galvenais ir izspiest sajūgu!
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
galvenais ir izspiest sajūgu!
Mazāk slēgsi, ilgāk brauksi.
Uggga rakstīja: Mazāk slēgsi, ilgāk brauksi.
Tieši tā.Un kapēc uz šosejas vajag kautko slēgt?Jābrauc tak,un nekādu šupošanu ziemā,iesēdies tad sēdi kamēr izvilks ja negribi nosvilināt to kasti.
Ja iebuksēsi, tad gaidi kādu ar šņori - neiešūpināsi. Na***** braucot jāliek N!? 123 praktiski nozīmē to, ka kārba, arī pie lieliem motora apgrizieniem, nemetīs nākamajā robā "uz augšu". Nezinu vai saab kārba to izturēs, bet subaram ir iemests no D => 3-šajā, kas nostrādā kā sava veida kikdauns pie apzīšanas, pēc tam atpakaļ uz D, jo savādāk tā kaste [subaru] negāja.
Vai tiešām tie automāti ir tik švaki ka neko nevar aiztikt? Vai 3,0opel motoriemarī tās pašas at.kārbas?
anonimikis rakstīja: galvenais ir izspiest sajūgu!
Pareizi!
Un pirms pārslēgšanas 2x uzgāzēt tā līdz 6000 ap/min.
anonimikis rakstīja: galvenais ir izspiest sajūgu!
Pareizi!
Un pirms pārslēgšanas 2x uzgāzēt tā līdz 6000 ap/min.
nu...MB 4 pakäapju käarba standartäa säak no 2.roba...lai yiema nespoletu parak
un tiešām- mazāk slēgā......
P.S. iegādājies piepīpējamos vads, valkāt automātu, ja ir noslāpis, ar nau veselīgi
P.P.S. skaties eļās līmeni un savlaicīgi maini eļļu, citādi D un bauda braukt pa pilsētu
Vienkārši tukšgaitā ripinoties esmu degvielas patēriņu samazinājis no 7,5-9 uz 6,5-5,8l/100km tas ar manuālo 2,0 turbo. Saprotams ka automāts prasīs vairāk zupas, vot tāpēc interesējos par tahniskajām iespējām!
varbuut saakumaa 'opregjeljisj' gribi ie.pi.st santiimu waj baudiit 'automaatu' , ja gribi ' i togo i drugovo' liec gaazesshprici ( man bij , nesuudzeejos ) , bet 'klokji' jo mazaak lieki 'dra.chiisi' jo ilgaak nezinaasi automaata remonta servisus .
P.S. un no die. puses neliec gaitaa 'P' - RAKETA tobish
TDIOTS rakstīja: P.S. un no die. puses neliec gaitaa 'P' - RAKETA tobish
saki, kārba var palikt atpakaļskata spoguļa redzeslokā ?
es lietoju 1 un 2 ja gadās mežā smiltīs iepērties, vai braucot augšup pa apledojušu ceļu. un.. pirms dragreisa mani mācīja likt otrajā
Kikdauns notiek automātiski, ja pedāli līdz galam iespiež grīdā - pārlec atpakaļ par uz 2. ātrumu un ir labs uzrāviens..
Citādi lietoju tikai D, R un P. Pa pilsētu kādreiz ripinos nespiežot gāzes pedāli.. N noder, kad vajag kaut kur aizstumt (e.g. mazgātuvē)
nja, izskatās, ka ar mehānisko ir mazāk problēmu
Ir divas reizes gadījies izbraukt ar automātu: pirmajā reizē sakratīju visu salona saturu(visi bija piesprādzējušies), nospiežot bremzi kā sajūgu Kad nākamreiz braucu, zināju, ka kreisai kājai ir jāuzsēžas virsū Vienīgi maisīja tas, ka kloķi vislaik gribeju kaut kur bīdīt
Agnia rakstīja: nja, izskatās, ka ar mehānisko ir mazāk problēmu
Ir divas reizes gadījies izbraukt ar automātu: pirmajā reizē sakratīju visu salona saturu(visi bija piesprādzējušies), nospiežot bremzi kā sajūgu Kad nākamreiz braucu, zināju, ka kreisai kājai ir jāuzsēžas virsū Vienīgi maisīja tas, ka kloķi vislaik gribeju kaut kur bīdīt
nu jā - es 2 reizes (6 gados) izbrauu ar parasto kārbu un varu teikt to pašu - ar automātu mazāk problēmu
pirmais auto bija manuālis, otrais un tagadējais -automāti: kau kā nevelk vairs uz putras katla maisīšanu
Vai nav tā ka ar automātu zūd braukšanas kaifs???
dzjunga rakstīja: Vai nav tā ka ar automātu zūd braukšanas kaifs???
dzjunga rakstīja: Vai nav tā ka ar automātu zūd braukšanas kaifs???
nu tad jau ar stūres pastiprinātāju zūd arī stūres grozīšanas kaifs
un kur nu vēl logu atrullēšanas un krēslu mehāniskās regulēšanas kaifs
dzjunga rakstīja: Vai nav tā ka ar automātu zūd braukšanas kaifs???
ko tu saproti no kaifa kamer tu tur rausti-spaidi,automats jau sen gabala,neparvelti iekš USA auto ar manualo karbu maksa ļoti letakneka ar automatuļoti patik automats,bet varu pabraukt ari bez viņa
ja ir jaizvelas es tomer palieku pie automata,nu man tas pieredzes gan 3 diens bet tomer
dzjunga rakstīja: Vai nav tā ka ar automātu zūd braukšanas kaifs???
tad vajaag pirkt autostick, tiptronic, steptronik tipa kaarbas varees sleegaat kameer nelabi paliek.
Tad kad bija DODGE intrepid ar autostick kaarbu tad paaris reizes paaksstiijos ar autostick bet tad apnika labi tas noder ja grib sportiksi braukt.
Vispaar jaaskataas pa kurieni paarsvraa brauc ja taa sportiski un paarsvaraa pa šoseju tad mehaaniskaa ja biezi pa pilseetu tad tikai automaats.
automaatam atkal plus kad pie apdziišanas neko nevajag kruķīt uz leju min tik griidaa un vis notiekaas.
Gaumes lieta. Personiigi es mašiinu ar mehaanisko kaarbu priekš sevis nesspeeju iedomaties.
patiesībā - ir arī "lēni domājoši" automāti.. un tiem nav "uzrāviena" - ja tas ir tas, ko Tu sauc par braukšanas kaifu.. Es laikam spriežu tikai pēc sava tagadējā ... Bet jauniem modeļiem visiem automāti man šķiet nu jau parasti ir ar palielu griezes momentu ..
Braukāju kādu laiku ar 9000 saabu 2.3 turbo + automaats, zini - baigi labs pasākums tomēr ir tas automaats - iespied pedaali tik griidaa un žmiedz, nav nekāda dra*ishana
Par tiem 1,2,3 nezinu - izmantoju tikai D, P un R
Tiesa, ja nelec - tad gan ir zho*, bet tāgadījās ļoti reti !!!
dzjunga rakstīja: Kā pareizi braugt ar automātu? Kādās situācijās pareizi pielietot 321 pārnesumus, vai uz šosejas drīgst slegt uz neitrālo un atpakaļ un kā ziemā buksēties ar šūpināšanu???
Dodge intrepid manuaalii bija rakstiits ka sleegaat aatrumus var tikai tad ja mašīna stāv uz vietas vieniigaiss izņēmums ja pārslēdz no D uz autostick režīmu to vareeja dariit gaitaa. Vienreiz pamēģinaaju gaitaa ņemt aaraa no D uz N un otraadi it kaa to var izdarīt bet droši vien ka labi tas nav.
Kā jābrauc ar automātu?
Kā pareizi braugt ar automātu? Kādās situācijās pareizi pielietot 321 pārnesumus, vai uz šosejas drīgst slegt uz neitrālo un atpakaļ un kā ziemā buksēties ar šūpināšanu???