Par SIA ServiceNet LV

Sviestc Reģ.: 26.05.2004

Labdien! Gribu izteikties par šo "Jauko" uzņēmumu.

Kā gadījās, kā ne, bij jāiepērk man portatīvais dators Simens, nu un pirkums ,protams, bij jāplaista, nu sanāca šnabīti ar sulu uzliet tam datoriņam, tā jau ir mana problēma,protams, bet ne par to ir stāsts.

Stāsts ir par to, ka šis, virsrakstā minētais uzņēmums, ir oficiālais Sīmens datoru serviss, un kā jau normāls cilvēks, ar savu bēdu devos tieši pie viņiem.

Viss sākas jau ar to, ka diagnostiku viņi solīja veikt 2!!! nedēļu laikā, it kā esot pāraizņemti zin....

kad piesolīju labi atlīdzināt, tad protams, ka atradās brīvs meistars, kurš par 3 kāršu samaksu, varēja ātrāk paskatīties, kas ta datoriņam kaišs...

Vainas diagnostika bij viennozīmīga...

Jāmaina ir pussdators, un tas nebūss nemaz tik dārgi...nieka 320Ls un varēsu svilpodams strādāt tālāk, beigta pamatplate, beigts CD lasītājs, klaviatūra esot ārā metama.

Viss ir jāmaina, neko salabot nevar!!

Alternatīvu naf!!

Turklāt pat noblombēts dators vairs netika, ja jau tika saliets, tad cik noprotu, arī garantijas vairs nav nekādas un ne uz ko...

Nu labi, ja garantijas nav, tad palūdzu pazīstamam meistaram lai paskatās, varbūt tomēr ir kāda cerība..

Izrādās, ka pamatplate nemaz nav cietusi, drusku noliets ir CD bloks un klaviatūra, kas arī tika iztīrīta un pēc nepilnām divām stundām viss jau strādāja, un tas izmaksāja 10Ls...!!!!

 
JLo Reģ.: 20.03.2004
0 0 Atbildēt

shearer rakstīja:

kadas vel brenda detaljas!!! paskaties no cik brendiem sastaav taads "fujitsu-siemens" brends njem jebkuru 2,5 colu cietni un skruuvee iekshaa. taapat ar atminjaam/dcdvdraxtiitaajiem/klaviaturam. brendu speciaalists ibio

Izlasīju... no viena brenda...

Neviens tak tev neliedz ņemt un skrūvēt... da kaut vai sardeli tur iemontē. Neviens jau nesaka, ka fiziski to nevar izdarīt - labi grib - visu var

Par sekām tik nebļauj!

Ā... apsveicu ar jaunu PC agrāk nekā biji plānojis

JLo Reģ.: 20.03.2004
0 0 Atbildēt

Man pašai jau 5.ais Fujitsu-Siemens un viss rullē... Iepriekšējos 3us aplēju ar vīnu un šampi.. vienu nometu uz zemes. Tagadējais taisās tikai Service net, jo - lai viņi darās.. viņi par to atbild... Sataisa, ņeruļit - dariet, lai ruļit.. jo JŪS garantējat!!!

Remonti nekad nav bijuši lēti...

shearer Reģ.: 27.06.2001
0 0 Atbildēt

Cartman_626 rakstīja:

shearer rakstīja:

LABINAIS rakstīja:

shearer rakstīja: mulkjigi ir sablekjot 300ls par to pashu rezultatu. un tie kas doma ka tas ir to verts- jus nu gan esat laames. peec 2 gadiem tam datoram bus bezmaz vai metalluzhnja cena un vinsh bus gan fiziski gan morali novecojis. un ja tas ir vel kads leta gala kompis, acer, asus, fujitsu-siemens, tad vinjam detaljas var dabut dajebkur un pa leeto. taka nevajag te ljalja...

nu kur tu dabuusi pa leeto brenda detalas? ta kur ir garantija ka tas 10Ls remonts vispaar 2 gadi novilks ? nu un ja vari dabuut leetaas detalas tad nafig peerc kompi veselu nopeerc pa detaljaam un aiznes tam 10Ls koljam klai saliek kopaa

kadas vel brenda detaljas!!! paskaties no cik brendiem sastaav taads "fujitsu-siemens" brends njem jebkuru 2,5 colu cietni un skruuvee iekshaa. taapat ar atminjaam/dcdvdraxtiitaajiem/klaviaturam. brendu speciaalists ibio

Nu Tu mani nokaitināji, matj. Ja nezini, netirs, tirliņ.

Notebukiem cietnis, rams, matricas lampa, may be vēl kaut kas ir vairāk vai mazāk savietojams. Toties viss pārējais, sākot ar skrūvītēm, klavieri, barošanas bloku, proča ventilatoru un beidzot ar māti, mēdz atšķirties ne tikai pa ražotājiem, bet arī vienam ražotājam pa modeļiem. Un, kaut pārsprāgsti, neiestūķēsi NX9005 notebukā Pavilion CD-ROMu.

es te neunaju par HP, Toshiba u.c. tamliidziigiem, bet gan par konkreeeto fujitsu, acer, asus un citiem liidziigiem. taadi piiraagi.

shearer Reģ.: 27.06.2001
0 0 Atbildēt

JLo rakstīja:

shearer rakstīja:

kadas vel brenda detaljas!!! paskaties no cik brendiem sastaav taads "fujitsu-siemens" brends njem jebkuru 2,5 colu cietni un skruuvee iekshaa. taapat ar atminjaam/dcdvdraxtiitaajiem/klaviaturam. brendu speciaalists ibio

Izlasīju... no viena brenda...

Neviens tak tev neliedz ņemt un skrūvēt... da kaut vai sardeli tur iemontē. Neviens jau nesaka, ka fiziski to nevar izdarīt - labi grib - visu var

Par sekām tik nebļauj!

Ā... apsveicu ar jaunu PC agrāk nekā biji plānojis

a tev vispar ir kautkada sajega par to kas ir kompis un no kaa vinsh sastaav un kas kur un pie kaa tiek pieshtepseleeets??? jeb tu tik taapat diskusijaa uzturi??

SteelRat Reģ.: 25.11.2001
0 0 Atbildēt

paR SITADU TOPIKA NOSAUKUMU NEVAR IESUUDZEET TIESAA PAR GODA UN CIENJAS AIZSKARSHANU?

shearer Reģ.: 27.06.2001
0 0 Atbildēt

Cartman_626 rakstīja:

shearer rakstīja: mulkjigi ir sablekjot 300ls par to pashu rezultatu. un tie kas doma ka tas ir to verts- jus nu gan esat laames.

1. Par lameri parasti sauc to, kas iedomājas, ka visu ideāli zin, kaut arī viņa rīcībā ir kaut kādas zināšanu druskas. Tas lieliski attiecas uz Tevi.

2. Nekur nav teikts, ka rezultāts būtu tas pats. Protams, pieļauju, ka ServiceNet tehniķis diagnostiku neveica kvalitatīvi. Bet man tik pat ticama šķiet versija, ka kaimiņkoļa nav pat servisa manuāli šim modelim redzējis un nezina, vai kontrolieris normāli strādā.

kvalitatiivi kvalitatiivi... tur vainu taa detalja iet vai neiet, ja neiet tad nomainam pret kaukadu aftermarket suudu un dzivojam taalaak. taka es pirmo reizi buut saksaaries ar shitaam probleemaam...

vot taads serviss gan ir prieksh laameem taadiem kaa tu, kursh domaa ka tur "remontee" kvalitatiivi. baigais remonts, atskruvet, pieshtepselet, aizskruvet, uzinstaleet. un vispar, ja tev galva nestrada tad pats esi vainigs. man choms arii aizleeja savu fuji-siemensu. un rekusheku, samaksaja ja nemaldos 28ls par remontu un klaveres mainju... klavieres visiem leeetajiem brendiem var dabuut pa leeeeetoooooo.

Cartman_626 Reģ.: 14.07.2002
0 0 Atbildēt

shearer rakstīja:

Cartman_626 rakstīja:

shearer rakstīja: mulkjigi ir sablekjot 300ls par to pashu rezultatu. un tie kas doma ka tas ir to verts- jus nu gan esat laames.

1. Par lameri parasti sauc to, kas iedomājas, ka visu ideāli zin, kaut arī viņa rīcībā ir kaut kādas zināšanu druskas. Tas lieliski attiecas uz Tevi.

2. Nekur nav teikts, ka rezultāts būtu tas pats. Protams, pieļauju, ka ServiceNet tehniķis diagnostiku neveica kvalitatīvi. Bet man tik pat ticama šķiet versija, ka kaimiņkoļa nav pat servisa manuāli šim modelim redzējis un nezina, vai kontrolieris normāli strādā.

kvalitatiivi kvalitatiivi... tur vainu taa detalja iet vai neiet, ja neiet tad nomainam pret kaukadu aftermarket suudu un dzivojam taalaak. taka es pirmo reizi buut saksaaries ar shitaam probleemaam...

vot taads serviss gan ir prieksh laameem taadiem kaa tu, kursh domaa ka tur "remontee" kvalitatiivi. baigais remonts, atskruvet, pieshtepselet, aizskruvet, uzinstaleet. un vispar, ja tev galva nestrada tad pats esi vainigs. man choms arii aizleeja savu fuji-siemensu. un rekusheku, samaksaja ja nemaldos 28ls par remontu un klaveres mainju... klavieres visiem leeetajiem brendiem var dabuut pa leeeeetoooooo.

Tu muldi.

Sviestc Reģ.: 26.05.2004
0 0 Atbildēt

SteelRat rakstīja: paR SITADU TOPIKA NOSAUKUMU NEVAR IESUUDZEET TIESAA PAR GODA UN CIENJAS AIZSKARSHANU?

vai tad to, kā nav, var arī aizskart

LABINAIS Reģ.: 22.07.2004
0 0 Atbildēt

Sviestc rakstīja:

SteelRat rakstīja: paR SITADU TOPIKA NOSAUKUMU NEVAR IESUUDZEET TIESAA PAR GODA UN CIENJAS AIZSKARSHANU?

vai tad to, kā nav, var arī aizskart

mieriigi, ja grib visu var

Master_D Reģ.: 29.09.2004
0 0 Atbildēt

Man bija šitāds joks ar veļasmašīnu. No AEG sāka tecēt ūdens + vēl apstājās un dīvaini dīca. Veļasmašīna nebija nekāda svaigā, garantijas nebija. Izsaucu meistaru no oficiālā kantora Pērnavas ielā.

Meistars atnāca, pagrozīja galvu, paspēra veļenei ar kāju, paurbināja degunu, pavirināja durtiņas un teica "psc gultnis beigts, motoram kaput, remonts 180 lati, met ārā un pērc jaunu, mājas vizīte - 5 lati..."

Samaksāju par vizīti, paņēmu kvīti un domāju, ko nu iesākt. Mašīna liela, smaga, nesīšu ārā pa daļā... vobšem jāpaskatās kas lācītim vēderā.

Atskrūvēju priekšējo paneli un secināju, ka sūknis viss noplūdis.

Noņēmu sūkni, aizgāju uz to AEG kantori (turpat netālu dzīvoju), noliku viņiem uz letes sūkni, čeku un diagnostikas lapu, palūdzot paskaidrojumu.

Neko - šamie paraustīja plecus, iemainīja pret savu kvīti un 10 latiem jaunu sūkni (maksāja 15).... veļas mašīna darbojas joprojām.

Master_D Reģ.: 29.09.2004
0 0 Atbildēt

Bet izbesī jau tādi tirliņi konkrēti - it sevišķi autoservisos

Ozz Reģ.: 25.11.2002
0 0 Atbildēt

2 Master_D

Nu redz, vari, ja gribi.

Tu domaaji Verneru?

juriz Reģ.: 09.06.2001
0 0 Atbildēt

NU ko lai dara, ka mēs tādi trūcīgi.

Citur cilvēks, ja viņš nopērk laptopu vai ko tml. viņš to parasti nepērk par pēdējo naudu. Ārzemēs šādā gadījumā tas kompis lidotu miskastē, vai nu tiktu aiznests uz servisu utilizācijai (pēc tam pielabots un atsūtīts uz Latviju, kā jauns ), un tiktu nopirkts jauns.

Arī sasitot auto, tad tiek reti labots, bet ņemts nākamis (vecais protam atkal piķīlets brauc uz Latviju).

Pašam ir gadījies redzēt, kā ārzemēs kādam nokrīt mobīlais, tas protams sadalās sastāvdaļās. Ko darītu Latvietis un ko cilvēks no labi pārtikušas valsts? Abi sāktu ar vienu operāciju - salasītu tās detaļas. Nākamais solis jau būtu atšķirīgs, jo pirmais mēģinātu to salikt pats vai nest uz servisu, otrā gadījumā tas tiktu izmests atkritumu urnā.

Jāatzīst, ka man arī, kā vidējam statistiskam latvietim, piemīt ši īpašiba, bet es lenām sāku mainīties, jo pieredze uz to vedina.

Tā ka vajag vairāk pelnīt, un nebūs vairs sūdzību par dārgiem un stulbiem oficiālajiem servisiem.

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

oplā, kādi umņiki

mani necilie kometāri

1) TĀ dziesma Fredim toč ir par Sviestcu

2) tas par tie krutajos servisa uzņēmumos savervētajiem vietejiem līkročiem ir vistīrākā patiesība

3) manuprāt arī pēc 300ls vērta remonta 400ls vērtam kompim oficiāli garantija nebūtu saglabājusies

4) man nezkāpēc liekas, ka SPS piedāvātās autodetaļas kļūs dārgākas

p.n.

vēl MANUPRĀT JLo vajadzētu komentēt šo topicu tieši tik pat kā jessssītim topicus, kur skarts deksis tā vot

p.n.n.

nebūs nekādas reklāmas, bet starp citu šitās rindas es rakstu no neteikšu kādas markas X-iņa, kurš visa Bauskas iauto posma laikā bija ieslēgts. tika atrasts pļavā un joprojām strādā bez visādu servisnetu apmeklējumiem

un es viņu vispār neremontēju nekur nītaures posmā fiziski izlauztās monitora stūra skrūves tika nagļakā pieskrūvētas ar reskānām strūvēm

Reģ.: 07.12.2019
0 0 Atbildēt

Servisnetam ir problēmas. Un to apstiprina aparatūras tirgotāji. Tas serviss ir galīgi garām,ir pieredze. Pēc garantijas remonta nav saskrūvētas skrūves,pēc remonta nākamajā dienā nobeidzās baterija portablim,kura pirms tam 'turēja' 2 stundas...neviens neko nezina. Pēc 1. remonta nomainītais HDD izturēja 2 mēnešus,mainīja atkal...ir aizdomas,ka saliktas vecas detaļas vai tas pats piečubināts.

Ar bateriju epopeja beidzās tā,ka šie piekrita samksāt pusi no jaunas summas..ja nejustos vainīgi,nebūtu to darījuši.

Mana pieredze ar to 'kantori'-turēties iespējami tālāk no tā. Un nākamais toč nebūs Siemens,nafig man problēmas ar tiem..tāpat kā Canon fotoaparātu remontētāji...garām.

LABINAIS Reģ.: 22.07.2004
0 0 Atbildēt

katraa zinjaa ja tevi tur kraapa nax negaaji uz kautkaadaam instanceem ar suudziibu ka vot tas un tas tevi kraapj?

Redaktors Reģ.: 31.08.2001
0 0 Atbildēt

SteelRat rakstīja: paR SITADU TOPIKA NOSAUKUMU NEVAR IESUUDZEET TIESAA PAR GODA UN CIENJAS AIZSKARSHANU?

Topika nosaukums ir mainīts.

Sviestc Reģ.: 26.05.2004
0 0 Atbildēt

Redaktors rakstīja:

SteelRat rakstīja: paR SITADU TOPIKA NOSAUKUMU NEVAR IESUUDZEET TIESAA PAR GODA UN CIENJAS AIZSKARSHANU?

Topika nosaukums ir mainīts.

Maini vai nemaini, bet īlenu maisā nenoslēpt!!

Krāpnieki ir un paliek KRĀPNIEKI!!!!!

markss Reģ.: 17.12.2002
0 0 Atbildēt

it kā nav runa par topika nosaukuma uzņēmumu, bet par portatīvo

Savā laikā,kad iepirku laptopu,biju dikti laimīgs un apmierināts par cenu un visiem tiem pričendāļiem kas tur nāca iekšā,vēl tagad nav tā pārāk morāli novecojis , aiz pārlaimes neievēroju vienu niansi, uz klaviatūras nav krievu alfabēta.Tā kā bieži izmantoju saraksti krievu valodā ir apnicis rakstīt "Dobrij djen, Ivan Petrovich!" Tātad jautājums vai ir iespējams nomainīt tikai pašus taustiņus,jo izkārtojums ir identisks stacionāram datora klaviatūrai? Kur? Izmaksas?

Varētu būt priekšlikumi skoča izmantošana,burtu pielīmēšanai utt.,bet nederēs pirksti būs tulznās pa grubuļaino virsmu

Maariss Reģ.: 19.11.2003
0 0 Atbildēt

Sviestc varbut vari iedot man ta meistara tel nr(sikais apleja portativo).Aiznesu uz servicenet(itka oficialie HP parstavji) atbilde bija ka mates plate beigta un kaut kads kabelitis, i tavo vsego 215lati par remontu.Kad prasiju kads kabelits, tad meistars bija dikti aiznemts un nevareju neko sikak paskaidrot

LorDRameX Reģ.: 19.05.2004
0 0 Atbildēt

markss rakstīja: it kā nav runa par topika nosaukuma uzņēmumu, bet par portatīvo

Savā laikā,kad iepirku laptopu,biju dikti laimīgs un apmierināts par cenu un visiem tiem pričendāļiem kas tur nāca iekšā,vēl tagad nav tā pārāk morāli novecojis , aiz pārlaimes neievēroju vienu niansi, uz klaviatūras nav krievu alfabēta.Tā kā bieži izmantoju saraksti krievu valodā ir apnicis rakstīt "Dobrij djen, Ivan Petrovich!" Tātad jautājums vai ir iespējams nomainīt tikai pašus taustiņus,jo izkārtojums ir identisks stacionāram datora klaviatūrai? Kur? Izmaksas?

Varētu būt priekšlikumi skoča izmantošana,burtu pielīmēšanai utt.,bet nederēs pirksti būs tulznās pa grubuļaino virsmu

bij dabonamas speciaalas caurspiidiigas uzlimiites ar RUS alfabeetu cena hja atmi j nevilj ~ 1 - 1,5 Ls

Lasītākie raksti

Jaunie raksti