Nu, ja 20 gadi ir nesen.....
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Nu, ja 20 gadi ir nesen.....
gonzalless rakstīja:
batka rakstīja: Eu moška tads BMW maksa maksimums 5000tk un parisgadus ar labueksemplaru var nobraukt bedu nezinot.Un nav japelna liels piķis.Iedomigais....
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXkKas tev ir finansiali kompleksi? No savas pieredzes zinu, ka mashina par 2000-3000 eur beigu beigaas izmaksa daargaak ekspluataacijaa nekaa piemeeram auto par 10 000 eur. Prichom te kaada iedomiiba?
sūdīga pieredze - acīmredzot esi losis kuru ikviens servisa barans uzvelk uz līkā
Nikaragva rakstīja: man liekas ka pilnpiedziņu tik nesen sāka ražot, tak što detaļas būs dārgas , kā ta savādāk. A par kvalitāti rūpējas BMW zīmols. Tak što ej čikstēt citur, vai ņem to 2,5 ciet. Pie tam vēl 5 sērija. Tur var apčurāties no priekiem..
jaa un paneli taa kaartiigi nomiizt
Zini bet 2002 gada 330 xd aizmuguree ir parasti amortizatori
nav gan BMW, bet nu....
2002 gada Range Rover - tiklidz atrums saniedz 60 km/h, paraadaas uzraksts Transmition filesafe programm un darbojas 3 vai 4 aatrums. Cik saprotu,
tad RR3 vajadzeetu buut pilnpiedzinjaa kaut kas no X5. Peec info www.rovers.net, vareetu buut prieksheejais diferenciaalis kirdikt, bet varbuut kau kas cits, varbuut kaads ir saskaaries ar tamliidziigu probleemu X5? Any ideas? Likt pie seetas?
BMW pilnpiedziņa
Noskatīts ļoti laba stāvokļa 525iX, bet tas X ir vienīgais kas atbaida, jo tautā dzirdēts, ka ir grūtības ar detaļu atrašanu plus vēl tās, kā jau retums, ir ļoti dārgas. Nepārzinu arī BMW pilnpiedziņas sarbības principu, tādēļ domāju: vai to priekšu nevar vienkārši anulēt (ja nu kas)?
Any ideas?