Visi komentāri - Nissan parāda attēlus un pastāsta par jauno Leaf (+ FOTO)

Nissan parāda attēlus un pastāsta par jauno Leaf (+ FOTO) 8

 

Foto: Nissan

iAuto.lv | 17.jūnijs 2025 21:26

Japānas autobūves uzņēmums Nissan iepazīstinājis ar jaunās paaudzes elektromobili Leaf, kas pasūtīšanai kļūs pieejams šoruden.

Nissan Leaf jaunākais modelis ir interesants kaut vai tādēl, ka tas ir viens no pašiem pirmajiem elektriskās piedziņas transportlīdzekļiem, kas kļuva pieejams tirgū. Leaf pirmā paaudze debitēja 2010. gadā, bet šogad tas nonācis līdz trešās paaudzes modelim.

Jaunākais Nissan Leaf Auto ir radīts uz CMF-EV platformas, uz kuras balstīts arī zīmola elektriskais krosovers Ariya (un partnera Renault Megane E-Tech un Scenic E-Tech), un tagad tas vairāk līdzinās nevis hečbekam, bet gan krosoveram ar kupejas elemetiem.

Kopumā tas atstāj sportiskāku un dinamiskāku iespaidu, ko pastiprina manāmi augstākais klīrenss un lielie riteņi. Arī salons ir krietni mūsdienīgāks un laikmetam atbilstošāks: 14,3 collu ekrāni vadītāja mērinstrumentiem un multivides saturam, augstākajā aprīkojuma komplektācijā elektriski regulējami sēdekļi, projekcijas displejs un panorāmas jumts ar četrām gaismas caurlaidības pakāpēm, pieeja daudzskaitlīgiem Google servisiem, balss vadība, Bose Individual skaņu sistēma,  Over-the-Air atjauninājumi.

Leaf var nodrošināt ar enerģiju mazākus patērētājus ar V2L (Vehicle-to-Load) funkciju un ir plānota arī V2G (Vehicle-to-Grid) funkcija, kas nozīmē, ka automašīna varētu potenciāli nodot enerģiju atpakaļ tīklā.

Tehniskie dati liecina, ka jaunākais Leaf ir 4,35 m garš, apveltīts ar 2,69 m garenbāzi un 437 litru bagāžas nodalījumu, bet 0,25 cW aerodinamiskās gaisa pretestības koeficients palīdzēs nodrošināt lielāku sniedzamību.

Leaf ir pieejamas divas akumulatora versijas: 52 kWh akumulatora paredzamais nobraukums ir 436 km saskaņā ar WLTP, savukārt lielākais 75 kWh akumulators var nodrošināt sniedzamību līdz 604 km. Maksimālā uzlādes jauda, ko atbalsta jaunais Leaf, ir 150 kW, kas nozīmē, ka 30 minūšu pie šādas iekārtas būs pietiekami, lai ceļu turpinātu 437 kilometru garumā.

Elektronisko palīgu klāstā ProPILOT Assist ar Navi-Link, kas pielāgo ātrumu līkumiem un ātruma ierobežojumiem, e-Pedal Step un regulējama reģeneratīvā bremzēšana, kas ļauj braukt ar vienu pedāli pilsētvidē, 3D 8 punktu apkārtskata monitors un reāllaika ceļa vizualizācija, kas palīdz manevrēt šaurās vietās. Tam jāpieskaita “caurspīdīgā motora pārsega” funkcija, kas nodrošina praktiski netraucētu skatu uz zonu transportlīdzekļa priekšā un platleņķa kamera transportlīdzekļa priekšpusē, kas palīdz izbraukt no izejām ar ierobežotu redzamību.

Trešās paaudzes Nissan Leaf ražošana tiks organizēta Lielbritānijas Sanderlendas rūpnīcā. Nissan atgādina, ka kopš modeļa pirmās paaudzes parādīšanās pirms 15 gadiem visā pasaulē pārdoti jau vairāk nekā 700 tūkstoši Leaf elektroauto. Tagad, ar jauno dizainu un tehnoloģijām, Nissan cer turpināt šo panākumu stāstu arī nākamajā desmitgadē.

 
Visi komentāri
 
Juris 18.jūnijs 2025 8:08
1 1 Atbildēt

Nu vismaz bildēs izskatās tīri glīts

Tas gan 18.jūnijs 2025 8:31
1 0 Atbildēt

Un it nemaz neizskatās, ka Nissan ir tādas problēmas, par ko pēdējā laikā raksta.

Conqueror 18.jūnijs 2025 8:47
1 0 Atbildēt

kopējā ārējā forma ļoti līdzīga tesla y, tik otrās durvis neveras uz augšu

Kanibaals 18.jūnijs 2025 10:10
3 1 Atbildēt

Katastrofa

Viss ok 18.jūnijs 2025 13:39
2 1 Atbildēt

ko pastiprina manāmi augstākais klīrenss :

Diemžēl klīrenss ir samazinājies no 15 cm uz 13,5 cm. www.caranddriver.com/nissan/leaf-2026

Tā jau būtu labs krosovers, bet palicis par to pašu hečbeku, kas bija, tikai izskats mazliet piepūstāks.

ZZZZ 19.jūnijs 2025 7:17
3 0 Atbildēt

EV lai nu kā tur, bet Nissan ir elektrificēto tačku celmlauzis. Un tur toreiz pirms daudziem gadiem, kad parādījās pirmais Leaf arī tas dizains likās nu tāds interesants...Tā arī bija man pirmā pieredze ar EV un teikšu godīgi ļoti iepatikās. Kaut gan nobraucamai range toreiz bija smieklīgs.

Kanibaals 19.jūnijs 2025 15:05
0 0 Atbildēt

Iemt baču no otrā Leaf un brauc bēdu nezinādams.

Pirmais leaf bija pabriesmīgs dēļ aerodinamikas.

Laaciz 19.jūnijs 2025 8:50
0 1 Atbildēt

Nu Leaf tas vairs nav, bet mazāka izpildījuma Ariya. Un ekrāni lieli un info apjoms tajos niecīgs vai visai bezjēdzīgs (vidus ekrāns).

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

88 gados nebijis notikums: Volkswagen slēdz Drēzdenes rūpnīcu 19

Vācijas autobūves uzņēmums Volkswagen šonedēļ pārtrauks darbu vienā no savām rūpnīcām. Lasīt vairāk

 

Degvielas uzpildei pietiek ar 90 sekundēm priekš 800 kilometriem, kad to sasniegs elektrouzlāde? (+ VIDEO) 26

Daudz runāts par elektrouzlādi, bet cik ātri var piepildīt degvielu? SANĀCA 90 sekundēs 800 km vai 60 litri. Degvielas cenas: Dīzelis 1.497 un 95 benzīns 1.517 EUR - 13.12.2025 Lasīt vairāk

 

Ar ķīniešu palīdzību – Spānijas pikapu ražotājs Santana Motors atgriežas apritē (+ FOTO) 2

Santana Motors, pikapu un bezceļu auto ražotājs no Spānijas, atgriežas apritē ar Ķīnas investoru palīdzību. Vispirms pircējiem tiks piedāvāts pikaps ar hibrīda un dīzeļdzinēja motoru, citi modeļi sekos. Lasīt vairāk

 

Jau otro gadu Rēzeknes novada lauksaimnieki rotā savu tehniku un dodas izbraucienā (+ VIDEO)

Jau otro gadu Rēzeknes novada lauksaimnieki rīko visā Latvijā pamanītu akciju – sagaidot trešo adventi, viņi rotā savu tehniku un dodas izbraucienā. Iniciatīvas autori ir Knipu ģimene no Dekšāru pagasta, lai sagādātu svētku brīnumu sev un citiem, kā arī vēl vairāk saliedētu vietējos iedzīvotājus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti