Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

problēma ar \"piepīpēšanu\"

avaldman Reģ.: 28.01.2002

Sveiki.

Kas vareetu buut par lietu, man autinjam gadiijaas noseedinaat akji galiigi sausu, pa nakti bija atstaatas gaismas. Domaaju labi panjemshu piepiipeeshu, no citas mashiinas, startris girezh bet pielaist nevar. Esmu dzirdeejis ka signalizaacija varot noblokjeeties del akja. Ka vajagot nonjemt klemmi un pagaidiit kaadas 5 min tad starteet atkal, bet nesanaak kautkaa. Kas vareetu buut par lietu??

Mashiina ir ford Mondeo 2002 diizelis.

 
1 2 3
msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Izteiksim vienu minējumu - sūdīga šokolāde, kura pie tās slodzes nespēj ierobežot strāvu, kura nodedzina diodes.

Tajā rakstā bija viena neprecizitāte - par to krāsojumu - krāsa diez ko labi nevada elektrību

Es pats piepīpēšanu neatzīstu - čakars bez garantēta rezultāta Tad jau labāk to otru mašīnu uzvilkt, vai, ja siga vai kaut kāds smirdīgs tomāts neļauj, bet cilvēks pazīstams - samainīt aķus un uzstumt manējo. Pēdējoreiz līdzīgu lietu izveikt nācās šodien - tur gan bija kas cits - šķībaču kastei atsprādzis ģeņģeris, kā rezultātā aķis nosēdās taisni iebraucot lukoilā - tā kā tur ne piepīpēšana, ne stumšana, ne vilkšana nebūtu līdzējusi, priekš aizdzīšanas samainīju aķus, manējo mucmobīli kaut kā uzstūmām, braucot lūrēju voltmetrā, kurš rādīja 13v borta spriegumu.

Zoo Reģ.: 28.03.2006
3 0 Atbildēt

izbliezh augstsprieguma kaskaadi.to kas teelo indukcijas spoli un padod straavu uz sadaliitaaju.

staar Reģ.: 19.03.2005
0 0 Atbildēt

hacis rakstīja: par donora padarbināšanu 5 min pirms šķilt taisnība, pārbaudīts.

jautājums no šīs tēmas. cik ilgi ir jākalpo jaunam akumulatoram? Pirms 2 gadiem iepirku jaunu, kautkādu bezvārdnieku gan, bet nu izskatās ka ir dead. lietošanas režīms gan nebija diezko veselīgs, tas ir otrais auto, lietots reti, braukti mazi gabali uz bodi utml. bet nu vienalga liekas ka pa ātru nomiris. ģenerators lādē normāli, klemmes tīras, bet arī pēc papildus lādēšanas ar lādētāju jau pēc pāris dienām njedirbas.

Ir vairāki faktori, kas ietekmē akumulātora mūža ilgumu.

*paša produkta kvalitāte,

*lādēšana

*ekspluatācijas apstākļi

*un tas cik vecs ir aķis

Ja nemaldos, bija tā, ka aķa mūžs sākas no brīža kad viņā ielej skābi, tāpēc daudzi viltnieki mēdz izlabot aķu izgatavošanas datumu, tāpat lai nu kā, bet svarīgs ir BRENDS (īstais, nevis LT nopērkamais).

Kad savam auto ievajadzējās jaunu aķi tad iebraucot dīlera servisā un man puiks no kastes izvilka bezimjanjiku aķi, acu priekšā uzpildīja un ieporķīja iekš auto un laimīgu ceļu. Bišku nav skaidrs kā šis bez lādēšanas uz reiz bija gatavs darbam, bet fakts paliek fakts.

Jāatzīst, ka stāvēšana aķim traki nepatīk, jo sanāca tā ka mans auto nostāvēja ilgu laiku, daļu no kura ar pilnīgi tukšu aķi, kā rezultātā orģinālais aķis nebija vairs reaminējams, par laimi auto bija vēl garantija un viss nokārtojās uz dīlera rēķina.

uldiskru Reģ.: 06.11.2002
0 0 Atbildēt

staar rakstīja:

hacis rakstīja: par donora padarbināšanu 5 min pirms šķilt taisnība, pārbaudīts.

jautājums no šīs tēmas. cik ilgi ir jākalpo jaunam akumulatoram? Pirms 2 gadiem iepirku jaunu, kautkādu bezvārdnieku gan, bet nu izskatās ka ir dead. lietošanas režīms gan nebija diezko veselīgs, tas ir otrais auto, lietots reti, braukti mazi gabali uz bodi utml. bet nu vienalga liekas ka pa ātru nomiris. ģenerators lādē normāli, klemmes tīras, bet arī pēc papildus lādēšanas ar lādētāju jau pēc pāris dienām njedirbas.

Ir vairāki faktori, kas ietekmē akumulātora mūža ilgumu.

*paša produkta kvalitāte,

*lādēšana

*ekspluatācijas apstākļi

*un tas cik vecs ir aķis

Ja nemaldos, bija tā, ka aķa mūžs sākas no brīža kad viņā ielej skābi, tāpēc daudzi viltnieki mēdz izlabot aķu izgatavošanas datumu, tāpat lai nu kā, bet svarīgs ir BRENDS (īstais, nevis LT nopērkamais).

Kad savam auto ievajadzējās jaunu aķi tad iebraucot dīlera servisā un man puiks no kastes izvilka bezimjanjiku aķi, acu priekšā uzpildīja un ieporķīja iekš auto un laimīgu ceļu. Bišku nav skaidrs kā šis bez lādēšanas uz reiz bija gatavs darbam, bet fakts paliek fakts.

Jāatzīst, ka stāvēšana aķim traki nepatīk, jo sanāca tā ka mans auto nostāvēja ilgu laiku, daļu no kura ar pilnīgi tukšu aķi, kā rezultātā orģinālais aķis nebija vairs reaminējams, par laimi auto bija vēl garantija un viss nokārtojās uz dīlera rēķina.

"Bišku nav skaidrs kā šis bez lādēšanas uz reiz bija gatavs darbam, bet fakts paliek fakts".

Nu ir vēl tāda lieta kā "sausā" uzlāde par kuras esamību tu škiet arī brīnijies!

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

staar rakstīja:

Kad savam auto ievajadzējās jaunu aķi tad iebraucot dīlera servisā un man puiks no kastes izvilka bezimjanjiku aķi, acu priekšā uzpildīja un ieporķīja iekš auto un laimīgu ceļu. Bišku nav skaidrs kā šis bez lādēšanas uz reiz bija gatavs darbam, bet fakts paliek fakts.

Jāatzīst, ka stāvēšana aķim traki nepatīk, jo sanāca tā ka mans auto nostāvēja ilgu laiku, daļu no kura ar pilnīgi tukšu aķi, kā rezultātā orģinālais aķis nebija vairs reaminējams, par laimi auto bija vēl garantija un viss nokārtojās uz dīlera rēķina.

Kā jau uldiskru rakstīja, ir sausā uzlāde, nezinu, kā to rūpnīcā izveic - visdrīzāk jau uzražojot plates ar attiecīgu sastāvu [atkarībā no uzlādes mainās aķa ķīmiskais sastāvs ] un tad atliek vien ieliet attiecīga blīvuma elektrolītu.

Tas par to nosēdināta aķa turēšanu ir kaut kāds jaunums? Ja zināji, ka stāvēs, vajadzēja noņemt klemmi - jeb vai tu esi no tiem, kas baidās paņemt rokās 10mm atslēgu?

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
0 0 Atbildēt

Centis_Nuudele rakstīja:

tunos rakstīja: kā tur īsti ir, ļaut mūsdienu autiņiem izmantot tos kā donorus piepīpēšanai, kādi riski pastāv? piem. 1,9 tdi

Donoram jāizslēdz aizdedzi.

Isti neatceros ,bet jaunam ravam ,tik bij minēta vadu uzlikšanas seciba .

Būs japalasa grāmatiņa, varbūt nāksies kādam kaiminam izpalīdzēt

staar Reģ.: 19.03.2005
0 0 Atbildēt

msh rakstīja:

staar rakstīja:

Kad savam auto ievajadzējās jaunu aķi tad iebraucot dīlera servisā un man puiks no kastes izvilka bezimjanjiku aķi, acu priekšā uzpildīja un ieporķīja iekš auto un laimīgu ceļu. Bišku nav skaidrs kā šis bez lādēšanas uz reiz bija gatavs darbam, bet fakts paliek fakts.

Jāatzīst, ka stāvēšana aķim traki nepatīk, jo sanāca tā ka mans auto nostāvēja ilgu laiku, daļu no kura ar pilnīgi tukšu aķi, kā rezultātā orģinālais aķis nebija vairs reaminējams, par laimi auto bija vēl garantija un viss nokārtojās uz dīlera rēķina.

Kā jau uldiskru rakstīja, ir sausā uzlāde, nezinu, kā to rūpnīcā izveic - visdrīzāk jau uzražojot plates ar attiecīgu sastāvu [atkarībā no uzlādes mainās aķa ķīmiskais sastāvs ] un tad atliek vien ieliet attiecīga blīvuma elektrolītu.

Tas par to nosēdināta aķa turēšanu ir kaut kāds jaunums? Ja zināji, ka stāvēs, vajadzēja noņemt klemmi - jeb vai tu esi no tiem, kas baidās paņemt rokās 10mm atslēgu?

no 10mm nebaidos, bet no 19 bišku raustās.

A par aķi atzīstu, ka nocirvojos, bet ja ir garantija, tad zūd modrība

raimondsm Reģ.: 22.05.2004
0 0 Atbildēt

Tāpēc vajag pamērīt spriegumu, līdz cik tas aķis nosēdies - lidz 11, 9 vai 5 voltiem

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

Nu ja izlādējies zem

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

Nu ja izlādējies zem 10V (bez slodzes) tad aķis ir dead un vieglu sirdi var iet pirkt jaunu, veco reanimēt neizdosies.

Svina-skābes aķim jau nu gan nekas nenotiek stāvot, tā kā gads kad ražots ir pofig. Kas ir svarīgi, lai vienmēr ir uzlādēts pilns. Veikala plauktā to neviens nelādē un rezultātā plates neatgriezeniski sulfatizējas.

hacis Reģ.: 03.04.2003
0 0 Atbildēt

Kanibaals rakstīja: Nu ja izlādējies zem 10V (bez slodzes) tad aķis ir dead un vieglu sirdi var iet pirkt jaunu, veco reanimēt neizdosies.

Svina-skābes aķim jau nu gan nekas nenotiek stāvot, tā kā gads kad ražots ir pofig. Kas ir svarīgi, lai vienmēr ir uzlādēts pilns. Veikala plauktā to neviens nelādē un rezultātā plates neatgriezeniski sulfatizējas.

Nu laikam manā gadījumā tā arī bija. Tika nosēdināts n-tās reizes, jo auto stāv uz ielas un ņemt rokā 10 mm atslēgu toč raustās, jo sidzeni tomēr gribās Ģengers lādē normāli, 14,5V kā aptiekā. Brends bija nekāds, DUSā pirkts. Secinājumi, 10-15 lvl ir jēga ietaupīt uz nebrendu jau auto gribas drīz pārdot, un ilgstoša nelietošana nogalina divtik ātri.

raimondsm Reģ.: 22.05.2004
0 0 Atbildēt

Kas traucē aķi palādēt ? Ierīko štekeri, drošinataju un lādē cik uziet, ja nebrauc.

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

raimondsm rakstīja: Kas traucē aķi palādēt ? Ierīko štekeri, drošinataju un lādē cik uziet, ja nebrauc.

galvenais tur ir drošinātājs

Centis_Nuudele Reģ.: 26.11.2007
0 0 Atbildēt

Pirmais rakstīja:

raimondsm rakstīja: Kas traucē aķi palādēt ? Ierīko štekeri, drošinataju un lādē cik uziet, ja nebrauc.

galvenais tur ir drošinātājs

Bet neaizmirsti par štekeri!

raimondsm Reģ.: 22.05.2004
0 1 Atbildēt

2 x 2 = 4

Idejas, kritika? Ierosinājumi?

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

Uzrīkot saules bateriju uz jumta, lai aķim vienmēr forši. Neitralizēs strāvas noplūdes un akumulatora pašizlādēšanos.

Yetti Reģ.: 28.11.2007
0 0 Atbildēt

msh rakstīja: .... bet cilvēks pazīstams - samainīt aķus un uzstumt manējo. Pēdējoreiz līdzīgu lietu izveikt nācās šodien...

rūcošam auto noņemt akumulatoru?

ar 131 ZILu ko tādu varēja atļauties...

RHINO Reģ.: 02.10.2001
0 0 Atbildēt

nolikt mierā izlādējušos tukšu aķi ir tas pats kā iet gulēt ar tuxu vēderu! Vienalga kādas sistēmas vai ražotāja aķis tik un tā apvainosies uz saimnieku un ... RIP

hacis Reģ.: 03.04.2003
0 0 Atbildēt

raimondsm rakstīja: Kas traucē aķi palādēt ? Ierīko štekeri, drošinataju un lādē cik uziet, ja nebrauc.

traucē tas ka uz ielas nav štekera un garāmgājējiem varētu būt neveselīga interese par elektribas vadu kas stiepjas uz ielas malā stāvošu pepelacu

bet ja nopietni esmu pa laikam arī speciāli dzinis uz garāžu un pielādējis, bet tākā braukts tiek maz un ik pa laikam tiek nosēdināts līdz tam ka starterim jau ir pa maz, tad uz to arī tas nebrends apvainojās. pēdējais piliens laikam bija nosēdināšana līdz pilnīgai nullei.

hacis Reģ.: 03.04.2003
0 0 Atbildēt

man radās mājsaimnieces jautājums. Mobilajiem telefoniem pat rekomendēja pilnīgi izlādēt aķi un pēc tam uzlādēt, kas pagarināja baterijas mūžu. Kāpēc autombīļiem tādas baterijas netiek lietotas? Ni-Cad ja nemaldos.

Vai teiksim litija jonu bačas? tās pat ir mazāk jūtīgas pret nepilnīgu uzlādi izlādi.

Gudrie var izpausties un saukt mani pa loxu.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Yetti rakstīja:

msh rakstīja: .... bet cilvēks pazīstams - samainīt aķus un uzstumt manējo. Pēdējoreiz līdzīgu lietu izveikt nācās šodien...

rūcošam auto noņemt akumulatoru?

ar 131 ZILu ko tādu varēja atļauties...

Izlasi vēlreiz un uzmanīgāk to frāzi, ko tu nocitēji

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

hacis rakstīja: man radās mājsaimnieces jautājums. Mobilajiem telefoniem pat rekomendēja pilnīgi izlādēt aķi un pēc tam uzlādēt, kas pagarināja baterijas mūžu. Kāpēc autombīļiem tādas baterijas netiek lietotas? Ni-Cad ja nemaldos.

Vai teiksim litija jonu bačas? tās pat ir mazāk jūtīgas pret nepilnīgu uzlādi izlādi.

Gudrie var izpausties un saukt mani pa loxu.

Ļoti elementāri. Vispirms - apkārtējās vides temp. Litija joniem iestājas kaput pie nulles, niķeļa aķiem pie -10. Pēc tam - niķeļa aķus vispār arī tieši tā bija jālieto - ar pilnu izlādi - kā tu to mašīnai izveiksi? Tālāk - starta strāva. No mobju aķiem varētu iegūt +/- aķa ietilpību - teiksim, 33. klucijas aķus vajadzētu kādus 120 gabalus - bet 200+A starta strāvu tie diez vai spētu dot Un tad vēl padomā par tādu lietu, kā izmaksas. Tāpēc arī joprojām lieto mūžvecu konstrukciju, jo visādi jaunizgudrojumi vienā vai vairākās kategorijās neder Mani vienīgi interesē, kur pazuda sārma aķi - 60.-to gadu padomju grāmatās gadījies lasīt par tādiem, viens no tādu plusiem esot bijis vairākas reizes ilgāks mūžs

raimondsm Reģ.: 22.05.2004
0 0 Atbildēt

izeja ir ieviest otru aķi un laiku pa laikam mainot nest uz dzīvokli lādēt

un tam vadam nav obligāti jābūt 220V.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Raimondsm davai beidz cepties - risinājums ir salabot elektrību - arī pēc kādām 3 ned aķim būtu jāspēj griezt

M77 Reģ.: 06.08.2008
0 0 Atbildēt

msh rakstīja:

hacis rakstīja: man radās mājsaimnieces jautājums. Mobilajiem telefoniem pat rekomendēja pilnīgi izlādēt aķi un pēc tam uzlādēt, kas pagarināja baterijas mūžu. Kāpēc autombīļiem tādas baterijas netiek lietotas? Ni-Cad ja nemaldos.

Vai teiksim litija jonu bačas? tās pat ir mazāk jūtīgas pret nepilnīgu uzlādi izlādi.

Gudrie var izpausties un saukt mani pa loxu.

Ļoti elementāri. Vispirms - apkārtējās vides temp. Litija joniem iestājas kaput pie nulles, niķeļa aķiem pie -10. Pēc tam - niķeļa aķus vispār arī tieši tā bija jālieto - ar pilnu izlādi - kā tu to mašīnai izveiksi? Tālāk - starta strāva. No mobju aķiem varētu iegūt +/- aķa ietilpību - teiksim, 33. klucijas aķus vajadzētu kādus 120 gabalus - bet 200+A starta strāvu tie diez vai spētu dot Un tad vēl padomā par tādu lietu, kā izmaksas. Tāpēc arī joprojām lieto mūžvecu konstrukciju, jo visādi jaunizgudrojumi vienā vai vairākās kategorijās neder Mani vienīgi interesē, kur pazuda sārma aķi - 60.-to gadu padomju grāmatās gadījies lasīt par tādiem, viens no tādu plusiem esot bijis vairākas reizes ilgāks mūžs

Man liekas, ka bija tā, ka skābes aķiem labāk patieka lielas strāvas, bet sārmu - mazas, t.i. max Ah no tiem varēja izvilkt ar tāda tipa strāvām, tāpēc arī modernajos auto sārmu aķi nederētu.

1 2 3
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti