Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Kada vispar ir dzive Megane?

Mihails28 Reģ.: 27.01.2007

Vai kads var istastit kads auto ir labs vai ta es te domaju pirkt nevaru saprast dalas vinjam ir dabujamas un ka remonti? dargi vai ne?

 
1 2 3 4 5
EM Reģ.: 26.07.2004
0 0 Atbildēt

īss apraksts par Reno - tas ir tas auto kas aizved uz / no servisa lielo brendu pārstāvjus

arba Reģ.: 16.12.2002
0 0 Atbildēt

Kpēc viņus lieto kā taksometrus ?

Laikam takšu īpašniekiem patīk autiņi, kas bieži lūzt

EM Reģ.: 26.07.2004
0 0 Atbildēt

ja jau būtu tik slikti tad 10 gadus RTP neizvēlētos šo marku !

Guzis Reģ.: 23.08.2006
0 0 Atbildēt

Problēmas štekeros nav netīrumos - problēmas ir štekeru kontrukcijā! Ja nav prāta padomāt ka auto durīvs var kondensēties mitrums un uz ceļa kāds izbērt sāli - tad nav. Ar šo pašu problēmu Citroni slimo. Bet citādi - ar Renault braukt var, bet kautkādi elektrības sīkumi nepārtraukti izbeigsies. Ja pierunāsi servisa elektriķi pārjaukt un nohermetizēt visus štekerus - problēmu nebūs.

RLaguna rakstīja:

Elektronika nu gan reti mirst-vairāk problēmas var radīt savienojumi štekeros un netīras klemmes.Tam par iemeslu ir pavirša spraušana un netīrumi.

shmurger Reģ.: 29.10.2006
0 0 Atbildēt

bļaģ, normāla mašīna , joptvaimaķ!!!

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

šodien braucu garām euroauto un ieskrēju nomainīt izdegušo tuvās gaismas lampiņu....

patrāpījās meistars - galīgs losis...... varēja redzēt, ka pirms tam jamais mainījis lampiņas tikai scenikiem (takšiem)

ja kādam interesē, tad scenikam ir ērtāk mainīt lampiņu no motrotelpas, bet megānei to ir ērtāk darīt pa caurumu paspārnā.... pati maiņas procedūra (caur paspārna caurumu) ir izveicama "uz aklo"... bet tam taču nevajadzētu būt problēmai sertificētam meistaram

galu galā pēc apmēram 15 minūtēm čakara (kur beigās tas losis pateica, ka laikam būs jāņem nost lampa ) atvilkās cits džeks, kas "cirta kauliņu" un izpildīja procedūru apmēram 10 sekundēs....

RE-VO Reģ.: 11.11.2005
0 0 Atbildēt

Tiesām labs autiņš, ja nava bijis jāts!!!!

Detaļas arī pieejamas pa saprātīgām cenām.

UUSA Reģ.: 30.10.2003
0 0 Atbildēt

Pirmajai Meganei viens trūkumiņš,kas man krita uz nerviem-atverot šofera durvis no ārpuses,krūtīs ieduras asais augšējais durvju stūris.Sīkums,bet,bieži kāpelējot,galīgi noriebās.

nuhajs Reģ.: 01.06.2006
0 0 Atbildēt

Man jau šķiet inčīgi tie tizleņi,kuri brauc meganēm mainiit lampiņas uz servisu...tai pat laikā stāsta visiem,ka remontē ātrumkārbas un maina motora galvas pagalmā

nuhajs Reģ.: 01.06.2006
0 0 Atbildēt

Pirmā megānei tak caurums kopš jangada nakts ir tieši spºnā

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

RE-VO rakstīja: Tiesām labs autiņš, ja nava bijis jāts!!!!

Detaļas arī pieejamas pa saprātīgām cenām.

konkretizē kuro modeli ar kādu dzinēju tu domāji!!!!!

savādāk tā ir tikai plika drišana

batka Reģ.: 17.01.2007
0 0 Atbildēt

ja sieviet varetu iebraukt servisa nomainit lampiņu bet ja dzekam jabrauc lampiņa servi mainit tad nu soryy.Laikam mamite visu mužu edinajusi no karotites ka pats neko nemak

andzha Reģ.: 05.11.2003
0 0 Atbildēt

apmēram tā:

www.iauto.lv/...

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

viss jūs mani pierunājāt....

turpmāk tā vietā lai euro auto garāmbraucot ieskrietu pie šiem un pa 7ls iegūtu degošas tuvās gaismas... es braukšu uz rimī, tur pa 3.50 pirkšu h7 lampiņu un tad lai ieekonomētu tos otrus 3.50 turpat uz ielas peļķītē, kas pārklājusies ar plānu ledus kārtiņu pietupies zem spārna baltā kreklā līdīšu un mainīšu to lampiņu....

ja paveiksies, tad varbūt nebūs jāņem nost ritenis un saņķiks būs veiksmīgi iesipts...

p.n.

es saprotu, ka vasarā dienas laikā dzerot alu un sauļojoties 3.50 pat man būtu pa dārgu

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

andzha rakstīja: apmēram tā:

www.iauto.lv/...

davaj mušas atsevišķi un kotletes atsevišķi - 1994 gadā megānes neražoja

apaljais_buss Reģ.: 15.07.2002
0 0 Atbildēt

Njāā - latvietim parastajam internetotajam neko nevajag kā tikai pamuldēt par to, par ko nav sajēgas.

Braucu ar trešo Renault - jauno Scenic. Renim ir divas standarta vainas - priekšējo atsperu statņu atbalsta gultnis - reizi divās sezonās esmu mainījis visiem saviem 3 autiņiem un priekšējā stabilizatora bukses, kuras profilaktiski var mainīt katru sezonu. Abas lietas nav dārgas. Par elektronikas problēmām - nevienam nav bijušas. Jaunajam Scenicam/Meganam ir neveiksmīga durvju rokturu konstrukcija, kuram pogas nīkst ārā slapjā laikā.

Normāls autiņš.

Reģ.: 23.11.2024
0 0 Atbildēt

Ne jau tikai reņus Latvijā ņem brāķētos. Agrāk Opeļus ar tāpat ņēma, ar dažādiem defektiem. Vācieši izbrāķē,mūsējie ar atlaidēm paņem un priecājas.

Reģ.: 23.11.2024
0 0 Atbildēt

Pirmais rakstīja:

andzha rakstīja: apmēram tā:

www.iauto.lv/...

davaj mušas atsevišķi un kotletes atsevišķi - 1994 gadā megānes neražoja

renis ir un paliek renis,nesaceries te nu tagad. Nav starpības,kurā gadā to mēslu ražoja.

RE-VO Reģ.: 11.11.2005
0 0 Atbildēt

Pirmais rakstīja:

RE-VO rakstīja: Tiesām labs autiņš, ja nava bijis jāts!!!!

Detaļas arī pieejamas pa saprātīgām cenām.

konkretizē kuro modeli ar kādu dzinēju tu domāji!!!!!

savādāk tā ir tikai plika drišana

Visi modeļi vienādi! Man ir 97g cupeja, ar 1,6k motoru, vai precīzāk ar K7M -702. Uz šo brīdi esmu ļoti daudz ko nomainījis, lai gan varēja arī tāpat braukt. Esmu iecerējis paturēt ilgāk ka 2 gadus.

Ar detaļām neva bijis jāmocās, jo var sameklēt neorģinālās pa pieņemamām cenām......

RE-VO Reģ.: 11.11.2005
0 0 Atbildēt

Pirms Meganes man bija 19, 96g ar e6j dvēseli (1,4 karb), ideāls auto. Gan ralli turēja, gan bezceļus.

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

RE-VO rakstīja:

Pirmais rakstīja:

RE-VO rakstīja: Tiesām labs autiņš, ja nava bijis jāts!!!!

Detaļas arī pieejamas pa saprātīgām cenām.

konkretizē kuro modeli ar kādu dzinēju tu domāji!!!!!

savādāk tā ir tikai plika drišana

Visi modeļi vienādi! Man ir 97g cupeja, ar 1,6k motoru, vai precīzāk ar K7M -702. Uz šo brīdi esmu ļoti daudz ko nomainījis, lai gan varēja arī tāpat braukt. Esmu iecerējis paturēt ilgāk ka 2 gadus.

Ar detaļām neva bijis jāmocās, jo var sameklēt neorģinālās pa pieņemamām cenām......

nav gluži tā, ka visi modeli ir vienādi

vecajai megānei 1.4 motoram ir cita priekšas piekare

tāpat maz kas no 98 gada mašīnas derēs 99 gadam

RE-VO Reģ.: 11.11.2005
0 0 Atbildēt

Es runāju par pamata konstrukciju un tā ir tīri vienkārša. Tas ka 2.0l dzinējs tiek montēts uz neko īpaši nepastiprinātas piekares, nav no tiem labākajiem risinājumiem!

opc Reģ.: 04.01.2003
0 0 Atbildēt

Megane II nav ne vainas, man patiik tik japaspej vel garantijas laika noverst "check injection" gljuks

pie minusiem varetu minet to ka vareja but klusaks salons un netik plastmasiigs, runajot par pogam, manliekas, pedejo reizi vinas spiedu kautkad septembri cerams, ka uz pavasari saks stradat atkal

bet 1,9dci man ljoti patik un 6robu karba komplektaa arii

noteikti, ka par "baziiti" butu cits viedoklis

opc Reģ.: 04.01.2003
0 0 Atbildēt

+ kad bija tie -15 tad pults nesledza durvis ciet, bet kad iznemu bateriju un ieliku apakalj pulti tad stradaja :hvz: mok baterija iet uz beigam?

Labs Reģ.: 03.09.2005
0 0 Atbildēt

Kāda gan var būt dzīve Meganē - draņķīga ,ne izgulēties ne nomazgāties ...

1 2 3 4 5
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti