brmbrmm
Galvas apakšējā plakne. Te būs nepieciešams slīpēts tērauda lineāls min 350mm garumā un mērtaustu komplekts. Lineāls tiek likts pa galvas apakšējās plaknes diagonālēm un ar mērtaustu palīdzību tiek notikta atstarpe starp galvas plakni un lineālu galvas vidējā zonā. Maksimālā atstarpe ir 0.05-0.06mm, pretējā gadījumā galvu ir jāslīpē.
-----------------------
Principaa pareizi, taa allazh ir ticis dariits, tikai ne videejaa zonaa vien, bet arii tuvaak abiem galiem - galvas meedz ne tikai smuki liekties, bet arii deformeeties visdazhaadaakajos veidos / virzienos. Mees
paarsvara izmantojaam ne sliipeeshanu, bet "triishanu"
(lepeeshanu) uz chuguna plates ar abraziivpulveri + ellu.
Ir jau fiziska piepuule, bet rezultaats ir ideaals Vienlaikus iesaku analogu operaaciju veikt rii motora blokam - tur ir taadi briinumi kaadreiz redzeeti ...Vien
blokam noveerst "nevirsmu" buus stipri gruutaak
Jautājums - kur tādus instrumentus [slīpēts tērauda lineāls] pie mums var iegādāt?
----------------------------
Jaapafiltree metaalapstraades kantori un jaanoskaidro,
kursh var izgatavot sliipeetu teerauda brusu ar dimensijaam , teiksim, 20x60x600 mm. 350 IMHO ir par maz. Es savulaik straadaaju ar 900 mm garu. Un shtrumentu veelams glabaat futraalii, piemeeram koka kastee - lai nedeformeejas
galvas blīves maiņa
Vēlētos uzzināt cik stipri ar dinamometrisko atslegu vajag pievilkt motora galvu?