Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Tosolu spiež atpakaļ

krv Reģ.: 16.07.2007
 
1 2 3
viktors1961 Reģ.: 17.02.2004
0 0 Atbildēt

Mefistofels rakstīja:

krv rakstīja:

Bet viena lieta gan man šķita aizdomīga. Laistoties ar to tosolu pamanīju ka tosols bākā ir tāds it kā tam būtu mazliet eļļas pieliets klāt. Tāds tumš ar eļļai raksturīgiem plankumiem. Es nezinu, vai kas tāds ir vispār iespējams.

Sai diskusijai vairs nav jeegas, nu tocna ir beigta galvas bliive.

ir 2 paziimes peec kaa to konstatee:

1) Spiediens sistemaa

2) Ella tosolaa.

Ja ir abas siis paziimes, tad domaajams variantu nav.

No manas personīgās pieredzes - normālam blokam un galvai blīve ir mūžīga. Galvu noņēmis ļoti rūpīgi apskati, vai tiešām caur blīvi sūce ir bijusi. Varbūt, ka plaisa blokā un blīvei nekādas vainas.

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

viktors1961 rakstīja: No manas personīgās pieredzes - normālam blokam un galvai blīve ir mūžīga. Galvu noņēmis ļoti rūpīgi apskati, vai tiešām caur blīvi sūce ir bijusi. Varbūt, ka plaisa blokā un blīvei nekādas vainas.

Diemžēl galvas blīve ir vienreiz lietojams pasākums arī ja plaisa ir blokā.

batka Reģ.: 17.01.2007
0 0 Atbildēt

Galvas blive 100%

krupiss Reģ.: 22.08.2006
0 0 Atbildēt

kaa ieraudziiju virsraxtu topikam - taa uzreiz iedomaajos par augjiku...atveru valjaa un toch oooo

peec savas pieredzes saku - aatraak paardod un ne4akareejies...sabeigsi nervus un pazaudeesi pikji...bet shaizes nekad nebeigsies

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Mefistofels rakstīja: Varbuut nav nemaz tik traki, ja beigta tikai bliive, tad tiksi cauri ar daziem desmitiem latu, kopaa ar darbu un turpmaakaa ekspluataacijaa nekaadu galvassapju ar so lietu vairs nebuus.

Taa kaa vajaga sakt ar konkreeta fakta, konstataaciju, kas tiesi noticis.

Par dažiem desmitiem latu var nopirkt citu mucas bīdeli Ko nozīmē "mazliet eļļas"? Manas mucas dzeses sistēmā sākumā bija kaut kāds draņķis, arī likās eļļains [karterī toties bija atrabotkas, kas putoja ] , bet pamazām cik necik nomainījies, šad un tad jāpielej, tosola zudumi laikam rodas sūknī. Par tiem dačikiem tavs pohujisms nevietā - nav īpaši dārgi Man bija situācija, ka rādītājs neko nerādīja, dažreiz gan aiziedams līdz galam, bet spuldze ļoti bieži mirgoja. Aukstākā laikā gan pēc pieliešanas līdz līmenim [kas, tiem, kas nezina, mucām ir līdz izplešanās trauka augšai], nemirgoja, bet iestājoties siltākam laikam mirgoja. Spuldzes dačiks [oriģinālais, gan citos izmēros, bet kods sakrita] maksāja 12 ls [ar diviem konrtaktiem], rādītāja dačiku nopirku šrotā pa diviem latiem - ar diviem kontaktiem uz sitienu veikalos nevarēju atrast, varbūt ka bija labs vecais, bet divi lati ir sīcene. Sākumā biju pieslēdzis tikai rādītāja dačiku, bet rādītājs neko nerādīja, tad viens cilvēks pateica, ka abi esot saistīti, pieslēdzu arī spuldzes dačiku un viss notiek. Kopējais ceņņiks ap 16 ls [bija arī jauni kontaktiņi dačikiem], un, protams, nekādus servisus Krupiss bet tev toties ja ir bijis audis, tad kārtīgi nokauts Man ir divdesmitgadīga muca, kurai bezmaz viss ir bojāts, bet iet, un pat bez īpašām problēmām Motoram grab kompensatori, motors nevienmērīgi strādā [kas ir nokāvis kārbas reduktora gultni], karburators ir bojāts un darbojas tikai ar gāzi, motors puņķojas, sūknis iet uz beigām, tosols zūd, skaņa arī ir nevis rūkšana, bet gārgšana... Bet toties darbojas, šitādus topikus man taisīt nevajag, uz ceļa esmu palicis tikai dēļ beigušās gāzes [pāris reizes], eļļu arī neēd, par ko es brīnos. Protams, motoram priekšā pārkravāšana, bet pēc tam vispār būs ideāli

P.S. Pa šoseju uz 110-120 braucot motors pārkarst NEVAR! [ja dzese nav beigta]. Braucot pa šoseju karstas dienas laikā 90-95c [pa nakti pieci grādi nost], stumjoties pa pilsētu [Liepāju] 95-100, beigās neiztur ventilatora dačiks un ieslēdz ventilatoru. Pa ziemu vispār vajadzēja likt radiatoram priekšā kartonu [varbūt [tas kas izplešas, uz sitienu nevaru atcerēties] beigts], citādāk braucot pa šoseju 17 km līdz liepājai, tikai pie robežas sāk siltums parādīties

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Mefistofels rakstīja: Varbuut nav nemaz tik traki, ja beigta tikai bliive, tad tiksi cauri ar daziem desmitiem latu, kopaa ar darbu un turpmaakaa ekspluataacijaa nekaadu galvassapju ar so lietu vairs nebuus.

Taa kaa vajaga sakt ar konkreeta fakta, konstataaciju, kas tiesi noticis.

Par dažiem desmitiem latu var nopirkt citu mucas bīdeli Ko nozīmē "mazliet eļļas"? Manas mucas dzeses sistēmā sākumā bija kaut kāds dr aņ ķis, arī likās eļļains [karterī toties bija atrabotkas, kas putoja ] , bet pamazām cik necik nomainījies, šad un tad jāpielej, tosola zudumi laikam rodas sūknī. Par tiem dačikiem tavs p****isms nevietā - nav īpaši dārgi Man bija situācija, ka rādītājs neko nerādīja, dažreiz gan aiziedams līdz galam, bet spuldze ļoti bieži mirgoja. Aukstākā laikā gan pēc pieliešanas līdz līmenim [kas, tiem, kas nezina, mucām ir līdz izplešanās trauka augšai], nemirgoja, bet iestājoties siltākam laikam mirgoja. Spuldzes dačiks [oriģinālais, gan citos izmēros, bet kods sakrita] maksāja 12 ls [ar diviem konrtaktiem], rādītāja dačiku nopirku šrotā pa diviem latiem - ar diviem kontaktiem uz sitienu veikalos nevarēju atrast, varbūt ka bija labs vecais, bet divi lati ir sīcene. Sākumā biju pieslēdzis tikai rādītāja dačiku, bet rādītājs neko nerādīja, tad viens cilvēks pateica, ka abi esot saistīti, pieslēdzu arī spuldzes dačiku un viss notiek. Kopējais ceņņiks ap 16 ls [bija arī jauni kontaktiņi dačikiem], un, protams, nekādus servisus Krupiss bet tev toties ja ir bijis audis, tad kārtīgi nokauts Man ir divdesmitgadīga muca, kurai bezmaz viss ir bojāts, bet iet, un pat bez īpašām problēmām Motoram grab kompensatori, motors nevienmērīgi strādā [kas ir nokāvis kārbas reduktora gultni], karburators ir bojāts un darbojas tikai ar gāzi, motors puņķojas, sūknis iet uz beigām, tosols zūd, skaņa arī ir nevis rūkšana, bet gārgšana... Bet toties darbojas, šitādus topikus man taisīt nevajag, uz ceļa esmu palicis tikai dēļ beigušās gāzes [pāris reizes], eļļu arī neēd, par ko es brīnos. Protams, motoram priekšā pārkravāšana, bet pēc tam vispār būs ideāli

P.S. Pa šoseju uz 110-120 braucot motors pārkarst NEVAR! [ja dzese nav beigta]. Braucot pa šoseju karstas dienas laikā 90-95c [pa nakti pieci grādi nost], stumjoties pa pilsētu [Liepāju] 95-100, beigās neiztur ventilatora dačiks un ieslēdz ventilatoru. Pa ziemu vispār vajadzēja likt radiatoram priekšā kartonu [varbūt [tas kas izplešas, uz sitienu nevaru atcerēties] beigts], citādāk braucot pa šoseju 17 km līdz liepājai, tikai pie robežas sāk siltums parādīties

krupiss Reģ.: 22.08.2006
0 0 Atbildēt

iisaak nevareeji uzraxtiit?

iespeejams,ka bija gadiijies nokauts motors - bet za to tagad esmu aizmirsis visas srotu adreses.

man ir auto no salona un man nau jaadomaa par kaukaadu finjkjiku kurs veikalaa maksaa 16ls,bet srotaa uz maskavenes var dabuut pa diviiti...

krv Reģ.: 16.07.2007
0 0 Atbildēt

Sāpīgākais ir laiks, ko jāpavada braukājot no šrota uz šrotu. Tur vajag veselu brīvu dienu. Parasti palūdzu, lai man visu jaunu ieliek. Audi 80 tāpat viss ir lēts.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

krv rakstīja: Sāpīgākais ir laiks, ko jāpavada braukājot no šrota uz šrotu. Tur vajag veselu brīvu dienu. Parasti palūdzu, lai man visu jaunu ieliek. Audi 80 tāpat viss ir lēts.

Rīgā varbūt Liepājā kādi desmit ir, pa pusdienaslaiku vismaz piecus var apbraukt Tagad laiks meklēt citu kārbu, cerams, ka Liepājā atradīšu...

Reģ.: 26.11.2024
0 0 Atbildēt

Vajag tosolu saliekt vai saplacināt,nespiedīs atpakaļ.

viktors1961 Reģ.: 17.02.2004
0 0 Atbildēt

uupis rakstīja:

viktors1961 rakstīja: No manas personīgās pieredzes - normālam blokam un galvai blīve ir mūžīga. Galvu noņēmis ļoti rūpīgi apskati, vai tiešām caur blīvi sūce ir bijusi. Varbūt, ka plaisa blokā un blīvei nekādas vainas.

Diemžēl galvas blīve ir vienreiz lietojams pasākums arī ja plaisa ir blokā.

Laikam neprotu domu noformulēt Rūpīgi nopētot blīvi var atrast vietu, kur cauri tosols gājis, ja blīvē tik tiešām vaina ir. Ja tādu pēdu nav, tad visticamāk plaisa ir kaut kur citur. Galvas blīves nomaiņa (ja tik tiešām tosols blīvei cauri tecējis) problēmu atrisinās uz īsu brīdi. A to, ka blīves (ne tikai galvas) nav otreiz izmantojamas - nu to domāju visi zina.

Mefistofels Reģ.: 26.02.2003
0 0 Atbildēt

krv rakstīja: Sāpīgākais ir laiks, ko jāpavada braukājot no šrota uz šrotu. Tur vajag veselu brīvu dienu. Parasti palūdzu, lai man visu jaunu ieliek. Audi 80 tāpat viss ir lēts.

Domaaju, ka pilniigi jauna galva ar visiem pribambasiem vareetu maksaat pat vairaak, nekaa tagad ir veertiiba visai tai masiinai

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Vērtība vērtība.. Kā apriebies klausīties šo vārdu, sevišķi tad, ja pats cel augšā 300 ls vērtu mašīnu

batka Reģ.: 17.01.2007
0 0 Atbildēt

Ne vienmer var redzet kur gar blivi gajis garam.Ja ir lika galva Tad reizem vispar neko neredz.Obligati vajag noslipet galvu pirms liec virsu

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

P.S. Brālēnam savulaik taisni bija līdzīga proba, tosols eļļā gāja, iemesls bija plaisa galvā, šrotā nopirka citu galvu, droši vien no tā bīdeļa man mantojumā palikuši graboši kompensatori kā arī aprūsējis vārstu kārbas vāks Bet uz rokas var dabūt lētus bīdeļus, viens pazīstams savulaik pa 40-50 ls piedāvāja visu bīdeli.

batka Reģ.: 17.01.2007
0 0 Atbildēt

ja ir karstets tad bus lika

batka Reģ.: 17.01.2007
0 0 Atbildēt

karstets=karsēts

minskists Reģ.: 14.01.2006
0 0 Atbildēt

beigta vai nu bliive ,vai galva

minskists Reģ.: 14.01.2006
0 0 Atbildēt

beigta vai nu bliive ,vai galva

VWfans Reģ.: 21.02.2004
0 0 Atbildēt

krv rakstīja:

uupis rakstīja: Tosolu jau tāpat spiež ārā jebkuram auto ja tūlīņ pēc apstāšanās mēģina korķi noskrūvēt.

Tavā gadījumā ja spiež tosolu ārā tam ir jāzūd un aukstam motoram līmenim ir jābūt ļoti zemam.

Ja tosolu spiež ārā - varbūt tu katru reizi pārcenties ar līmeņa papildināšanu?

Nē, es leju līdz atzīmei un nevairāk. Esmu lējis tikai Statoil nopērkamo tosolu.

Bet viena lieta gan man šķita aizdomīga. Laistoties ar to tosolu pamanīju ka tosols bākā ir tāds it kā tam būtu mazliet eļļas pieliets klāt. Tāds tumš ar eļļai raksturīgiem plankumiem. Es nezinu, vai kas tāds ir vispār iespējams.

Man tagad šāda vaina ir ar Opel-Meriva 1,3 CDTI. Redzēs, kāds būs atrisinājums...

VWfans Reģ.: 21.02.2004
0 0 Atbildēt

Sretsked rakstīja:

VWfans rakstīja:

Man tagad šāda vaina ir ar Opel-Meriva 1,3 CDTI. Redzēs, kāds būs atrisinājums...

Tolmets

Domāju, ka nē. Jāsaremontē un jābrauc līdz 300 tūkst.km nobraukumam.

TDIOTS Reģ.: 07.01.2007
0 0 Atbildēt

VWfans rakstīja:

Domāju, ka nē. Jāsaremontē un jābrauc līdz 300 tūkst.km nobraukumam.

njaa , xvz waj sanaaks 300kkm , pers. man , nau ticiibas tiem 1,3megazirgu motoriem 3gadus atpakalj , biju iedzinis savu kangu MM servii un panjeemu ( no paziistama MM1/2 bossa) 1,5dci kangu , lai aizsiptu liidz kantorim . it kaa tie pashi 80zs un knapi 10kkm shiltee , bet niuxja vishh negaaja , pret manu 82zs 1,9dti ,ar kaadiem 200kkm uz 'broshas'

Centis_Nuudele Reģ.: 26.11.2007
0 0 Atbildēt

VWfans rakstīja:

Jāsaremontē un jābrauc līdz 300 tūkst.km nobraukumam.

Ja oriģinālā galvas blīve izdzīvo tikai 100 kkm, tad varbūt liec uzreiz divas.....tad aizvilksi vēl tos atlikušos 200 tūkstošus..

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
0 0 Atbildēt

plus labi daudz silikona un vēl to visu notin ar armēto skoču.

axeXL Reģ.: 07.08.2003
0 0 Atbildēt

Vai pa 3gadiem vēl nav salabots !!!

1 2 3
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti