90C - tā ir darba temperatūra!
Un arī 100C ir normāli IMHO!
90C - tā ir darba temperatūra!
Un arī 100C ir normāli IMHO!
ja iet paari pa 100, tad gan met malaa un dzesee
da tu atskruve UZMANIGI radiatora vacinu (ja ir atgaisotajs) un parbaudi vai sistema nav gaiss lieks sakrajies!
drīzāk pārbaudi vai ieslēdzas ventilators varbūt kontakta nav - man tā bija!
Nu ok, paldies par padomiem, ņemšu vērā.
It kā pie 98 grādiem jāieslēdzās ventilātoram.
Vai arii galva paarkarseeta ir bijusi.Man shitaa nisanam bija,trubas cietas,un spiediens nenormaals sisteemaa.
Raava visas trubas pushu
CyberGhost rakstīja: drīzāk pārbaudi vai ieslēdzas ventilators varbūt kontakta nav - man tā bija!
Man arī tā ir bijis un kontakts pie paša ventilatora. No vibrācijas bija nolūzis vadiņš un reizēm ieslēdzās reizēm nē.
Vēl līdz 100C nav uzkāpis, jo parasti tad jau tieku cauri viesiem sastrēgumiem, bet laikam vajag paskatīties, kas notiek, kad sasniedz 100C varbūt ieslēdzās ventilātors.
ibio rakstīja:
Joekid rakstīja: Vēl līdz 100C nav uzkāpis, jo parasti tad jau tieku cauri viesiem sastrēgumiem, bet laikam vajag paskatīties, kas notiek, kad sasniedz 100C varbūt ieslēdzās ventilātors.
atstāj pie mājas un padarbini tukšgaitā. paklausies pie cik grādiem ieslēgsies ventilators. tad arī redzēsi vai ir Ok vai jābrauc pie meistariem
Nu tāds plāns jau ir. Paldies visiem, esmu kļuvis par 5.kap. gudrāks. Jauku nedēļas nogali visiem.
vēl drošs paliek nedrošs var apskatīt vadus - vai nav kas atvienojies.. galu galā var arī saslēgt pa taisno un paskatīties vai tas ventilators vispār griezas...
Ko darīt, ja manam autiņam temp. nekāpj aukstāk par 80 grādiem, sastrēgumos, labākā gadījumā ir starp 80 un 90 grādiem.
ibio rakstīja:
ttt rakstīja: Ko darīt, ja manam autiņam temp. nekāpj aukstāk par 80 grādiem, sastrēgumos, labākā gadījumā ir starp 80 un 90 grādiem.
priecāties, sist plaukstas, uzlekt uz haubes un dejot sambu
Optimāli ir to darīt kailam
Zaps rakstīja:
ibio rakstīja:
ttt rakstīja: Ko darīt, ja manam autiņam temp. nekāpj aukstāk par 80 grādiem, sastrēgumos, labākā gadījumā ir starp 80 un 90 grādiem.
priecāties, sist plaukstas, uzlekt uz haubes un dejot sambu
Optimāli ir to darīt kailam
Labāk kailai
Oscar rakstīja:
Zaps rakstīja:
ibio rakstīja:
ttt rakstīja: Ko darīt, ja manam autiņam temp. nekāpj aukstāk par 80 grādiem, sastrēgumos, labākā gadījumā ir starp 80 un 90 grādiem.
priecāties, sist plaukstas, uzlekt uz haubes un dejot sambu
Optimāli ir to darīt kailam
Labāk kailai
Un uz B.a.š.t.i.k.a. auto
ttt rakstīja: Ko darīt, ja manam autiņam temp. nekāpj aukstāk par 80 grādiem, sastrēgumos, labākā gadījumā ir starp 80 un 90 grādiem.
Termostats-tas parak atri ver vala lielo loku.janomaina
Normālos apstākļos tosola vārīšanās temperatūra ir 104 grādi. Auto dzesēšanas sistēma atrodas zem neliela spiediena (to nodrošina tosola izplešanās trauka vāciņš), kas paceļ šī šķidruma vārīšanās temperatūru līdz 114 grādiem, tāpēc trauksmi ir jēga celt, ja termometrs sasniedz 110 grādu robežu. Vismaz manam A80 110 grādi ir norādīti kā maksimālā temperatūra, kuru nevajadzētu pārsniegt. 100 grādi sastrēgumā - normāla parādība.
nu nav normali ja ir 100C. ja ventilators stradaa tad pari 95C nevaidzetu iet.
nu nav normali ja ir 100C. ja ventilators stradaa tad pari 95C nevaidzetu iet.
nu nav normali ja ir 100C. ja ventilators stradaa tad pari 95C nevaidzetu iet.
mdude rakstīja: nu nav normali ja ir 100C. ja ventilators stradaa tad pari 95C nevaidzetu iet.
ko jums tagad tajās autoskolās māca
skolaas neko nemaaca. tur tikai parada kaa jarausta klokitis un jaspiezh pedali.
mdude rakstīja: skolaas neko nemaaca. tur tikai parada kaa jarausta klokitis un jaspiezh pedali.
Agrāk arī neko sarežģītāku par GAZ 51 un 21 Volgu nemācīja-pārējo apguva pašmācības ceļā.
Joekid rakstīja: Audi B4 stāvot sastrēgumos sāk kāpt temperatūra, lēnām bet neatlaidīgi, nu pa 15 min. uzkāpj pāri 90C. Dzesēšanas šķidrums it kā ir pilnīgi pietiekamā daudzumā ieliets, kūpēt arī nekas nekūp, varbūt kāds 'devējs ir nokāries? Ir idejas?
P.s. uz servisu braukšu tikai gribu zināt varbūt kādam ir šāda pieredze bijusi, lai nenoplēš par kloķvārpsta mainīšanu, mega virzuļu likšanu un vēl sazin kādiem brīnumiem. Paldies jau iepriekš.
Nebāz pirkstus kur nevajag un netraucē autiņam strādāt!!!
tagat saprotu kapēc piem fiat doblo nav panelī temperatūras dačika - tikai spidometrs un bendzīna līmeņa rādītājs - lai fiat dīlerus nenomocītu ar zvaniem par aizdomīgīem rādījumiem.
nedod dievs vēl eļļas temperatūras un spiediena dačiku, voltmetru utt - cilvēkam tak laika nepaliktu uz ceļa skatīties
Temperatūra kāpj.