Dorisa rakstīja: Zoo, tavai mistikai ir tehnisks nosaukums - termostata maiņa.
p.s. dīzelis gan silst lēnāk nekā bendzīnnieks, bet darba temp. tāda pat.
Labi, bet ko tas nedara kaa naakas
Dorisa rakstīja: Zoo, tavai mistikai ir tehnisks nosaukums - termostata maiņa.
p.s. dīzelis gan silst lēnāk nekā bendzīnnieks, bet darba temp. tāda pat.
Labi, bet ko tas nedara kaa naakas
Par ātru atveras. Tātad - aiz vecuma sagurusi atspere kas viņu tur ciet.
Jāmaina.
Manai brūtei bija līdzīgi. Vecums gan nebij liels, tam termostatam bija kādi 5 gadi. Bet kā jau leišu tirgū pirktam produktam bija pabeidzies apzinīgas kalpošanas laiks.
Rādīja temp. kaut kur starp 70 un 90. Ziemā pie -24 sāka samazināties vējstikla caurredzamība.
Ieliku Wāleri, tagad konstanti 95.
Dorisa rakstīja: Par ātru atveras. Tātad - aiz vecuma sagurusi atspere kas viņu tur ciet.
Jāmaina.
logjisks izskaidrojums
tagad ir motiivs...
ok!
ja termostats buutu kkur noklemmeejis pa lielo, tad es siltumu dabuutu gaidiit un arii nesagaidiitu
ja pa mazo, tad atkal gan jau ka kaadaa sastreegumaa buutu uzvaarijies...
nav tur nekadas mistikas. tev tachu nav zhigulis. normalai mashinai ari ar beigtu termostatu nak silts salonaa. man b4 ari it ka labi sildija bet kad samainiju termostatu tad naca tik karts uz MAX ka rokas dega. tur ari taa starpiiba.
nu man ar šaij sakarā ir jautājums speciem. Auto Opļa Vectra B Caravan 2.0 dīzeļbubinātors DTI ar 16 vārstiem.dzimis 2000 gadā. ap 195000 km noskrējienu. par siltumu nežēlojos, bet aizdomīga ir dzinēja temperatūra. pilsētā nu nošaujies 80 grādi konstanti. uz trases tas pac. vienīgi ar sponsora palīdzību sanāca palidot ap 185 km/h tad gan t pacēlās līdz simtam . atlika nomest līdz 120 lēnām nokritās līdz 80. Kad bija labais siltums laukā. nu tie 30. tad gan pilsētā skaisti 90. precīzi, kā bišku vairāk tā pieslēdzas ventilators. ir arī tāda fīča kā klimats ar savu ventu. cik ir runāts, neviens nevar pateikt ka tas ir termostats . un nēesot tik vienkārši klāt tik tam termostatam. kā vienmēr opelis izceļas ar tā noslēpšanu.
nu kas naf nevienam kādis gudris pieredzes redzējums?
izmeeri ar to distances termometru, vai tieshaam taa ir
pie tiem +30C stabili staveeja uz 90C? arii uz trases? visticamak bus pie vainas tavs termostats. arii mans b4 turejas uz 80C kad bija beigts (tas vasaraa). gaisa temperaturai samazinoties ari kritaas radiijums panelii. ziema nokrita lidz 60-70C. pasties ka tev bus pie +5C. tad ari bus skaidrs. lieku 90% uz termi.
NU tā, palasījos krievu opļu forumus. Pakonsultējos ar dažiem speciem. Nu lai precīzāk noteiktu kas un kā, Jo manam dīzelim termostats nāk ar korpusu un t dačiku maksajiet plaukta cena oriģinalam 42-48 Ls (pa draugam 34 Ls). Nolēmu nomainīt un ziniet palīdzēja. T=90 precīzi. Es te šdien pavilku no Siguldas ar ap 160 un ar t ir o.k. Danke Adam Auto draugiem.
p.s. mūsu forumi nerulē . Kā tie krievu forumi dalās ar infu mums tik augt un augt
mdude rakstīja: pie tiem +30C stabili staveeja uz 90C? arii uz trases? visticamak bus pie vainas tavs termostats. arii mans b4 turejas uz 80C kad bija beigts (tas vasaraa). gaisa temperaturai samazinoties ari kritaas radiijums panelii. ziema nokrita lidz 60-70C. pasties ka tev bus pie +5C. tad ari bus skaidrs. lieku 90% uz termi.
Ar ko tad B4 bīdeļi tik ļoti atšķiras no mucas? Pieņemot, ka tas nav normāli, ka pie -15 bez kartona gabala, pa šoseju rullējot [uz 90] siltumu var sagaidīt tikai pēc 20 km, termostats laikam ir beigts. Tajā pašā laikā vasarā [un ne tikai] viss ir baigi smuki, uzsilst pēc pāris kilometriem, vienmēr [izņemot nakti] skaisti un ātri sasniedz 90c [naktī pa kādem 5 c mazāk]. Ko nu? Mainīt termostatu vai nemainīt? Ja nemainīt, likt radiatoram moskviča žalūziju?
Temperatūra kāpj.