Visi komentāri - Nissan parāda attēlus un pastāsta par jauno Leaf (+ FOTO)

Nissan parāda attēlus un pastāsta par jauno Leaf (+ FOTO) 8

 

Foto: Nissan

iAuto.lv | 17.jūnijs 2025 21:26

Japānas autobūves uzņēmums Nissan iepazīstinājis ar jaunās paaudzes elektromobili Leaf, kas pasūtīšanai kļūs pieejams šoruden.

Nissan Leaf jaunākais modelis ir interesants kaut vai tādēl, ka tas ir viens no pašiem pirmajiem elektriskās piedziņas transportlīdzekļiem, kas kļuva pieejams tirgū. Leaf pirmā paaudze debitēja 2010. gadā, bet šogad tas nonācis līdz trešās paaudzes modelim.

Jaunākais Nissan Leaf Auto ir radīts uz CMF-EV platformas, uz kuras balstīts arī zīmola elektriskais krosovers Ariya (un partnera Renault Megane E-Tech un Scenic E-Tech), un tagad tas vairāk līdzinās nevis hečbekam, bet gan krosoveram ar kupejas elemetiem.

Kopumā tas atstāj sportiskāku un dinamiskāku iespaidu, ko pastiprina manāmi augstākais klīrenss un lielie riteņi. Arī salons ir krietni mūsdienīgāks un laikmetam atbilstošāks: 14,3 collu ekrāni vadītāja mērinstrumentiem un multivides saturam, augstākajā aprīkojuma komplektācijā elektriski regulējami sēdekļi, projekcijas displejs un panorāmas jumts ar četrām gaismas caurlaidības pakāpēm, pieeja daudzskaitlīgiem Google servisiem, balss vadība, Bose Individual skaņu sistēma,  Over-the-Air atjauninājumi.

Leaf var nodrošināt ar enerģiju mazākus patērētājus ar V2L (Vehicle-to-Load) funkciju un ir plānota arī V2G (Vehicle-to-Grid) funkcija, kas nozīmē, ka automašīna varētu potenciāli nodot enerģiju atpakaļ tīklā.

Tehniskie dati liecina, ka jaunākais Leaf ir 4,35 m garš, apveltīts ar 2,69 m garenbāzi un 437 litru bagāžas nodalījumu, bet 0,25 cW aerodinamiskās gaisa pretestības koeficients palīdzēs nodrošināt lielāku sniedzamību.

Leaf ir pieejamas divas akumulatora versijas: 52 kWh akumulatora paredzamais nobraukums ir 436 km saskaņā ar WLTP, savukārt lielākais 75 kWh akumulators var nodrošināt sniedzamību līdz 604 km. Maksimālā uzlādes jauda, ko atbalsta jaunais Leaf, ir 150 kW, kas nozīmē, ka 30 minūšu pie šādas iekārtas būs pietiekami, lai ceļu turpinātu 437 kilometru garumā.

Elektronisko palīgu klāstā ProPILOT Assist ar Navi-Link, kas pielāgo ātrumu līkumiem un ātruma ierobežojumiem, e-Pedal Step un regulējama reģeneratīvā bremzēšana, kas ļauj braukt ar vienu pedāli pilsētvidē, 3D 8 punktu apkārtskata monitors un reāllaika ceļa vizualizācija, kas palīdz manevrēt šaurās vietās. Tam jāpieskaita “caurspīdīgā motora pārsega” funkcija, kas nodrošina praktiski netraucētu skatu uz zonu transportlīdzekļa priekšā un platleņķa kamera transportlīdzekļa priekšpusē, kas palīdz izbraukt no izejām ar ierobežotu redzamību.

Trešās paaudzes Nissan Leaf ražošana tiks organizēta Lielbritānijas Sanderlendas rūpnīcā. Nissan atgādina, ka kopš modeļa pirmās paaudzes parādīšanās pirms 15 gadiem visā pasaulē pārdoti jau vairāk nekā 700 tūkstoši Leaf elektroauto. Tagad, ar jauno dizainu un tehnoloģijām, Nissan cer turpināt šo panākumu stāstu arī nākamajā desmitgadē.

 
Visi komentāri
 
Juris 18.jūnijs 2025 8:08
1 1 Atbildēt

Nu vismaz bildēs izskatās tīri glīts

Tas gan 18.jūnijs 2025 8:31
1 0 Atbildēt

Un it nemaz neizskatās, ka Nissan ir tādas problēmas, par ko pēdējā laikā raksta.

Conqueror 18.jūnijs 2025 8:47
1 0 Atbildēt

kopējā ārējā forma ļoti līdzīga tesla y, tik otrās durvis neveras uz augšu

Kanibaals 18.jūnijs 2025 10:10
3 1 Atbildēt

Katastrofa

Viss ok 18.jūnijs 2025 13:39
2 1 Atbildēt

ko pastiprina manāmi augstākais klīrenss :

Diemžēl klīrenss ir samazinājies no 15 cm uz 13,5 cm. www.caranddriver.com/nissan/leaf-2026

Tā jau būtu labs krosovers, bet palicis par to pašu hečbeku, kas bija, tikai izskats mazliet piepūstāks.

ZZZZ 19.jūnijs 2025 7:17
3 0 Atbildēt

EV lai nu kā tur, bet Nissan ir elektrificēto tačku celmlauzis. Un tur toreiz pirms daudziem gadiem, kad parādījās pirmais Leaf arī tas dizains likās nu tāds interesants...Tā arī bija man pirmā pieredze ar EV un teikšu godīgi ļoti iepatikās. Kaut gan nobraucamai range toreiz bija smieklīgs.

Kanibaals 19.jūnijs 2025 15:05
0 0 Atbildēt

Iemt baču no otrā Leaf un brauc bēdu nezinādams.

Pirmais leaf bija pabriesmīgs dēļ aerodinamikas.

Laaciz 19.jūnijs 2025 8:50
0 1 Atbildēt

Nu Leaf tas vairs nav, bet mazāka izpildījuma Ariya. Un ekrāni lieli un info apjoms tajos niecīgs vai visai bezjēdzīgs (vidus ekrāns).

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Policija nepalaiž gājējus? - tad jā, vai nē? (+ VIDEO) 15

Pirmā policijas ekipāža neapstājas, lai gan redz gājējus, kas pienākuši pie pārejas. Otrs automobilis turpretim apstājas un gājējus palaiž. Komentāros lasāmi absolūti pretēji viedokļi - vieni domā, ka arī pirmajai ekipāžai vajadzēja apstāties, citi uzskata, ka nekādā gadījumā to nevajadzēja darīt. Lasīt vairāk

 

Vision 4rescue - inovatīva demonstrācijas automašīna ārkārtas dienestiem (+ FOTO)

Renault un Software République prezentē Vision 4rescue, kas ir demonstrācijas automašīna ar augsto tehnoloģiju ekosistēmu, kas ļauj ārkārtas dienestiem efektīvāk strādāt kritiskās situācijās Lasīt vairāk

 

16 490 eiro - Fiat Pandina jau var pasūtīt (+ FOTO)

Eiropas tirgū kļuvis pieejams Grande Panda pēctecis, jaunais modelis Pandina, kas cenu ziņā ir viena no pieejamākajām izvēlēm, turklāt “tehnoloģiski labākā Panda”, kā to apgalvo ražotājs. Lasīt vairāk

 

Kravas auto šoferis nesavalda piekabi (+ VIDEO) 15

Kravas auto šoferis pieļauj piekabes izslīdēšanu, tā nonāk pretējā joslā un izraisa sadursmi ar vieglo auto. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti