Apskaties vēl japāņus
Neskatoties uz filtra trūkumu , pērk kā traki.
Mana iepriekšējā alfa nogājusi jau 10 gadus bez filtra un nav problēmu
Apskaties vēl japāņus
Neskatoties uz filtra trūkumu , pērk kā traki.
Mana iepriekšējā alfa nogājusi jau 10 gadus bez filtra un nav problēmu
eu veči, jūtos pamatīgi uzmests
a kas tad tā par h^#@$ņu ko servisā iedeva, kas tjipa ir bijis degvielas filtrs? tāds cilindrīts ar pievienojamu trubu abos galos. riktīgi nes pēc beņas
vo tieši šāds te: www.zx3racing.com/...
karoče es arī domāju, ka čuvakiem servisā būtu jāzin, ka tas filtrs jāmaina, bet nu nevienā service reportā cik atceros nekas tāds nepavīdēja.
tālūk!
Ir ir degvielas filtrs.viņš ir vajadzigs kaut vai lai atdalitu udeni no benzina un plus vel visadi gruziši
nu tā jau iet ka nopērk jaunu autiņu...pabrauc...nenomaina filtrus...autiņš apstājas..bet saimnieks to nodod šrotā...sak..vienreizējais...grāmatu jau nejēdza izlasīt...
Daniels_Reebuss rakstīja:
Ronalds_ rakstīja: HC (ogļūdeņraži) virs normas - tas nozīme ka degviela nesadeg cilindros, bet pa taisno iet uz izpūtēju. Degviela pat netiek aizdedzināta.
Ko tu te murgo?? Ja neaizdegtos degviela, nedarbotos dzinējs un nekas nebūtu izmērāms.
Ja gļučī aidzedze, tad vienā dzinēja taktī degviela tiek aizdedzināta - citā - nē. (nē nu protams, ja pilnīgs čau tad vispār nedeg un neiet motors.) Un degvielas tvaiki nonāk katalizatorā kur viņiem nebūtu jānonāk. Un kataliztors viņus sadedzina. Un uzkarst krietni virs normas. Un ātri sabojājas.
Vēl līdzīgu efektu var panākt ar pārāk liesu degmaisījumu. (jo liess degmaisījums deg negrībīgi un var šad tad neaizdegties)
Šajā gadījumā - ja katalizators beigts - būtu jāatrod cēlonis kāpēc viņš nomiris, pirms likt jaunu....
arba rakstīja: Normāliem jauniem auto nekādu degvielas filtru vispār nav !!!!!!!!
Ko viņš atfiltrē ?
Labākajā gadījumā meh. piemaisījumus, kas nu nekādi nevar iespaidot katalizatoru.
Vienīgais ko viņš reāli pasargā - degvielas sūkni.
Visiem manis redzētajiem inžektoriem benzīna sūknis atrodas bākā. Citu variantu neesmu ne redzējis, ne par tādu dzirdējis! Un filtrs parasti atrodas starp sūkni (bāku) un motoru. Tā ka sukni viņš aizsargāt nevar.
Filtrs aiztur mehaniskos piemaisījumus lai inžektora sprauslas neaizkakātu/nesabojātu.
Var jau būt, ka jaunajiem auto, kuriem tiek ekonomēts uz visu iespējamo/neiespējamo, ekonomē arī uz filtru pieņemot ka degviela ir super tīra un nekādi piemaisījumu tur būt nevar....
CH ir ne tikai tie ogļūdeņraži(hydrocarbons), kas ir degvielas sastāvā(heptāns, oktāns utt), bet arī, tiem nepilnīgi sadegot veidojušies blakusprodukti. Katra ziņā degvielas ogleklis un ūdeņradis nav sadedzis pilnīgi, co2 un h2o vietā veidojas dažādi CH un cēloņi var būt dažādi.
Pats tu ka oktans esi....lohs.Pričom tur oktans vispar???Nemaz nezini kas tas ir tik gudri tirs
Nu tad pasaki saviem vārdiem, kas ir oktāns? Ja tas nesadeg pilnīgi, tad rodas citi CH.
Oktans...Ta nav viela bet mervieniba.Tu muļķi.Agrak lai paaugstinatu oktanu benzinam pievienoja tetraetilsvinu(letakais oktnskaitļa paaugstinašanas paņemiens,bet kaitigs).tagad nezinu kadu ķimiju lieto oktana paaugstinašanai.Kvalitativu benzinu ar konkretu oktanskaitli iegust parstradajot naftu un neko nevajag pevienot
Štrunts, kur tas sūknis un filtrs atrodas.
Fakts, ka daudzi ražotāji filtrus jau 10 gadus nelieto
Un problēmu nav.
Pirms diskutējam atkārtojam vidusskolas ķīmijas kursu
Tagad gan laikam skolā ķīmija nav obligāta.
Interesenti var palasīt , kas ir OKTĀNS
Oktāns (CH3(CH2)6CH3) pieder pie piesātinātajiem ogļūdeņražiem - alkāniem. Oktāns normālos apstākļos ir samērā viegls, bezkrāsains šķidrums ar specifisku smaržu. Lieto kā inertu, nepolāru šķīdinātāju. Iegūst no naftas. Ietilpst sintētiskā benzīna sastāvā. Oktānam ir 18 struktūrizomēri.
Izomēru ar lineāru oglekļa atomu ķēdi sauc par n-oktānu, bet vienu no izomēriem ar sevišķi sazarotu ķēdi (2,2,4-trimetilpentānu) - par izooktānu. Izooktāns ir pieņemts par vienu no oktānskaitļu skalas standartiem - tā oktānskaitlis ir 100 (n-heptāna oktānskaitlis ir 0). Izooktāns ir ideāla karburatora motoru degviela, jo tam ir sevišķi zema detonētspēja.
Vienkāršāk runājot - oktān skaitlis norāda cik 100 benzīnā ir izooktāna.
Lētāk palielināt detonācijas noturību ir nevis lietojot tīru izooktānu, bet pievienojot kādu ķīmiju.
batka rakstīja: Oktans...Ta nav viela bet mervieniba.Tu muļķi.Agrak lai paaugstinatu oktanu benzinam pievienoja tetraetilsvinu(letakais oktnskaitļa paaugstinašanas paņemiens,bet kaitigs).tagad nezinu kadu ķimiju lieto oktana paaugstinašanai.Kvalitativu benzinu ar konkretu oktanskaitli iegust parstradajot naftu un neko nevajag pevienot
Skali un publiski atvainojies raimondsm par nepamatotu vārda "muļķis" lietošanu
Pļe nu tik ilg centos samurgot lai raimim sasiptu pratu un tad atnac tu gudrit un visu sajaj.da nezinu neko pa oktaniem bla.Gribetu butu google sameklejis kas ir oktans.Turpmak neatņem prieku pačakaret citiem smadzenes)
tā laikam uzreiz ar izomēriem nevajag sākt
sāksim ar to, ka ir vienkāršas un saliktas vielas - vienkārša viela ir skābeklis, ogleklis, sērs, varš, dzelzs
co2 un ūdensh2o ir saliktas vielas, tapat kā metānsch4 propāns c3h8
degšana ir tāds process, kad tam metānam vai oktānam sadegot(savienojoties ar skābekli), rodas co2 un ūdens
ja degšana ir nepilnīga, tad rodas, piemēram co(tvana gāze, kas vēl spējiga degt), dažādi ch
tā kā degvielā ir gan ogleklis, gan ūdeņradis, tad ūdens tvaiks, līdz ar co2 nāk no trubas, nevis tāpēc vai tikai tāpēc, ka kāds ir piegāzis benzīnam ūdeni, bet tāpēc, ka tas rodas no skābekļa un degvielas ūdeņraža
tāpat oglekļa uzdegumi rodas no degvielā esošā oglekļa
tātad, palielināts ch daudzums nozīmē, ka degviela sadeg nepilnīgi, visādi ogļūdeņraži ar garākam molekulām sašķelas sīkākos, bet ne līdz co2 un ūdenim h20
Izlasi topika sakumu...kads bij jautajums???
Tad, kad arba uzrakstīja aprakstu par oktānu, varēja saprast... kad raimis raksta, izklausās pēc šarlatāna murgiem.
ka jau viss ko vinš raksta.palasi topiku elektronikas interešu pulciņs,vispar murgi
batka rakstīja: Oktans...Ta nav viela bet mervieniba.Tu muļķi.Agrak lai paaugstinatu oktanu benzinam pievienoja tetraetilsvinu(letakais oktnskaitļa paaugstinašanas paņemiens,bet kaitigs).tagad nezinu kadu ķimiju lieto oktana paaugstinašanai.Kvalitativu benzinu ar konkretu oktanskaitli iegust parstradajot naftu un neko nevajag pevienot
šoreiz raimim taisnība
oktāns tas ir ogļūdenradis, kura molekulā ir konkrēts skaits (oglekļa un ūdeņraža (1 atomu.... pēc tiem ogkekļa atomiem arī sauc to ogļūdeņradi noteiktā vārdā....
piesātināto ogļūdeņražu rinda
metāns
etāns
propāns
butāns
pentāns
heksāns
heptāns
oktāns
nonāns
dekāns
uttttt.
vareetu saakt noteikt laiku, kad kas noticis - teiksim tas bija tieshi pusgadu peec tam, kad batka raimim staastiija, kas ir oktaans
bet ja nopietni - ja saprotam, ka salikta viela - konkreeti ogljuudenradis ir buuveeta no c ogleklja un h uudenrazha un degshana ir savienoshanaas ar skaabekli, rodoties co2 oglskabajai gaazei un h20 uudenim un nepilniiga degshana rada co tvana gaazi un ch atliekas ogljudenrazhus, tad jautaajums - kas ir HC paliek skaidrs un vienkaarsh. Un tad uz shii pamata var domaat - degvielas maisiijums par liesu/treknu, aizdedzes moments nelaikaa, katalizators bojaats uttt. Saprashana, kas ir ogljuudenradis, degshana, nepilniiga degshana ir pamats saprashanai, kas notiek, ja CH ir par daudz.
Kada nepilniga degšana.Katalizators nestrada ka pienakas un visa vaina.Ja nepilnigi sadegtu tad ari co vajadzeja but paaugstinatam un hc stipri lielakam.Raimi atslabsti ar savam gudribam
saprast, kas ir ogljuudenradis ir pamats saprashanai, kas ir co2, co un ch.
vakar izgaaju TA. tiesjaam HC rakstiits,bet tas jeegu nemaina.
bet max norma ir 1200uzraadiita(varbuut taapeec ka nav jaabuut katalizatoram)-faktiskaa nedaudz virs 100. teoreetiski katalizators ir-bet 15 gadus vecs
katalizators manuprāt tikai uz CO darbojas ... a mož kļūdos
Focus HC virs normas
Sveiki,
šeku reku 2001 gada 1.6zetec`s visu tehnisko izgāja pa 0, bet vienīgi kaut kāds HC (neesmu spēcīgs ķīmijā) virs normas. norma - 100, faktiskais - 254. diezgan krietni virs normas. uz vietas neko nepaskaidroja, teica lai dzenot uz servi. turpat aizdzina uz servisu, arī neko nepateica, sak, dzen slēgt pie datora.
īsāk jautājumi divi - ar ko varētu būt saistīts HC palielinājums. moš tā vaina ir pašrocīgi novēršama - filtri/sensori/etc.
ja tomēr nav pašrocīgi novēršama (vai konstatējama) tad uz kuru servisu vislabāk dzīties pie datora? zinu, ka Rolis veic šādu diagnostiku, bet ir dzirdēts pietiekami daudz sliktu atsauksmju, lai meklētu kaut ko sakarīgāku varbūt BalticMotors ir uzlabojis savu darba kvalitāti? vismaz pirms pāris gadiem remontēt tur auto bija bezjēdzīgi - cenas palielas pret to kas tika un netika izdarīts
paldies