spiediens ir,bet ne jau tik liels.
un ka spiezj aaraa ir tikai vina vaina...
galvas defekts(atgaazes nokljuust dzes.skidrumaa).
spiediens ir,bet ne jau tik liels.
un ka spiezj aaraa ir tikai vina vaina...
galvas defekts(atgaazes nokljuust dzes.skidrumaa).
99% - galvas blīve vai plaisa galvā.
Marchiks_ rakstīja: Ūdenssūknis ielikts otrādi. Man vienam šrotam tā bija. Nācās pārdot.
Jaa gandriiz ar pilniigu garantiju var teikt, ka beigta galvas bliive. Ja paveiksies, tad buus beigta tikai bliive.
Man pirms paris gadiem Audi 80 sadaa situaacijaa izradiijaas beigta ne tikai galvas bliive, bet arii motora bloks bija pagalam (visa augsdala palikusi poraina, jauna bliive ne cik ilgi nevareeja tureet).
Ok. Tad man rodas jautājums, kur šādiem šrotiem maina galvas? Protams, šeit prasās pēc jaunas mašīnas, bet šobrīd nav īstais brīdis.
A moška tikai termostats?
Un mazais loks vārās?
Aptausti trubas uz radiatoru - vai abas ir vienādi karstas?
Varbuut nav nemaz tik traki, ja beigta tikai bliive, tad tiksi cauri ar daziem desmitiem latu, kopaa ar darbu un turpmaakaa ekspluataacijaa nekaadu galvassapju ar so lietu vairs nebuus.
Taa kaa vajaga sakt ar konkreeta fakta, konstataaciju, kas tiesi noticis.
Kādu laiku atpakaļ mašīnai sāka tikšķēt kompensatori. Man tos nomainīja. Bet tie burtiski pēc nedēļas sāka atkal tikšķēt. Garantijas ietvaros tos izņēma un izrādījās, ka pavisam jaunais kompensators jau bija saskrāpēts. Man ielika citus vietā un pateica, ka galva esot jāslīpē, bet viņi tādas lietas atsakās darīt, jo tas prasot pārāk lielas pūles.
Pēc kompensatoru otreizējās nomaiņas tie apklusa un es jau nopriecājos, ka galva nav pie vainas.
Nu vai arī ventilators nestrādā ar maksimālo jaudu.
Papriekšu jāpārbauda visi šitie sīkumi un tad var ķerties pie glvas un blīvēm.
Gadījumā neesi kādu laiku ar ūdeni tosola vietā braucis?
uupis rakstīja: A moška tikai termostats?
Un mazais loks vārās?
Aptausti trubas uz radiatoru - vai abas ir vienādi karstas?
Tad motors nepaartraukti paarkarstu un vaariitos.
No autora var saprats, ka spiediens ir pie normaalas motora temperatuuras.
uupis rakstīja: Gadījumā neesi kādu laiku ar ūdeni tosola vietā braucis?
Nē, nekad.
Mefistofels rakstīja: No autora var saprats, ka spiediens ir pie normaalas motora temperatuuras.
Šādas lietas arī mēdz būt pie nepietiekmas šķidruma vai gaisa cirkulācijas. Ja auto ir elektriskais ventilators tad tas nestrādā ar vajadzīgo jaudu. Vai arī vienkārši banāla lieta kad radiatora ribas piedzītas ar lapsenēm un mušām tā ka gaiss cauri netiek.
krv rakstīja:
uupis rakstīja: Gadījumā neesi kādu laiku ar ūdeni tosola vietā braucis?
Nē, nekad.
Tātad galvas priekšlaicīga sairšana oksidēšanās rezultātā ir pilnīgi izslēgta. Ja galvas blīve ir pareizi uzlikta un pievilkta tad visiem kanāliem jābūt vaļā.
Apskaties kas radiatorā darās no priekšpuses?
Vai gadījumā tur nezaļo mežš un nezied virši?
Mefistofels rakstīja:
uupis rakstīja: A moška tikai termostats?
Un mazais loks vārās?
Aptausti trubas uz radiatoru - vai abas ir vienādi karstas?
Tad motors nepaartraukti paarkarstu un vaariitos.
No autora var saprats, ka spiediens ir pie normaalas motora temperatuuras.
Lēnām pārvietojoties pa pilsētu motors nepārkarst un tosolu arī nesit atpakaļ. Vakar nobraucu kādus 35km režīmā 110-120km/h un uzreiz spiediens bija tik liels, lai tosolu pamatīgi sistu atpakaļ, bet motors nevārījās / nepārkarsa. Domāju - atskrūvēšu tosola bākas vāciņu ļoti vaļīgi, lai var līdz mājām tikt, bet rezultāta braucot gandrīz uzreiz viss tosols tika izsviests atpakaļ.
Tosolu jau tāpat spiež ārā jebkuram auto ja tūlīņ pēc apstāšanās mēģina korķi noskrūvēt.
Tavā gadījumā ja spiež tosolu ārā tam ir jāzūd un aukstam motoram līmenim ir jābūt ļoti zemam.
Ja tosolu spiež ārā - varbūt tu katru reizi pārcenties ar līmeņa papildināšanu?
Udens esot mazaakais launums.
Man servisaa teica, ka motora bloka augsdalja un galva mani ir nooksideejusies no nekvalitatiiva tosola. Tiesi nekvalitatiivs tosols esot visu so nelaimju celonis - sagrauzot aluminiju un tas notiekot diezgan iisaa laikaa.
Perkot dzesesanas skidrumu obligati janoskaidro vai vins nebojaa alumiiniju.
Mefistofels rakstīja: Udens esot mazaakais launums.
Man servisaa teica, ka motora bloka augsdalja un galva mani ir nooksideejusies no nekvalitatiiva tosola. Tiesi nekvalitatiivs tosols esot visu so nelaimju celonis - sagrauzot aluminiju un tas notiekot diezgan iisaa laikaa.
Perkot dzesesanas skidrumu obligati janoskaidro vai vins nebojaa alumiiniju.
Tas ir labs skats - redzēt kā alumīnijs birst tāpat kā smiltis.
uupis rakstīja: Apskaties kas radiatorā darās no priekšpuses?
Vai gadījumā tur nezaļo mežš un nezied virši?
Nē. Mazliet ir mušas un odi ierauti. Radiatoru pirms pāris gadiem nomainīju uz pilnīgi jaunu. Abas trubas ir vienlīdz karstas.
uupis rakstīja: Tosolu jau tāpat spiež ārā jebkuram auto ja tūlīņ pēc apstāšanās mēģina korķi noskrūvēt.
Tavā gadījumā ja spiež tosolu ārā tam ir jāzūd un aukstam motoram līmenim ir jābūt ļoti zemam.
Ja tosolu spiež ārā - varbūt tu katru reizi pārcenties ar līmeņa papildināšanu?
Nē, es leju līdz atzīmei un nevairāk. Esmu lējis tikai Statoil nopērkamo tosolu.
Bet viena lieta gan man šķita aizdomīga. Laistoties ar to tosolu pamanīju ka tosols bākā ir tāds it kā tam būtu mazliet eļļas pieliets klāt. Tāds tumš ar eļļai raksturīgiem plankumiem. Es nezinu, vai kas tāds ir vispār iespējams.
uupis rakstīja:
Tas ir labs skats - redzēt kā alumīnijs birst tāpat kā smiltis.
Pats redzeeju - bloka augsdalas virsmaa, kur piespiezas bliive vietaam vairs nebija gluda, bet pamatiigi grumbulaina un poraina. Tur, kur grumbuli bija palikusi vis lielaakie arii saaka spiesties cauti dzesesanas skidrums.
krv rakstīja:
Bet viena lieta gan man šķita aizdomīga. Laistoties ar to tosolu pamanīju ka tosols bākā ir tāds it kā tam būtu mazliet eļļas pieliets klāt. Tāds tumš ar eļļai raksturīgiem plankumiem. Es nezinu, vai kas tāds ir vispār iespējams.
Sai diskusijai vairs nav jeegas, nu tocna ir beigta galvas bliive.
ir 2 paziimes peec kaa to konstatee:
1) Spiediens sistemaa
2) Ella tosolaa.
Ja ir abas siis paziimes, tad domaajams variantu nav.
Tosolu spiež atpakaļ