Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

“Circle K” jau pieejama dīzeļdegviela ar aukstumnoturību no -20 grādiem 14

 

Foto: Publicitātes foto

Circle K | 13.novembris 2024 21:13

“Circle K” degvielas uzpildes stacijās Latvijā jau var iegādāties dīzeļdegvielu ar aukstumnoturību no -20 °C, lai, iestājoties salam, autovadītāji varētu uzpildīt ziemas sezonai piemērotu dīzeļdegvielu.

"Arktiskās A0 klases dīzeļdegvielas piegādi uz degvielas uzpildes stacijām sākām jau novembra sākumā, lai klientiem būtu iespēja pakāpeniski uzpildīt automašīnu ar sezonai atbilstošu degvielu. Pamazām palielināsim stacijās nopērkamās dīzeļdegvielas aukstumnoturību, un decembrī jau būs pieejama A1 klases arktiskā dīzeļdegviela ar vismaz -26 °C noturību, kas nodrošinās netraucētu auto iedarbināšanu agros rītos un lielā salā,” stāsta Gatis Titovs, “Circle K Latvia” degvielas kategorijas vadītājs.

Gatis Titovs norāda, ka nepastāvīgajos rudens laikapstākļos, kad gaisa temperatūra sasniedz mīnus grādus, automašīnas ar dīzeļdzinēju ieteicams uzpildīt biežāk. Tādējādi iepriekš pildītā dīzeļdegviela ar zemāku aukstuma noturību sajauksies ar jauno un varēs vienmērīgi pāriet uz ziemas sezonai atbilstošu degvielu. Savukārt, lai ūdens degvielas sistēmā nesāktu veidot koroziju, ziemā nesasaltu un neapturētu dzinēja darbību, bākā degvielai jābūt vairāk par pusi.

“Straujās temperatūras svārstības nakts un dienas laikā var izraisīt kondensāciju degvielas tvertnē. Pat neliels apjoms kondensāta var būtiski pasliktināt degvielas aukstumnoturības rādītājus un ilgtermiņā radīt bojājumus. Jau tagad ir vērts uzpildīt degvielas tvertni ar arktisko dīzeļdegvielu un turēt to pilnu, lai tvertnē neveidotos kondensāts,” iesaka Gatis Titovs.

“Circle K” ziemas dīzeļdegviela miles satur īpašas piedevas, kas nodrošina lielāku degvielas ekonomiju un novērš nosēdumu uzkrāšanos dzinējā. Savukārt dīzeļdegviela miles+ papildus degvielas ekonomijai ļaus vieglāk iedarbināt dzinēju īpaši aukstos laikapstākļos, attīrīs to un samazinās dīzeļdzinējam raksturīgo troksni.

 
Visi komentāri
 
650 14.novembris 2024 3:11
2 2 Atbildēt

- (iespejams) ir vērojama kārtējā Kārteļa pazīme, visiem vienlaicīgi visur pēkšņi -20

Tās tvertnes ar vassaras degmaisījumu pilnībā iztukšojāt un iespējamās arktiskā Lietusūdens piedevas no turienes izmazgājāt?

Kā tā atkal sagadījās, ka (atkal) mūs (visus vienlaicīgi) klusībā apmeklāja tā dēvētās "trešdienas" atlaides,taču jau nupat iekš pulksten 0:00 visi Tanku Tabloīdi vienbalsīgi visi korī pārleca precīzi 10 santīmus uz priekšu? Kas šis īsti ir, vai varbūt iestājās (arksistiskā) Zaļā 4diena? jebvai jau Pastarā Diena?

0pis 14.novembris 2024 8:57
0 0 Atbildēt

Nav izdomāta lohnoturīgā degviela? Kā ielej, tā vairs negribās skriet kādam pierē un griezt laukā uz šosesjas neskatoties vai netuvojas kāds auto. Tie tik būtu pigori, vai ne.

ZZZZ 14.novembris 2024 9:26
0 0 Atbildēt

EV opis, tak iAr. Tur pate stūre stūrē un bremze arī bremzē. Viņa EV nesasalst, un noliet kanniņā priekš Anniņas klāt arī pagultē nevar pieliet 🙈

Jūrmalnieks 14.novembris 2024 10:47
1 0 Atbildēt

'JAU' 😅 Bļ... ir Novembra vidus.... Šodien +5, aizparīt naktī var būt -10 un tā vasaras degviela bākā un sistēmā pasaka čau...

Atraduši ar ko lepoties! 😂

Jau varētu rakstīt Oktobra sakumā, bet nu neviens oktobrī nepirks dārgako ziemas saļaru... Maksimāli velk vasarnieku lai maksimāli viņiem ripotu kabatā starpība.

Davids 14.novembris 2024 11:10
0 0 Atbildēt

Vasaras degvielā ir vairāk parafīna, mašīna brauc ekonomiskāk,jo satur vairāk enerģijas

Ziemas dīzelī parafīns ir mazāk un vēl pievienoti antifrīzi lai nesasaltu, bet degvielas patēriņš dēļ tā pieaugs jo enerģētiskā vērtība ir atšķaidīta.

Es to visu esmu pārbaudījis uz auto kuram regulāri ir viens un tas pats ceļš uz darbu un atpakaļ pa šoseju. No 0,5 līdz 1 litram klāt uz 100km. Un es vēl leju pro dīzeli.

Ābols 14.novembris 2024 12:10
0 0 Atbildēt

Esi parliecināts tas nav tapēc ka vairs nav gludi ekoloģiski vasaras apavi, bet gan agresīvas ziemas?

Vismaz lejot nestes dīzeli, kāds bija patēriņš tāds arī tagad izbracot nu jau 2 bākas ar 'ziemas -20' dīzeli un vasaras riepām. Brauciens taspats, kājas smagums taspats...

 Patēriņš cik pamanīts mainās par aptuveni +0.5l/100km pēc ziemas riepu uzskrūvešanas(viss auto ofic. izmēros) un vēl +0.5l, kad sākas mīnusi ar sniegiem, pļurām uz ceļa u.t.t

Ziemā gan sildies vairāk, gan ir tā pretestība uz ceļa kas papildus jāpārvar... kopā savu 1L/100km vairak apēd, ikdienā ziema pret vasaru....

 Nez vai parastam viduslāņa automobīlim jau startā kvalitatīva degvielā būs tur kāda ievērojama šķirba, kā tikai lielāks caurums makā pēc uzpildes- tas attiecas uz to 'pro' degvielas liešanu.

 Ne tev augstas veikstspējas auto, ne tev kompis sapratīs ka kāda 'krutāka' degviela tāpēc attiecīgajā maisījuma profilā jāšpricē. Laidīs pēc tā paša parastā maisījuma cikla....

 Bet tas 'ietaupījums un jauda' ko reklamē būs katram autovadītajam tīri prātā. Jeb placebo! 😂 Ielēju dārgāku degvielu, kurai saka ka esot jaudīgāka - tad jau arī jaudīgāk iet.

Ja vien nav tur -25 un vairāk, diži neredzu jēgu liet to 'pro' dārgumu. Vnk pie lielajiem mīnusiem deļ papildus piedevām(un lielāku salnoturību) autiņam ir vieglāk...

650 14.novembris 2024 15:47
0 0 Atbildēt

Nēnē,tas jā, Pro degvielu lai lej Lohi.

Itin jo īpaši, kam pjēzō tūrbō sprauslas pa 300eur/gab un sapāroti Dpf-i pa 3k eur/pārī.Tiem kāreiz ļoti noderīgi to regulāro rapšaeļļas suudu gāzt.Plus vēl pirms ziemas sākuma "cerēt", ka ilgstoši ar pustukšu braukātajā (vai pat nedēļām ilgi uz vietas turētajā) suudubākā ir viss vislabākajā kārtībā.

Ja tas "vidusslāņa" valstiski/Viduvējais Lohs nesajūt sava tā lohagregāta darbības atšķirību ar parasto un pro dd, nu tad jau diezin vai kāds psihoterrapeits viņam varēs palīdzēt.

Davids 14.novembris 2024 17:17
0 0 Atbildēt

an vasaras ir Michelin primacy un ziemas Dunlop winter response 2. Teiktu ka abas diezgan ok uz asfalta braukājas. Labi , es pirmajās novembra dienās daudz braucu un daudz lēju, varbūt man tiešām sanāca ieliet to pirmo suslu šķaidīto.

Esmu strādājis dzelceļa nozarē, man visi mašīnisti (viņi zin kas ir normāla degviela 😁) visi kā viens teica ka Latvijā visnormālākā degviela ir Neste un vēlams pro Diesel. Starpcitu Neste MY Lietuvas robežā maksā 1.60 litrā

650 14.novembris 2024 19:28
0 0 Atbildēt

Šis ir vienkārši Brīnumaini,kaimiņ lohiem 1.60 MYdiesel...tikai pusdebīli affēristi un bezkaunīgi demagog pļjūtmaņi var "atļauties" globālaja valstiski/Vidējajā mērogā.Valstiski ne par pus/dīrātu centu neveicinot šīs degvielas massveidīgu pielietojumu.Tā vietā būvējot gaisa pilis "priekš izredzētajiem" transporta veidiem un to lietotājiem.Igaunijā 30 tankos, Lietuvā arī nezcikos (ieskaitot tos "nejaušos" pierobežas), bet pie mums veselos Divos- pa apslēpto caurumu un teju pusotrreiz dārgāk...

Pārejot no vienām riepām uz citām, pirmo nedēļu gandrīz vienmēr būs drusku lielāks patēriņš.

Ja vasaras riepām drsuksu pieaug patēriņš slapjā laikā (mainās atkarībā no konkrētās dienas laikaapstākļiem), tā principā nav slikta "zīme".Jo īpaši, ja tas ir relatīvi auksts rudens laiks.Tātad gumija "strādā" un cienījamie "7grādu" fani var nomierināties.

Ābols 15.novembris 2024 15:16
0 1 Atbildēt

Sorry, bet centrāleiropas ziemas riepa NAV normāla ziemas riepa! Jā protams tā ir mīkstaka par vasareni un sertificeta par drošu ar visvisādām lamelēm un ūdens ceļiem bla bla bla drosība, salīdzinot būs mazaka rites pretestība tādejādi ekoloģikums pielīdzināms vasaras riepai un mazāk polārlāču mirs, bet nu šīs riepas der tikai priekš pilsētu centriem un vietās, kur viss ir nosālīts, notīrīts...

 Jo ja sniega slānis uz ceļa parādas vairak par 5cm jeb pa nakti ir uzputeņots 10..15cm..20cm, kur apakšā protams vēl jau arī pieblietēts sniegs kas ir ledus un saķere tur nav... kā jau tas gadu no gada notiek, tad kuri ir pirmie, kas skaļi raud visās soc platformās, ka ceļu uzturētaji atkal nebijuši gatavi?

JĀĀ! Pilnīgi pareizi tieši cietā sastāva riepu īpasnieki jo neizpratnē plāta rokas- viņam tak tas brends virsūū, kuram rāda, ka reklāmā 'izbrauc ziemā visur, kur vēlies!'

 Bet realitatē tā īsti netiek uz priekšu, tāpēc pilseta vainīga jo nav viss notīrīts līdz asfaltam!!!!!

 Ka nākamie ir pārejie kuri uzskata ka '5/5.5mm' ir vēl laba ziemene un visādi super ekonomisko klašu šingling pircēji. (tiem kam galvenais lai ir 3pms simbols, pa lētako iespējamo naudu)

Tikai retais ar labu skandināvu 'mīkstā sastava' riepu vai pat riepu ar radzi, tev čīkstēs par neizbraucamiem ceļiem ziemā!

 PROTAMS ka arī ar šo riep, ekstrēmos scenārijos nebūs tikpat viegli, kā vasarā saulainā vasaras dienā, bet nu galīgi nebūs ta ka būtu jaraud jo redz nekur netiek un nevarot pabraukt....

Bet nu visam sava cena- lielāks degvielas patēriņš, riepa pati par sevi IR mīkstāka, to jūt stūrē pie asākiem manevriem un arī par cik vēl agresīvāks lameļu raksts uz tīra asfalta salīdzinot ar eiropas ziemeni būs protams, ka skaļāka!

Toties normālos ziemas apstākļos krietni labāk turēs uz ceļa, braucot uz 90km/h un nebūs jābrauc uz 70 vai pat vēl lēnak. Jo redz uz ceļa ir sniegs ar ledu kārta....

Nu 16.novembris 2024 1:10
0 0 Atbildēt

kà kuram.  Ar eu tipa goodyear ug. vienīgā reize, kad nebija "saķere",  bija tad, kad auto uzsēdās uz sava vēdera 

Uz ledus protams skandinavu varbūt ir labākas, bet tām atkal ir garāks bremzēšanas ceļš uz slapja un sausa ceļa.

650 14.novembris 2024 13:28
0 0 Atbildēt

Vai kāds lūdzu varētu (beidzoooot...) lūdzu sniegt kādu lūdzu ticamu kaidrojumu par TO, kā tā sagadījās ,ka (atkal) TREŠDIEN (13jā,jā) visos degvielas Tankos bija (vienprātīga) 10centu/litrā (10eur/Hektolitrā..) tā dēvētā Atlaide. Kura izbeidzās konkrēti pēc pulksteņa tieši precīzi pulksten 0:00 šī gada 14tajā novembrī.Kā tā sagadījās un kam par Godu tas tā notikās.Jā.

Davids 14.novembris 2024 17:16
0 0 Atbildēt

Man vasaras ir Michelin primacy un ziemas Dunlop winter response 2. Teiktu ka abas diezgan ok uz asfalta braukājas. Labi , es pirmajās novembra dienās daudz braucu un daudz lēju, varbūt man tiešām sanāca ieliet to pirmo suslu šķaidīto.

Esmu strādājis dzelceļa nozarē, man visi mašīnisti (viņi zin kas ir normāla degviela 😁) visi kā viens teica ka Latvijā visnormālākā degviela ir Neste un vēlams pro Diesel. Starpcitu Neste MY Lietuvas robežā maksā 1.60 litrā

ZZZZ 15.novembris 2024 9:11
0 0 Atbildēt

Vakar man mazais bērniņš nokavēja uz randiņu ar mani. Jo sab transportam ar zaļo uzrakstu ,,izejas nav,, beidzās mežū EV elektrība🙈 Nē nu cepuri nost, tik operatīvi citu vietā, palīgā atsūtīja, ka 10 tik min nokavēja. Iespējams tas stūrētājs jau saprata, ka būs tā un laicīgi zvanīja pie lielā zvana. Bet jautā jums paliek. Maršruts nav garš, principā prognozējams. 

 Nav pietiekami uzlādes staciju tīkls? Jauda tajās stacijās noregulēta uz, ko? Vispirms braucamais, tad domāsim par lādēšanos? Vai pusyvadītājs?

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Izvēlēts Lietuvas Gada auto 2025, tie ir veseli trīs (+ VIDEO) 14

Šīs nedēļas nogalē notika Lietuvas Gada auto 2025 uzvarētāju izvēlēšana, kas mūsu kaimiņzemē notiek izvēlot labāko trīs cenu kategorijās. Lasīt vairāk

 

Apvidus auto ražotājs Ineos atsāks darbu

Ineos Automotive rūpnīca Francijas Hambahā, kas septembrī apturēja konveijeru sakarā ar detaļu piegādātāja Recaro bankrotu, atsāks ražošanu 2025. gada janvārī. Lasīt vairāk

 

Volkswagen uzsāk krosovera Tayron ražošanu 3

Volkswagen galvenajā rūpnīcā Volfsburgā uzsākta jaunā krosovera Tayron ražošana, lai līdz 2025. gada martam, kas sāksies modeļa oficiālā tirdzniecība, pagūtu piegādāt jaunās automašīnas dīleriem. Lasīt vairāk

 

Motociklu ražotājs KTM iesniedz bankrota pieteikumu 22

Sliktas ziņas Austrijas motociklu KTM cienītājiem – uzņēmums ir iesniedzis bankrota pieteikumu un cīnās par savu izdzīvošanu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti