Celica GT-S vs Audi TT

DeSuns Reģ.: 20.11.2002

Kura automašīna būtu labāka? Celica GT-S ar VVT-i 1,8 no 2000g vai Audi TT 1,8turbo ap 1999gadu? Cena liidziiga abaam ap 9000eur.

Par abaam zinu ljoti maz.

Celica takaa nedaudz sportiskaaka liekas, bet salons takaa nav tik nostraadaads kaa Audi. Ceru iesaistiit zinoshaas puses striidos un faktu izklaastos.

Manas prasiibas vispaar mekleejot iespeejamo autinju:

1) liidz 10000eur,

2) sastreegumos veikli manevreejama- negovs- Maza un agresiiva.

3) Lai bagaazhniekaa viegli ielikt/iznjemt nelielas kastes (sedans nederees).

4) Taada, kura nav uz ielas katra otraa (VW Polo nederees)

nu un beigaas vienkaarshi subjektiivi kautkaa shie divi varianti ir izsijaajushies.

Taatad, luudzu padalieties pieredzee kam ir taadi autinji bijushi, kaadas sajuutas, probleemas, kuru iesakaat, neiesakaat.. utt.

Apskatiiju Celicas automaata variantu ar Triptonikas iespeeju, ko par to sakat?

 
DeSuns Reģ.: 20.11.2002
0 0 Atbildēt

oibi rakstīja:

pie tam gan celicā gan tt vairāk par 2-3 10l bundžām neko neieliksi

Man liekas ka kljuudies! Vismaz Celicaa apskatiiju ka tiiri pietiekams tas nodaliijums arii vairaak kaa 3 bunzhaam un tos mazos aizmugures benkjus nolaizhot var arii veel vairaak likt.

Audi gan veel neesmu apskatiijis, nesanaaca laiks shodien...

nakujators Reģ.: 07.08.2007
0 0 Atbildēt

DeSuns rakstīja:

oibi rakstīja: Un vispār ja cilvēks meklē auto ar 200Zs no 2l tilpuma pie tam benzīnnieku, tad viņam ir pajāt cik tas patērē. (12 vai 15l ir PO)

ja gribi ekonomiju ņem mazmotoru, ņem dīzeli - gribi braukt fiksi - aizmirsti patēriņu. gribi baukt sastrēgumos - ņem automātu, nebūs jāspaida sajūgu.

gribi braukt uz liepāju - ar sporta auto lielus gabalus nav īpaši ērti veikt, tad vajag ņemt limuzīnu.

pie tam gan celicā gan tt vairāk par 2-3 10l bundžām neko neieliksi

Es neesu teicis, ka mekleeju ekonomisku autinju!!! Bet galeejiibaas negribu ieiet- Mitsu 3000Gt buus par rijiigu, bet liidz 2litrmotori buus gana labi man. Un visu ko saki es pats zinu, ka automaats labaaks pilseetaa utt!

ES JAUTAAJU PAR SHIEM DIVIEM MODELJIEM!!!

Luudzu pieredzi no tiem, kas ir vinjos seedeejushi vai ko dzirdeejushi, nevis ljechiit man te kautko par manu izveeli!!!

kaada jeega tev no tiem, kas VINJOS SEEDEEJUSHI vai KAUT KO par vinjiem DZIRDEEJUSHI? a ja es kaadaa no vinjiem esmu GULEEJIS, vai tas arii derees un manas atsauksmes tiks njemtas veeraa?

DeSuns Reģ.: 20.11.2002
0 0 Atbildēt

nakujators rakstīja:

iemācies pats vispirms normāli ( un LOĢISKI! ) domāt un runāt un tad spried par citu "kakāšanu"!

Un kaads sakars bija shim tavam teikumam ar Celicu vai Audi TT?

DeSuns Reģ.: 20.11.2002
0 0 Atbildēt

nakujators rakstīja: kaada jeega tev no tiem, kas VINJOS SEEDEEJUSHI vai KAUT KO par vinjiem DZIRDEEJUSHI? a ja es kaadaa no vinjiem esmu GULEEJIS, vai tas arii derees un manas atsauksmes tiks njemtas veeraa?

Paskat, jau nedaudz tuvaak sarunas teemai esi saacis runaat Nu un tad tieshaam esi guleejis kaadaa no vinjaam ,vai atkal tas tik taa pat bij iekaakaats te?

boliks Reģ.: 22.03.2004
0 0 Atbildēt

Man arī ir viens jautājums, kā var atšķirt, kurš TT ir lielais motors un kurš mazais. Tobiš runa iet par 1,8 T 150 via 180 Zs. Pagaidām lietošanā ir TT roadster iet jau labi, tikai vietas salonā nekam citam kā 2 cilvēkiem nav. Bagāžnieks priekš šāda auto ir OK var tomēr ielikt pāris čemodānus. Vēl, ja patīk (man pašam gan nepatīk) uz Celica neatskatās, bet uz TT tomēr atskatās.

DeSuns Reģ.: 20.11.2002
0 0 Atbildēt

boliks rakstīja: Pagaidām lietošanā ir TT ...

Paldies divam vismaz kaads sakariigs teksts

nakujators Reģ.: 07.08.2007
0 0 Atbildēt

DeSuns rakstīja:

boliks rakstīja: Pagaidām lietošanā ir TT ...

Paldies divam vismaz kaads sakariigs teksts

Urā, TT vinnēja!

Topiks slēdzams!

DeSuns Reģ.: 20.11.2002
0 0 Atbildēt

nakujators rakstīja:

DeSuns rakstīja:

boliks rakstīja: Pagaidām lietošanā ir TT ...

Paldies divam vismaz kaads sakariigs teksts

Urā, TT vinnēja!

Topiks slēdzams!

Taatad tomeer tikai iekaakaaat maaki...

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Nav man bijis neviens ne otrs ( ja gribi konkreeti Celica lietotaaju viedokli aizej uz Celicaclub.lv forumu un uzjautaa - tiesa tur gan zinaams Audi Style "kakaataaju" skaits ar pieviesies, bet gan jau)

Esmu bijis blakus sedeetaajs peedeejaas pauadzes Celicaa - Aut oir OK, vieniigi panelis patieshaam liekas leets. Ja grib aizmuguree ar var ieseesties ( t.i. gribeeju teikt ielociities) un braukt iisus gabalus ( man ~ 185 cm augums ar garu kjermenja augshdalju t.i. galvu nav kur gruust).

Principaa no Celicaam (peedeeja paaudze jeb Gen7) ir divi varianti ar 1,8 litru parasto (VVTi) motoru = 143 Zs un 1,8 litru augsto tehnologjiju dzineeju (VVTLi) - 192 Zs. Veel atshkjiriibas ir starp EU un USA variantiem USA naak ar kondikjiem, kameer EU naak ar klimatkontroli.

EU jaudiigaa versija saucas TSport, kameer ieksh USA taa ir GT-S. Citu atshkjiriibu nav.

No piekares viedoklja gan TT gan Celica ir "spainis" t.i. tiek izmantota ekonomiskaas (aka Golf) klases standarta piekares risinaajums, lai arii aizmuguree protams nav veerpstienis bet normaala neatkariigaa piekare.

Celica GT-S/TSport dzineejam biaj viens razjotaaja defekts ( kam principaa jau visaam mashiinaam buutu jaabuut noveerstam) - deelj, paaris nepietiekoshi kvalitatiivaam skruuveem nestradaaja Variable Valve Lift tehnologjija t.i. faktiksi dzineeejs vilka tikai liidz tiem 143 Zs, un taalaak ne. Bet problema vienkaarshi risinaama ( pat ja nau atrisnaata jau ieprieksh) ar paaris skruuvju nomainju ( skruuves maksaa kapeikas, bet darbs ja vecaas ir aizluuzuushas var sanaakt krietni padaargs).

Protams jaanjem veeraa ka LV parktiski visas jaudiigas Celicas naak no USA t.i. GT-S, jo TSport ir buutiski daargaaks. Arii parastaas liela dalja ir no USA ( saucas GT).

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Mjaa un ko veel laikam atliek piebilst - kaa zinaams no USA taas mashiinas parasti naak no uzsisto auto izsoleem. Dazji pat ved un piedaava pirkt sistas un tasiit pasham, ja auto nav steidzami vajadziigs tas IMO ir labaakais variants.

shearer Reģ.: 27.06.2001
0 0 Atbildēt

es njemtu celicu. tiri no price/performance viedoklja labaaks variants. ja nu vienigi gribas quattro, tad jau citu variantu ka audi nav.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

shearer rakstīja: es njemtu celicu. tiri no price/performance viedoklja labaaks variants. ja nu vienigi gribas quattro, tad jau citu variantu ka audi nav.

Ir varianti tiesa ne peedeejaas paaudzes Celica izskata bet gan Gen6 - taa kura liidz 1998 gadam. Saucas GT4 kaut kaada valstii arii All-Track. Tiesa auto nepavisam vairs nav leets, un ikdienishkjai braukshanai ir krietni vien liels overkill.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Ak jaa un ar Celica gan shis saraksts veel nebeidzas ir visaadi Eagle Talon AWD un veel shis tas, jautaajums tikai kas kuram patiik, man piemeram tas Talons nafig nepatiik.

batka Reģ.: 17.01.2007
0 0 Atbildēt

DeSuns rakstīja: Audi TT vairaak sievieshu auto? Man gan taa neshkjiet, vairaakums ar vinjiem viirieshi braukaa (tumshaas kraasas varianti).

Par bagaazhnieku- nav svariigi kaa sauc, svariigi cik eerti vinju atveert vienaa rokaa kad turu kaadu paku (sheit paraadas pikapu/universaalu neertums man jo ir jaatkaapjas lai pilniibaa atveertu bagaazhnieku). Celicai un Audi TT liidzii bagaazhnieki veras uz augshu. Un kaa es vareetu neielikt kautkvai banaankasti Audi TT? Luuk kaads vinja bagaazhnieks: www.reklama.lv/...

batka Reģ.: 17.01.2007
0 0 Atbildēt

Brauka jau ari virieši, bet parasti viņi izskatas ar novirzem,vai nu zilie vai kaut kadi divaiņi

shearer Reģ.: 27.06.2001
0 0 Atbildēt

WALA rakstīja:

shearer rakstīja: es njemtu celicu. tiri no price/performance viedoklja labaaks variants. ja nu vienigi gribas quattro, tad jau citu variantu ka audi nav.

Ir varianti tiesa ne peedeejaas paaudzes Celica izskata bet gan Gen6 - taa kura liidz 1998 gadam. Saucas GT4 kaut kaada valstii arii All-Track. Tiesa auto nepavisam vairs nav leets, un ikdienishkjai braukshanai ir krietni vien liels overkill.

nu es domaju ka autors te gribeja 7 paaudzi, un 6 paaudze ta pavisam cita opera. man schiet ka tas 7 paaudzes ar pilnpiedzinju nemaz nav pieejamas. kautgan kas nu ta TT par pilnpiedzinju, viskosajugs tads pats ka sinhro golfam. ir un itka straadaa, bet taa isti nedjeld...

NEW Reģ.: 18.09.2002
0 0 Atbildēt

Manā īpašumā ir bijušas divu pēdējo paaudžu Celicas, '95 1,8, un '00 1.8 TSport. Runājot par pēdējo - piekrītu, ka no Price/Performance viedokļa ir labākais variants, jo tieši tādēļ arī to izvēlējos, salīdzinot ar Eclipsi, TT, un citiem zvēriem. nevienai no Celicām nebija nekādas nopietnas tehniskās problēmas 3 gadu laikā (!!) Toyota paliek Toyota. Mašīna vienkārša, bet uzticama, un ārkārtīgi labi turās uz ceļa, gan grantēta, gan asfalta. TSport 192 Zs, kas ieslēdzās kaut kur pie 6000 apgriezieniem ir ko vērts pie apdzīšanas, uzrāviens no 80-130 ir fantastisks trešajā vai ceturtajā robā. Pozitīvais aspekts ir tas, ka pilsētā un mierīgi braucot, tas ir parasts 1.8 ekonomiskais 143 Zs motors, un papildus Zs "pieslēdzas" tikai pie augstajiem apgriezieniem. Kā nakā - tas ir Engine of The Year 2000, ja pareizi atceros. Vienmērīgi braucot pa šoseju, patēriņš apmēram 7-8 l/100 km. Pilsētā - var izspiest arī 20/100, ja visu laiku izmantosi VVTl-i spēku

Iekšā - Celicai panelis diezgan futūristisks un "sportisks", bet, salīdzinot ar Audi TT, protams, kvalitatīvāks ir Audi, nu, bet, ja tu vadāsi krāsas un citas hui ņas, tad diez Audi samts un āda ir labs pamats . Ietilpība Celicai ir neiedomājami laba. Esmu vadājis gan 4 metrīgus dēļus, gan ledusskapi, gan galdu ar krēsliem, jo nolaižot sēdekļus, bagāžnieka ietilpība ļoti palielinās, un lielās durvis, kā jau kupejai, ļauj viegli ievietot lielākus priekšmetus.

Kas vēl - ā - Celica un TT ir sieviešu mašīna - ? man tas stereotips besī, jo sievietes brauc ar 2 veidu mašīnām - kupejām un džipiem. nez kāpēc vīrieši ir tik kompleksaini, ka vairs nepērk kupejas, un drīz pārstās pirkt arī džipus, un vizināsies sedanos un universāļos. Kāpēc - sava stulbuma pēc. Lemiet paši.

Mans stāsts par Celicu beidzās ar to, ka darbs piešķīra auto, kādēļ nācās TS pagājšgad pārdot, cenu starpība starp parasto Celicu un TSport bija apmēram 4-5K EUR, amerikāņu GTS ir lētāki, bet viņiem vai nu nav klimatkontrole vai dažiem pat ABS vai vēl kaut kādā figņa, neatceros, bet iesaku precīzi pārbaudīt sīkumus. Nu un tagad ejot pa ielu, tie''sām atskatos uz Celica, jo tomēr ir unikāls tas fakts, ka Toyota pa lielam ir baigais mainstream shit, bet vismaz pēdējo Celicu ir uztaisījuši īnteresantu un atšķirīgu.

ja vēl kādu info vajag, saki!

kolumbs Reģ.: 27.12.2005
0 0 Atbildēt

DeSuns rakstīja:

Kamikadze rakstīja: vai arii www.mobile.de/... tikai mazaaku

Nu jaa, es vienbriid arii uz Seatiem skatiijos, nav slikts variants, tik par to bazhaas nodaliijuma eertumu manai situaacijai neesu tik paarliecinaats.

Bet veeleejos lai kaads zinaataajs izsakaas tieshi par shiem autinjiem!

Teiksim, kaa shie auto juutas sastreegumos? Cik benziinu eed? Cik eerti ar vinju braukt liidz Liepaajai? Kaadi izdevumi gaidaami? Automaats vai manuaalaa buutu labaaka (viens izteicaas ka manuaalajai nespeeshu mainiit sajuugus)?

Nav taa, ka ieshu ar sho auto dragreisos, bet ir nepiecieshamiiba ikdienaa ar vinju aizbraukt liidz centram, nopirkt ko vajag un atvest atpakalj uz Paardaugavu un parasti gribas to izdariit veikli.

un cik ērti braukt līdz Daugavpilij?

noteikti neērtāk kā līdz Jelgavai

krupiss Reģ.: 22.08.2006
0 0 Atbildēt

Iesaku pameklēt aizpagājušā vai pagājušā mēneša AutoBild - tur bij diezgan sīki aprakstītas problēmas ap TT

DeSuns Reģ.: 20.11.2002
0 0 Atbildēt

NEW rakstīja: Manā īpašumā ir bijušas divu pēdējo paaudžu Celicas, '95 1,8, un '00 1.8 TSport...

Paldies par info.

Arii paareejiem paldies.

Buutiibaa esmu jau izleemis par labu Celicai un ir noskatiits jau viens GT-S eksemplaars (taatad no ASV- tieshaam nav klimatkontrole, bet paareejais viss tas pats kas TSport)

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Joka peec ja ir noskatiits un nav nopirkts, bet ir atrodams kaada no sludinaajumu serveriem mosh iemet linku uz ko tu tur skaties. Cita starpaa ja no placha peerc tiko no ASV, tad mosh panjem auto VIN numuru un sameklee kaadu kuram ir CARFAX abonements lai pastaas kaada shaize ar to auto bijusi. AFAIK USA auto klubaa savulaik cilveekiem bija tad CARFAX abonements. Domaaju par taisniigu "samaksu" ar vinjiem nebus gruuti vienoties.

Uggga Reģ.: 04.01.2006
0 0 Atbildēt

Pirms kāda laika arī uzcepu topiku par šiem 2iem subjektiem. Izvēle palika pie Celicas, bet ar obligātu nosacījumu - automāts (sievai). Tad tika izvērtētas prioritātes un otrās mašīnas iegāde tika atlikta uz nākošo pavasari.

LV sludinājumos praktiski visas ir 2000. gada ražojumi, saprotu, ka dēļ sertifikācijas. Kādam ir pieredze, cik pārbūve un sertifikācija varētu izmaksāt kādai 2003. vai 2004. gada mašīnai?

Šobrīd pamazām sāku pētīt, ko no US izsolēm var dabūt...

Siksparnis Reģ.: 17.02.2005
0 0 Atbildēt

Uggga rakstīja: Pirms kāda laika arī uzcepu topiku par šiem 2iem subjektiem. Izvēle palika pie Celicas, bet ar obligātu nosacījumu - automāts (sievai). Tad tika izvērtētas prioritātes un otrās mašīnas iegāde tika atlikta uz nākošo pavasari.

LV sludinājumos praktiski visas ir 2000. gada ražojumi, saprotu, ka dēļ sertifikācijas. Kādam ir pieredze, cik pārbūve un sertifikācija varētu izmaksāt kādai 2003. vai 2004. gada mašīnai?

Šobrīd pamazām sāku pētīt, ko no US izsolēm var dabūt...

Vai tur gadījumā kaut kādas daļas USA cēlikām nebija savādākas salīdzinot ar EU?

Uggga Reģ.: 04.01.2006
0 0 Atbildēt

Siksparnis rakstīja:

Uggga rakstīja: Pirms kāda laika arī uzcepu topiku par šiem 2iem subjektiem. Izvēle palika pie Celicas, bet ar obligātu nosacījumu - automāts (sievai). Tad tika izvērtētas prioritātes un otrās mašīnas iegāde tika atlikta uz nākošo pavasari.

LV sludinājumos praktiski visas ir 2000. gada ražojumi, saprotu, ka dēļ sertifikācijas. Kādam ir pieredze, cik pārbūve un sertifikācija varētu izmaksāt kādai 2003. vai 2004. gada mašīnai?

Šobrīd pamazām sāku pētīt, ko no US izsolēm var dabūt...

Vai tur gadījumā kaut kādas daļas USA cēlikām nebija savādākas salīdzinot ar EU?

Tāpēc jau prasu par pārbūvi - pagriezieni, bremžuguņi un kas tur vēl.

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

WALA rakstīja: Ak jaa un ar Celica gan shis saraksts veel nebeidzas ir visaadi Eagle Talon AWD un veel shis tas, jautaajums tikai kas kuram patiik, man piemeram tas Talons nafig nepatiik.

talons ir tas pats mitsubishi eclipse....

un eclipse ka sporta mašīna izbeidzās 99 gadā.... protams ir eklipses 3 paaudze, bet tā r govs... eclipse 1 un 2 biezo versiju (pilnpiedziņa), "sporta" mašīnas nosaukuma ceļojošo titulu no eclipse 2 pārņēma lancer evolution 6

līdz ar to, ja gribi quattro, tad tikai audī, ja gribi pilnpiedziņu bez TĀ īpašā nosaukuma, tad arī celikas ir pilnpiedziņas (vismaz priekšpēdējā točno ir, esmu sēdējis iekšā)

Lasītākie raksti

Jaunie raksti