R0ze rakstīja:
Nu nez nez pa tiem mazajiem aplīšiem.. Braucu UK piemēram vietām ir kādi 4-5 pēc kārtas un visi mauc taisnā līnijā pāri gandrīz. Man brīžīem tā šķērmīgi palikās..
Nu nevajag jau tā pārspīlēt ar apļiem kā iekš UK.....
R0ze rakstīja:
Nu nez nez pa tiem mazajiem aplīšiem.. Braucu UK piemēram vietām ir kādi 4-5 pēc kārtas un visi mauc taisnā līnijā pāri gandrīz. Man brīžīem tā šķērmīgi palikās..
Nu nevajag jau tā pārspīlēt ar apļiem kā iekš UK.....
anonimikis rakstīja: pēc valsts un privātas partnerības (VPP) shēmas
Man patīk šis vārds- SHĒMA
Piekrītu kaspars un ronalds
Visā pasaulē ir apļi, pats esmu braucis pa UK apļiem
Ādažos aplis ideāli padarīja savu darbu
KUR RODAS TĀĀĀĀDI IDIOTI ?!?!?
Vislabāk jau nu tur būtu uzbliezt tuneļus ar uzbrauktuvēm un nobrauktuvēm. Lai arī izmaxsas būtu lielākas nekā būvējot apļus un krietni lielākas kā uzliekot luksoforus, bet vismaz būtu garantija ka tajos krustojumos korķu problēma tiktu atrisināta uz ilgu laiku.
Apvedceļš pēc 10-15 gadiem būs tagadējā Jugla
KSI rakstīja: Apvedceļš pēc 10-15 gadiem būs tagadējā Jugla
pēc divām nedēļām
ja jau tur tik ļoti vajadzīgi luksafori, tad kas kavē tos pašus celtniecības pagaidu luksaforus uzlikt, kamēr īstos būvē? Vai kamēr izbūvē apļus vai 2 stāvu krustojumus?
Nē, mūsu ceļiniekuem laikam kāds luksaforu ražotāju/remontētāju kantoris pieder, visu laiku tik liek jaunus pa milzīgām izmaksām
Šitas murgs laikam nekad nebeigsies. Pašlaik ir tā, ka Rīgā iekšā ir vieglāk iebraukt, nekā no tās izbraukt. Šitā saorganizierēt satiksmi
Apsveicami ... šodien pirmā darba diena ar luksoforiem uz apvedceļa. No Salaspils puses, lai pagrieztos uz papīreni, papildsekcija domāta apm. 5 autiņiem un tur arī viss sākās ...
R0ze rakstīja:
Ronalds_ rakstīja: Par apļiem pilnīgi piekrītu.
Daudz kur ārzemēs sabūvēti nelieli aplīši - tādi kāds pie mums ir ādažos un ir pat ļoti oki. Kreiso pagriezienu piemēram Austrijā ir ļoti ļoti maz. Un kad tallinas šosejas remonta laikā visa kustība bija caur mazo ādažu aplīti izlaista, vai tad tajā vietā bija korķi? Nebija! Bet ja būt luksaforu uzlikuši stāvētu rindās no baltezera.....
Nu nez nez pa tiem mazajiem aplīšiem.. Braucu UK piemēram vietām ir kādi 4-5 pēc kārtas un visi mauc taisnā līnijā pāri gandrīz. Man brīžīem tā šķērmīgi palikās..
Vienu tādu "mazo aplīti" pa lielām naudiņām ganjauka uztaisija arī Cēsīs parastā krustojumā - nu, piedod man, tas ir TĀDS vipendrons ka maz neliekas - uz apļa vietas pietiek apmēram 3-4 mašīnām, attiecīgi mēģinot uzbraukt uz apļa piemēram no vairākiem pievadiem ej nu saproti vai tev vai otram ir priekšroka jo pusmašīna aplī otra puse nē..
Normaals aplis. Nekaadas probleemas nesagaadaa. Brisele pilna ar tieshi taadiem maziem apliishiem.
Daudz labaak, nekaa Valmieraa, kur aplim ~2,5 joslas un katrs brauc kaa pagadaas, spoguljos neskatoties. (Kaut gan Valmieras gadiijumaa tas aplis iipashi mazaaks nevareeja buut deelj pilseetas "garmoshkaam")
SuperZigis rakstīja: kāpēc gan nevarētu VISU Rīgas apvedceļu pārtaisīt par KĀRTĪGU Ātrgaitas vairākjoslu ceļu katrā virzienā ar NOBRAUKTUVĒM un UZBRAUKTUVĒM,ieskriešanās un bremzēšanas joslām- līdzīgi kā Vācijas autobāņi ?
Mums ir tik dumji ceļi Būvnieki
Kaut kad jau buus, pashlaik laikam notiek projekteeshan, shis ar luksaforiem ir pagaidi variants. Bet nu suudi tur buus, shoriit jau normaali riigaa nevareeja iebraukt
luksafori ir PSC...lētākais risinājums, par 100k par katru kuskasforu( par ko tādas cenas ? )
Kaut kad jau buus, pashlaik laikam notiek projekteeshan, shis ar luksaforiem ir pagaidi variants. Bet nu suudi tur buus, shoriit jau normaali riigaa nevareeja iebraukt
tie luksafori straadaaja visu viikendu gan pa dienu gan pa nakti- baigi forshi- uz apvedcelja visa satiksme apstajaas, no saanu celjiem (Bergju pagrzieziens) neviens auto neizbrauc- visi turpina celju.
galvenais, ka kaadai kantora zhurkai ir labi tagad- probleema tak atrisinaata
SuperZigis rakstīja: kāpēc gan nevarētu VISU Rīgas apvedceļu pārtaisīt par KĀRTĪGU Ātrgaitas vairākjoslu ceļu katrā virzienā ar NOBRAUKTUVĒM un UZBRAUKTUVĒM,ieskriešanās un bremzēšanas joslām- līdzīgi kā Vācijas autobāņi ?
Mums ir tik dumji ceļi Būvnieki
Pri čom tur būvnieki???? tad jau par statikā ielietu sūnainu dīzeli jāatbild meičai-operatoram....
kvatra rakstīja: Kaut kad jau buus, pashlaik laikam notiek projekteeshan, shis ar luksaforiem ir pagaidi variants. Bet nu suudi tur buus, shoriit jau normaali riigaa nevareeja iebraukt
Nezinu.. braucu šodien No Ogres līdz Ādažiem, zaudēju apmēram piecas min. Stavēt sanāca biki tikai pie uzbraukšanas uz apvedceļa... pārējos tikai biki nometu ātrumu un viss.. biju domājis ka būs trakāk.. ka riktīgi sasnigs, tad gan varētu būt tusiņi ne pa jokam (riktīgi - 5 cm.. )
p.s. braucu ap pusdeviņiem..
Pilniigaakais shits. Sodien no riita, lai nogrieztos nost no apvedcelja rindaa staaveeju 15 minuutes. Ja pagaajusnedeelj veel vismaz kaut uz sosejas nebija jaastaav, tad tagad pat tur korkji maaksliigi uztaisiijusi!
Nu es nebrīnos par rezultātiem....
Kurā vietā Latvijā pēc satiksmes "uzlabojumu" īstenošanas dzīvē situācija ir tiešām uzlabojusies? Labākajā gadījumā uzlabojas plūsma vienā virzienā, tai pašā laikā kardināli pasliktinoties citos.
Piemēru ir bez gala..... Kaut arī nedaudz padomājot ar galvu situāciju varētu krietni uzlabot netērējot jūtami vairāk naudas.
Vienkārši riebj....
Ak jā - vēl viena vieta kura tiks "uzlabota" - Ropažu iela.... Arī saliks luksaforus. Viss jau būtu labi - tikai tāds sīkums - paralēli šai ielai iet dzelzceļš un uz šķērsielām atrodas pārbrauktuves kuras regulāri ir ciet.
Škērsielās kustība nenotiek jo pārbrauktuves ciet, pa ropažu ielu kustība nenotiek jo deg sarkanais....
Nē nu protams šo prblēmu var risināt sasinhronizējot luksoforus ar pārbrauktuvi, bet es domāju ka visiem ir skaidrs kāda ir varbūtība ka tas tiks izdarīts....
Braucu katru rītu no Ērgļu puses, un nu tagad jārēķina apm 10-15 min klāt dēļ luksafora uz apvadceļa.
labaakais ir tas, ka tie luksafori darbojas 24h diennaktii!!!
Vakardien braucot uz darbu 6:30 kā muļķis stāvju pie visiem trim loksaforiem un gaidīju zaļo, neviens cits auto nekur nebrauca, bet vakar vakarā no līču puses gaidīju 5-10 minūtes, agrāk tā nebija, varēja normāli izbraukt visos virzienos. Piekrītu ka tagad visādiem jefiņiem, sēnēm u.c. braukt nemācētājiem izbraukt šos krustojumus ir vieglāk bet korķi tikai palielinās.
Viss jau kā pienākas, pat aplīti nevar uztaisīt uzliek luksaforu un problēma atrisināta. IDIOTI
Toč idioti, man ar tur jāstāv (
šorīt gan jāatzīst, ka bija mazliet labāk, bet tas ir pārejoši
savukārt vakar, dodoties mājup, secināju, ka no papīrenes pa labi uz A4 nav papildsekcija, kura tur varēja būt - ok, utopija, biju aizdomājies par daudz
911 rakstīja: šorīt gan jāatzīst, ka bija mazliet labāk, bet tas ir pārejoši
savukārt vakar, dodoties mājup, secināju, ka no papīrenes pa labi uz A4 nav papildsekcija, kura tur varēja būt - ok, utopija, biju aizdomājies par daudz
Utopija,k as lec acīs! Tad, kad tie taisa kreiso uz paīreni, labais uz A4 noteikti varēa būt.
Bet vis labāk ir dažiem kas dzīvo ikšķilē un brauc strādāt uz ādažiem, 4 luksafori un sastrēgumi braucot pa apvedceļu uz darbu!
uz apvedceļa (A4) būs luksofori !!!
Lai uzlabotu satiksmes organizāciju, LVC 2007. gadā ir paredzējusi uz Rīgas apvedceļa posmā no Vidzemes šosejas līdz Daugavpils ceļam četrus luksofora objektus un konkrēti – luksoforus ir paredzēts uzstādīt apvedceļa krustojumos ar P5, P4, P3 un Upesciema – Berģu ceļā.
Paredzētas arī kreisā pagrieziena joslas uz autoceļa A4.
Tā rezultātā palielināsies satiksmes drošība, bet acīmredzot samazināsies apvedceļa caurlaides spēja.
Autoceļa A4 pārbūve par divbrauktuvju ceļu plānota pēc valsts un privātas partnerības (VPP) shēmas ne ātrāk kā pēc 3 – 5 gadiem.
Pašlaik ir izstrādāts skiču projekts un tiek risināts jautājums par zemju iegādi.
--------
"cool" . Apvedceļa jēga ???