Kā jābrauc ar automātu?

dzjunga Reģ.: 01.10.2006

Kā pareizi braugt ar automātu? Kādās situācijās pareizi pielietot 321 pārnesumus, vai uz šosejas drīgst slegt uz neitrālo un atpakaļ un kā ziemā buksēties ar šūpināšanu???

 
1 2 3 4 5
Pirmdienis Reģ.: 30.12.2005
0 0 Atbildēt

Hirsch rakstīja: X-type, saonata, stratus un volvo vismaz ripinājās uz priekšu ...

вай

бриесмас........

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Gnoms rakstīja:

90 gados ar čoma W126 izdomāju apstāties mežmalā... labi, ka auto bij praktiski apstājies un bijām uz grants seguma, kad ieslēdzu P... ar visu to izjūtas bij kā pret sienu.... lielākā ātrumā pat nevaru iedomāties sekas....

Taa jau ir klasika ar automaatu ieliimeties stiklaa, mees to speciaali vienam vecam 900 saabam izmegjinaajaam - patiikami, bet sajuuta bija taaada, ka tas P blokjeetaajs pie liela aatruma arii varetu nenolust, un tad toch "auzas" garantetas. Bet vislabaak man patika kaa mans faachuks ar ar to pashu 900-to Jelgavaa pie luksinja izpildiijaas, netiishaam ielika R un mazliet uzgaazeeja stratejot. Aizmugure esoshas noteikti bija ljoooti paarsteigts. Lieki teikt ka faachuks visu muuzhu pirms un pec tam braucis ar "meshalku", un shtepseleshana ir asiniis. Taa kaa neraustiet lieki "tomaatu" tikai lieki ieberzieni var sanaakt.

Hirsch Reģ.: 20.06.2002
0 0 Atbildēt

Nezinite rakstīja: - automats nekad neripo atpakalj

Ja tas nav variatora tipa automāts.

Hirsch Reģ.: 20.06.2002
0 0 Atbildēt

Pirmdienis rakstīja:

Hirsch rakstīja: X-type, saonata, stratus un volvo vismaz ripinājās uz priekšu ...

вай

бриесмас........

pinguin Reģ.: 13.11.2004
0 0 Atbildēt

WALA rakstīja:

Gnoms rakstīja:

90 gados ar čoma W126 izdomāju apstāties mežmalā... labi, ka auto bij praktiski apstājies un bijām uz grants seguma, kad ieslēdzu P... ar visu to izjūtas bij kā pret sienu.... lielākā ātrumā pat nevaru iedomāties sekas....

Taa jau ir klasika ar automaatu ieliimeties stiklaa, mees to speciaali vienam vecam 900 saabam izmegjinaajaam - patiikami, bet sajuuta bija taaada, ka tas P blokjeetaajs pie liela aatruma arii varetu nenolust, un tad toch "auzas" garantetas. Bet vislabaak man patika kaa mans faachuks ar ar to pashu 900-to Jelgavaa pie luksinja izpildiijaas, netiishaam ielika R un mazliet uzgaazeeja stratejot. Aizmugure esoshas noteikti bija ljoooti paarsteigts. Lieki teikt ka faachuks visu muuzhu pirms un pec tam braucis ar "meshalku", un shtepseleshana ir asiniis. Taa kaa neraustiet lieki "tomaatu" tikai lieki ieberzieni var sanaakt.

normāli būtu ka nevarētu pielaist ja nav p vai n...

Pirmdienis Reģ.: 30.12.2005
0 0 Atbildēt

pinguin rakstīja: normāli būtu ka nevarētu pielaist ja nav p vai n...

tieshi ta-saksim ar to.......

es piemeram, pat aizdedzes atslegu nevru izjemt, ja man nav pec moslpaeshanas rezhims P......

kvatra Reģ.: 13.02.2002
0 0 Atbildēt

pinguin rakstīja:

WALA rakstīja:

Gnoms rakstīja:

90 gados ar čoma W126 izdomāju apstāties mežmalā... labi, ka auto bij praktiski apstājies un bijām uz grants seguma, kad ieslēdzu P... ar visu to izjūtas bij kā pret sienu.... lielākā ātrumā pat nevaru iedomāties sekas....

Taa jau ir klasika ar automaatu ieliimeties stiklaa, mees to speciaali vienam vecam 900 saabam izmegjinaajaam - patiikami, bet sajuuta bija taaada, ka tas P blokjeetaajs pie liela aatruma arii varetu nenolust, un tad toch "auzas" garantetas. Bet vislabaak man patika kaa mans faachuks ar ar to pashu 900-to Jelgavaa pie luksinja izpildiijaas, netiishaam ielika R un mazliet uzgaazeeja stratejot. Aizmugure esoshas noteikti bija ljoooti paarsteigts. Lieki teikt ka faachuks visu muuzhu pirms un pec tam braucis ar "meshalku", un shtepseleshana ir asiniis. Taa kaa neraustiet lieki "tomaatu" tikai lieki ieberzieni var sanaakt.

normāli būtu ka nevarētu pielaist ja nav p vai n...

Kur rakstiits par pielaishanu?

Pirmdienis Reģ.: 30.12.2005
0 0 Atbildēt

kvatrai....

WALA rakstīja: netiishaam ielika R un mazliet uzgaazeeja stratejot.

hacis Reģ.: 03.04.2003
0 0 Atbildēt

KOHINURS rakstīja: Tomēr gribu atgriezties pie braukšanas prieka..

Viss iepriekšējais vienmēr bijis ar MT. Bet šovasar nu ļoti sakārojās viens konkrēts autiņš. Nu ir jābrauc ar automātu. Pa n-tajiem gadiem iestrādājušies zināmi paradumi un reakcijas. Tad nu pirms 1,5 mēneša, kad bija tas vienīgais šīs ziemas sniedziņš, uz līkumaina ceļa sajutos diezgan nedroši un negribētos, ka tas atkārtotos. Braucu pa labi zināmu ceļu, ierastajā ritmā. Pirmais asais līkums, mēģinu rīkoties kā parasti – pazemināties – tikai šoreiz, izejot no automātiskā rokas režīmā. Nu bet tas palēlinājums subjektīvi likās tik nokavēts, ka sāku palīdzēt ar bremzi, bet uz apledojuša ceļa tas nu nekādu drošās sajūtu nerada.

Vēlāk, pa grunteni, jau speciāli mēģināju rokas režīmā, bet nu tik strauji nomest ātrumu, lai pirms līkuma varētu minimāli bremzēties neizdodas. Paātrināties – viss OK, nemaz nevajag nedz sporta, nedz rokas režīmu, lai no līkuma izejot būtu asa reakcija un paātrinājums vajadzīgajā virzienā. Varbūt tā ātruma nomešana pazeminoties ir OK, tikai man subjektīvi liekas, ka kaut kas nenotiek tā kā pierasts.

Tātad, jautājums paliek – kā ar automātu ziemas vai grunts ceļos iet līkumos. Vai tiešām būs jāzaudē kaut kas no braukšanas baudas, vai jāmācās citi paradumi.

es naakamo arii plaanoju ar automaatu, jo pamataa paarvietojos pilseetaa pa sastreegumiem, un manis izveeleetajam rulzam automaats liekas piemeerotaaks.

un te ir jaapiekriit tevis aprakstiitajam. kvalitatiiva vilkshana pa grunteni un liikumu njemshana laikam jaaizmirst, kaa arii manevri ko var izveikt ekstremaalaas situaacijaas ar manual un pakalpiedzinju. diemzheel... taalab jau sporta mashiinaam nav automaati.

taapeec vajag 2 mashiinas, ikdienai un izklaidei...

viktors1961 Reģ.: 17.02.2004
0 0 Atbildēt

Pēc manas saprašanas braucot ar automātu to labāk noslēpt bagāžniekā (salonā pagrūti nomaskēt), jo itkā bez prokurora sankcijas CP nedrīkst bagāžniekā lūkoties. Tiesa, var palūgt aptieciņu vai ugunsdzēšamo palūgt atrādīt, tam ir jābūt gatavam un tās štelles salonā jātur...

Uggga Reģ.: 04.01.2006
0 0 Atbildēt

viktors1961 rakstīja: Pēc manas saprašanas braucot ar automātu to labāk noslēpt bagāžniekā (salonā pagrūti nomaskēt), jo itkā bez prokurora sankcijas CP nedrīkst bagāžniekā lūkoties. Tiesa, var palūgt aptieciņu vai ugunsdzēšamo palūgt atrādīt, tam ir jābūt gatavam un tās štelles salonā jātur...

ko vajag slēpt?

viktors1961 Reģ.: 17.02.2004
0 0 Atbildēt

Uggga rakstīja:

ko vajag slēpt?

Neko nevajag, atvainojos par spamu

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Pirmdienis rakstīja:

kvatrai....

WALA rakstīja: netiishaam ielika R un mazliet uzgaazeeja stratejot.

Domu neuzkjeeri, "starteejot" pie luksafora = tipa uzsaakot braukt.

Vienkaarshi kamer sarajkanais bija paarmetis uz P.

TDI Reģ.: 29.01.2002
0 0 Atbildēt

Ar automaatu tika nobraukc 240kkm ,70kkm ,30kkm ,10kkm ( ar 4iem dazjaadiem auto), neko lieki 'nedrachijot ', pat negribaas zinaat cik buutu izdevies nobraukt 'drachijot' . vieniigaa reize kad tika likti 3-2-L bij 'laizjoties' lejaa no Cxamonix , jo origjinaalaas , Shveices mades Voyagerim , bremzes uzkarsa un saaka teikt 'chau ' , veelaak uzliku Brembo +Ferodo un tad arii kalnos vairs nekaadu 'drachilku' nevajadzeeja . Moraale - ja teu ir automaac , tad vinjsh nau 'jaadrachii' , mans subj.viedoklis .

RX-7 Reģ.: 23.04.2003
0 0 Atbildēt

Vēlrei - viss atkarīgs no mašīnas. Jaukopš aizlaikiem ir skaidrs, ka Jaguāri ir lēnīgi un šūpīgi limuzīni. Nezinu, kādu auto lieto HACIS, bet Audi Quattro ar Tiptronic kārbu manuālajārežīmā nu ideāli velk pa slideniem līkumiem un gruntenēm - bremzē ar motoru kā dievs un slēdzas zibenīgi un prognozējami...

hacis Reģ.: 03.04.2003
0 0 Atbildēt

pagaidaam es lietoju manual. patiik pagonkot utml. esmu braucis ar opel V6 un vw diesel automaatiem. automaats kaa izgudrojums patiik, bet ja meegjina shtepseleeties aizture ir pamatiiga, taapeec ja arii gribaas ziemaa ar motoru sabremzeeties, peekshnji to izdariit nevar. taa aiztrure 1-2 sekundes liidz nostraadaa ir pa ilgu. it sevishkji diizelim tas bija raksturiigi. kaads buus manis iecereetais nezinu, veel neesmu testdraivu veicis. tas ka quattro/tipronic vareetu buut labi, pilniigi iespeejams. shkjiet ka arii saakuma cena ir cita

TDI Reģ.: 29.01.2002
0 0 Atbildēt

Nez vaj DSG var nosaukt par automaatu , bet ,24h testdraivaa , VW 1.9TDI ar DSG atstaaja to labaako iespaidu . paatrinaajums no vietas subj. kudii veiklaaks nekaa ar meshalku utt. patiikamas atminjas , tsk. degviela , normaali vaaleejot , tikai~6.9 l/100km

Ranger Reģ.: 10.04.2003
0 0 Atbildēt

Nelasīju visu iepriekšrakstīto, varbūt līdzīga doma jau izskanējusi...

Veicot ātruma manevrus, nevienmēr ir pietiekoši laiks un telpa lai sagaidītu kikdauna nostrādāšanu. izeju redzu - pirms manevra pārslēgt no D uz 3. es tā daru, līdz šim nekas slikts nenotika. gaitā neslēdzu tikai P un R

Uggga Reģ.: 04.01.2006
0 0 Atbildēt

Ranger rakstīja: Nelasīju visu iepriekšrakstīto, varbūt līdzīga doma jau izskanējusi...

Veicot ātruma manevrus, nevienmēr ir pietiekoši laiks un telpa lai sagaidītu kikdauna nostrādāšanu. izeju redzu - pirms manevra pārslēgt no D uz 3. es tā daru, līdz šim nekas slikts nenotika. gaitā neslēdzu tikai P un R

Tiem, kam ir sporta režīms ar pogas nospiešanu (vai O/D), nekādu kloķi nevajag slēgt, pietiek ar podziņu. Piemēram Opel Astra vai CR-V otrajai paaudzei

osscar Reģ.: 27.08.2002
0 0 Atbildēt

Uggga rakstīja:

Ranger rakstīja: Nelasīju visu iepriekšrakstīto, varbūt līdzīga doma jau izskanējusi...

Veicot ātruma manevrus, nevienmēr ir pietiekoši laiks un telpa lai sagaidītu kikdauna nostrādāšanu. izeju redzu - pirms manevra pārslēgt no D uz 3. es tā daru, līdz šim nekas slikts nenotika. gaitā neslēdzu tikai P un R

Tiem, kam ir sporta režīms ar pogas nospiešanu (vai O/D), nekādu kloķi nevajag slēgt, pietiek ar podziņu. Piemēram Opel Astra vai CR-V otrajai paaudzei

bet ja ir abas ?

UncleSEM Reģ.: 21.12.2003
0 0 Atbildēt

patika atbilde par veļamašīnām - ir jau tomer 2007gads un visam pārejam uzticam automātos . Man pašam ir nenodzīts Voyagers ar 3.3motoru un tomātu un mans spriedums ir mazliet savādāks - pa pilsētu ļoti jauki ar tādu žužināt un ja vajag var labi piespiest ,bet uz šoseja apdzi't gan bija jaiemācās jo tādam lēnapgriezienu motoram ,ja uz 100km/h iemin lidz grīdai un tas pārslēdzas uz otro ātrumu tad nēkā jauku tur nav - motors rēc un labi ja notur to 100km/h ,iemācijos mierīgi iespiest lai pārslēdzas tikai uz trešo ,tad viss ir ok un ātrumu paceļ labi !!!

Uggga Reģ.: 04.01.2006
0 0 Atbildēt

osscar rakstīja:

Uggga rakstīja:

Ranger rakstīja: Nelasīju visu iepriekšrakstīto, varbūt līdzīga doma jau izskanējusi...

Veicot ātruma manevrus, nevienmēr ir pietiekoši laiks un telpa lai sagaidītu kikdauna nostrādāšanu. izeju redzu - pirms manevra pārslēgt no D uz 3. es tā daru, līdz šim nekas slikts nenotika. gaitā neslēdzu tikai P un R

Tiem, kam ir sporta režīms ar pogas nospiešanu (vai O/D), nekādu kloķi nevajag slēgt, pietiek ar podziņu. Piemēram Opel Astra vai CR-V otrajai paaudzei

bet ja ir abas ?

Kas abas - mašīnas vai pogas?

senuks Reģ.: 02.02.2006
0 0 Atbildēt

Lai pilnvērtīgi brauktu ar automātu ir jāuzēd riktīgs kuņģis, kurš sēzot mšīnas krēslā patīkami uzguļās uz ceļiem, tad arī katra kustība būs jāizdara ar nelielu tusnīšanu, bet kustināt vajadzēs tikai vienu kāju un roka varēs ļengani atdusēt uz elkoņabalsta, ātri Tu nebrauksi divu iemeslu dēļ- kuņģis līkumos draudēs nošļukt no ceļiem, otrkārt var izšļakstīties dzērieni kuri atrodas visos iespējamajos dzērienu turētājos, jo no nogurdinošas stūrēšanas ar vienu roku, ik palikam vajadzēs uzēst kartupeļus free un iemalkot dzērienu spēku atgūšanai.

P.S. Pats būtiskākais izkāpjot no strādājoša auto netstāt ieslēgtu D režīmu un ja ir iespējams izvēlies tādu modeli kurš vēro vadītāju vai Tas(TĀ) nav aizmidzis(gusi) pie stūres.

UncleSEM Reģ.: 21.12.2003
0 0 Atbildēt

točna !!!! es vienreiz krustojumā pie stūres mazliet iemigu un auto sāka kustēt -labi ka sajutu to un pamodos )

ja daudz jabrauc pa centru ,tad dikti noriebjas sajugu spaidīt - man vienai mašīnai bija tāds jūtami pasmags -uz vakara pusi pēda sāpīga palika )

Imka Reģ.: 26.02.2004
0 0 Atbildēt

Es arī šogad pirmo reizi pārsēdos uz SAAB automātu un manuāli vairs negribu i redzēt. Roku labāk meitenei uz celīti uzlieku nekā raustu to kloķi un pa mobilo arī var ērti runāt nevis sarunas laikā mest nost un teikt man tagad ātrums jāpārslēdz

Nesaprotu kur te visi grib kaut ko slēgt pie apdzīšanas, ja var nospiest "S" un autiņš bez domāšanas rauj ka maz neliekas. Kaut gan jāsaka ka bez "S" arī īpaši ilgi nedomā un jaudas pietiek.

Un ziemā arī ar automātu nav nekādu problēmu. Vajag tikai labas ziemenes un viss būs oki.

Ražotājs saka ka stāvot pie luksafora "D" režīmā jātur bremze, bet ja ilgstoši jāsēž korķī tad vēlams ielikt "N".

1 2 3 4 5
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti