Bonus Malus

mx_black Reģ.: 19.05.2004

situaacija sekojosha:

pirms 2 gadiem choms ar manu auto parkingaa bik apskaadeeja citu auto. uzraxtiija papiirus, nu viss kaa naakas.

tagad gribu pagarinaat OCTA, a shie (ERGO) man ierubii 160Ls gadaa tjip jums ir pieshkirta 4.klase, taapeec jaamaksaa vairaak.

jautaajums: vai tas ir normaali, ka cita vadiitaaja izraisiitaa CSN rezultaataa Bonus-malus klase tiek sachakareeta man?

un kuras kompaanijas taas klases njem vismazaak veeraa, tb kur leetaak sanaaks apdroshinaaties?

 
EdMonton Reģ.: 05.01.2004
0 0 Atbildēt

recluse rakstīja: edijz, iepriekšējā īpašnieka nedarbi Bonus-Malus neinteresē, bet tā visa sistēma ir diezgan pastulba. Netiek ņemts vērā: izraisītās avārijas smagums, vadītāja stāžs un pārkāpumi.

Nav tā īsti saprotams, kapēc katram īpašumā esosam transporta līdzeklim tiek piemerota sava klase atkarībā no apdrosinašanas vēstures ilguma.

Tapat neizprotu, kāpēc auto, kuru izmantoju tikai vasarā jaapdrosina uz vismaz 275 dienas, ja vēlos saņemt to +1 klasi gadā? Un kāpēc nevar visiem īpašumā esosajiem auto piešķirt vienu klasi? Vai tad katram auto ir savādāka iespejamība sataisīt mēslus uz ceļa?

Tu taču negribētu, lai vienas nenozīmīgas avārijas dēļ VISIEM pieciem uz Tava vārda reģistrētajiem auto tiktu parauta uz leju BM klase??? Klase mainās tikai tam auto, ar kuru esi izraisījis negadījumu. Parejiem nemainās.

smaidiigais Reģ.: 23.05.2005
0 0 Atbildēt

Bonus malus es nesaskatu nekādu loģiku. Piemēram, kāds urlopāns x, 18 gadus vecs nošķiļ darba devēja auto. Urlopāns var nākošajā nedēļā iet, nopirkt citu autiņu pats, un viņam vairāk par apdrošināšanu jāmaksā nebūs. Vairāk maksās dara devējs, kas sataisīto autiņu nu jau iedos braukt kādam daudz rāmākam pilsonim?

Nē, biedrīši, manuprāt visprātīgākā sistēma ir Angļu zemē - tur tiešām arī par katru mašīnu tev ir jāpērk apdrošināšana, tu vari apdrošināt vienai mašīnai vairākus braucējus, vai arī tu vari nopirkt vienu polisi, kas der visiem taviem autiņiem (tas gan ir dārgāk, protams, kā vienam). Un viss par tevi peliek apdrošinātāju datu bāzītēs - avārijas, braukšanas dzērumā, soda punkti vadītāja apliecībā. Tiesa gan, ir arī viņiem mīnusi - cena pārāk ir atkarīga no adreses, kur tu dzīvo.

kuka Reģ.: 19.05.2003
0 0 Atbildēt

Nav tā īsti saprotams, kapēc katram īpašumā esosam transporta līdzeklim tiek piemerota sava klase atkarībā no apdrosinašanas vēstures ilguma.

Tapat neizprotu, kāpēc auto, kuru izmantoju tikai vasarā jaapdrosina uz vismaz 275 dienas, ja vēlos saņemt to +1 klasi gadā? Un kāpēc nevar visiem īpašumā esosajiem auto piešķirt vienu klasi? Vai tad katram auto ir savādāka iespejamība sataisīt mēslus uz ceļa?

>>>>>>>

Tik stulba taa sisteema nav ka vienam ipashniekam dazhadiem transportiem dazhaadas klases ! Man vienai ir 12 klase, bet vienu nopirku un regjistreeju pagajushogad un tados gadijumos uzreiz mshiinai+ipashnieks klase nokriit uz nokluseeto 6-to ! Gaaju apdroshinaat BALTA un man teica ka ir iespeejams legaali parnest to manu 12 klasi arii uz to jauni pirktaas mashiinas 6 klasi un tad man abas buutu ar 12 klasi, bet praksee shii operaacijamums nesanaaca un to pamatoja ar to ka iepriekshejam ipshniekm arii butu bijis apdroshinaats BALTA tad tas buutu sanaacis ! Apdroshinajau uz 3 men pa 6-to klasi un tad megjinashu veikt sho klses parneshanas operaaciju uz 12-to un meksaat leetaak par nakosho OCTA posmu !

juriz Reģ.: 09.06.2001
0 0 Atbildēt

Cik atceros, pēc tiem visiem likumie, tad, gadījumā, ja es no vien aauto pārnesu to klasi uz citu, tad tam pirmajam, arī aziet cita klase. Vismaz es no tā auto, ko pārdeu, pārnesu uz jauno. Iepriekšējais auto bija apdrošināts citur. Un tādā gadījumā nebija problēmu.

Uggga Reģ.: 04.01.2006
0 0 Atbildēt

juriz rakstīja: Cik atceros, pēc tiem visiem likumie, tad, gadījumā, ja es no vien aauto pārnesu to klasi uz citu, tad tam pirmajam, arī aziet cita klase. Vismaz es no tā auto, ko pārdeu, pārnesu uz jauno. Iepriekšējais auto bija apdrošināts citur. Un tādā gadījumā nebija problēmu.

Ja mašīnu pārdod, tad nav problēmu pārnest iekrāto klasi, ja nopērc otro (1. paliek īpašumā), tad laikam nevarēja abām uzreiz dabūt augstāko klasi. Man nācās apdrošināt jauno mašīnu uz minimālo termiņu ar 6. klasi, kamēr pārdevu veco un tikai tad pārnesa klasi.

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

smaidiigais rakstīja: Tiesa gan, ir arī viņiem mīnusi - cena pārāk ir atkarīga no adreses, kur tu dzīvo.

Pie mums jau arī OCTA ir pēc pieraksta.

Ja mašīnai Rīgas pieraksts tad apdrošināšana x 1.5.

Ja mašīna pierakstīta pie Burtnieku ezera trešās ūdensrozes tad nekāda 1.5 koeficienta nava.

Raichuuu Reģ.: 20.03.2007
0 0 Atbildēt

Ar to kalses paarneshanu ir taa, ka nevar nokopeet to klasi no pirmaa autinja uz otro, var tikai paarnest, (samainiit klases vietaam). taadeejaadi, ja arii nepaardod to veco autinju, bet gribi jaunajam lielaaku klasi, tad paarnes, un jaunajam autinjam buus vecaa autinja klase- piem 12, bet vecajam autinjam uzliksies jaunaa autinja klase- 6...

tas noder gadijumaa, ja veco autnju nepaardod, bet arii nebraukaa ar vinju... tad vinju var neapdroshinaat vispaar... bet apdroshinaat jauno, pa leetaaku naudu.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti