galvas blīves maiņa

jaucejs Reģ.: 13.09.2007

Vēlētos uzzināt cik stipri ar dinamometrisko atslegu vajag pievilkt motora galvu?

 
pinguin Reģ.: 13.11.2004
0 0 Atbildēt

Ja tādi jautājumi ir jāuzdod, tad labāk pašam klāt neķerties.

Bet ja dikti gribas zināt - uz blīves mienmēr būs rakstīts, gan secība gan pievilkšanas spēki un leņķi katram solim...

ja ir kautkāda kreisā blīve, kurai nav līdzi papīrs ar infu, tad jāskatās manuālī

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

jaucejs rakstīja: Vēlētos uzzināt cik stipri ar dinamometrisko atslegu vajag pievilkt motora galvu?

Galvu nevajag pievilkt, vajag pievilkt skrūves, kas to galvu tur

Un ja jau bija prāts izjaukt, tad jau jābū prātam arī salikt...

Ja nezini, tad KATRAM dzinējam atbilstoši ražotāja norādījumiem ir jāievēro noteikta pievilkto skrūvju atskrūvēšanas (reizēm pat atlaišanas) secība, lai nesačakarētu galvu to ņemot nost, un pēc tam ir jāievēro tāda pat ražotāja noteikta secība skrūves skrūvējot un pievelkot...

KATRAM RAŽOTĀJAM TĀ VAR ATŠĶIRTEIS PAT KATRAM DZINĒJAM!

P.S.

Aizei nopērc rokasgrāmatu - "Remont opeļei dļa čaiņikov"...

jaucejs Reģ.: 13.09.2007
0 0 Atbildēt

oibi rakstīja:

jaucejs rakstīja: Vēlētos uzzināt cik stipri ar dinamometrisko atslegu vajag pievilkt motora galvu?

tu zobus sev arī remontē???

Un ne tikai!!!

droom Reģ.: 24.10.2002
0 0 Atbildēt

oibi rakstīja:

jaucejs rakstīja: Vēlētos uzzināt cik stipri ar dinamometrisko atslegu vajag pievilkt motora galvu?

tu zobus sev arī remontē???

stulbs komentārs. domā, ka aizdzenot uz servisu par problēmām vari aizmirst? citreiz tās problēmas vēl tikai sākas pēc servisa apmeklējuma.

pinguin Reģ.: 13.11.2004
0 0 Atbildēt

tapēc labāk ar auto nebraukt. Uzcelt mežā zaru būdu un pārtikt no mellenēm

jaucejs Reģ.: 13.09.2007
0 0 Atbildēt

1. servisā jāgaida rindā

2. nezinu cik labi sataisīs

3. sanāk lētāk (tas tā)

4. pārzinu savu auto

5. sataisot pašam kalpo daudz ilgāk ( pec paša un citu pieredzes)

6. zinu kādas detaļas ielieku (samaksā it kā par dargajam istenībā ieliek lētas)

JimBeam Reģ.: 24.05.2002
0 0 Atbildēt

Uz jaunās blīves iepakojuma parasti ir shēma un ņūtoni. Tik nesaki, ka liksi veco blīvi atpakaļ.....

Ozz Reģ.: 25.11.2002
0 0 Atbildēt

jaucejs rakstīja: 1. servisā jāgaida rindā

2. nezinu cik labi sataisīs

3. sanāk lētāk (tas tā)

4. pārzinu savu auto

5. sataisot pašam kalpo daudz ilgāk ( pec paša un citu pieredzes)

6. zinu kādas detaļas ielieku (samaksā it kā par dargajam istenībā ieliek lētas)

toties servisa labaa iipasiiba ir taa, ka ja dzen burbuljus vai kaa citaadi nav ok, vienmeer var aiziet un izdraast visus...

A ko sevi raaziisi, ja buus tirzaa darbs un materiaals

jaucejs Reģ.: 13.09.2007
0 0 Atbildēt

JimBeam rakstīja: Uz jaunās blīves iepakojuma parasti ir shēma un ņūtoni. Tik nesaki, ka liksi veco blīvi atpakaļ.....

nee es vienkārsi varu dabut atslegu bet man vajag aptuveni zināt no cik nm liidz cik nm man atslegu vajag

JimBeam Reģ.: 24.05.2002
0 0 Atbildēt

jaucejs rakstīja:

M626 2.0TD bija 50Nm

pinguin Reģ.: 13.11.2004
0 0 Atbildēt

ar 100Nm max pietiks. Pēdējās pakāpes tāpat būs pēc leņķa jāvelk - to varēsi ar pofig kādu varatoku

Graberis Reģ.: 20.01.2003
0 0 Atbildēt

Ozz rakstīja:

A ko sevi raaziisi, ja buus tirzaa darbs un materiaals

Tev pastāstīt, kā?

pinguin Reģ.: 13.11.2004
0 0 Atbildēt

opelim daudziem bendzīnmotoriem 25 Nm, dīzeļiem 40Nm

Ozz Reģ.: 25.11.2002
0 0 Atbildēt

Graberis rakstīja:

Ozz rakstīja:

A ko sevi raaziisi, ja buus tirzaa darbs un materiaals

Tev pastāstīt, kā?

Cik fantaazija atljauj...

taapeec pie sitaam lietaam pats nekjeros...

jaucejs Reģ.: 13.09.2007
0 0 Atbildēt

pinguin rakstīja: opelim daudziem bendzīnmotoriem 25 Nm, dīzeļiem 40Nm

man opel astra 1.6

pinguin Reģ.: 13.11.2004
0 0 Atbildēt

jaucejs rakstīja:

pinguin rakstīja: opelim daudziem bendzīnmotoriem 25 Nm, dīzeļiem 40Nm

man opel astra 1.6

95 gada astra 1,6

25 Nm un 3 reiz pa 60 grādi

jaucejs Reģ.: 13.09.2007
0 0 Atbildēt

pinguin rakstīja:

jaucejs rakstīja:

pinguin rakstīja: opelim daudziem bendzīnmotoriem 25 Nm, dīzeļiem 40Nm

man opel astra 1.6

95 gada astra 1,6

25 Nm un 3 reiz pa 60 grādi

man arii ir tiesi 95 gada!

Oscar Reģ.: 24.07.2002
0 0 Atbildēt

Kas par st..lbiem komentiem no OIbi puses! Kādi zobi b..

Ja Tu nespēj vai baidies labot savu auto - dod citiem OK, bet negvelz lieku. Cilvēks mēģina izdarīt pac lietas kuras nemaz tik sarežģitas nav. Pašam pirmo reizi veicot tadu darbu vecajam pasātam tas sanāca ar trešo reizi bet sanāca gan ... pēc galvas slīpēšanas.

Jo servisos reizēm šķiet, ka meistars īsti nezin kur tā blīve jāliek

Veiksmi darbā!

juha Reģ.: 11.01.2003
0 0 Atbildēt

Oscar rakstīja: Kas par st..lbiem komentiem no OIbi puses! Kādi zobi b..

Ja Tu nespēj vai baidies labot savu auto - dod citiem OK, bet negvelz lieku. Cilvēks mēģina izdarīt pac lietas kuras nemaz tik sarežģitas nav. Pašam pirmo reizi veicot tadu darbu vecajam pasātam tas sanāca ar trešo reizi bet sanāca gan ... pēc galvas slīpēšanas.

Jo servisos reizēm šķiet, ka meistars īsti nezin kur tā blīve jāliek

Veiksmi darbā!

Viņam tak abas rokas kreisās un pie tam vēl no pakaļas aug, tāpēc arī te sprēgā visādas glupības.

jaucejs Reģ.: 13.09.2007
0 0 Atbildēt

Oscar rakstīja: Kas par st..lbiem komentiem no OIbi puses! Kādi zobi b..

Ja Tu nespēj vai baidies labot savu auto - dod citiem OK, bet negvelz lieku. Cilvēks mēģina izdarīt pac lietas kuras nemaz tik sarežģitas nav. Pašam pirmo reizi veicot tadu darbu vecajam pasātam tas sanāca ar trešo reizi bet sanāca gan ... pēc galvas slīpēšanas.

Jo servisos reizēm šķiet, ka meistars īsti nezin kur tā blīve jāliek

Veiksmi darbā!

Jā paldies par sapratni! servisiem neuzticos jo pēc servisa apmeklējuma viss tikai sākas!

elf Reģ.: 15.06.2004
0 0 Atbildēt

Neaizmirsti galvas plakni pārbaudīt,vai nav līka . Tur arī vajag instrumentu.

nuhajs Reģ.: 01.06.2006
0 0 Atbildēt

Parasti uz galvas blīves iepakojuma ir uzrakstīts spēks.

Lielai dalai ir 3 kg, tad 7 kg un beigās 90 grādi.

i_edgars Reģ.: 08.02.2005
0 0 Atbildēt

Pag, pag... ja benzīna dzinējs - jā dari kā rakstīts uz blīves iepakojuma, bet ja dīzelis... silti iesaku pēdējo reizi negriezt tie rakstītie 120 grādi, bet ar trubu uz varatoka, ar jūtām par kādi 30 - 60 grādi. Vecās skrūves vai attiecīgi špiļkas var viegli apraut... Dīzelim dinamometriskai atslēgai ir jābūt vismaz 100 Nm!

Par IBIO komentiem nesatraucieties - šis cilvis nav spējīgs pakaļu no beņķa atraut, neko nejēdz un vienkāši skauž citiem kas kaut ko vēl spēj un galvenais grib izdarīt!

krishus Reģ.: 06.05.2006
0 0 Atbildēt

Dīzeļgolpam bija 30Nm,60Nm, 90grādi, tad 1k km jānobrauc un vēlreiz 90grādi, Bet visai infai vajadzētu būt uz blīves iepakojuma

nuhajs Reģ.: 01.06.2006
0 0 Atbildēt

i_edgars rakstīja: Pag, pag... ja benzīna dzinējs - jā dari kā rakstīts uz blīves iepakojuma, bet ja dīzelis... silti iesaku pēdējo reizi negriezt tie rakstītie 120 grādi, bet ar trubu uz varatoka, ar jūtām par kādi 30 - 60 grādi. Vecās skrūves vai attiecīgi špiļkas var viegli apraut...

Kāda šķirba- dīzelis vai benzīns?? Un ko var apraut vecām skrūvēm??? Ja nepievilksi vajadzīgajā stiprumā, blīve nepildīs savas funkcijas.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti