Galant - 2.0 vs 2.4 GDI (2.0 TD?)

LyNx8 Reģ.: 21.01.2003
 
1 2 3
ilis Reģ.: 16.08.2001
0 0 Atbildēt

LyNx8 rakstīja: Labadiena!

Interesē sekojoša lieta - vēlos iegadāties '98 - '02 MiGalu. Esmu caurlasījis gan šo, gan citus forumus un lapas par šitiem auto. Manuprāt, viena no glītākajām un pieņemamākajām izvēlēm cenu robežā no 5 līdz 7 tk EUR. Tagad nu cītīgi cenšos saprast - ko ņemt, 2.0 vai 2.4 benzīnu vai arī 2.0 dīzeli. Gadā nobraucu ap 35 - 40 tk km, tā kā būtu labs dīzelītis, bet šitais 2.0 Td ir ar 90Zs, kas šķiet ir tā pašvaki... Tāpēc cenšos izvēlēties starp tiem diviem benzīnniekiem - nez, nekad nav bijis tik "liels" motors, tāpēc ir aizdomas par samērā lielu degvielas patēriņu ar to 2.4 dzinēju. Kā ir no pieredzes šito īpašniekiem? To 2.4 motoru tirgū ir pārsvarā (iekš mobile.de)... Vai degvielas patēriņš un auto uzturēšanas izmaksas salīdzinājumā ar 2.0 aparāti šitam "lielajam" 2.4l ir jūtami lielākas? Ritošās jau abiem exemplāriem vienādas, cik noprotu.

Vai ir kādi būtiski ieteikumi, no kura gada modeļa / dzinēja vajadzētu izvairīties utt.? Reizem jau ir kaut kādi neveiksmīgi laidieni...

Nu, ja kādam ir ko teikt, būšu pateicīgs par jebkāda veida noderīgam piebildēm un komentāriem.

P.S. Haiziviskais MiGals man simpatizē jau sen, tāpēc nolēmu šķirties no sava '02 1.9 TDI Passata, kurš, šķietami, ir manāmi dārgāks uzturēšanā (ritošās daļas un dzinējs)...

ilis Reģ.: 16.08.2001
0 0 Atbildēt

LyNx8 rakstīja: Labadiena!

Interesē sekojoša lieta - vēlos iegadāties '98 - '02 MiGalu. Esmu caurlasījis gan šo, gan citus forumus un lapas par šitiem auto. Manuprāt, viena no glītākajām un pieņemamākajām izvēlēm cenu robežā no 5 līdz 7 tk EUR. Tagad nu cītīgi cenšos saprast - ko ņemt, 2.0 vai 2.4 benzīnu vai arī 2.0 dīzeli. Gadā nobraucu ap 35 - 40 tk km, tā kā būtu labs dīzelītis, bet šitais 2.0 Td ir ar 90Zs, kas šķiet ir tā pašvaki... Tāpēc cenšos izvēlēties starp tiem diviem benzīnniekiem - nez, nekad nav bijis tik "liels" motors, tāpēc ir aizdomas par samērā lielu degvielas patēriņu ar to 2.4 dzinēju. Kā ir no pieredzes šito īpašniekiem? To 2.4 motoru tirgū ir pārsvarā (iekš mobile.de)... Vai degvielas patēriņš un auto uzturēšanas izmaksas salīdzinājumā ar 2.0 aparāti šitam "lielajam" 2.4l ir jūtami lielākas? Ritošās jau abiem exemplāriem vienādas, cik noprotu.

Vai ir kādi būtiski ieteikumi, no kura gada modeļa / dzinēja vajadzētu izvairīties utt.? Reizem jau ir kaut kādi neveiksmīgi laidieni...

Nu, ja kādam ir ko teikt, būšu pateicīgs par jebkāda veida noderīgam piebildēm un komentāriem.

P.S. Haiziviskais MiGals man simpatizē jau sen, tāpēc nolēmu šķirties no sava '02 1.9 TDI Passata, kurš, šķietami, ir manāmi dārgāks uzturēšanā (ritošās daļas un dzinējs)...

Kā ir ar pilnīgi jauna auto iegādi??

ilis Reģ.: 16.08.2001
0 0 Atbildēt

Jautāju tāpēc, ka pieminēji remontus un izmaksas, kas nebūt, laikam, nav mazas...un jauns paliek jauns.

anri Reģ.: 18.06.2004
0 0 Atbildēt

Man kolēģim bija gan 2.0 benzīnieks un tagad viņš brauc ar 2.4 benzīnieku. Cik zinu, tad tas 2litrīgais negāja un ēda tikpat daudz kā tagadējais 2.4 motors. Apmēram ir jārēķinās ar 10-11 litriem vidēji uz 100km. Diezgan neizturīga un dārga ritošā. Motors pats ir diezgan jaudīgs un izturīgs. Kopumā nedomāju ka uzturēšanā būs lētāks par tavu 02.g Passat.

Uggga Reģ.: 04.01.2006
0 0 Atbildēt

Ja maldos, stipri nesitiet

Labāk izvēlēties starp 2.0 un 2.5 motoriem, jo, ja pareizi esmu sapratis, 2.4 un 3.0l ir US varianti, kam būs dārgākas rezerves daļas un grūtāk dabūjamas.

Kā jau agrāk esmu rakstījis, man ir 2.0 - nesūdzos, bet laikam, ja ņemtu vēlreiz, ņemtu ar 2.5l - rezervei

anri Reģ.: 18.06.2004
0 0 Atbildēt

Uggga rakstīja: Ja maldos, stipri nesitiet

Labāk izvēlēties starp 2.0 un 2.5 motoriem, jo, ja pareizi esmu sapratis, 2.4 un 3.0l ir US varianti, kam būs dārgākas rezerves daļas un grūtāk dabūjamas.

Kā jau agrāk esmu rakstījis, man ir 2.0 - nesūdzos, bet laikam, ja ņemtu vēlreiz, ņemtu ar 2.5l - rezervei

Jā kļūdījos, tas patreizējais auto ir 2.5 automāts.

LyNx8 Reģ.: 21.01.2003
0 0 Atbildēt

Uggga rakstīja: Ja maldos, stipri nesitiet

Labāk izvēlēties starp 2.0 un 2.5 motoriem, jo, ja pareizi esmu sapratis, 2.4 un 3.0l ir US varianti, kam būs dārgākas rezerves daļas un grūtāk dabūjamas.

Kā jau agrāk esmu rakstījis, man ir 2.0 - nesūdzos, bet laikam, ja ņemtu vēlreiz, ņemtu ar 2.5l - rezervei

Hmm, sist netaisos, bet pēc maniem novērojumiem 2.5l ir daudz retāk sastopams nekā 2.4 GDI dzinēji. Paskaties pats iekš mobile.de - 2.4 GDI dzinēju ir kudi vairāk nekā parasto 2.0 aparātu... Kur nu vel 2.5... Amīšu versijas Galantus var momentā pēc virsbūves atpazīt, tāpēc uz tiem es vispār neskatos.

Bet tiešām tā varētu būt, ka 2.0 ēd teju vai tik pat cik 2,4 dzinējs (nu puslitrs/litrs gandrīz neskaitās)? Turklāt 10/11 l uz 100 tomēr ir par šerpu manām vēlmēm... Pēc manas izpratnes uz šosejas un biku pa pilsētu kopā varētu būt ap 8-9 l vidējais - tas ir okei 2.0 motoroam.

Bet toč - vai ta

anri Reģ.: 18.06.2004
0 0 Atbildēt

LyNx8 rakstīja:

Uggga rakstīja: Ja maldos, stipri nesitiet

Labāk izvēlēties starp 2.0 un 2.5 motoriem, jo, ja pareizi esmu sapratis, 2.4 un 3.0l ir US varianti, kam būs dārgākas rezerves daļas un grūtāk dabūjamas.

Kā jau agrāk esmu rakstījis, man ir 2.0 - nesūdzos, bet laikam, ja ņemtu vēlreiz, ņemtu ar 2.5l - rezervei

Hmm, sist netaisos, bet pēc maniem novērojumiem 2.5l ir daudz retāk sastopams nekā 2.4 GDI dzinēji. Paskaties pats iekš mobile.de - 2.4 GDI dzinēju ir kudi vairāk nekā parasto 2.0 aparātu... Kur nu vel 2.5... Amīšu versijas Galantus var momentā pēc virsbūves atpazīt, tāpēc uz tiem es vispār neskatos.

Bet tiešām tā varētu būt, ka 2.0 ēd teju vai tik pat cik 2,4 dzinējs (nu puslitrs/litrs gandrīz neskaitās)? Turklāt 10/11 l uz 100 tomēr ir par šerpu manām vēlmēm... Pēc manas izpratnes uz šosejas un biku pa pilsētu kopā varētu būt ap 8-9 l vidējais - tas ir okei 2.0 motoroam.

Bet toč - vai ta

Tas 2.4 GDI ir dīzelis, bet domāju ka labu, nenobrauktu būtu grūti atrast. Pie tam dīzeļi biežāk sastopami universāla versijā.

Uggga Reģ.: 04.01.2006
0 0 Atbildēt

2.0 automāts uz šosejas ar klimatu tērē 7.3l (vairākas reizes pēc bākas metodes pārbaudīts), ātrums ap 100. Ziemā, ar šipiem, bija tas pats.

Gan jau ka vasarā varētu palīst zem 7, tikai ar aizvērtiem logiem, izslēgtu klimu un uz 90

Vidējais pilsēta/šoseja ~40/60 man sanāk ap 9,5-10l

LyNx8 Reģ.: 21.01.2003
0 0 Atbildēt

anri rakstīja:

Tas 2.4 GDI ir dīzelis, bet domāju ka labu, nenobrauktu būtu grūti atrast. Pie tam dīzeļi biežāk sastopami universāla versijā.

Anri, klau - nu gan Tu te lej... Pirms šitādus apgalvojumus izsaki - pārbaudi info:

Mitsubishi Galant GDI 2400, 110 kW (150 PS), petrol ...

2.4 GDI ir benzīna dzinējs...

Te ir precīza modeļu liste:

catalog.auto.ru/...

Uggga Reģ.: 04.01.2006
0 0 Atbildēt

anri rakstīja:

Tas 2.4 GDI ir dīzelis,

kopš kuriem laikiem?

LyNx8 Reģ.: 21.01.2003
0 0 Atbildēt

Uggga rakstīja: 2.0 automāts uz šosejas ar klimatu tērē 7.3l (vairākas reizes pēc bākas metodes pārbaudīts), ātrums ap 100. Ziemā, ar šipiem, bija tas pats.

Gan jau ka vasarā varētu palīst zem 7, tikai ar aizvērtiem logiem, izslēgtu klimu un uz 90

Vidējais pilsēta/šoseja ~40/60 man sanāk ap 9,5-10l

Jā, bet tā kā es uz automātu neskatos, tad ticu, ka uz 100 kmh uz šosejas 2.0 manuālais ēdīs ap 6,5...

Bet par automātu runājot - es gribētu izmēģināt, nav braukts... Atkal biedē patēriņš + remonti tai kārbai, ja nu kas... Lai gan ir jau forši nespaidīt sajūgu. Kāda ir pieredze ar MiGalu automātiem?

Kamazs Reģ.: 11.01.2004
0 0 Atbildēt

GDI ir benzīns. DOH! Tas ir modernais Mitsubishi benzīnnieks -- liela ekonomija un vispār kruta.

Tiesa, par galantu neko nezinu, bet brālītim bija/ir Mitsubishi carisma (līdzīga gada), kurai GDI motors. Par auto viņš saka -- labs, bet motoru gan tādu labāk nebūtu ņēmis. Vai nu Latvijas benzīns vai kas to smalko elektroniku un mehānismu beidz nost un viņam tikko bija kapitāls remonts. Par laimi, tas iekļāvās garantijā, bet it kā esot bijis pa 4k ls. Nezinu, neviens neko nemaksāja, bet nu lēti nevarēja būt.

Karoče, GDI es labāk neņemtu. Vismaz no tādiem gadiem, kad šams sāka parādīties.

No otras puses GDI ir jābūt taupīgam un jaudīgam -- kaut ko līdzīgu varēja Carismai novērot. Tiesa, kaut kā šaubos, ka ar 2,5 varēsi zem 10 litriem ielīst -- fizika ir fizika, tur ir masa un tur ir virzuļu tilpums. Locies kā gribi, benzīnu viņam vajag. Jau 2,0 ir uz jautājuma, bet nu tur vēl es par 7-8 ticētu. (Pilsētā gan visi 10).

Uggga Reģ.: 04.01.2006
0 0 Atbildēt

LyNx8 rakstīja:

Bet par automātu runājot - es gribētu izmēģināt, nav braukts...

Aizbrauc kaut vai uz to pašu Rumbulu sestdien un pavizinies

Vai arī vienkārši pa sludinājumiem pazvanies - vienmēr taču var kaut kas nepatikt vai vienkārši apsolīt padomāt

phenom Reģ.: 01.03.2007
0 0 Atbildēt

2.5 V6 Ir visslabakais un visoptimalakais variants Mitsubishi Galantam. Paterinsh ja loti nespiest griidaa buus tads pats kaa 2.0. Pasham bija 2.5. Labs motors. Ari Karats auto teica ka 2.5 ir daudz labaaks nekaa 2.0. Vienigais minuss - mainot sveces, sanaak 15-25 lati dargaak, jo jaanem nost kollektors un injectors.

modena Reģ.: 03.09.2003
0 0 Atbildēt

GDI ja ticēt atsauksmem nav izdevies... ideja laba - praksē.... nez kāpēc VW pāriet tieša iesmidzes dzinējiem uz turbodzinējiem.... sīkak te - a-r.ru/...

ZoZ Reģ.: 11.06.2007
0 0 Atbildēt

pašam ir 2,5 versija jau pusotru gadu. no sākuma rēķināju reālo patērīnu, bet pirmā pusgada laikā noskaidroju ka vidējais ir normāls 9. pa šoseju 7,5 un gonkojot visi daudzpadsmit.

LyNx8 Reģ.: 21.01.2003
0 0 Atbildēt

jā, bet kā tad īsti ir - 2.5 V6 vs 2.4 GDI (4 cilindri) - kurš tad būtu labāka izvēle? GDI dzinējs esot ekonomiskāks, dinamiskāks, bet varbūt visu to gudro iesmidzināšanas tehnologiju dēļ sūdīgāks un dārgāks remontos.. Apstāsta kāds, kam ir pieredze ar šiem dzinējiem.

GTY Reģ.: 18.07.2002
0 0 Atbildēt

Lasu un smejos

Ja gribi ekanomeet nopeerc maala cuuku ar shkirbu uz muguras.

Bet ja nopietni tad V6 motora apkope grozies kaa gribi buus daargaaka par 4 cilindru motora apkopi.

Gribi dinamiku V6 motors

Gribi ekanomiju 2.0 diizelis

Gribi kautko pa vidu 2.0 benziins

Tas arii iisumaa viss

Ar to mashiinu jaabrauc tev

Forumaa mashiinu nenopirksi

Pameegini izbraukt ar visaam pieejammaam modifikaaciijaam un izlem kas tev tiik labaak.

LyNx8 Reģ.: 21.01.2003
0 0 Atbildēt

Patīk ir viena lieta, bet zināt pēc pieredzes, kādas padarīšanas ir ar 2,5 V6 vai 2,4 GDI dzinējiem - tas jau ir kas pavisam cits. Pēc izbraukšanas nešaubos, ka patiks jaudīgākais variants...

Shiris Reģ.: 23.11.2005
0 0 Atbildēt

Pirmkārt GDI MItsu nenozīmē dīzeli, bet gan ekonomisku benzīnu... ņem 2,4 GDi un nenožēlosi, Prātīgi strādājot ar gāzes pedāli izbrauksi zem 8 uz šodejas

Bacardi Reģ.: 18.06.2001
0 0 Atbildēt

Pamekee kaut kur pa topikiem, jau ieprieksh bija, kaa arii vari paprasiit www.mitsubishiclub.lv/...

3 gadus nobraucu ar 2.5 V6, nekaadas vainas, viss ir atkariigs no kaajas smaguma...

saf Reģ.: 20.07.2006
0 0 Atbildēt

Ieviesīšu skaidrību.

Lietoju 2000g. Galantu ar 2.4GDI dzinēju pusotru gadu (universālis). Kad pirku, speciāli meklēju GDI dzinēju, jo gribēju parbaudīt to tiešas iesmidzināšanas tehnoloģiju, tieši izdudzinātā ekonomiskuma dēļ.

Atklāti sakot, cerēju ka būs ekonomiskāk, bet dinamiskie rādītāji to atsvēra visnotaļ. Griezes moments pēc papīriem, un arī dzīvē lielāks kā 2.5L dzinējam un dīzeļiem. Autiņš iespaidīgi ceļ jau no 1500 apgriezieniem. Patēriņš pa šoseju, ar diezgan piekrautu auto, braucot ~110km/h - ~7.8L/100. Kad braucu pa Poliju ar apm. 90-100km/h, pat sanāca 6.8L/100. Pa pilsētu, dinamiski braukājot, 11-12L/100, mierīgi čunčinot ap 10L (tā lai panelī pēc iespējas ilgāk degtu GDI lampiņa, kas nozīmē ekanomisko režīmu).

Dzinēja apkopē neko sarežģītu nesastopu, zobsiksanas maiņa tik pat sarežģīta ka 2.0 dzinējam. Sveces nāk dārgākas - irīdija, bet jāmaina ik pēc 60000km. es nopirku ar skaitli odometrā 138000 (no fričiem, pac braucu pakaļ), esmu nobraucis ~50k km,nomainiju vārstu gumijas, jo jau pašā sākumā ēda eļļu, tagad no maiņas līdz maiņai līmenis nemainās.

Runājot par GDI tehonoģiju, tā bija izdevusies, bet tad sekoja MIVEC, un šī jau bija novecojusi. Volvo S40 arī izmantoja 1.8GDI dzinējus, cik zinu.

Pirms tam bija 2.0L 1997 gada Galants, likās ka tomēr drusku pietrūkst jaudas, bet patēriņš tas pats.

Par hadeni, esmu lēna garā nomainijis visas četras prikšējās sviras, stab. sviru atsaites un stūres pirkstus. Orģinālās daļas ir dārgas, bet pieejamas arī neorģinālās, pa lēto, ja grib var likt tādas.

Nu ja kas, jautā!

P.S. Amerikāņu versijai tiešām arī nāk 2.4L, bet tas nav GDI.

Einstein Reģ.: 25.03.2005
0 0 Atbildēt

Piekare ir padārga un nav diži izturīga, lai gan tas, protams, atkarīgs no tā, kā brauc un pa kurieni brauc. Manam 2.5 automātam pa šoseju braucot uz 105 kmh ar kruīzu, izslēgtu klimu un iespējams pa vējam ir izdevies ierakstīties ap 6-6.5 l. Mašīna jaudīga, komfortabla, pēc skata plus mīnus svaiga. No remontiem pārlasīta iepriekšminētā piekare un ātrumkastei atņirdzās hidromufta, bet dabūju restaurētu un remontēju ne-Rīgā, tāpēc ierakstījos apmēram 250 latos. Pa 1.5 gadiem nekas cits arī nav bijis jāremontē.

nafigators Reģ.: 09.04.2007
0 0 Atbildēt

Uggga rakstīja:

LyNx8 rakstīja:

Bet par automātu runājot - es gribētu izmēģināt, nav braukts...

Aizbrauc kaut vai uz to pašu Rumbulu sestdien un pavizinies

Vai arī vienkārši pa sludinājumiem pazvanies - vienmēr taču var kaut kas nepatikt vai vienkārši apsolīt padomāt

Ja cilvis nekad ar tomātu nav braucis, tad spriest par to, cik labi, cik slikti vnk izmetot mazu līkumu ir tas pats, kas iekāpt jaunā mašīnā, nobraukt 10km un spriest par degvielas patēriņu. Vajag pabraukt dienu/divas. Ar konkrēto modeli pagāzt pa šoseju, sajust ceļ/neceļ. Ja daudz jaudas, automāts ir psc labs. Man sākumā ar negāja pie sirds, bet kad piešaujas - nafig vairs manuālo negribas... Ja gadās tomāts ar iespēju manuāli slēgt ( audi laikam kaukādi tripertroniki, subaru - sportshift ), tad nu vispār ūberalles

1 2 3
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti