Varbūt tas ir tikai mans personiskais novērojums, bet Jelgavā visi autobraucēji ir gliemeži. tas attiecas uz braukšanas uzsākšanu pie luksoforiem un vispār braukšanu kā tādu. Pēdējo divu mēnešu laikā s ir sanācis gandrīz katru otro dienu uz turieni braukt un tas ir uzkrītoši, salīdzinot ar Rīgu. Varbūt pie pāķiem tas ir normāli
nu bet vai tas ir normaali, ka atļauto 50 vietā ir jābrauc uz 45 kaut vai ???
Normāli būtu, ja iebraucot Jelgavā, būtu brīdinājuma zīme par bedrainu ceļu visā pilsētā un ieteicamais ātrums 20 km/h.
Un vispār, pie iebraukšanas Latvijā jau vajag pielikt brīdinājuma zīmes par nelīdzeniem ceļiem un ceļa apzīmējumu trūkumu (te es domāju baltās līnijas un atstarotājus).
Archijs2 rakstīja: 110km/h - tie ir, ja nekļūdos, pēc jaunajiem noteikumiem 10Ls sods. Nē nu, man jau reizēm ir interesanti redzēt ceļa malā tos skrējējus, gaidot protokoli vai dodot kukuli CP, kamēr es uz saviem 100km/h vienmēr tieku laicīgi, kur jātiek.
subaru, tāpēc arī visi velkas! Garozas iela posmā no Cukurfabrikas stacijas līdz otrajai pārbrauktuvei ir krimināla, vismaz kādu laiku bija - tagad tur aizlāpīga tās dziļās bedres, bet tā apraut savus riteņus es tur nevēlējos. Arī Aviācijas iela visā posmā ir sūds ne iela un tur arī neviens neskrien, bet gan manevrē. Un par braukšanu uz Svēti nerunāsim u.c. labiem ceļu posmiem. Un tieši tāpēc jelgavnieki nav dumi, lai lauztu savus auto tajās nolāpītajās bedrēs, kamēr jauniebraucējs iebrauc pāris dziļās bedrēs un sāk braukt tāpat kā visi pārējie.
nu bet vai tas ir normaali, ka atļauto 50 vietā ir jābrauc uz 45 kaut vai ???
Mani pēc brauc uz 200km/h. Kad ielidosi dziļā bedrē un aplauzīsi riteņus, varēsi meklēt gan servisu, kur labot auto, nemaz nerunājot par iztērēto naudu un LAIKU, ko tik ļoti gribas ietaupīt skrienot pa bedrēm.
Pievienojos Elfam---katrās svinībās pirmā glāze tiek pacelta par ielu remontētājiem...Kamēr viņi šādi strādās-servisa darbiniekiem,apdrošinātājiem,rez.daļu tirgotājiem,utt bezdarbs nedraud.Iedomājieties cik liels pienesums Valsts budžetam.Sāciet beidzot domāt valstiski-cik daudz darbavietu tiek saglabāts bedru iespaidā....Varbūt vērts padomāts visas valsts līmenī un bedru skaitu divkāršot,vai trīskāršot.a ko???????????????
Archijs2 rakstīja: 110km/h - tie ir, ja nekļūdos, pēc jaunajiem noteikumiem 10Ls sods. Nē nu, man jau reizēm ir interesanti redzēt ceļa malā tos skrējējus, gaidot protokoli vai dodot kukuli CP, kamēr es uz saviem 100km/h vienmēr tieku laicīgi, kur jātiek.
subaru, tāpēc arī visi velkas! Garozas iela posmā no Cukurfabrikas stacijas līdz otrajai pārbrauktuvei ir krimināla, vismaz kādu laiku bija - tagad tur aizlāpīga tās dziļās bedres, bet tā apraut savus riteņus es tur nevēlējos. Arī Aviācijas iela visā posmā ir sūds ne iela un tur arī neviens neskrien, bet gan manevrē. Un par braukšanu uz Svēti nerunāsim u.c. labiem ceļu posmiem. Un tieši tāpēc jelgavnieki nav dumi, lai lauztu savus auto tajās nolāpītajās bedrēs, kamēr jauniebraucējs iebrauc pāris dziļās bedrēs un sāk braukt tāpat kā visi pārējie.
nu bet vai tas ir normaali, ka atļauto 50 vietā ir jābrauc uz 45 kaut vai ???
Mani pēc brauc uz 200km/h. Kad ielidosi dziļā bedrē un aplauzīsi riteņus, varēsi meklēt gan servisu, kur labot auto, nemaz nerunājot par iztērēto naudu un LAIKU, ko tik ļoti gribas ietaupīt skrienot pa bedrēm.
Es te nerunāju par to uz cik es vai kāds cits kur brauc ...
Es runāju par to, ka ielai pēc defaulta ir jābūt gludai - bez bedrēm.
Tāpat arī šosejai ....
Protams, ka pa bedrēm nebrauksi pārāk ātri. Bet tas nav normāli, ka ir taadas ielas !!!
Tā kā man sanāk gandrīz katru dienu braukāt krustu sķērsu pa Jelgavu varu pilnībā piekrist par ceļu zemo kvalitāti (ja te var vispār runāt par jebkāda veida kvalitāti). Uz ielāpiem ir vēl ielāpi un tā jau vairākus gadus tiek 'uzturēti' Jelgavas un tās rajona ceļi.
A par tiem ātrumiem! Nē nu protams salīdzināt ar Rīgu nevar, bet nu parastais ritējums ir 55km/h vidēji, jo Jelgavas CP bieži vien stādina par 65km/h tā teikt piekasāmies par sīkumiem, bet nu realitāte ir tāda kāda viņa ir. Man vismaz nav pazīstams neviens, kam sagādā prieku maksāt kaut, tos pašus 10Ls..Nu un vēl protams jau augstākminētās bedres rada 'gliemežus'. Pie tam, ja nemaldos nesen lasīju statistiku, ka Jelgavu apdzīvo 40% pensionāri.
Esmu liepājnieks un ikdienā parasti braucu pa liepāju un pa šosi... liepājā ir tāda lēnā braukšana ar atsevišķām vietām un atsevišķiem izņēmumiem. kad vairāk paspiež, tad jau izlec no plūsmas. uz rīgu braucu samērā reti - kad rīgā centrā vai uz lielajām ielām, katrs luksofors bez maz vai kā drags, ar laiku pierod... atbraucu atpakaļ uz liepāju un uzreiz esmu agresīvais braucējs
rrupucis rakstīja: Esmu liepājnieks un ikdienā parasti braucu pa liepāju un pa šosi... liepājā ir tāda lēnā braukšana ar atsevišķām vietām un atsevišķiem izņēmumiem. kad vairāk paspiež, tad jau izlec no plūsmas. uz rīgu braucu samērā reti - kad rīgā centrā vai uz lielajām ielām, katrs luksofors bez maz vai kā drags, ar laiku pierod... atbraucu atpakaļ uz liepāju un uzreiz esmu agresīvais braucējs
pilniigi piekriitu,kad ierodos Liepājā liekas ka visi knapi kust-tādā kā apātijā...
Nezinu kā ir Jelgavā, bet jebkurā ziemeļvalstī ir normāla mierīga braukšana un tur neko sliktu nesaskatu. Drīzāk būtu jāprasa vai viss ar galvu kārtībā lielajiem "sportistiem".
Jelgava
Varbūt tas ir tikai mans personiskais novērojums, bet Jelgavā visi autobraucēji ir gliemeži. tas attiecas uz braukšanas uzsākšanu pie luksoforiem un vispār braukšanu kā tādu. Pēdējo divu mēnešu laikā s ir sanācis gandrīz katru otro dienu uz turieni braukt un tas ir uzkrītoši, salīdzinot ar Rīgu. Varbūt pie pāķiem tas ir normāli