Ideots rakstīja: MUITA IR Jāmaksā...iesaku vienkārši piezvanīt uz VID
Nu tas skaidrs, ka jāmaksā - bet tā ir tikai 1/3 no manis uzdotā jautājuma
Vai vēl kāds var ko pakomentēt?
Ideots rakstīja: MUITA IR Jāmaksā...iesaku vienkārši piezvanīt uz VID
Nu tas skaidrs, ka jāmaksā - bet tā ir tikai 1/3 no manis uzdotā jautājuma
Vai vēl kāds var ko pakomentēt?
Kādreiz (neEIROPĀ) no Vācijas dzenot sistu auto, ievedmuitu varēja nodzīt līdz pat 30% mazāku. A tā vispār pēc viņu kataloga aprēķina (kaut dabūji pa lēto)
Katalogs ir priekš cilvēkiem kas neapjēdz ko dara. Parādat kur ES regulā ir minēts ka muita var piemērot savu noteikto tirgus cenu un no viņas iekasēt nodokli.? Viņi izmanto cilvēku nezināšanu.
Pārbaudīt darījuma vērtību,jā to viņi drīkst darīt. Ja nespēj pierādīt, ka esi pa tādu naudu pircis, tad muita piemēro vidējo cenu, respektīvi,nočeko pa cik tāds modelis ticis ievest ES pēdējo trīs menēsu laikā un aprēķina vidējo cenu, un tev piedāvā viņu pēc tās atmuitot. Nepiekrīti,iemaksā drošības naudu,un pārsudzi VID direktoram,tiesa utt. Ja tev labvēlīgs lēmums drošības naudu atgriež.
Maksājamie nodokļi uz robežas: 10% ievedmuita +18% PVN
1. Muitu jāmaksā uz robežas, savādāk ārā netiksi no valsts.
2. Nokaulēt ir ļoti grūti- viņiem mav muitas kataloga kā kādreiz pie mums bija - šie paskatās internetā aptuveno cenu autiņam un no tās rēķina nodokli nevis no kaut kādas cenas pirkšanas/pārdošanas līgumā.
3. Jāizņem tranzīta nr. Šveicē.
Ja nerubī franču vai vācu valodu, labāk pameklē citur auto.
Ugunsvilx rakstīja: Sveicināti!
Esmu atradis sev tīkamu auto Šveicē, taču īsti nav skaidras sekojošas lietas:
1. Kā tur īsti ir ar Šveici un ES? Cik saprotu, tad pastāv pienākums maksāt ievedmuitas nodokli 10%, bet par cik pārdevējs ir privātpersona, vai šajā gadījumā kaut kā sarunājot nevar šo procentu samazināt? (teiksim, kur uzrādās automašīnas vērtība, no kā tiek aprēķināts muitas nodoklis?)
2. Doma ir braukt auto pakaļ pašiem un pēc tam ar šo auto braukt uz Latviju. Kādas darbības būtu jāveic, lai ar Šveices numuriem tiktu līdz LV?
Paldies par atbildēm jau iepriekš!
VID tur nav nekāda darīšana, muitu iekasē uz Vācijas un Šveices robežas nevis LV
Muitas katalogi viņiem nav cieņā, skatās autiņa vērtību internetā.
markss rakstīja: Katalogs ir priekš cilvēkiem kas neapjēdz ko dara. Parādat kur ES regulā ir minēts ka muita var piemērot savu noteikto tirgus cenu un no viņas iekasēt nodokli.? Viņi izmanto cilvēku nezināšanu.
Pārbaudīt darījuma vērtību,jā to viņi drīkst darīt. Ja nespēj pierādīt, ka esi pa tādu naudu pircis, tad muita piemēro vidējo cenu, respektīvi,nočeko pa cik tāds modelis ticis ievest ES pēdējo trīs menēsu laikā un aprēķina vidējo cenu, un tev piedāvā viņu pēc tās atmuitot. Nepiekrīti,iemaksā drošības naudu,un pārsudzi VID direktoram,tiesa utt. Ja tev labvēlīgs lēmums drošības naudu atgriež.
negribas cept citu topiku, bet Jautājums i šāds?
kā ir ar igauņu autiņiem, skatos pēdēja laikā daudz igauņu nummuri saradušies. ir kāds saskāries ar to.
Atvaļinājumu laiks, igauņi apbraukā kaimiņzemes
seaman rakstīja: negribas cept citu topiku, bet Jautājums i šāds?
kā ir ar igauņu autiņiem, skatos pēdēja laikā daudz igauņu nummuri saradušies. ir kāds saskāries ar to.
Tagad tak nekādas pilnvaras nevajag, nopērc tur no pazīstama (citādi jau neļaus braukt uz viņa vārda) auto, un mizo pa Latviju. Esmu dzirdējis, ka tā dara, jo tur noteikta vecuma autiņiem piem. skate jāiet tikai reizi 2 gados, un gan jau vēl kāc bonuss ir..
pirdiens rakstīja: Tagad tak nekādas pilnvaras nevajag, nopērc tur no pazīstama (citādi jau neļaus braukt uz viņa vārda) auto, un mizo pa Latviju. Esmu dzirdējis, ka tā dara, jo tur noteikta vecuma autiņiem piem. skate jāiet tikai reizi 2 gados, un gan jau vēl kāc bonuss ir..
ikauņos apskate reizi divos gados, tik kā ar robežas sķērsosanu?
Karluco rakstīja: VID tur nav nekāda darīšana, muitu iekasē uz Vācijas un Šveices robežas nevis LV
Muitas katalogi viņiem nav cieņā, skatās autiņa vērtību internetā.
markss rakstīja: Katalogs ir priekš cilvēkiem kas neapjēdz ko dara. Parādat kur ES regulā ir minēts ka muita var piemērot savu noteikto tirgus cenu un no viņas iekasēt nodokli.? Viņi izmanto cilvēku nezināšanu.
Pārbaudīt darījuma vērtību,jā to viņi drīkst darīt. Ja nespēj pierādīt, ka esi pa tādu naudu pircis, tad muita piemēro vidējo cenu, respektīvi,nočeko pa cik tāds modelis ticis ievest ES pēdējo trīs menēsu laikā un aprēķina vidējo cenu, un tev piedāvā viņu pēc tās atmuitot. Nepiekrīti,iemaksā drošības naudu,un pārsudzi VID direktoram,tiesa utt. Ja tev labvēlīgs lēmums drošības naudu atgriež.
Nu sviests kur tādi "GUDRIE" rodās ja nezini nevajag tirst
Kāda robeža?Kāda viņu cenas? Uz robežas liks tikai taisīt tranzīta deklarāciju un iekasēs drošības naudu,ka tu viņi atvedīsi līdz LV un atmuitosi. Brokeru pakalpojums aptuveni tur maksā 150 EUR. Pie nosacījuma, ka tu viņiem iedvesīsi uzticību, ja ne viņi paņems no tevis zalog a/m vērtībā. Tā kā iesaku,izmantot treileri kas ved no turienes,mazāk gemoroju. Ekskursijas pēc vari pats vari pēc tam aizbraukt.
P.S. Varu ieteikt kuri ved no CH
Es tikko atdzinu auto no Sveices, muitas nodokli maksāju uz robežas, CH-DE. Varēju nemaksāt, bet tālāk ar to auto mani nelaida
Līgumā uzradītā summa tika pārbaudīta internetā, tā kā pirku auto no radiniekiem, tad līgumā bija zemāka summa, kuru muitnieki apšaubīja. Beigās vienojāmies par abpusēji izdevīgu variantu, bet nu nācās kaulēties pamatīgi.
Latvijas VIDĀ pirms braucu uz CH, neviens sakarīgi neko nevarēja pastāstī, nerunājot smalkumus par drošības naudām un auto novērtēšanu, tādēļ paļāvāmies uz savām vācu valodas zināšanām.
Mans secinājums - ja gribat auto no neES valsts, uzticiet pasākumu profiem, kas ar to ikdienā nodarbojas.
markss rakstīja:
Karluco rakstīja: VID tur nav nekāda darīšana, muitu iekasē uz Vācijas un Šveices robežas nevis LV
Muitas katalogi viņiem nav cieņā, skatās autiņa vērtību internetā.
markss rakstīja: Katalogs ir priekš cilvēkiem kas neapjēdz ko dara. Parādat kur ES regulā ir minēts ka muita var piemērot savu noteikto tirgus cenu un no viņas iekasēt nodokli.? Viņi izmanto cilvēku nezināšanu.
Pārbaudīt darījuma vērtību,jā to viņi drīkst darīt. Ja nespēj pierādīt, ka esi pa tādu naudu pircis, tad muita piemēro vidējo cenu, respektīvi,nočeko pa cik tāds modelis ticis ievest ES pēdējo trīs menēsu laikā un aprēķina vidējo cenu, un tev piedāvā viņu pēc tās atmuitot. Nepiekrīti,iemaksā drošības naudu,un pārsudzi VID direktoram,tiesa utt. Ja tev labvēlīgs lēmums drošības naudu atgriež.
Nu sviests kur tādi "GUDRIE" rodās ja nezini nevajag tirst
Kāda robeža?Kāda viņu cenas? Uz robežas liks tikai taisīt tranzīta deklarāciju un iekasēs drošības naudu,ka tu viņi atvedīsi līdz LV un atmuitosi. Brokeru pakalpojums aptuveni tur maksā 150 EUR. Pie nosacījuma, ka tu viņiem iedvesīsi uzticību, ja ne viņi paņems no tevis zalog a/m vērtībā. Tā kā iesaku,izmantot treileri kas ved no turienes,mazāk gemoroju. Ekskursijas pēc vari pats vari pēc tam aizbraukt.
P.S. Varu ieteikt kuri ved no CH
Karluco rakstīja: Es tikko atdzinu auto no Sveices, muitas nodokli maksāju uz robežas, CH-DE. Varēju nemaksāt, bet tālāk ar to auto mani nelaida
Līgumā uzradītā summa tika pārbaudīta internetā, tā kā pirku auto no radiniekiem, tad līgumā bija zemāka summa, kuru muitnieki apšaubīja. Beigās vienojāmies par abpusēji izdevīgu variantu, bet nu nācās kaulēties pamatīgi.
Latvijas VIDĀ pirms braucu uz CH, neviens sakarīgi neko nevarēja pastāstī, nerunājot smalkumus par drošības naudām un auto novērtēšanu, tādēļ paļāvāmies uz savām vācu valodas zināšanām.
Mans secinājums - ja gribat auto no neES valsts, uzticiet pasākumu profiem, kas ar to ikdienā nodarbojas.
bet vai tad ir jeega no taas šveices dziit, ja jaamaksaa 10% + veel PVN??? vai tad šveicē autiņi tik stipri leetaaki kaa vaacijā beļģijā, francijaa???
Dzonijs_007 rakstīja:
Karluco rakstīja: Es tikko atdzinu auto no Sveices, muitas nodokli maksāju uz robežas, CH-DE. Varēju nemaksāt, bet tālāk ar to auto mani nelaida
Līgumā uzradītā summa tika pārbaudīta internetā, tā kā pirku auto no radiniekiem, tad līgumā bija zemāka summa, kuru muitnieki apšaubīja. Beigās vienojāmies par abpusēji izdevīgu variantu, bet nu nācās kaulēties pamatīgi.
Latvijas VIDĀ pirms braucu uz CH, neviens sakarīgi neko nevarēja pastāstī, nerunājot smalkumus par drošības naudām un auto novērtēšanu, tādēļ paļāvāmies uz savām vācu valodas zināšanām.
Mans secinājums - ja gribat auto no neES valsts, uzticiet pasākumu profiem, kas ar to ikdienā nodarbojas.
bet vai tad ir jeega no taas šveices dziit, ja jaamaksaa 10% + veel PVN??? vai tad šveicē autiņi tik stipri leetaaki kaa vaacijā beļģijā, francijaa???
Šveicē ir labāka komplektācija un mazāki nobraukumi, par tādu pašu cenu
smonG rakstīja: Ja brauksi pats ar to shrotu - muita nav jāmaksā, ja dzīsi ar treileri tad gan.
losis
smonG rakstīja: pārbaudi mērkaķi, tad apsaukājies, reizes 7 esmu tādā veidā taupījis muitu.
SmonG, varbūt vari pastāstīt Tuvāk visu šo procedūru ?
un kā ir ar PVN ? Vai tad ja es pērku no privātpersonas , tad arī jāmaksā ???
Un kurā brīdī tiek piešķirti tranzīta numuri? Uz robežas?
smonG-neīstais dara tā:
Noīrē Šveicē treileri, uzkrāmē mašīnas, ved līdz pierobežas krūmiem un tad - sēžas pirmajā mašīnā - pārved pār robežu (muitu nemaksā), tad - ar kājiņām fixi cilpo atpakaļ - sēžas nākamaja mašīnā. Un tā 7 x pēc kārtas
klausi vairāk viņu.
kā gan tu iedomājies pašgaitā nemaksājot pārbraukt robežu?
Vienīgais ar šveices numuriem. un,ko te darīsi,braukāsi ar tiem,losis.
Davai un iedod vēl smongam naudu auto iegādei, tad būsi īsten Latvietis.
Kur tādi rodas
markss rakstīja: Katalogs ir priekš cilvēkiem kas neapjēdz ko dara. Parādat kur ES regulā ir minēts ka muita var piemērot savu noteikto tirgus cenu un no viņas iekasēt nodokli.? Viņi izmanto cilvēku nezināšanu.
Pārbaudīt darījuma vērtību,jā to viņi drīkst darīt. Ja nespēj pierādīt, ka esi pa tādu naudu pircis, tad muita piemēro vidējo cenu, respektīvi,nočeko pa cik tāds modelis ticis ievest ES pēdējo trīs menēsu laikā un aprēķina vidējo cenu, un tev piedāvā viņu pēc tās atmuitot. Nepiekrīti,iemaksā drošības naudu,un pārsudzi VID direktoram,tiesa utt. Ja tev labvēlīgs lēmums drošības naudu atgriež.
markss pateica visu pareizi, tāda tā situācija ir un nav starpības vai pērc no fiziskas personas vai juridiskas, ir vēl variants ja pērc no izsolēm tad tā faktiskā cena ir redzama i-netā ar visu šasijas numuru un katalogs muitā netiek «kratīts« kā cenas apliecinājums tā ir muitas rīcībā esošā vērtība pēc kuras rēķina nodokļus vai drošības naudu, tā kā pierādi vērtību un nebūs problēmu.
Ugunsvilx rakstīja: Sveicināti!
Esmu atradis sev tīkamu auto Šveicē, taču īsti nav skaidras sekojošas lietas:
1. Kā tur īsti ir ar Šveici un ES? Cik saprotu, tad pastāv pienākums maksāt ievedmuitas nodokli 10%, bet par cik pārdevējs ir privātpersona, vai šajā gadījumā kaut kā sarunājot nevar šo procentu samazināt? (teiksim, kur uzrādās automašīnas vērtība, no kā tiek aprēķināts muitas nodoklis?)
2. Doma ir braukt auto pakaļ pašiem un pēc tam ar šo auto braukt uz Latviju. Kādas darbības būtu jāveic, lai ar Šveices numuriem tiktu līdz LV?
Paldies par atbildēm jau iepriekš!
Un netikai 10% bet arī +18% PVN
lucky rakstīja:
Ugunsvilx rakstīja: Sveicināti!
Esmu atradis sev tīkamu auto Šveicē, taču īsti nav skaidras sekojošas lietas:
1. Kā tur īsti ir ar Šveici un ES? Cik saprotu, tad pastāv pienākums maksāt ievedmuitas nodokli 10%, bet par cik pārdevējs ir privātpersona, vai šajā gadījumā kaut kā sarunājot nevar šo procentu samazināt? (teiksim, kur uzrādās automašīnas vērtība, no kā tiek aprēķināts muitas nodoklis?)
2. Doma ir braukt auto pakaļ pašiem un pēc tam ar šo auto braukt uz Latviju. Kādas darbības būtu jāveic, lai ar Šveices numuriem tiktu līdz LV?
Paldies par atbildēm jau iepriekš!
Un netikai 10% bet arī +18% PVN
ā vēl arī transporta izdevumi no CH līdz LV. Ja vari dabū EURO 1, tas atbrīvos no ievedmuitas, paliks tikai PVN.
lucky rakstīja:
Un netikai 10% bet arī +18% PVN
ā vēl arī transporta izdevumi no CH līdz LV. Ja vari dabū EURO 1, tas atbrīvos no ievedmuitas, paliks tikai PVN.
Lucky, tu tā runā, ka visi zinātu, kas ir EURO 1 - nu tad lūdzu pastāsti, kā tādu lietu noorganizēt
Auto no Šveices
Sveicināti!
Esmu atradis sev tīkamu auto Šveicē, taču īsti nav skaidras sekojošas lietas:
1. Kā tur īsti ir ar Šveici un ES? Cik saprotu, tad pastāv pienākums maksāt ievedmuitas nodokli 10%, bet par cik pārdevējs ir privātpersona, vai šajā gadījumā kaut kā sarunājot nevar šo procentu samazināt? (teiksim, kur uzrādās automašīnas vērtība, no kā tiek aprēķināts muitas nodoklis?)
2. Doma ir braukt auto pakaļ pašiem un pēc tam ar šo auto braukt uz Latviju. Kādas darbības būtu jāveic, lai ar Šveices numuriem tiktu līdz LV?
Paldies par atbildēm jau iepriekš!