Kā jābrauc ar automātu?

dzjunga Reģ.: 01.10.2006

Kā pareizi braugt ar automātu? Kādās situācijās pareizi pielietot 321 pārnesumus, vai uz šosejas drīgst slegt uz neitrālo un atpakaļ un kā ziemā buksēties ar šūpināšanu???

 
1 2 3 4 5
Dzonijs_007 Reģ.: 16.06.2006
0 0 Atbildēt

Agnia rakstīja: Nu jā, katram savs. Es kā iemācījos ar mehānisko, tā arī braucu visu laiku ar mehānisko. Nekāda vaina. Arī Rīgā ir ļoti ok

ar automaatu kaadreiz ir braukts ja nee iesaku pameeginaat ļoti iespeejams ka domas mainiisies...

Rudiz Reģ.: 10.04.2003
0 0 Atbildēt

es braucu gan ar manualo, gan parasto, abi ir ok

automats - protams ertak

ar manualo - mazaaks degvielas paterinsh

perc labus auto, maini eljas un izlasi manuaali

Agnia Reģ.: 07.12.2005
0 0 Atbildēt

Dzonijs_007 rakstīja:

Agnia rakstīja: Nu jā, katram savs. Es kā iemācījos ar mehānisko, tā arī braucu visu laiku ar mehānisko. Nekāda vaina. Arī Rīgā ir ļoti ok

ar automaatu kaadreiz ir braukts ja nee iesaku pameeginaat ļoti iespeejams ka domas mainiisies...

es jau aprakstīju savus piedzīvojumus ar automātu

Bet es vienalga palieku pie mehāniskās

RX-7 Reģ.: 23.04.2003
0 0 Atbildēt

Par braukšanas kaifu - viss ir atkarīgs no mašīnas. Man A8 ar Tiptronic nu ļoooti kaifīgi braucas, ko galīgi nevaru teikt par, teiksim, Peugeot 607 vai Mazda6 / Mazda3 ar automātu, ko nesenā pagātnē esmu mēģinājis... Audi konkrētā kārbas un motora kombinācija ir izdevusies - pilsētā bēdu nezini, uz šosejas viss kulē - ja gribas jokus padzīt, var iemest manuālajā un par 2 robiem uz leju noslēgties, lai apdzītu... Pilsētā, ripinoties klāt krustam, kur sarkanā gaisma, parasti lieku N un ripoju. Ja mašīna vēl kustas, tad var ielikt atpakaļ D bez bremzes un drošības slēdža uz ātrumkloķa nospiešanas - ērti.

Savukārt Pegijs - tā tūļīgā gove - ir laikam apgādāts ar vislēnāk domājošo kārbu pasaulē. Nu pasakiet - kādēļ tas ķēms ir apgādāts ar BREMBO ūberkrutajām bremzēm, bet apdzenot ar to vispirms jāpārmet krusts un jānoskaita tēvreize, pirms kārba ar pedāli grīdā sadomā kikdaunēt? Un arī pēc kikdauna mašīna netaisās paātrināties - vienkārši paceļas motora apgriezieni Tas pats ar pseidosportiskajām jaunajām Mazdām, pie kam tām manuālā ātrumu slēgšanās notiek ačgārni - kloķis jābīda pretēji loģiskajiem un pierastajiem virzieniem, tādēļ bieži ieslēdzu augstāku pārnesumu tad, kad īstenībā vajadzēja zemāku... SVIESTS!

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Es ar varu pievienoties RX7 teiktajam, jo ir reaali labi automaati ( taadi kas aatri sleedzas utt.) un ir peedeejie suu ar kuriem vieniigi ir eerti braukt pilseetaa bet citur reaals gemorojs. Strap citu Riiga mani jau ir tiktaal izbesiijusi ar transporta pluusmu, ka es reaali buutu gatavs paarseesties uz automaata, kaut gan esmu "zajdlijs" shtepseleetaajs.

Bet ja nopeerc automaatu - parasto, dieva deelj liec tam klokjim mieru, bija mums te viens taads Jaguaara shtepseleetaajs - tak 3 vai 4 kaarbas 2 gadu laikaa samainiija. Tiesa ir gadiijumi kad ir jaashtepselee piem. ziemaa pie zinaamiem apstaakljiem, bet godiigi sakot ne ar visiem automatiem tiks ieguuts vajdziigais rezultaats. Bet protams ielikt no P uz jebkuru izveeleeto staavokli var droshi bez tragjiskaam sekaam aatrumkaaarbai - tam jau ir taas poziicijas domaatas, bet gaitaa tikai iipashos apstaakljos, nevis " sportiskai braukshanai".

Un Raketa = R tobish Reverss.

Petka Reģ.: 09.09.2001
0 0 Atbildēt

Pavisam jaunie automāti paši ieliek N, kad ripo no kalna vai stāvi krustā. Tā Opel manuālī lasīju. Un ja jau Opel to dara, tad visi jaunie to dara

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Mazliet veel padzisinaashu "meeli" -

ljoti biezji 2 vai 3 lieto ziemaa, lai uzraaptos kalnaa, vai pa kaadu dziljaaku risu, vai irdenu sniegu vilktu. Ideja galvenokaart taada lie uztureetu maksimaalu augstus apgriezienus un nezaudeetu inerci uz gadiijumiem kad automats vareetu nonaakt uz robezjas kad sleedzas te uz augshu te uz leju.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Gnoms rakstīja:

WALA rakstīja: ...

Un Raketa = R tobish Reverss.

Paketa būtu krieviski tā jāraksta...

P iesleedzot vajadziigais nojaashanas efekts var arii netikt sasniegts, pie kam vai pret nebija aizsardziiba ???

sleepnis Reģ.: 02.05.2003
0 0 Atbildēt

Var izšūpot arī automātu, tikai tas ir bišķi savādāk un ilgāk.

Atceramies par kreiso kāju un turam to gatavībā uz bramzes. Liekam D vai 1 UZMANĪGI pamēģinam izkustēties. Kad sasniegts "augstākais" punkts spiež bremzi vienlaicīgi atlaižot gāzi. Pagaida kamēr motoram iestājas tukšgaitas apgriezieni. Liek R NEDAUDZ piegāzē. Laiž vaļā bremzi, pakustas uz atpakaļu , atkal bremze - pauze-D- utt. Galvenais nepārforsēt, mierīgi un ar izjūtu

mx_black Reģ.: 19.05.2004
0 0 Atbildēt

jautaajums taads: kaa pareizi jaavelk automaats? liekam ieksh N, bet kaa ir ar motoru? iesleegts/izsleegts? ja nevar pielaist? kas var atkauties?

KOHINURS Reģ.: 07.11.2006
0 0 Atbildēt

Tomēr gribu atgriezties pie braukšanas prieka..

Viss iepriekšējais vienmēr bijis ar MT. Bet šovasar nu ļoti sakārojās viens konkrēts autiņš. Nu ir jābrauc ar automātu. Pa n-tajiem gadiem iestrādājušies zināmi paradumi un reakcijas. Tad nu pirms 1,5 mēneša, kad bija tas vienīgais šīs ziemas sniedziņš, uz līkumaina ceļa sajutos diezgan nedroši un negribētos, ka tas atkārtotos. Braucu pa labi zināmu ceļu, ierastajā ritmā. Pirmais asais līkums, mēģinu rīkoties kā parasti – pazemināties – tikai šoreiz, izejot no automātiskā rokas režīmā. Nu bet tas palēlinājums subjektīvi likās tik nokavēts, ka sāku palīdzēt ar bremzi, bet uz apledojuša ceļa tas nu nekādu drošās sajūtu nerada.

Vēlāk, pa grunteni, jau speciāli mēģināju rokas režīmā, bet nu tik strauji nomest ātrumu, lai pirms līkuma varētu minimāli bremzēties neizdodas. Paātrināties – viss OK, nemaz nevajag nedz sporta, nedz rokas režīmu, lai no līkuma izejot būtu asa reakcija un paātrinājums vajadzīgajā virzienā. Varbūt tā ātruma nomešana pazeminoties ir OK, tikai man subjektīvi liekas, ka kaut kas nenotiek tā kā pierasts.

Tātad, jautājums paliek – kā ar automātu ziemas vai grunts ceļos iet līkumos. Vai tiešām būs jāzaudē kaut kas no braukšanas baudas, vai jāmācās citi paradumi.

Einstein Reģ.: 25.03.2005
0 0 Atbildēt

Agnia rakstīja: Nu jā, katram savs. Es kā iemācījos ar mehānisko, tā arī braucu visu laiku ar mehānisko. Nekāda vaina. Arī Rīgā ir ļoti ok

Nu jā, veļu ar var mazgāt ar maļutku, abet es labāk iemetu automātiskajā v-mašīnā. Ir takš starpība.

Nezinite Reģ.: 10.09.2002
0 0 Atbildēt

mx_black rakstīja: jautaajums taads: kaa pareizi jaavelk automaats? liekam ieksh N, bet kaa ir ar motoru? iesleegts/izsleegts? ja nevar pielaist? kas var atkauties?

ja nevar pilelaist - zvani Grietai

ja velk - tad ar iesleegtu motoru

ja vilksi citu - labaak nevelc - var uzcept kaarbas eljlju..

kvatra Reģ.: 13.02.2002
0 0 Atbildēt

Nekam trakam nevajadzeetu buut, noluuziis kaarbaa tas P blokjeetaajs- tievs stieniitis, vieniigais ka tie paarpalikumi var zobratus samalt

pinguin Reģ.: 13.11.2004
0 0 Atbildēt

pirms apdzīšanas bieži pārslēdzu uz 3, lai nebūtu jāgaida tā pussekunde uz kickdownu...

par ieslēgšanu N kad ripo, hvz - ir lasīts ka tā nedrīkst darīt, bet cik tur tās patiesības?... man jau liekas ja to kārba ļauj darīt, tad to var darīt, to ko nedrīkst, viņa nemaz neļauj izdarīt aizsardzības sistēma...

Pirmdienis Reģ.: 30.12.2005
0 0 Atbildēt

Gnoms rakstīja: kad ieslēdzu P... ar visu to izjūtas bij kā pret sienu.... lielākā ātrumā pat nevaru iedomāties sekas....

Pirmdienis Reģ.: 30.12.2005
0 0 Atbildēt

kvatra rakstīja: Nekam trakam nevajadzeetu buut, noluuziis kaarbaa tas P blokjeetaajs- tievs stieniitis, vieniigais ka tie paarpalikumi var zobratus samalt

nu re, pats apstrideji sava teikuma pirmos vardus

rt Reģ.: 23.08.2004
0 0 Atbildēt

braucu pirmo vasaru ar automātu un ir skaidrs, ka nākamais auto būs ar automātu

bet arī jautājums

braucot pa šoseju pie apdzīšanas automāts nereti iemet zemākā pārnesumā(loģiski). uzrāviens protams ir ok, viss notiek. biedē šāda pārslēgšanās uz apledojušas šosejas. ar manuālo iemet robu zemāk jau laicīgi un tu zini kurā brīdī tas notiks, reāli esi gatavs tam.

var jau arī nedaudz spiest gāzi, lai nepārmet zemākā robā, bet.... rādās, ka būs jābrauc krietni rāmāk un katra apdzīšana jāpārdomā rūpīgāk

varbūt nav tik traki un es te pa velti satraucos?!

kvatra Reģ.: 13.02.2002
0 0 Atbildēt

Marchiks_ rakstīja:

Pirmdienis rakstīja:

kvatra rakstīja: Nekam trakam nevajadzeetu buut, noluuziis kaarbaa tas P blokjeetaajs- tievs stieniitis, vieniigais ka tie paarpalikumi var zobratus samalt

nu re, pats apstrideji sava teikuma pirmos vardus

kārbas remonts jau tāds sīkums vien ir...

Vienreiz gadiijaas P iemest, autinsh gan staaveeja uz paceelaaja servisaa, hvz ko tur chekojaam, nepiespiedu bremzes un iemaucu P, sitiens jau konkreets bij, kaarba iesleedzaas tip avaarijas rezhiimaa. Bet nonjemot klemmi viss atkal aizgaaja un P ar veel straadaa Taa ka braucot ar var ielikt, nu vismaz amerikaanjiem tur nav nekaadas aizsardziibas

Hirsch Reģ.: 20.06.2002
0 0 Atbildēt

Arī jaunie automāti nav pārāk atsaucīgi, piemēram x-type '06 gada, ilgi bija jāpierod pie kārdas domāšanas ilguma. Otra lieta -nepatīk turēt bremzes pedāli krustā (jaunajiem meršiem ir patīkamāk, jo šie pilnībā apstājoties un tomātam palieko D neripinās), a ja teiksiet jāliek N, tad neredzu atšķirību starp manuālo, kura tāpat jāštepselē.

Pirmdienis Reģ.: 30.12.2005
0 0 Atbildēt

Hirsch rakstīja: jaunajiem meršiem ir patīkamāk, jo šie pilnībā apstājoties un tomātam palieko D neripinās)

ne tikai jaunajiem.....

vai ta citiem apstajoties jajem ara no D

Pirmdienis Reģ.: 30.12.2005
0 0 Atbildēt

Gnoms rakstīja: ja ārā ir tik slidens, vai vajag TĀ kurināt?

skaidrs, ka ardities slidena laika nevajadzetu it sevishki, ja vel nav ta isti pierasts braukt ar tomatu

rt Reģ.: 23.08.2004
0 0 Atbildēt

Gnoms rakstīja:

rt rakstīja: ...

braucot pa šoseju pie apdzīšanas automāts nereti iemet zemākā pārnesumā(loģiski). uzrāviens protams ir ok, viss notiek. biedē šāda pārslēgšanās uz apledojušas šosejas. ar manuālo iemet robu zemāk jau laicīgi un tu zini kurā brīdī tas notiks, reāli esi gatavs tam.

...varbūt nav tik traki un es te pa velti satraucos?!

pārslēgšanās uz leju par vienu vai diviem ātrumiem sauc par kickdown - tā ir normāla parādība...

ja ārā ir tik slidens, vai vajag TĀ kurināt?

nu... par to arī iet runa

tagad nav ilgi jādomā paspēs/nepaspēs, iespied pedāli un stūrē, un pat tagad uz ceļa ar izbraukātām risēm ir stulbi, ja pārmet robus brīdī, kad pārkārtojies. ziemā tā nevarēs

Hirsch Reģ.: 20.06.2002
0 0 Atbildēt

Pirmdienis rakstīja:

ne tikai jaunajiem.....

vai ta citiem apstajoties jajem ara no D

X-type, saonata, stratus un volvo vismaz ripinājās uz priekšu ...

Nezinite Reģ.: 10.09.2002
0 0 Atbildēt

Hirsch rakstīja:

Pirmdienis rakstīja:

ne tikai jaunajiem.....

vai ta citiem apstajoties jajem ara no D

X-type, saonata, stratus un volvo vismaz ripinājās uz priekšu ...

taa vish i! Staavot D, kaaja jaatur uz bremzes, kad atlaizh - saak ripinaaties pat bez gaazes.. Iipashi forshi tas ir braucot sliipi uz augshu - automats nekad neripo atpakalj

1 2 3 4 5
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti