Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Jelgava

shmurger Reģ.: 29.10.2006

Varbūt tas ir tikai mans personiskais novērojums, bet Jelgavā visi autobraucēji ir gliemeži. tas attiecas uz braukšanas uzsākšanu pie luksoforiem un vispār braukšanu kā tādu. Pēdējo divu mēnešu laikā s ir sanācis gandrīz katru otro dienu uz turieni braukt un tas ir uzkrītoši, salīdzinot ar Rīgu. Varbūt pie pāķiem tas ir normāli

 
1 2 3 4 5
shmurger Reģ.: 29.10.2006
0 0 Atbildēt

Protams , ir kas atvelk normāli, bet man domāt ka tie nav vietējie...

tas tak nav normāli , ka man pie katra luksofora, pirms slēdzu otrajā, ir jāspaida bremzes...

UncleSEM Reģ.: 21.12.2003
0 0 Atbildēt

nespaidi gan !!!

viagris Reģ.: 06.07.2004
0 0 Atbildēt

Es arī šito esmu ievērojis, kaut gan it kā esmu jelgavnieks, bet parādod tur reti, konkrēti satiksme izkretinē, īpaši sarkanais vilnis. Tāpēc izmantoju apvedceļu.

shmurger Reģ.: 29.10.2006
0 0 Atbildēt

UncleSEM rakstīja: nespaidi gan !!!

bet ja tas priekšējais ar starpgāzēm pārslēdzas! vai ko viņš tur dara, nezinu...

KOHINURS Reģ.: 07.11.2006
0 0 Atbildēt

Tur ir arī otra reģionālās braukšanas īpatnība. Pie tam gluži atšķirīga jau shmurger minētajai. Pie tā, ka ir procentuāli daudz "domātāju", tipa "kas tad nu sekos dzeltenajam" ir uzkrītoši daudz to, kam pilsētā nepastāv 50 +10, bet vismaz +20. Rīgas CP vajadzētu aizbraukt paraugdemonstrējumos.

KOHINURS Reģ.: 07.11.2006
0 0 Atbildēt

.... un stāvēšana, īpaši brīvdienās, vispār sviests - par tādām smalkām matērijām kā sastāties ciešāk (esi iegriezies - padod uz priekšu vai atpakaļ, lai 2-3 vietā var nostāties 3-4) vai nestāvēt , kur ne tikai nedrīkst, bet arī traucē citiem (esam taču savā ziņā kolēgas), piem. baltā nepārtrauktā līnija, 5m pirms un tml. nav ko runāt, ja zīmes jau arī neredz. Tad nu domā kā noparkoties, izspraukties vai izmainīties ar pretīmbraucošo.

Bet ko nu tur- ES jau pirmajā vietā.

shmurger Reģ.: 29.10.2006
0 0 Atbildēt

Yonas rakstīja:

KOHINURS rakstīja: Tur ir arī otra reģionālās braukšanas īpatnība. Pie tam gluži atšķirīga jau shmurger minētajai. Pie tā, ka ir procentuāli daudz "domātāju", tipa "kas tad nu sekos dzeltenajam" ir uzkrītoši daudz to, kam pilsētā nepastāv 50 +10, bet vismaz +20. Rīgas CP vajadzētu aizbraukt paraugdemonstrējumos.

Ko tu dirs....

es pāķis rīgā braucu ar +20, mani apdzen kā stāvošu.

Pareizi, Rīgā ir +35 vismaz.

Kaspersky Reģ.: 10.11.2003
0 0 Atbildēt

Kujņa ar braucējiem, vot ceļi jelgavā - tas ir pzdc! Īpaši tā daļa, kas aiz tilta (ja no rīgas puses brauc).

imits Reģ.: 12.02.2004
0 0 Atbildēt

normāla, mierīga braukšana, nevis tā kā Rīgā viens otrs stresains ... un tad brīnās kā Rīgā 100 avārijas pa dienu kā sniegs uzkrīt..

p.s. Kur tas fiksais ir aizskrējis, un ko tas lēnais ir nokavējis???

shmurger Reģ.: 29.10.2006
0 0 Atbildēt

Kaspersky rakstīja: Kujņa ar braucējiem, vot ceļi jelgavā - tas ir pzdc! Īpaši tā daļa, kas aiz tilta (ja no rīgas puses brauc).

Jā tas ir pzdc , tas ceļš, it sevišķi, kad vēl esi izkūņojies cauri luksoforu zonai, riktīgi pa nerviem uzdod...

KOHINURS Reģ.: 07.11.2006
0 0 Atbildēt

Yonas rakstīja:

KOHINURS rakstīja: Tur ir arī otra reģionālās braukšanas īpatnība. Pie tam gluži atšķirīga jau shmurger minētajai. Pie tā, ka ir procentuāli daudz "domātāju", tipa "kas tad nu sekos dzeltenajam" ir uzkrītoši daudz to, kam pilsētā nepastāv 50 +10, bet vismaz +20. Rīgas CP vajadzētu aizbraukt paraugdemonstrējumos.

Ko tu dirs....

es pāķis rīgā braucu ar +20, mani apdzen kā stāvošu.

Nelamājies.

Un arī Jelgavā netrūkst + velns zin cik. Es teicu par p r o c e n t u ā l o ī p a t s v a r u.

imits Reģ.: 12.02.2004
0 0 Atbildēt

Kaspersky rakstīja: Kujņa ar braucējiem, vot ceļi jelgavā - tas ir pzdc! Īpaši tā daļa, kas aiz tilta (ja no rīgas puses brauc).

nekas, gan jau šovasar ķersies ar tam klāt... re ka līdz tiltam jau ir Ok, tik tā nekitīgā joslu mainīšana no Jelgavas virzienā uz Rīgu...

shmurger Reģ.: 29.10.2006
0 0 Atbildēt

imits rakstīja: normāla, mierīga braukšana, nevis tā kā Rīgā viens otrs stresains ... un tad brīnās kā Rīgā 100 avārijas pa dienu kā sniegs uzkrīt..

p.s. Kur tas fiksais ir aizskrējis, un ko tas lēnais ir nokavējis???

lēnais vnk varētu braukt ātrāk nedaudz par saviem 40 un arī uzsākt dinamiskāk, nu nesajās neko savam lolotajam spēkratam...

imits Reģ.: 12.02.2004
0 0 Atbildēt

shmurger rakstīja:

imits rakstīja: normāla, mierīga braukšana, nevis tā kā Rīgā viens otrs stresains ... un tad brīnās kā Rīgā 100 avārijas pa dienu kā sniegs uzkrīt..

p.s. Kur tas fiksais ir aizskrējis, un ko tas lēnais ir nokavējis???

lēnais vnk varētu braukt ātrāk nedaudz par saviem 40 un arī uzsākt dinamiskāk, nu nesajās neko savam lolotajam spēkratam...

ekonomē degvielu.. uzsāk lēnām un brauc uz 70 km/h

shmurger Reģ.: 29.10.2006
0 0 Atbildēt

imits rakstīja:

shmurger rakstīja:

imits rakstīja: normāla, mierīga braukšana, nevis tā kā Rīgā viens otrs stresains ... un tad brīnās kā Rīgā 100 avārijas pa dienu kā sniegs uzkrīt..

p.s. Kur tas fiksais ir aizskrējis, un ko tas lēnais ir nokavējis???

l

ekonomē degvielu.. uzsāk lēnām un brauc uz 70 km/h

..un ko tas taupītājs ir ietaupījis..??

alus_veeders Reģ.: 11.07.2005
0 0 Atbildēt

Liepājā līdzīgi.

Galvenais, kad sāc tos sēņu vīrus apdzīt, šie joslā atpakaļ nelaiž, tā teikt, redz tikai uz priekšu. Automātiski, sāc visu rindu dzīt, kā rezultātā autovadītāja apliecība uzkavējas iecirknī.

Kaspersky Reģ.: 10.11.2003
0 0 Atbildēt

Liepājā vispār vēja sapūsti visi ir, tāpēc arī par ceļiem nebrīnos.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
0 0 Atbildēt

Es kā jelgavnieks varu teikt, ka Jelgavā braukšana ir daudz baudāmāka nekā Rīgā - nosvērta un mierīga. Mēs Jelgavā nedaudz atvelkam vienīgi jaunajā, labajā Rīgas ielas posmā no centra līdz RAFam.

janicc Reģ.: 07.05.2002
0 0 Atbildēt

kā jelgavnieks varu informēt par dažām būtiskām jelgavas satiksmes organizācijas īpatnībām. Jelgavas luksofori - šobrīd notiek eksperiments, kur viena firma jelgavā trenējas luksaforu režīmu regulēšanā. Tie režīmi tiek manīti ik pēc pāris dienām. Sekas - paši saprotat. Ir redzētas pat gaismas mūzikas un visiem zaļš vai sarkans reizē. Otra īpatnība - ceļa zīmju izvietojums tiek regulāri mainīts - vienvirziena iela kādā gabalā kļūst par divvirzienu, pēc pāris nedēļām atkal noņem to brīnumu. Un arī slēgtās ielas, kurās notiek remonts, brīziem drīkst braukt, brīžiem nē. Tad ir zīme 70, tad pēkšņi uzliek 30. Ir Jelgavā dažas vietas, kur noteikumus nepārkāpjot, iebraukt drīkst, bet izbraukt vairs nē. Arī galveno ceļu virziens šur un tur bez īpašas vajadzības tiek pamainīts. Par bedru skaitu un viņu izvietojumu nerunāsim, pie tam šī situācija ļoti strauji mainās. Katrā gadījumā iesaku bez vajadzības pa šito pilsētu nebraukt, bet braukt apkārt. Un tie jaunie ceļi, kas tika pa modernam remontēti, ir ar stipri neloģisku joslu izvietojumu brīžiem salikti. Ja strīpas ir zem sniega, tad pa Rīgas ielu braucot taisni sanāk agresīva braukšana - joslas ta sazīmētas te pa labi, te pa kreisi.

Kaspersky Reģ.: 10.11.2003
0 0 Atbildēt

VWfans rakstīja: Es kā jelgavnieks varu teikt, ka Jelgavā braukšana ir daudz baudāmāka nekā Rīgā - nosvērta un mierīga. Mēs Jelgavā nedaudz atvelkam vienīgi jaunajā, labajā Rīgas ielas posmā no centra līdz RAFam.

Atvelkam - tas ir cik ātri? 55kmh? 60?

VWfans Reģ.: 21.02.2004
0 0 Atbildēt

Kaspersky rakstīja:

VWfans rakstīja: Es kā jelgavnieks varu teikt, ka Jelgavā braukšana ir daudz baudāmāka nekā Rīgā - nosvērta un mierīga. Mēs Jelgavā nedaudz atvelkam vienīgi jaunajā, labajā Rīgas ielas posmā no centra līdz RAFam.

Atvelkam - tas ir cik ātri? 55kmh? 60?

63-65 km/h.

Kaspersky Reģ.: 10.11.2003
0 0 Atbildēt

janicc rakstīja: kā jelgavnieks varu informēt par dažām būtiskām jelgavas satiksmes organizācijas īpatnībām. Jelgavas luksofori - šobrīd notiek eksperiments, kur viena firma jelgavā trenējas luksaforu režīmu regulēšanā. Tie režīmi tiek manīti ik pēc pāris dienām. Sekas - paši saprotat. Ir redzētas pat gaismas mūzikas un visiem zaļš vai sarkans reizē. Otra īpatnība - ceļa zīmju izvietojums tiek regulāri mainīts - vienvirziena iela kādā gabalā kļūst par divvirzienu, pēc pāris nedēļām atkal noņem to brīnumu. Un arī slēgtās ielas, kurās notiek remonts, brīziem drīkst braukt, brīžiem nē. Tad ir zīme 70, tad pēkšņi uzliek 30. Ir Jelgavā dažas vietas, kur noteikumus nepārkāpjot, iebraukt drīkst, bet izbraukt vairs nē. Arī galveno ceļu virziens šur un tur bez īpašas vajadzības tiek pamainīts. Par bedru skaitu un viņu izvietojumu nerunāsim, pie tam šī situācija ļoti strauji mainās. Katrā gadījumā iesaku bez vajadzības pa šito pilsētu nebraukt, bet braukt apkārt. Un tie jaunie ceļi, kas tika pa modernam remontēti, ir ar stipri neloģisku joslu izvietojumu brīžiem salikti. Ja strīpas ir zem sniega, tad pa Rīgas ielu braucot taisni sanāk agresīva braukšana - joslas ta sazīmētas te pa labi, te pa kreisi.

Iegriežos Jelgavā reizi-divas nedēļā, bet nu piekrītu Taviem vārdiem 100%. Vienīgi nezināju par to luksoforu režīmu mainīšanu, iepriekš radās aizdomas, ka man atmiņu jātrenē

Kaspersky Reģ.: 10.11.2003
0 0 Atbildēt

VWfans rakstīja:

Kaspersky rakstīja:

VWfans rakstīja: Es kā jelgavnieks varu teikt, ka Jelgavā braukšana ir daudz baudāmāka nekā Rīgā - nosvērta un mierīga. Mēs Jelgavā nedaudz atvelkam vienīgi jaunajā, labajā Rīgas ielas posmā no centra līdz RAFam.

Atvelkam - tas ir cik ātri? 55kmh? 60?

63-65 km/h.

Pa šoseju 90, pa pilsētu 65. Kārtējo reizi apstiprinās mans novērojums, ka tie p*zdā mīzēji, kas pa šoseju velkās uz 80-90, pilsētās tikai nedaudz nomet ātrumu.

Kaspersky Reģ.: 10.11.2003
0 0 Atbildēt

tucins Reģ.: 12.07.2004
0 0 Atbildēt

neesmu no Jelgavas bet nedela reizi tur esmu. par sarkano vilni ir ta ja brauc ar aatrumu 70-80 km/h tad traapi uz gandriiz visiem zalajiem. Autobusi arii no pieturaam nelien aaraa tik nekauniigi ka riga un gaajeejiem arii ir ieviests savs respekts un veel nesmu sastapis korkus Jelgavaa. Bet lielaakie bramzes parasti ir starp ozolniekiem un jelgavu. 80% no brauceejiem tur nemaz netuvinaas 90 km/h.

1 2 3 4 5
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti