Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

galvas blīves maiņa

jaucejs Reģ.: 13.09.2007

Vēlētos uzzināt cik stipri ar dinamometrisko atslegu vajag pievilkt motora galvu?

 
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ..12
siamriP Reģ.: 19.02.2006
0 0 Atbildēt

i_edgars rakstīja: ja nesajēdz elementāras lietas - nelien tehniskos forumos - ej tur kur par rokdarbiem apspriež.

es tak jau sen teicu, ka tu esi prasts tukšpļūtis....

Vispārīgās frāzēs drist māki, bet neko konkrēt nezini.... tiklīdz tev uzdod konkrētu jautājumu (opelis 1.6d 85g) tu atbildēt nespēj....

sarashkins Reģ.: 01.08.2009
0 0 Atbildēt

Slinkais rakstīja: nu galvu vilkt klaat uz chuju ar 60-70cm garu bomi arii nevareetu nosaukt par tehnisko domashanu

tehnika tomeer miil precizitati un tehnologijas ieveeroshanu. nesen savu liku kopaa, visas skruves ar 30Nm, peec tam visas 60Nm un peec tam visus +180 gradus. nezinu kadas rokas to vareetu just bez dino atslegas. jaunas skruves maksaaja 8ls komplekts, vai ir jeega riskeet?

Manam skrūvju komplekts maksā oriģinālās Ls 60, Victor Reinz ~Ls 30. Galvas blīve ~ līdzīgi. Attiecīgi risks sanāk 50/50 (var pakāst vienu blīvi un nākamreiz tad mainīt arī skrūves). + zaudētās stundas darba.

Crankshaft Reģ.: 31.10.2004
0 0 Atbildēt

i_edgars

Pirmais, ar bīdmēru izmēri visu vītņu garumu, ja garums ir kaut vai par 0,1 mm garāks kā solis x vijumu skaits, tad iesaku skrūvi mainīt.

=================

Kopsh kura laika skruuve stiepjas viitnes daljaa? Normaali shaadaam skruuveem "stiepjamaa" zona ir skruuves viduu - tieshi ar nodomu , lai skruuve netruuktu, piemeeram, tieshi pa peedeejo vijumu, ja tas nav viitnee. Taapeec jau tiek noraadiits skruuves KOPEEJAIS garums!

i_edgars

Izgatavotājs neko nenosaka, nosaka skrūves materiāls un materiālu pretestība. To ko es rakstīju attiecas uz dīzeļiem. Benzīnniekiem ir citi spēki un citas slodzes, tur tā lieta ir vienkāršāka, bet vienalga jāvelk ar "galvu", nevis akli skatoties uz iepakojumā rakstīto.

================

Sorry, vecais, izgaazies , kaa veca seeta Nosaka TIKAI izgatavotaajs, jo netiek apskatiita plika skruuve, bet sisteema, kuraa ietilpst pati skruuve, viitne motora blokaa, pats bloks, mazaak galva, bet 100% galvas bliive!

Un paskaidro, kas benziinniekiem ir vienkaarshaaks? Pievilkshanas momenti? Ir diizelji, kuriem shie lielumi ir MAZAAKI, nekaa daudziem benziinniekiem. Un nebuut pashas skruuves speeja notruukt / nenotruukt nosaka taas pievilkshanas speeku, bet veel vairaaki faktori.

Crankshaft Reģ.: 31.10.2004
0 0 Atbildēt

brmbrmm

Man te tāda doma ienāca prātā - a kas būs, ja mēģināšu galvas blīvi pagatavot pats - man kaut kur bēniņos vēl kādi kapara plākšņu gabali mētājas - savulaik močiem visas blīves pats gatavoju, nez' kā būs priekš auto?

===================

Diezi kas nesanaaks vis - uz visu galvas / bloka saskares

virsmu tu nekad nevareesi nodroshinaat vajadziigo piespieshanas speeku. Ir jau senos laikos ljaudis eksperimenteejushi, viss cuukaam Cita lieta ir , piemeeram, mochiem un taml. dzineejiem izmantotais bliiveejums ar bliiveejumu no atlaidinaata sarkanaa vara gredzena - gan pamataa izmantojams dzineejiem

ar gaisa dzeseeshanu. Izmantojaam taadus arii, kad

tika taisiiti 4-taktu uudenjnieki, resp ap katru cilindru ievirpoja gropiiti, tajaa vara gredzenu, paareejo visu bliiveeja standarta bliive, kuraa tika izcirsti lielaaki origjinaalie cilindru caurumi. Shaadaa gadiijumaa var nodroshinaat gana lielu spiedienu tieshi uz tiem vara gredzeniem, kaut arii to biezumu naacaas reekjinaat.

brmbrmm Reģ.: 24.07.2009
0 0 Atbildēt

Crankshaft rakstīja: brmbrmm

Man te tāda doma ienāca prātā - a kas būs, ja mēģināšu galvas blīvi pagatavot pats - man kaut kur bēniņos vēl kādi kapara plākšņu gabali mētājas - savulaik močiem visas blīves pats gatavoju, nez' kā būs priekš auto?

===================

Diezi kas nesanaaks vis - uz visu galvas / bloka saskares

virsmu tu nekad nevareesi nodroshinaat vajadziigo piespieshanas speeku. Ir jau senos laikos ljaudis eksperimenteejushi, viss cuukaam Cita lieta ir , piemeeram, mochiem un taml. dzineejiem izmantotais bliiveejums ar bliiveejumu no atlaidinaata sarkanaa vara gredzena - gan pamataa izmantojams dzineejiem

ar gaisa dzeseeshanu. Izmantojaam taadus arii, kad

tika taisiiti 4-taktu uudenjnieki, resp ap katru cilindru ievirpoja gropiiti, tajaa vara gredzenu, paareejo visu bliiveeja standarta bliive, kuraa tika izcirsti lielaaki origjinaalie cilindru caurumi. Shaadaa gadiijumaa var nodroshinaat gana lielu spiedienu tieshi uz tiem vara gredzeniem, kaut arii to biezumu naacaas reekjinaat.

Nu to es tā kā joku biju domājis!

sarashkins Reģ.: 01.08.2009
0 0 Atbildēt

Slinkais rakstīja: nu galvu vilkt klaat uz chuju ar 60-70cm garu bomi arii nevareetu nosaukt par tehnisko domashanu

tehnika tomeer miil precizitati un tehnologijas ieveeroshanu. nesen savu liku kopaa, visas skruves ar 30Nm, peec tam visas 60Nm un peec tam visus +180 gradus. nezinu kadas rokas to vareetu just bez dino atslegas. jaunas skruves maksaaja 8ls komplekts, vai ir jeega riskeet?

Runājot par dinamometriskajām atslēgām - šodien saremontēju savu pirms gada iegādāto pirmo, bet vēl nereizi neizmantoto atslēgu - izjaucu, sapratu darbības principu, saliku, strādā! Kāds bija Topex fabrikā šo to otrādi salicis..

Tad nu izmēģināju to - tos max 210 Nm (atslēgas plecs 50cm) es varu ar vienu roku uzgriezt (tiesa gan, piepūloties, bet neesmu nekāds tur spēkavīrs ) - tad nav brīnums, kāpēc nevienu vien skrūvi dēļ pārliekas centības esmu apvilcis/nolauzis. Riteņu skrūvēm vien pēc Grāmatas vajag tikai 110 Nm, tagad man liekas, ka parasti tās pievilku ar 3x spēku, bet no riepu servisiem tās bija pievilktas ar kādiem 5x - tā, ka atskrūvējot pat ritenis pret zemi izbuksēja.

Vispār - reāla manta, ar ko tagad pēc instrukcijas varēšu svarīgākās motora skrūves pareizi pievilkt - mana nojauta attaisnojās!

i_edgars Reģ.: 08.02.2005
0 0 Atbildēt

Crankshaft, paņem bīdmēru un izmēri kur ir vismazākais diametrs! Tad arī runā.

i_edgars Reģ.: 08.02.2005
0 0 Atbildēt

siamriP, analfabētam nav iespējams atbildēt!

Iemācies vismaz ar bīdmēru kaut ko izmērīt - tukšpauri.

siamriP Reģ.: 19.02.2006
0 0 Atbildēt

šķidri drist nav malku cirst

p.n.

tas īedgars ar gačiņu vienā servīzē nestrādā?

brmbrmm Reģ.: 24.07.2009
0 0 Atbildēt

i_edgars rakstīja: Crankshaft, paņem bīdmēru un izmēri kur ir vismazākais diametrs! Tad arī runā.

i_edgar, drusku pamācies no fizikas, tad nevajadzēs tik muļķīgi izteikties - skrūvei vītnes vietā ir pretī urbums blokā ar tāda pat soļa vītni - tur nav, kur skrūvei izstiepties, turklāt tiešām skrūve ir tievāka tieši nevītnes gabalā, kas tieši tāpēc ir tam [stiepšanai] paredzēts.

Crankshaft Reģ.: 31.10.2004
0 0 Atbildēt

i_edgars

Crankshaft, paņem bīdmēru un izmēri kur ir vismazākais diametrs! Tad arī runā.

----------------------------

Man patiik vieglums, ar kaadu tu paarlec no viitnju

meeriishanas uz diametriem Kaadu, luudzu, diametru?

Viitnes aareejo , vai? Vispaar, vieniigaas skruuves, kuraam es atminu noraadiitu min diametru "kaatam" bija 1990. gadu saakuma Mitsubishi V6 dzineejam (3000 GT), bet tur ar biidmeeru nebija , ko iesaakt - tikai un vieniigi mikrometrs ....

sarashkins

Slinkais rakstīja: nu galvu vilkt klaat uz chuju ar 60-70cm garu bomi arii nevareetu nosaukt par tehnisko domashanu

Vispār - reāla manta, ar ko tagad pēc instrukcijas varēšu svarīgākās motora skrūves pareizi pievilkt - mana nojauta attaisnojās!

------------------------

Njaa, bez shitaa daikta nu nekaadi Turklaat, ja nopietni skruuvee, tad jaabuut vismaz 2 dazhaadaam, ja ne trim

Runaajot par momentiem - veel viena detalja: senos laikos, kad nebija pieejamas nekaads instrukcijas vai remonta pamaaciibas, galiigi nepaziistamiem dzineejiem

galvas, pamatgultnju un klanju skruuveem dariijaam sekojoshi: ar kaartiibaa esoshu dinamometrisko atsleegu tika meegjinaats veel pievilkt kaadas 3 - 4 skruuves veel neizjauktam dzineejam. Skruuves izkusteeshanaas briidis arii tika pienjemts par max pievelkamo momentu,

bet veelaak vilkts tika ar bik mazaaku speeku. Metode nostraadaaja 100% gadiijumu, ne reizi neradaas probleemas.

i_edgars Reģ.: 08.02.2005
0 0 Atbildēt

Nu te patiešām ir daudz tukšdirsēju! Sajēgas nekādas, bet kā citus aptirš.... Tik vien sajēdz no metālmācības kā bleķis (labākajā gadījumā dzelzs) un metāls.

Kut tad ir tā vājākā vieta ja ne mazākajā diametrā??

Izvelc no sava drapaka to galvas skrūvi un nomēri.

Man ir pilnīgi pie dirsas - vari vilkt tos rakstītos 120 grādus savam Golpam pajātajām un aprūsējušām skrūvēm. Tev jau pox - tā pat cits motors maksā lētāk kā jaunas skrūves.

Vienīgi neaizmirsti kurā momentā pirms kuras vilkšanas vajag motoru sildīt.

sarashkins Reģ.: 01.08.2009
0 0 Atbildēt

Crankshaft rakstīja:

Runaajot par momentiem - veel viena detalja: senos laikos, kad nebija pieejamas nekaads instrukcijas vai remonta pamaaciibas, galiigi nepaziistamiem dzineejiem

galvas, pamatgultnju un klanju skruuveem dariijaam sekojoshi: ar kaartiibaa esoshu dinamometrisko atsleegu tika meegjinaats veel pievilkt kaadas 3 - 4 skruuves veel neizjauktam dzineejam. Skruuves izkusteeshanaas briidis arii tika pienjemts par max pievelkamo momentu,

bet veelaak vilkts tika ar bik mazaaku speeku. Metode nostraadaaja 100% gadiijumu, ne reizi neradaas probleemas.

Prātīga doma, vakar, jaucot to atslēgu, man ienāca prātā, ka eksperimenta nolūkos varētu apmest atslēgas iekšas otrādāk - tā, lai tā nostrādā uz atskrūvēšanas momentu un tad, ar vien palielinot momentu, nolasīt ar kādu tās izkustās. Bet principā abos veidos tiek nomērīts viens un tas pats, vienīgi manā variantā skrūves netiek lieki pastieptas (lai arī tikai nedaudz). Un, saprotams, ka no nomērītā kādi 5% jānomet nost, jo miera stāvokļa berze ir nedaudz lielāka kā kustības.

krishus Reģ.: 06.05.2006
0 0 Atbildēt

i_edgars rakstīja: Nu te patiešām ir daudz tukšdirsēju! Sajēgas nekādas, bet kā citus aptirš.... Tik vien sajēdz no metālmācības kā bleķis (labākajā gadījumā dzelzs) un metāls.

Kut tad ir tā vājākā vieta ja ne mazākajā diametrā??

Izvelc no sava drapaka to galvas skrūvi un nomēri.

Man ir pilnīgi pie *******s - vari vilkt tos rakstītos 120 grādus savam Golpam pajātajām un aprūsējušām skrūvēm. Tev jau pox - tā pat cits motors maksā lētāk kā jaunas skrūves.

Vienīgi neaizmirsti kurā momentā pirms kuras vilkšanas vajag motoru sildīt.

Nu, nez.... vienīgā vieta, kur ir redzēts, ka trūkst tieši vītnes daļa, ir kravas a/m atsperskavas (stremjankas)....un arī ne vienmēr....

Ir redzētas dafiga trūkušas galvas, rokeru tiltiņa, pamatnieku, klaņu vāku, pat spararata skrūves, taču visas trūkušas tuvāk skrūves galvai un vītņotā daļa ir vesela (80% gadījumu nolūzušo skrūvi var pat ar pirksiem izskrūvēt...)

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

sarashkins rakstīja:

Slinkais rakstīja: nu galvu vilkt klaat uz chuju ar 60-70cm garu bomi arii nevareetu nosaukt par tehnisko domashanu

tehnika tomeer miil precizitati un tehnologijas ieveeroshanu. nesen savu liku kopaa, visas skruves ar 30Nm, peec tam visas 60Nm un peec tam visus +180 gradus. nezinu kadas rokas to vareetu just bez dino atslegas. jaunas skruves maksaaja 8ls komplekts, vai ir jeega riskeet?

Manam skrūvju komplekts maksā oriģinālās Ls 60, Victor Reinz ~Ls 30. Galvas blīve ~ līdzīgi. Attiecīgi risks sanāk 50/50 (var pakāst vienu blīvi un nākamreiz tad mainīt arī skrūves). + zaudētās stundas darba.

Reinz skruves biezhi vien arii ir originalaas, vaig tik pareizaas vietaas pirkt. man Reinz bija pa nepilniem 9 ls. pienjemu ka galvas bliivi arii kadaa mega dargaa veikalaa prasiji. musdienaas jau viss ir vienreizeejas lietoshanas. metala galvas bliive ir hermetiska tik vienu reizi, skruves ir redzeetas ka truukst, jo paredzeetas vienai reizei. nav jau kaa vecos laikos, apsmeree ar hermetikji, un kramee virsuu. tizlie inzhenieri tagad visu taisa caur pakalju, lai virziitu razhoshanu, nevis aizsargaatu pateretaju

Crankshaft Reģ.: 31.10.2004
0 0 Atbildēt

i_edgars

Nu te patiešām ir daudz tukšdirsēju! Sajēgas nekādas, bet kā citus aptirš.... Tik vien sajēdz no metālmācības kā bleķis (labākajā gadījumā dzelzs) un metāls.

--------------------------

Cik nu maaciija , tik iemaaciijaamies, plus maaciijaamies pashi, gan teoriju, gan praksee zinaashanas smeelaamies

Kut tad ir tā vājākā vieta ja ne mazākajā diametrā??

Izvelc no sava drapaka to galvas skrūvi un nomēri.

-------------------------

Un ko tas tev izteiks, ja nav atskaites punkta, resp. izmeera, ar kuru saliidzinaat ieguuto rezultaatu?

Jau mineetajam Mitsubishi V6 bij skaidri noraadiits, kuraa skruuves zonaa jaameera, tjipa " 30 - 70 mm

no skruuves galvas" + izmeeri, viss bija skaidrs. A taa tu vari meeriit vai nemeeriit, labuma nekaada.

Vienīgi neaizmirsti kurā momentā pirms kuras vilkšanas vajag motoru sildīt.

------------------------

Ja vinju vajag sildiit - taalu ne visiem to ir jaadara. Pieredze raada, ka sildiishanu ljoti labi aizvieto "atstaashana uz nakti" pirms peedeejaas pievilkshanas stadijas. Protams, ideaali ir pielietot parakstiito pievilkshanas tehnologjiju.

sarashkins Reģ.: 01.08.2009
0 0 Atbildēt

Slinkais rakstīja:

sarashkins rakstīja:

Slinkais rakstīja: nu galvu vilkt klaat uz chuju ar 60-70cm garu bomi arii nevareetu nosaukt par tehnisko domashanu

tehnika tomeer miil precizitati un tehnologijas ieveeroshanu. nesen savu liku kopaa, visas skruves ar 30Nm, peec tam visas 60Nm un peec tam visus +180 gradus. nezinu kadas rokas to vareetu just bez dino atslegas. jaunas skruves maksaaja 8ls komplekts, vai ir jeega riskeet?

Manam skrūvju komplekts maksā oriģinālās Ls 60, Victor Reinz ~Ls 30. Galvas blīve ~ līdzīgi. Attiecīgi risks sanāk 50/50 (var pakāst vienu blīvi un nākamreiz tad mainīt arī skrūves). + zaudētās stundas darba.

Reinz skruves biezhi vien arii ir originalaas, vaig tik pareizaas vietaas pirkt. man Reinz bija pa nepilniem 9 ls. pienjemu ka galvas bliivi arii kadaa mega dargaa veikalaa prasiji. musdienaas jau viss ir vienreizeejas lietoshanas. metala galvas bliive ir hermetiska tik vienu reizi, skruves ir redzeetas ka truukst, jo paredzeetas vienai reizei. nav jau kaa vecos laikos, apsmeree ar hermetikji, un kramee virsuu. tizlie inzhenieri tagad visu taisa caur pakalju, lai virziitu razhoshanu, nevis aizsargaatu pateretaju

Ja nu Tu tā saki, varbūt vari ieteikt vietu, kur lētāk iegādāt?

Es tomēr pieļauju, ka mana auto motoram (opel x20dth) dēļ tā, ka dīzelis, varētu būt dārgākas detaļas.

handler.lv - blīve/skrūves(10 gab) 45/58 LVL

Pie mums labi zināmā Piena produkta Reinz attiecīgi 28/26

autospares.lv piedāvājumā Swag skrūves 18 LVL

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

elmi motors

siamriP Reģ.: 19.02.2006
0 0 Atbildēt

i_edgars rakstīja: Nu te patiešām ir daudz tukšdirsēju! Sajēgas nekādas, bet kā citus aptirš.... Tik vien sajēdz no metālmācības kā bleķis (labākajā gadījumā dzelzs) un metāls.

Kut tad ir tā vājākā vieta ja ne mazākajā diametrā??

Izvelc no sava drapaka to galvas skrūvi un nomēri.

Man ir pilnīgi pie *******s - vari vilkt tos rakstītos 120 grādus savam Golpam pajātajām un aprūsējušām skrūvēm. Tev jau pox - tā pat cits motors maksā lētāk kā jaunas skrūves.

Vienīgi neaizmirsti kurā momentā pirms kuras vilkšanas vajag motoru sildīt.

atgriežamies pie mana opeļa...

tu te tāds gudrs izklausies, atbildi lūdzu ko un kā man mērīt?

siamriP Reģ.: 19.02.2006
0 0 Atbildēt

āāā, es ierubījos -tas īedgars ir izbijis reģipša skrūvētājs, kas tagad sēž bez darba... galvas skrūves redzējis nav, bet reģipsenes mērīja ar bīdmēru

i_edgars Reģ.: 08.02.2005
0 0 Atbildēt

siamriP rakstīja: āāā, es ierubījos -tas īedgars ir izbijis reģipša skrūvētājs, kas tagad sēž bez darba... galvas skrūves redzējis nav, bet reģipsenes mērīja ar bīdmēru

Stulbs Tu esi bez gala!

Mauc 2 metru trubu un griez tās skrūves iekšā!! Pajoli.

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

edgarinsh kaa vienmeer ir manaami agresiivs, vai to nevar kautkaa noreguleet?

siamriP Reģ.: 19.02.2006
0 0 Atbildēt

i_edgars rakstīja:

siamriP rakstīja: āāā, es ierubījos -tas īedgars ir izbijis reģipša skrūvētājs, kas tagad sēž bez darba... galvas skrūves redzējis nav, bet reģipsenes mērīja ar bīdmēru

Stulbs Tu esi bez gala!

Mauc 2 metru trubu un griez tās skrūves iekšā!! Pajoli.

negribu skrūvēt kamēr tu man nepstāstīsi kas man jāmēra

i_edgars Reģ.: 08.02.2005
0 0 Atbildēt

siamriP, nu tak neskrūvē - tā pat neko nespēj un negribi sajēgt. Kur nu vēl no pielaižu lauka, materiālu pretestības.

i_edgars Reģ.: 08.02.2005
0 0 Atbildēt

Slinkais rakstīja: edgarinsh kaa vienmeer ir manaami agresiivs, vai to nevar kautkaa noreguleet?

Var jā!! Kad aunus no šī foruma izmēzīs ārā. Tādus kuriem uz katru sakāmo: balts, obligāti izboztām acīm ir jābrēc melns.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ..12
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti