Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

saab motora remonts

maily Reģ.: 05.08.2007

Mauprat viena no pardomatakajam masinam prieks cilvekiem kas velas komfortu.95 2,3T

Iet ka zvers,un nebija nekadu problemu.Braucu kadu celja gabalinju un aizbraucot gala ,atverot durvis ir viens baigs klakskjis motora.

Jautajums sekojosh vai kadam ir nacies kaut ko motora remontet vai ari man nav paveicies?

Driz taisijos mainit kjedi bet tas nav tads troksnis

 
e-nazis Reģ.: 13.10.2006
0 0 Atbildēt

Isti nesapratu, vai tikai viens klakšķis un vai pie rūcoša motora. Diez vai ķēde - tā kalpo praktiski mūžīgi! Drīzāk siksnas spriegotājs salūzis.

aapsis Reģ.: 10.02.2006
0 0 Atbildēt

e-nazis rakstīja: Isti nesapratu, vai tikai viens klakšķis un vai pie rūcoša motora. Diez vai ķēde - tā kalpo praktiski mūžīgi! Drīzāk siksnas spriegotājs salūzis.

nu nu, praktiski muuzhiigi, nez kaadeelj tad tikai iesaka to mainiit ik pa 150-180k km...

Cullmann Reģ.: 11.12.2004
0 0 Atbildēt

Kede jamaina ap 150000 var pat ilgaak , ja laicigi maini ellas. Bet sajaa gadijumaa arii var but klokenes maina. Pasam arii bija taa pirmajaa bridi likaas , ka kede vai kompensatori grab , bet kad jau tuvak piegaju tai lietai sapratu, ka esmu ieberzies.

Ja tiesaam ta ir klokene, tad bus vieglak jaunu pasutiit. Bet cik zinu ir viena firma , kas virpo detalas vienaa autoizstadee viniem bija stends kur bija bukleti , ka virpo klokenes.

Graberis Reģ.: 20.01.2003
0 0 Atbildēt

aapsis rakstīja: nu nu, praktiski muuzhiigi, nez kaadeelj tad tikai iesaka to mainiit ik pa 150-180k km...

Es tev paskaidrošu, kā veidojas šitie 150-180 tk. km - faktiski, tāpat kā visi lielpilsētas mīti.

Cik man zināms, ražotāja norādījumu USAs autiņiem ir ķēdes maiņa ik pēc 200`000 jūdzēm. Kādam iekrīt galvā šitas cipars un tālāk jau tiek padota infa, ka ik pēc 200`000 kilometriem (pirms gadiem 5 tāda pati infa te grozījās). Pēc tam ar domu, ka tikai kas nenotiek, šito ciparu sāk deldēt.

Tas pats ir ar eļļas maiņām, svecēm, mistisku ātrumkārbas skalošanu utt.

Manam vecajam sābam reālais nobraukums bija (es tā pieņemu pēc pārējiem parametriem, kaut arī uz šiltes bij divreiz mazāk) ~300`000, ķēde pa 6 gadiem tā arī nepieteicās un jaunais īpašnieks, visticamāk, tā arī turpina braukt.

aapsis Reģ.: 10.02.2006
0 0 Atbildēt

Graberis rakstīja:

aapsis rakstīja: nu nu, praktiski muuzhiigi, nez kaadeelj tad tikai iesaka to mainiit ik pa 150-180k km...

Es tev paskaidrošu, kā veidojas šitie 150-180 tk. km - faktiski, tāpat kā visi lielpilsētas mīti.

Cik man zināms, ražotāja norādījumu USAs autiņiem ir ķēdes maiņa ik pēc 200`000 jūdzēm. Kādam iekrīt galvā šitas cipars un tālāk jau tiek padota infa, ka ik pēc 200`000 kilometriem (pirms gadiem 5 tāda pati infa te grozījās). Pēc tam ar domu, ka tikai kas nenotiek, šito ciparu sāk deldēt.

Tas pats ir ar eļļas maiņām, svecēm, mistisku ātrumkārbas skalošanu utt.

Manam vecajam sābam reālais nobraukums bija (es tā pieņemu pēc pārējiem parametriem, kaut arī uz šiltes bij divreiz mazāk) ~300`000, ķēde pa 6 gadiem tā arī nepieteicās un jaunais īpašnieks, visticamāk, tā arī turpina braukt.

man 5 gadu laikaa pieteicaas. un iyskatiijaas, ka viennreiz jau bija mainiita. nobraucu kaa reiz 150k km...

maily Reģ.: 05.08.2007
0 0 Atbildēt

ok bet klokene ap cik iznaak , protams ari shales utt

bizenajs Reģ.: 20.09.2002
0 0 Atbildēt

maily rakstīja: ok bet klokene ap cik iznaak , protams ari shales utt

iereekjinot atlaides ieksh e&s pirms gada motora kapitalka ar kjeedes nomainju man sanaaca ne daudz ne maz ~1500 Ls.

Cullmann Reģ.: 11.12.2004
0 0 Atbildēt

maily rakstīja: ok bet klokene ap cik iznaak , protams ari shales utt

Man vajadzeja steidzami un lidz ar to mekleju atseviski pie lietotajaam detalaam, bet beigas nacas pirkt visu motoru , jo neviens atseviski negribeja tirgot ar visu darbu man apagajaas 680LS motors maksaja 400Ls

Dorisa Reģ.: 10.01.2007
0 0 Atbildēt

Kāpēc jūs domājat, ka VIENS baigais klakšķis (pie tam - atverot durvis) liecina par kloķenes problēmām

Graberis Reģ.: 20.01.2003
0 0 Atbildēt

Es pieņemu, ka klakšķi var dzirdēt tikai tad, ja durvis ir vaļā.

siamriP Reģ.: 19.02.2006
0 0 Atbildēt

bizenajs rakstīja:

maily rakstīja: ok bet klokene ap cik iznaak , protams ari shales utt

iereekjinot atlaides ieksh e&s pirms gada motora kapitalka ar kjeedes nomainju man sanaaca ne daudz ne maz ~1500 Ls.

labi dzīvot neaizliegsi

Ozz Reģ.: 25.11.2002
0 0 Atbildēt

Vai ta saabiem durvju atspere ir savienota pa taisno ar klokjeni ka atverot durvis kaut kas notiek motoraa

volvai atverot durvis reizeem arii ir taads skaljs klakskjis, bet dzineeja darbiibu tas neietekmee

aapsis Reģ.: 10.02.2006
0 0 Atbildēt

siamriP rakstīja:

bizenajs rakstīja:

maily rakstīja: ok bet klokene ap cik iznaak , protams ari shales utt

iereekjinot atlaides ieksh e&s pirms gada motora kapitalka ar kjeedes nomainju man sanaaca ne daudz ne maz ~1500 Ls.

labi dzīvot neaizliegsi

cik mashinjus tad pac pagaajushaa gadaa nomainiiji un paarveerti luuzhnjos???

maily Reģ.: 05.08.2007
0 0 Atbildēt

ok te r pazinju noncam pie secinajuma ka klokene ta nav un varsts arii ne, varbut sadalene vai kompensatori, vai arii vel nezin kas????????

prieksh klokjenes par spalgu un prieksh varsta par dobju, bet skanja nak no augsas

Graberis Reģ.: 20.01.2003
0 0 Atbildēt

maily rakstīja: Mauprat viena no pardomatakajam masinam prieks cilvekiem kas velas komfortu.95 2,3T

Iet ka zvers,un nebija nekadu problemu.Braucu kadu celja gabalinju un aizbraucot gala ,atverot durvis ir viens baigs klakskjis motora.

Jautajums sekojosh vai kadam ir nacies kaut ko motora remontet vai ari man nav paveicies?

Driz taisijos mainit kjedi bet tas nav tads troksnis

Vsipār, es jau saprotu, ka pretendēju uz gada stulbākā komenta titulu, bet - tu tā kā variantu par kompensatoriem izskatīji?

Graberis Reģ.: 20.01.2003
0 0 Atbildēt

Vēl viens variants (ja ar "motorā" tiek saprasts "zem kapota") tad tikpat labi varētu būt arī kondicioniera sūknis, precīzāk, sūkņa sajūgs - viņš pieslēdzas ar dzirdamu klikšķi.

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

aapsis rakstīja:

siamriP rakstīja:

bizenajs rakstīja:

maily rakstīja: ok bet klokene ap cik iznaak , protams ari shales utt

iereekjinot atlaides ieksh e&s pirms gada motora kapitalka ar kjeedes nomainju man sanaaca ne daudz ne maz ~1500 Ls.

labi dzīvot neaizliegsi

cik mashinjus tad pac pagaajushaa gadaa nomainiiji un paarveerti luuzhnjos???

īpaši neskaitīju..... taču viņām visām dīlerserviss bija man mājas pagalmā

un oficiālais sadarbības partneris bija sps-auto

aapsis Reģ.: 10.02.2006
0 0 Atbildēt

Pirmais rakstīja:

aapsis rakstīja:

siamriP rakstīja:

bizenajs rakstīja:

maily rakstīja: ok bet klokene ap cik iznaak , protams ari shales utt

iereekjinot atlaides ieksh e&s pirms gada motora kapitalka ar kjeedes nomainju man sanaaca ne daudz ne maz ~1500 Ls.

labi dzīvot neaizliegsi

cik mashinjus tad pac pagaajushaa gadaa nomainiiji un paarveerti luuzhnjos???

īpaši neskaitīju..... taču viņām visām dīlerserviss bija man mājas pagalmā

un oficiālais sadarbības partneris bija sps-auto

ti ne umne4ai, paljcem pokazhi

naudas izteiksmee ble...

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti