Mercedes V-KLASSE pneimo piekare

ZX Reģ.: 23.10.2003

V-230 pneimatiskā piekare pārstāja darboties. Kompresors dzīvas, abas magnētisko vārstu spoles rudenī uzliktas jaunas. Ziemā noliku ejošu tagad deg sarkanā piekares lampa. Dažreiz izdodas ieslēgt sistēmu, ja sāk strādāt, tad viss kārtībā. Nākošajā rītā sākas viss no gala. Vai ir vērts censties to salabot. Varbūt variet ieteikt kādu servisu vai vienkāršāk pāriet uz atsperēm un atrisināt problēmas uz visiem laikiem. Auto V-230 TD 1996.gads

 
1 2
kaupo13 Reģ.: 24.02.2006
0 0 Atbildēt

Gnoms rakstīja: cik dzirdēts - atsperes būs labākais risinājums...

P.S. var jau no sākuma aizdzīt uz Domeniksu, lai veic diagnostiku tai piekarei... varbūt kāds sīkums, tjipa relejs noviebies...

Nu jaa! parasti LV taas piekares likvidee un liek atsperes, jo arii parasti tas remonts ir virss 1000 Ls

IVO_ Reģ.: 07.07.2004
0 0 Atbildēt

Beidziet baidīt cilvēku! 1000 Ls tur var visu jaunu salikt! Problēmas visdrīzāk ir vados, kuri mēdz vienkārši nopūt, tādēļ, ka atrodas zonā, kur uz tiem tiek visi ceļa netīrumi un mitrums, vai arī augstuma devējos, kuri mēdz nobeigties! Tas, ka uzliki jaunu elektromagnētisko vārstu neliecina, ka arī tas var būt beigts, nesen Domeniksā nācās tādu nomainīt pa garantiju, iepriekšējais bija 1,5 gadus kalpojis!

Iesaku vienīgi Domeniksu, jo tur var prasīt garantiju detaļām un darbam, kā arī vienīgie spēs šo sistēmu nodiagnosticēt! Vienīgā probēma ir rindas uz servisu

Atsperu uzlikšana ir solis, ja nobeidzies vienā reizē Kompresors, vārsti un augstuma devēji!

ZX Reģ.: 23.10.2003
0 0 Atbildēt

Magnētisko vārstu spoles pagājušajā gadā nomira. Vispirms viena, pēc pāris mēnešiem otra. Tika nomainītas un sistēma darbojās kā nākas. Pašlaik spoles ir dzīvas abas uzrāda vienādu pretestību. Vadi no augstuma devējiem līdz smadzenēm arī itkā dzīvi. Vienīgais baudot tos izmantoju testeri kurš pīkst ja ir kaut kāds savienojums, bet nepasekoju līdz pretestībai. Droši vien nāksies pierakstīties uz diagnostiku Domeniksā, bet rindas garas, mēnesi jāgaida.

ZX Reģ.: 23.10.2003
0 0 Atbildēt

Elektroniskā līmeņošana piekarei atkal darbojas. Pie magnētisko vārstu spolēm nepienāca kārtīgs pluss. Testers uzrāda, bet lai nostrādātu spole nepietiek. Padevu no drošinātāja pa taisno, viss atkal darbojas.

bogy Reģ.: 14.10.2004
0 0 Atbildēt

ZX rakstīja: Elektroniskā līmeņošana piekarei atkal darbojas. Pie magnētisko vārstu spolēm nepienāca kārtīgs pluss. Testers uzrāda, bet lai nostrādātu spole nepietiek. Padevu no drošinātāja pa taisno, viss atkal darbojas.

..klau, cilvēks bez pacēlāja var tikt pie tām spolēm uz vadiem paskatīties, kur viņi dzīvo?? Tik daudz kā brošinātājus es apskatījos, ka tie ir veseli, bet tālāk pagaidām neesmu ticis. tie releji laikam arī zem beņķa dzīvo?

Man arī vienu rītu tā pakaļa vairs negribēja pacelties un tagad ir tāds "sēdinātais" bus, ka braucot pa bedrēm pakaļa sit cauri.

..ir jau arī labums, lampiņas naktī spīd tālāk, bet to jau varētu arī vienkāršāk iegūt, neapdalot piekari..

bogy Reģ.: 14.10.2004
0 0 Atbildēt

bogy rakstīja:

ZX rakstīja: Elektroniskā līmeņošana piekarei atkal darbojas. Pie magnētisko vārstu spolēm nepienāca kārtīgs pluss. Testers uzrāda, bet lai nostrādātu spole nepietiek. Padevu no drošinātāja pa taisno, viss atkal darbojas.

..klau, cilvēks bez pacēlāja var tikt pie tām spolēm uz vadiem paskatīties, kur viņi dzīvo?? Tik daudz kā brošinātājus es apskatījos, ka tie ir veseli, bet tālāk pagaidām neesmu ticis. tie releji laikam arī zem beņķa dzīvo?

Man arī vienu rītu tā pakaļa vairs negribēja pacelties un tagad ir tāds "sēdinātais" bus, ka braucot pa bedrēm pakaļa sit cauri.

..ir jau arī labums, lampiņas naktī spīd tālāk, bet to jau varētu arī vienkāršāk iegūt, neapdalot piekari..

..VISS KĀRTĪBĀ. tam bundulim zem mašinas kaut kur vadītāja vietas rajonā, kurš'"piesegts" ar tādu aprūsējušu bleķi kaut kur "šļaukā" bija caurums, pa kuru viss gaiss bija aizgājis, bet kompis to laikam bija piefiksējis un nemaz vairs nepūta iekšā jaunu gaisu. Tagad viss atkal ir štokos..

PRIECĪGUS SVĒTKUS !!!

bogy Reģ.: 14.10.2004
0 0 Atbildēt

Ideots rakstīja:

IVO_ rakstīja: Vienīgā probēma ir rindas uz servisu

diemžēl, bet man bija jāgaida mēnesis savam vecajam vācu šrotam daudz viņiem darba....

vai arī-daudzi brauc ar MB

..varu piedāvāt palīdzību - remonts/konsultācijas attiecībā uz v-klasi ar pneimopiekari.

ir arī varianti ar alternatīviem kompresoriem u.t.t.

t.29470443

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Nomainīji vienu šlangu, bet nu jau visu piekari māki remontēt?

Baisulis Reģ.: 02.10.2007
0 0 Atbildēt

msh rakstīja: Nomainīji vienu šlangu, bet nu jau visu piekari māki remontēt?

Klau,nelien ar pakaļu pa priekšu tur,kur nesaproti neko.

bogy Reģ.: 14.10.2004
0 0 Atbildēt

msh rakstīja: Nomainīji vienu šlangu, bet nu jau visu piekari māki remontēt?

..aga.

Dzen šurp savu Vito redzēsi.

...un nauda konjakam vēl pāri paliks (un ne vienam vien

IVO_ Reģ.: 07.07.2004
0 0 Atbildēt

bogy rakstīja:

msh rakstīja: Nomainīji vienu šlangu, bet nu jau visu piekari māki remontēt?

..aga.

Dzen šurp savu Vito redzēsi.

...un nauda konjakam vēl pāri paliks (un ne vienam vien

Tīri intereses pēc, cik pie tevis maksā kompresors, cik saprotu, tas ir alternatīvais variants, kas nāk kopā ar elektromagnētiskajiem vārstiem un plastmasas kastē? Kā arī cik ir augstuma devēju cena?

bogy Reģ.: 14.10.2004
0 0 Atbildēt

IVO_ rakstīja:

bogy rakstīja:

msh rakstīja: Nomainīji vienu šlangu, bet nu jau visu piekari māki remontēt?

..aga.

Dzen šurp savu Vito redzēsi.

...un nauda konjakam vēl pāri paliks (un ne vienam vien

Tīri intereses pēc....

...Vai mēs esam kolēģi vai kā? Ja Tu labo "paklupušos" Vito, tad Tev noteikti būs atlaides)

Kāda tieši komplektācija tevi interesēja- visu jaunu??

IVO_ Reģ.: 07.07.2004
0 0 Atbildēt

Nē, esmu V230 "lietotājs", kuram nav svešas ENR pneimopiekares problēmas! Jā, interesē viss jauns, jo Domeniksa cenas aptuveni zinu! vari te nerakstīt vari aizsūtīt uz ivo.p@inbox.lv ar savām koordinātēm! Ja kāds prasīs, vismaz zināšu pie kā nosūtīt!

shearer Reģ.: 27.06.2001
0 0 Atbildēt

ir jabut mulkjim lai brauktu ar tadu auto. ta te ir probleema, nejau piekares konstrukcija

juhaN Reģ.: 17.11.2006
0 0 Atbildēt

Ideots rakstīja: apsveicu....

galvenais šādos gadījumos vērsties pie meistariem, kas nesastāstīs, ka jāmaina Viss

Saki uzreiz Meistara koordinātas (;

IVO_ Reģ.: 07.07.2004
0 0 Atbildēt

shearer rakstīja: ir jabut mulkjim lai brauktu ar tadu auto. ta te ir probleema, nejau piekares konstrukcija

Tu esi fantastisks čalis...

Yetti Reģ.: 28.11.2007
0 0 Atbildēt

IVO_ rakstīja:

shearer rakstīja: ir jabut mulkjim lai brauktu ar tadu auto. ta te ir probleema, nejau piekares konstrukcija

Tu esi fantastisks čalis...

BIIIII!!!!

error!

viš nau čalis...

Kaspersky Reģ.: 10.11.2003
0 0 Atbildēt

A kas tad?

Yetti Reģ.: 28.11.2007
0 0 Atbildēt

Kaspersky rakstīja: A kas tad?

tranny?

fokss Reģ.: 26.10.2006
0 0 Atbildēt

shearer rakstīja: ir jabut mulkjim lai brauktu ar tadu auto. ta te ir probleema, nejau piekares konstrukcija

BMW arī mēdz būt tāda piekare......un strādā ļoti labi

ZX Reģ.: 23.10.2003
0 0 Atbildēt

Šis tas priekš v-klasses. Pasūtīju pie viņiem kompresoru, ja neskaita kurjerdienesta latvijas sadarbības partnerus, viss notika salīdzinoši ātri.

www.v-klasse-presser.de/...

bogy Reģ.: 14.10.2004
0 0 Atbildēt

ZX rakstīja: Šis tas priekš v-klasses. Pasūtīju pie viņiem kompresoru, ja neskaita kurjerdienesta latvijas sadarbības partnerus, viss notika salīdzinoši ātri.

www.v-klasse-presser.de/...

ko Tu ņēmi, visu "kasti" komplektā vai tikai kompresoru.

Kuru modeli?

bogy Reģ.: 14.10.2004
0 0 Atbildēt

bogy rakstīja:

ZX rakstīja: Šis tas priekš v-klasses. Pasūtīju pie viņiem kompresoru, ja neskaita kurjerdienesta latvijas sadarbības partnerus, viss notika salīdzinoši ātri.

www.v-klasse-presser.de/...

ko Tu ņēmi, visu "kasti" komplektā vai tikai kompresoru.

Kuru modeli?

..tik tālu ir, atkal iedegusies lampiņa....

Šajā sakarā varu noorganizēt priekšnesumu, kā tiek diagnosticēts un novērsts šis defekts, ko daudzos gadījumos ir jāpierakstās rindā uz servisu un tad jāatstāj Ls ar kārtu 100 kā minimums.

Ja ir kāds Vito lietotājs, kam tas ir aktuāli var pieteiktie skatītājos.. "biļetes" cena sarunāja, 22165791.

ZX Reģ.: 23.10.2003
0 0 Atbildēt

Vajag pārbaudīt magnētisko ventīļu spoles pie kompresora, viņas mēdz nomirt. Jauna oriģinālā maksā ap 35 LVL. MB serviss piedāvās nomainī kopā ar visu vārstu pamatni cena virs 100 LVL.

bogy Reģ.: 14.10.2004
0 0 Atbildēt

ZX rakstīja: Vajag pārbaudīt magnētisko ventīļu spoles pie kompresora, viņas mēdz nomirt. Jauna oriģinālā maksā ap 35 LVL. MB serviss piedāvās nomainī kopā ar visu vārstu pamatni cena virs 100 LVL.

Paldies!

Spoles veselas un manuāli komutējot to padarīšanu gaiss iepumpēts "spilvenos", ...kādai nedēļai pietiks. Pagaidām tā arī neatradu kurā vietā ir aprāvies kabelis uz kompi, bet šoreiz izskatās, ka tas ir gaisa "nolsaišanas" spolei, jo pati pa sevi tā ir vesela, bet no kompja gala skatoties signāls nepienāk.

Sezona nav tā labākā, lai līstu zem busa, bet ...

..tagad riepas cilvēki nemaina, līdz ar to var pie atsaucīgiem cilvēkiem sarunāt par saprātigu cenu tikai pacelšanu ) un tad jau tur parasti vizuāli var ievērtēt, kur vadi nopuvuši.

1 2
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti