fotoradari Polijā, Čehijā, Austrijā

senalas Reģ.: 07.08.2007

Sveiki!

Vai kādam ir reāla pieredze, kas notiek, ja nofočē Polijā, Čehijā, Austrijā vai šveicē (ņemot vērā, ka Šveice vienīgā no minētajām nav ES). Vai no šīm valstīm var atsūtīt rēķinu uz Latviju? Vai numura nomainīšana varētu palīdzēt?

 
krisus Reģ.: 15.04.2004
0 0 Atbildēt

uz cik tad kungs taisās lidot!?

senalas Reģ.: 07.08.2007
0 0 Atbildēt

jau palidoju. Principā visur diezgan normāli, apmēram +20 km robežās. Austrijā sanāca vairāk - kādi +45.

nakujators Reģ.: 07.08.2007
0 0 Atbildēt

tjipa netiek reģistrēts, kāds vecais nummurs bija, ne? losis!

ta jau varbūt avāriju uztaisa, nomaina V/N un visi gali ūdenī, ne?

Master_D Reģ.: 29.09.2004
0 0 Atbildēt

Visi tie pelēkie poļu fotoradari stāv tukši.

modena Reģ.: 03.09.2003
0 0 Atbildēt

zibspuldze nostrādāja?

Archijs2 Reģ.: 19.08.2006
0 0 Atbildēt

Ja pasmaida, tad sodu samazina par 50%!

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
0 0 Atbildēt

Master_D rakstīja: Visi tie pelēkie poļu fotoradari stāv tukši.

Tiko caurbraucu Poliju . Sākumā raustījos ,pie pilsētas bremzēju ,bet tad redzēju kā fūras nemaz nenomet ātrumu ,tad es tāpat .

modena Reģ.: 03.09.2003
0 0 Atbildēt

rudens68 rakstīja:

Master_D rakstīja: Visi tie pelēkie poļu fotoradari stāv tukši.

Tiko caurbraucu Poliju . Sākumā raustījos ,pie pilsētas bremzēju ,bet tad redzēju kā fūras nemaz nenomet ātrumu ,tad es tāpat .

kad es atbraucu no Vācijas... pirmo laiku gribējas pa Jūrmalu uzdot 80km/h.... vairāk nekā 10 stundu ilgais Polijas bezpriģels tomēr atstāja savu iespaidu....

recluse Reģ.: 04.01.2003
1 0 Atbildēt

Vakar ar braucu caur Poliju, arī interesē kā ir ar tiem radariem, jo virs 90 bija visu laiku.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Nekā tur nav

Skat, arī es vakar vilku no Vācijas caur Poliju, nu piekāšu tos Polijas miestus un visu pārējo. Tāds bezpriģels nav nevienā citā EU valstī, kur ir būts

KasparsF Reģ.: 16.08.2001
0 0 Atbildēt

kasinsh79 rakstīja: Tāds bezpriģels nav nevienā citā EU valstī, kur ir būts

100% piekrītu!

A ja par tēmu tad zinu tikai ka no Zviedrijas, Norvēģijas un Francijas uz Latviju nekādas soda kvītis nesūta.

Zviedrijā pat apstādināja un izrakstīja 120Ls sodu par +22km/h, uzreiz maksāt nedrīkstēja un nu jau divus gadus neviens neko nav parasījis.

tomc Reģ.: 19.02.2007
0 0 Atbildēt

Nez, Polijā tikai 1 vietā manīju radaru, un arī - ar brīdinājuma zīmi iepriekš. Paspēju nomest līdz ~ 100, rēķins 2 mēnešu laikā vēl nav pienācis.

Hesus Reģ.: 13.02.2002
0 0 Atbildēt

Nu ko draudziņi, pāris nedēļas atpakaļ saņēmu soda kvīti no NL, kur 29.aprīlī ar Vācijā īrētu auto pārsniedzu ātrumu apdzīvôtā vietā par 9km/h, itogo 34eiras.

3 mēnešu laikā jānomaksā no pārkāpuma izdarīšanas brīža, tad mēnesis perediška, tad 42,50 eur atkal 3mēneši, tad atkal mēnesis, un tad jau 63,75!

No Francijas par pārkāpumiem ar Itālijas auto nekādi sodi nav nākuši!

Master_D Reģ.: 29.09.2004
0 0 Atbildēt

Es ar tikko radardetektoru izbraukāju Lietuvu, Poliju, Čehiju, Austriju, itāliju, Franciju un Šveici, kā arī Vāciju.

1) Latvju leiputrija, kur var braukt ar norubītiem K un X beidzas Lietuvā. Aktīvi tiek lietoti gan arhaiski Barjer bunduļi, gan Ka videoradari. Atpakaļceļā šāva ar lāzeru - sākumā pa sponsoru, pēc tam pa mani.

2) Polijā gandrīz uz bāņa norāvos no X band - ments stāvēja aiz zīmes 70

3) A, CZ, IT, FR, CH - fotoradaru zīmes ir, radaru nav. Tomēr pāris reizes uzstājīgi pīkstēja arī ne no šā ne no tā. Tuneļos gan ir radari salikti.

4) Vācija - pie robežas lielā zīme ar ātrumiem. Blakus bāņa apzīmējumam - 130 zilā 4stūrī

Bet nu maksimālos 200 no dīzeļalfas izspiedu čehijā, kur bānis ir gluds kā spogulis - biš labāks nekā tie, pa kuriem braucu posmā bāzele - štutgarte - nirnberga. Tur pie 180-190 parasti parādijās intensīva satiksme

Arsmens Reģ.: 23.04.2003
0 0 Atbildēt

Kaa ir lietuvaa? Arii tur redzeeju briidinaajumus par fotoradariem, kaa arii kastes maniiju. Tie ir feiki?

Master_D Reģ.: 29.09.2004
0 0 Atbildēt

ej nu sazini. Pat feikajā kastē var būt ielikts fotoradars. Vislabākais indikators ir fūre

viltnieks Reģ.: 09.02.2004
0 0 Atbildēt

Cik zinu pie mums irija latvju balelinu numuri atspid fotoradaros un paliek balta svitra, bet shamejiem ir no plastmasas un es bliezhu po kaut gan stav Garmini Nuvi 680 ar visiem apdeitiem katru nedelu par safety cameram un black spotiem pa UK, vacija, belgija, austrija utt 3 meneshi trial version, tad no 12 lidz 34 eiram menesi atkariba no valsts, cik esmu kontaktejies ar cilvekiem kuri loti biezhi brauka pa eiropu tad ja tev nav irets auto tad draz pa pilno kad panjem pie dziesmas tikai, ar to kvishu sutishanu vini tadi paslinki

Master_D Reģ.: 29.09.2004
0 0 Atbildēt

viltnieks rakstīja: Cik zinu pie mums irija latvju balelinu numuri atspid fotoradaros un paliek balta svitra,

HEHEHE

recluse Reģ.: 04.01.2003
0 0 Atbildēt

Ja pareizi saprotu, tad par Poliju galīgi nav jāuztraucas, jo soda tikai policija ar radaru rokās?

Master_D Reģ.: 29.09.2004
0 0 Atbildēt

100% garantijas jau nav, ka visas kastes tukšas. Bet 99% gan.

JP73 Reģ.: 20.10.2006
0 0 Atbildēt

Sveiki Tautiesji!

Arī šodien atgriezāmies ar kolēģi no Minhenes - Caur Prāgu - Varšavu - Kauņu - uz Rīgu.

Reāli paņemtajam detektoram iestādījām X bandu tikai čehijā. Bet pa bāni braucot līdz 249 - ne reizi radars neiepīkstējās. Polijā tikai x bandi (vecās apaļās trubas miliču rokās), fotoradaros klusums, Leiši - 3 reizes lāzers, bet bilance pa nullēm, jo ar visu detektoru max + 10 km/h, vietām,gan, kad nāca miegs ap + 70 - 100 -))

Secinājums, CZ, PL, DE - īstās velkamās trases 150 - 250 var vilkt bez bēdām, LT un LR var sēņot, detektors parasti noder, kad jau iepriekš zini, ka dokumenti un nauda jāgatavo..-((

Mērijumiem tika izmantota MB SLK280 (ar 3 motoru un 4000 noskrējienu. Max 252 km/h ar jumtu, 249 km/h bez jumta (čehijā). Informācija paredzēta tikai tehniskajai informācijai. Pilnā gāzē ejot ar triptronika 7 ātrumu kasti slēgājot turpu, šurpu - vid 11 litri/100 km.

JP73 Reģ.: 20.10.2006
0 0 Atbildēt

PApildus - ;Šveicē detektorus konfiscē + līdz 1000 EUR soda nauda (atkarībā no tā cik makā. Man uz robežas robežsargi atņēma visu skaidro ap 550 EUR 4 gadus atpakaļ. Vienkārši bardačokā stāvēja, kad pilno apskati veica. Cik zinu LT un EST arī pat līdzi nevar būt detektori

recluse Reģ.: 04.01.2003
0 0 Atbildēt

Mērijumiem tika izmantota MB SLK280 (ar 3 motoru un 4000 noskrējienu. Max 252 km/h ar jumtu, 249 km/h bez jumta (čehijā). Informācija paredzēta tikai tehniskajai informācijai. Pilnā gāzē ejot ar triptronika 7 ātrumu kasti slēgājot turpu, šurpu - vid 11 litri/100 km.

Tīri tehniski: A6 V6 2.5 Tdi Q 6-kārba, max 240 pa nakti bez kondiskas, 235 pa dienu bez kondiskas, 230 pa dienu ar kondisku. Vēsāks gaiss tomēr ir jūtams. ~3,5tk km vidējais pēc kompja 87 km/h ar 8.4l/100km. Ceļā pavadītas kopā 39h ieskaitot ēšanu un degvielas uzpildi.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

recluse rakstīja:

Tīri tehniski: A6 V6 2.5 Tdi Q 6-kārba, max 240 pa nakti bez kondiskas, 235 pa dienu bez kondiskas, 230 pa dienu ar kondisku. Vēsāks gaiss tomēr ir jūtams. ~3,5tk km vidējais pēc kompja 87 km/h ar 8.4l/100km. Ceļā pavadītas kopā 39h ieskaitot ēšanu un degvielas uzpildi.

Nav slikti, nav slikti

Es tikko vilku no Bavārijas ar tādu pašu kā tev - uz bāņa ar ieslēgtu kondišku 230 - bez problēmām (un vēl ir rezerve). Vērpjas tas dīzelis vienkārši nereāli!

Man vidējais līdz Varšavai sanāca 8,6 litri, tālāk - 7.4 litri

Das ist fantastisch

recluse Reģ.: 04.01.2003
0 0 Atbildēt

Das ist fantastisch

Ģimenes universāļi neesot paredzēti skriešanai

Diesel macht frei.

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti