11.maijs 2025 21:35
3 1 Atbildēt

Izskatās, ka būs jāmaina likumdošana, kura patreiz paredz sodu autovadītājam par mobilā tālruņa lietošanu vadot automašīnu. Šāds skārienjūtīgais ekrāns auto priekšējā panelī īpaši ne ar ko neatšķiras…Pat tāda elementāra lieta, kā gaisa plūsmas intensitātes vai tās sadalījuma pa zonām regulēšana vai maiņa, vienas elementāras darbības vietā prasa ilgāku laiku, t.i., uzmanības novēršanu no tiešās auto vadīšanas. Tas nav OK. Tas ir pat bīstami…Es saprotu, ka tirgū valdošās tendences un marketings dara savu, bet nu jau auto ir pārvērties par “planšeti uz riteņiem”. To es saku ņemot vērā savu pieredzi ikdienā vadot auto ar līdzīgu aprīkojumu.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

88 gados nebijis notikums: Volkswagen slēdz Drēzdenes rūpnīcu 20

Vācijas autobūves uzņēmums Volkswagen šonedēļ pārtrauks darbu vienā no savām rūpnīcām. Lasīt vairāk

 

TV Auto ziņas dosies ziemas labdarības reisā (+ VIDEO)

TV Autoziņu ziemas testos esam devušies gan ar pikapiem, gan elektromobiļiem, taču mikroautobusu un minivenu reiss gan notiks pirmo reizi. Lasīt vairāk

 

Iekšdedzes dzinēji dzīvos arī pēc 2035. gada - Brisele apsver aizlieguma atcelšanu 31

Eiropas Komisija varētu atcelt likumu, kas paredzēja jaunu automašīnu ar benzīna un dīzeļa dzinējiem aizliegumu no 2035. gada. Lasīt vairāk

 

Lai samazinātu elektrības rēķinus patērētājiem, EK plāno sākt centralizētāku elektrotīklu plānošanu (+ VIDEO)

Cik mēs nākotnē maksāsim par elektrību? Kāpēc tā vienā valstī ir dārgāka nekā pie kaimiņiem? Uz šiem jautājumiem cer atbildēt jaunais Eiropas Komisijas plāns – uzsākt centralizētāku elektrotīklu plānošanu, lai paātrinātu dažādu savienojumu izveidi, kas samazinātu elektrības rēķinus patērētājiem. Ko tas nozīmē un kas jauns gaidāms Baltijas valstīs? Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti