pec reglamenta parasti skruves ir jamaina.Dažam mašinam mera skruves garumu un ja ir pa daudz izstiepusies tad jaliek jaunas.Ka kurai...
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
pec reglamenta parasti skruves ir jamaina.Dažam mašinam mera skruves garumu un ja ir pa daudz izstiepusies tad jaliek jaunas.Ka kurai...
nuhajs rakstīja: Kāda šķirba- dīzelis vai benzīns?? Un ko var apraut vecām skrūvēm??? Ja nepievilksi vajadzīgajā stiprumā, blīve nepildīs savas funkcijas.
Tu draugs no sākuma pamēģini tad raksti atsauksmes! Es saku no savas un ne tikai savas pieredzes, bet Tu no pirksta mēģini izzīst!
Nav vērts tur mēģināt mērīt galvas līkumu. Labāk nezīlēt kafijas biezumos bet iedot noslīpēt. Tur noņems tieši tik cik vajatg un , ja nevajag, tad vienkārši tā galva būs labi notīrīta, kas arī ir pluss. Nu vispār benzīnniekam varētu arī neslīpēt, ja var tāpat kaut kā pārbaudīt vai viņa ir taisna, bet dīzelim jāslīpē. Vismaz man tās dažas reizes, kad esmu noslinkojis noslīpēt, tās blīves ātri izpūta un bija jādara atkal dubults darbs.
Pirms operācijas veikšanas silti iesaku nopirkt servisa manuāli. tur arī šis tas varētu būt rakstīts par blīves nomaiņu, kā arī pievilkšanas secība. Man vienam vāģim bija pēc nomaiņas jāuzsilda, kamēr ieslēdzas ventilators, tad jāatdzesē un jāpārvelk.
p.s skrūves nekad neesmu mainījis
i_edgars rakstīja:
nuhajs rakstīja: Kāda šķirba- dīzelis vai benzīns?? Un ko var apraut vecām skrūvēm??? Ja nepievilksi vajadzīgajā stiprumā, blīve nepildīs savas funkcijas.
Tu draugs no sākuma pamēģini tad raksti atsauksmes! Es saku no savas un ne tikai savas pieredzes, bet Tu no pirksta mēģini izzīst!
cik reizes tu esi dzinēju izjaucis un salicis? Nu tā, interesei?
Man ir pietiekama pieredze, nevis kā Tev-no gudriem onkuļiem saklausīta.
P.S. Ne reizi veca skrūve nav trūkusi. Salikti- Pontiac Trans Sport, Opel Astra 1,7 TD 5 gab, Opel Vectra 2,0DTI, Audi 2,5 TDI 3 gab, Opel Omega 2,0 DOHC 2 gab, Audi 2,0 TD 2 gab,kādi 4 Nissan 2,0 dīzeļi.......... visus neatceos. Nu ja, KAMAZ un GAZ un MTZ neskaitīsim Ar daļu pats braucis, daļa paºdoti un pēc tam veiksmīgi ripojuši.
Vēl ko gribi dzirdēt,PIEREDZĒJUŠAIS?
Un tad nemuldies par dīzeļu un benzīnnieku skrūvēm. Nu ja, autoveikalnieki daudz ko sastāstīs, it sevišķi līvanietim
Ir bijis tā, ka nemaz neesmu varējis to noteiktos 180grādus pagriezt. Garāku par 80cm cauruli gan neesmu licis uz vorotoka.
sleepnis rakstīja: Ir bijis tā, ka nemaz neesmu varējis to noteiktos 180grādus pagriezt. Garāku par 80cm cauruli gan neesmu licis uz vorotoka.
Tad Tev varbūt vajag speķi paēsties?
Parasti es ar nemainu skruves,bet kadas reizes 3 ir trukušas.Apraut gan man liekas nevar
nuhajs rakstīja:
sleepnis rakstīja: Ir bijis tā, ka nemaz neesmu varējis to noteiktos 180grādus pagriezt. Garāku par 80cm cauruli gan neesmu licis uz vorotoka.
Tad Tev varbūt vajag speķi paēsties?
Nu tad, nuhaj paņem 2 m trubu un pagriez lietotam dīzeļdzinējam, lietotas skrūves par tiem 120 vai 180 grādi kā rakstīts manuāli un paskatīsimies cik skrūves aprausi! Manuālī un uz blīves iepakojuma ir uzrādīti spēki lietojot jaunas - nespriegotas skrūves. PIEREDZĒJUŠAIS!
saki, 2 metrīgu trubu? nu, nu....slāvu metodes ja pielieto, tad tik uz priekšu. Tu jau droši vien arī meiseli un āmuru pielieto visu pārējo instrumentu vietā?
Po kolhoznomu dara tā, ka galvu uzliek vakarā un pievelk cik nu tur vajag. Tad maisters šlosers iet mājā pie sievas. No rīta nāk atpakaļ un pievelk atlikušos 60 - 90 - 120 - 180 vai ciknutur vajag grādus. Pa nakti blīve ir nosēdusies un skrūves ar netrūkst pušu.
vajadzīgie grādi jāgriež jebkurā gadījumā, ja liek jaunas skrūves tad prāts mierīgs, bet ja liek vecās skrūves, tad vienkārši jārēķinās ar to ka var notrūkt. Un apraut vītni nav iespējams - skrūve notrūks, bet nevis vītne aprausies. Un ja skrūve nav izstiepusies vairāk par pieļaujamo, tad viņa diezvai notrūks...
60 - 90 - 120 - 180 ja šita vilks ka dorisa tad 100% notruks....
Magistrs rakstīja: Da pilnīgas muļķības ar tiem spēkiem, secību, grādiem u.t.t. Vajag pievilkt uz aci un izjūtu, tad var panākt vēlamo rezultātu. Vismaz divcilindru mocim tā ir.
pareizi.... vajag "ņuhu" un "čuju"..... "poņa" te nemaz nav nepieciešama
nez, kursh to seciibu vispaar ir izgudrojis
Magistrs rakstīja: Da pilnīgas muļķības ar tiem spēkiem, secību, grādiem u.t.t. Vajag pievilkt uz aci un izjūtu, tad var panākt vēlamo rezultātu. Vismaz divcilindru mocim tā ir.
labs salīdzinājums
NASA speciālisti tak arī kosmoskuģi projektē uz ņuhu un čuju
Magistrs rakstīja: Da pilnīgas muļķības ar tiem spēkiem, secību, grādiem u.t.t. Vajag pievilkt uz aci un izjūtu, tad var panākt vēlamo rezultātu. Vismaz divcilindru mocim tā ir.
tev vārds gadījumā nav Ivans Samokļopkins?
nuhajs rakstīja:
i_edgars rakstīja:
nuhajs rakstīja: Kāda šķirba- dīzelis vai benzīns?? Un ko var apraut vecām skrūvēm??? Ja nepievilksi vajadzīgajā stiprumā, blīve nepildīs savas funkcijas.
Tu draugs no sākuma pamēģini tad raksti atsauksmes! Es saku no savas un ne tikai savas pieredzes, bet Tu no pirksta mēģini izzīst!
cik reizes tu esi dzinēju izjaucis un salicis? Nu tā, interesei?
Man ir pietiekama pieredze, nevis kā Tev-no gudriem onkuļiem saklausīta.
P.S. Ne reizi veca skrūve nav trūkusi. Salikti- Pontiac Trans Sport, Opel Astra 1,7 TD 5 gab, Opel Vectra 2,0DTI, Audi 2,5 TDI 3 gab, Opel Omega 2,0 DOHC 2 gab, Audi 2,0 TD 2 gab,kādi 4 Nissan 2,0 dīzeļi.......... visus neatceos. Nu ja, KAMAZ un GAZ un MTZ neskaitīsim Ar daļu pats braucis, daļa paºdoti un pēc tam veiksmīgi ripojuši.
Vēl ko gribi dzirdēt,PIEREDZĒJUŠAIS?
Un tad nemuldies par dīzeļu un benzīnnieku skrūvēm. Nu ja, autoveikalnieki daudz ko sastāstīs, it sevišķi līvanietim
Klau, a ja galvas skruuveem blokaa ir viitnes kirdyk? Paarurbt var?
Lempis rakstīja:
nuhajs rakstīja:
i_edgars rakstīja:
nuhajs rakstīja: Kāda šķirba- dīzelis vai benzīns?? Un ko var apraut vecām skrūvēm??? Ja nepievilksi vajadzīgajā stiprumā, blīve nepildīs savas funkcijas.
Tu draugs no sākuma pamēģini tad raksti atsauksmes! Es saku no savas un ne tikai savas pieredzes, bet Tu no pirksta mēģini izzīst!
cik reizes tu esi dzinēju izjaucis un salicis? Nu tā, interesei?
Man ir pietiekama pieredze, nevis kā Tev-no gudriem onkuļiem saklausīta.
P.S. Ne reizi veca skrūve nav trūkusi. Salikti- Pontiac Trans Sport, Opel Astra 1,7 TD 5 gab, Opel Vectra 2,0DTI, Audi 2,5 TDI 3 gab, Opel Omega 2,0 DOHC 2 gab, Audi 2,0 TD 2 gab,kādi 4 Nissan 2,0 dīzeļi.......... visus neatceos. Nu ja, KAMAZ un GAZ un MTZ neskaitīsim Ar daļu pats braucis, daļa paºdoti un pēc tam veiksmīgi ripojuši.
Vēl ko gribi dzirdēt,PIEREDZĒJUŠAIS?
Un tad nemuldies par dīzeļu un benzīnnieku skrūvēm. Nu ja, autoveikalnieki daudz ko sastāstīs, it sevišķi līvanietim
Klau, a ja galvas skruuveem blokaa ir viitnes kirdyk? Paarurbt var?
Domājams,var. Nav gadījies to izveikt. Ir vītnes atjaunotāji, kurus iegriež kopā ar skrūvi. Taču te laikam nederēs.
Jāskatās uz vietas, cik daudz metāla pliek uz malām no cauruma vai var pārurbt maz. Uztaisīt var jebko.
Jāskatās uz vietas, cik daudz metāla pliek uz malām no cauruma vai var pārurbt maz. Uztaisīt var jebko.
Nu pa cik ir aprauta tad jau laikam tikai uz resnaaku, jebshu arii kautkaadu perehodnjiku...
Nezini kaadu kas to vareetu izveikt? A to man meistars negrib/nevar un piedaavaa pa 6 baardainajiem nopirkt citu motoru (528i '97). Kaut kaa nestaav...
Var nopirkt tadu ka atsperi parurb resnaku tad iegriež to atsperi un ir vecais diametrs atkal
batka rakstīja: Var nopirkt tadu ka atsperi parurb resnaku tad iegriež to atsperi un ir vecais diametrs atkal
ne jau tādai slodzei kā ir galvas skrūvei...
Nu uz slodzi baigi neesmu parbaudijis,bet kadeļ lai neturetu???
Kaut kas taads tjipa kaa federe tur jaubija - iegraabos karoche. Bet nu ideaala dzeisma mottoram bija.. meeneshus 4 kaadus, kameer noraava nafig taas federes.
A ko nu?
Reaali kaadam ir zinaams meistars kas vereetu paarurbt viitni?
galvas blīves maiņa
Vēlētos uzzināt cik stipri ar dinamometrisko atslegu vajag pievilkt motora galvu?