Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Chevrolet Captiva

pans_janeks Reģ.: 25.03.2007

Ir doma iegādāties šādu auto, bet pirms tam gribētos dzirdēt kādu komentu no cilvēka, kas jau kādu laiciņu ir ar Captivu pabraucis.

 
1 2 3
Garajs Reģ.: 05.09.2003
0 0 Atbildēt

juuzveris rakstīja: Garajs - man liekas Outbacks tāpat būs kudi labāks un uzticamāks par kkādiem parketniekiem. re tieši top2 uzticamāko auto sarakstā iekļuvis subaru un domājams ne velti. tiesa gan joprojām nesaprotu, kā viņi varēja uzradīt ko tik kroplīgu kā tribeca. bez apvainojumiem

ja man būtu regulāri jāgāž pa pusbezceļiem noteikti skatītos kko no subaru, audi allroad, volvo, ..

Viss normā, taisnība ir, bet es jau minēju, ka neskatos uz parketniekiem. Redz, Outback "pilns" ir ap 34tk eur - 3.0 benzīns ar pieklājīgu patēriņu un tomēr tāds vidusvariants starp džipu un vieglo. Audi, Volvo dārgāks. Jā, labi auto, bet es kautkā vienmēr vairāk skatos uz value/money attiecību. Pēdējā laikā šķiet, ka mazliet pārvērtēti tie "brendotie".

Tajā pašā laikā skatījos Rexton II - par 38 eur "pilns" - dīzelis ar apetīti ~10l, rāmis, normāls klīrenss, vietas riktīgi daudz. Arī mazlietots LC 120 kautkas līdzīgs.

Nevienam neko neuzspiežu, tik izklāstu savu domu gājienu.

Jā, atzīstu - Offtopic. Cilvēks te par Captivu prasīja.

juuzveris Reģ.: 02.08.2007
0 0 Atbildēt

batka - tas ir mans viedoklis nevis globāli pieņemta aksioma. es džipu neņemtu, ja man 1x nedēļā jāizbrauc pa granteni vai lauku ceļu. kā jau minēju - es ņemtu labāk sedanu "povishennoij prohodjimostji"

subāriem piekare zvērīga. allroads diezgan labi iet pa bezceļu. protams, ne jau pa metrīgu dubļu vagu vai laukakmeņiem nobērtu kalnu. bet priekš tā ir landkrūzeri, hiluxi, navaras, roveri, etc

batka Reģ.: 17.01.2007
0 0 Atbildēt

Nu tas jau nav bezceļš.Grantene ir ceļš pa kuru var pabraukt ar jebkuru nesedinatu auto.Ir jau tiem parketniekiem mazs plusiņš ziema pa kupenam vieglak,bet dažu labu parketnieku izkabina tas pats vecais labais quattro

pans_janeks Reģ.: 25.03.2007
0 0 Atbildēt

batka rakstīja: Nu tas jau nav bezceļš.Grantene ir ceļš pa kuru var pabraukt ar jebkuru nesedinatu auto.Ir jau tiem parketniekiem mazs plusiņš ziema pa kupenam vieglak,bet dažu labu parketnieku izkabina tas pats vecais labais quattro

Viss atkarīgs no "blīves" starp sēdekli un stūri.

evil_vinny Reģ.: 19.07.2004
0 0 Atbildēt

Garajs rakstīja: bet es kautkā vienmēr vairāk skatos uz value/money attiecību.

Outback nullīte pats vienkāršākais (2.5) pēc Parnter standarta cenrāža ir 27.6 EUR, klīrenss 20 cm, 165 zirgi, pazeminātie, kruīzs xenons utt. Pilnpiedziņa pastāvīgā, no 90:10 miera stāvoklī līdz 50:50 frēzējot.

value for money ir modīgi vārdi - par tirgu atbildēsi?

Garajs Reģ.: 05.09.2003
0 0 Atbildēt

evil_vinny rakstīja:

Garajs rakstīja: bet es kautkā vienmēr vairāk skatos uz value/money attiecību.

Outback nullīte pats vienkāršākais (2.5) pēc Parnter standarta cenrāža ir 27.6 EUR, klīrenss 20 cm, 165 zirgi, pazeminātie, kruīzs xenons utt. Pilnpiedziņa pastāvīgā, no 90:10 miera stāvoklī līdz 50:50 frēzējot.

value for money ir modīgi vārdi - par tirgu atbildēsi?

Atbildēšu - ar Subaru ģimenē braucam jau 10 gadus, šobrīd ir 3 Legacy, tā ka zinu visu par viņiem. Objektīvi ņemot - lieliska cenu un kvalitātes attiecība, jo salauzt kautko grūti, apkopt nav dārgi un braukšanas prieks nebeidzams.

BET, brīdī kad ieslēdzas doma "gribu džipu", tad sākas jau subjektīvie vērtējumi. Redz, tas 2,5 motors priekš Outback nav nekāda sajūsma (ir bijis tāds), bet 3,0 rijīgs. Ja salīdzina ar džipu dīzeli (zinu, zinu, pirksts ar p...i), tad tam otrajam kautkā vairāk plusu sanāk. Pilnīgi dažādas automašīnas.

Tur cilvēks par Captivu prasīja - es arī piebildu, ka ja grib priekš tiem viņa mērķiem, lai vēlreiz apdomā un ieskicēju savu domu gājienu.

Dorisa Reģ.: 10.01.2007
0 0 Atbildēt

Garajs rakstīja: Viņiem tur kautkāds nesaturs ar to piedziņu - kad uzsilst (sajūgs?), atrubās. Sorry, neesmu tehniskais eksperts.

Manam darba 4x4 ķenguram tas ir ierakstīts manuālī - ilgstoši braucot ar izbuksēšanu pakaļas tilta pieslēgšanas mehānisms (kaut kāds daudzdisku sajūgs laikam būs jāizjauc ziņķārības apmierināšanai..) uzsilst un nestrādā. Tad esot jāpasēž kādu stundiņu peļķes vidū un jāpagaida kamēr atdziest.

pans_janeks Reģ.: 25.03.2007
0 0 Atbildēt

Paldies visiem,kas izteica savu viedokli.

Netaisos jau braukt Ādažu poligonā, Lielākoties iznāk braukt pa pilsētu un normāliem ceļiem. Trīs - četrus mēnešus gadā pa brīvdienām aizbraucu medībās un tāpēc interesē mašīna ar augstāku klīrensu, kā parastam sedanam un lai nepieciešamības gadījumā būtu 4x4.

Bija man "paceltais" Jeep Cherokee ar labām dubļu riepām, bet vienkārši uzturēt divas mašīnas iznāk drusku padārgi. Tāpēc arī meklēju kompromisa variantu.

sasha Reģ.: 17.12.2002
0 0 Atbildēt

neņem Captivu. Nem VW Tuaregu. Tas ir labāks brends un smukāks. palietots tāpat maksā ~30K

BadShark Reģ.: 05.09.2001
0 0 Atbildēt

Pagaidi Tiguan.

NEW Reģ.: 18.09.2002
1 0 Atbildēt

labāk beidz nogalināt dzīvniekus! Līdz ar ko atrisināsies arī šī problēma.

Baisulis Reģ.: 02.10.2007
0 0 Atbildēt

Marchiks_ rakstīja:

NEW rakstīja: labāk beidz nogalināt dzīvniekus! Līdz ar ko atrisināsies arī šī problēma.

Dzīvnieku jau tā pēdējā laikā ir par daudz. Nespēj pat atšaut. Lielu daļu vienkārši nobrauc uz ceļiem.

Sevi pie tiem neaizmirsi pieskaitīt? Nu,pie dzīvniekiem? Ja vien jenots ir dzīvnieks....

Baisulis Reģ.: 02.10.2007
0 0 Atbildēt

Nobraukti nedēļas nogalē ar Antaru 500 km, no tiem 200 pa pmatīgiem grants ceļiem un meža ceļiem,daļa pat pa laukiem,pļavām un kārtīgiem dubļiem. Biju domājis,ka neizbraukšu visur tur,kur izbraucu. Pilnpiedziņas sistēma tādai lēnai braukšanai pa bezceļu ir pilnīgi pietiekama tādam parketniekam.

Nepatika automātiskās kārbas lēnā reaģēšana uz 'gāzes' pedāli. Tika izmēģināta arī kalnā braukšana un automātiskā bremzēšanas sistēma kritumiem,darbojas.

Sanāca iestigt nedaudz...un velkot ārā,nolocījās aizmugurējais striķa piesienamais āķis,nu tas gan ir parodija. Priekšā pamatīga cilpa,aizmugurē rotaļu cilpiņa. Un nepatīk,ka nevar atslēgt ABS.

Degvielas patēriņš man sanāca 13,4 litri ar 2,0 dīzeli,150 zs. Tas ir ar visām grimšanām,meža ceļiem un atbraukšanu no Saldus līdz Rīgai 50 minūtēs. Vairāk par 175 izdabūt nemēģināju. Pie ātruma 130-150 uz ceļa stabils,nežvāgojas.

Visā visumā, ir OK.

Baisulis Reģ.: 02.10.2007
0 0 Atbildēt
batka Reģ.: 17.01.2007
0 0 Atbildēt

Dizains vareja but agresivaks

Baisulis Reģ.: 02.10.2007
0 0 Atbildēt

batka rakstīja: Dizains vareja but agresivaks

Manuprāt ,pilnīgi pietiekami 'agresīvs'. Nav jau tas auto kaut kāds mustangs

Garajs Reģ.: 05.09.2003
0 0 Atbildēt

Baisulis rakstīja: Nobraukti nedēļas nogalē ar Antaru ...

Pirms uz ceļa izpildies ar demo mašīnu, vismaz noteikumus varēji iemācīties. Braucot uz Liepāju, tu biji tas i.diots, kurš atļāvās man taurēt un mest ar uguņiem, tikai tāpēc, ka es pirms apdzīšanas manevra rādu pagriezienu, bet tu nē. Tas, ka tavs ātrums ir tālu virs atļautā, nedod tādas tiesības, pie tam tajā brīdī braucām vienādi, jo biji sabremzējies tāpat kā es, aiz tā sēņotāja.

Padomā kādreiz, ka nesanāk apstāties mežmalā uzpīpēt un tad mašīnas atpazīstamības dēļ netīšām iegūt miesas bojājumus.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
0 0 Atbildēt

Garajs rakstīja:

Pirms uz ceļa izpildies ar demo mašīnu, vismaz noteikumus varēji iemācīties. Braucot uz Liepāju, tu biji tas i.diots, kurš atļāvās man taurēt un mest ar uguņiem, tikai tāpēc, ka es pirms apdzīšanas manevra rādu pagriezienu, bet tu nē. Tas, ka tavs ātrums ir tālu virs atļautā, nedod tādas tiesības, pie tam tajā brīdī braucām vienādi, jo biji sabremzējies tāpat kā es, aiz tā sēņotāja.

Baisulis

Vai tad labāk nebija no Saldus atbraukt pusotrā stundā, relaksēti kruizējot ar 93-94 km/h, un brauciena beigās nopriecājoties, ka dīzeļdegvielas patēriņš sanāk tuvu 6 litriem uz 100 km?

Nortel Reģ.: 16.03.2007
0 0 Atbildēt

VWfans rakstīja:

Garajs rakstīja:

Pirms uz ceļa izpildies ar demo mašīnu, vismaz noteikumus varēji iemācīties. Braucot uz Liepāju, tu biji tas i.diots, kurš atļāvās man taurēt un mest ar uguņiem, tikai tāpēc, ka es pirms apdzīšanas manevra rādu pagriezienu, bet tu nē. Tas, ka tavs ātrums ir tālu virs atļautā, nedod tādas tiesības, pie tam tajā brīdī braucām vienādi, jo biji sabremzējies tāpat kā es, aiz tā sēņotāja.

Baisulis

Vai tad labāk nebija no Saldus atbraukt pusotrā stundā, relaksēti kruizējot ar 93-94 km/h, un brauciena beigās nopriecājoties, ka dīzeļdegvielas patēriņš sanāk tuvu 6 litriem uz 100 km?

Es vakar kruizēju pa Rīgas apvedceļu uz 85-95, iekļaujoties 6,3 litros ar turbo benzīnu.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
0 0 Atbildēt

Nortel rakstīja:

VWfans rakstīja:

Garajs rakstīja:

Pirms uz ceļa izpildies ar demo mašīnu, vismaz noteikumus varēji iemācīties. Braucot uz Liepāju, tu biji tas i.diots, kurš atļāvās man taurēt un mest ar uguņiem, tikai tāpēc, ka es pirms apdzīšanas manevra rādu pagriezienu, bet tu nē. Tas, ka tavs ātrums ir tālu virs atļautā, nedod tādas tiesības, pie tam tajā brīdī braucām vienādi, jo biji sabremzējies tāpat kā es, aiz tā sēņotāja.

Man ar Merivu-1,3 CDTI sanāk šādos apstākļos iekļauties 4,5 litros uz 100 km.

Baisulis

Vai tad labāk nebija no Saldus atbraukt pusotrā stundā, relaksēti kruizējot ar 93-94 km/h, un brauciena beigās nopriecājoties, ka dīzeļdegvielas patēriņš sanāk tuvu 6 litriem uz 100 km?

Es vakar kruizēju pa Rīgas apvedceļu uz 85-95, iekļaujoties 6,3 litros ar turbo benzīnu.

Baisulis Reģ.: 02.10.2007
0 0 Atbildēt

Garajs rakstīja:

Baisulis rakstīja: Nobraukti nedēļas nogalē ar Antaru ...

Pirms uz ceļa izpildies ar demo mašīnu, vismaz noteikumus varēji iemācīties. Braucot uz Liepāju, tu biji tas i.diots, kurš atļāvās man taurēt un mest ar uguņiem, tikai tāpēc, ka es pirms apdzīšanas manevra rādu pagriezienu, bet tu nē. Tas, ka tavs ātrums ir tālu virs atļautā, nedod tādas tiesības, pie tam tajā brīdī braucām vienādi, jo biji sabremzējies tāpat kā es, aiz tā sēņotāja.

Padomā kādreiz, ka nesanāk apstāties mežmalā uzpīpēt un tad mašīnas atpazīstamības dēļ netīšām iegūt miesas bojājumus.

Tāpēc es tev uzpīpināju,ka tu NEPARĀDĪJI pagriezienu un sāki apdzīšanas manevru,neskatoties spoguļos. Situāciju labi atceros.

Un ar miesas bojājumiem nedraudi.

Garajs Reģ.: 05.09.2003
0 0 Atbildēt

Baisulis rakstīja:

Tāpēc es tev uzpīpināju,ka tu NEPARĀDĪJI pagriezienu un sāki apdzīšanas manevru,neskatoties spoguļos. Situāciju labi atceros.

Un ar miesas bojājumiem nedraudi.

Es nevienam nedraudu, vienkārši nosapņoju iespējamo situācijas iznākumu. Ok, aiziešu pārbaudīt pagrieziena lampiņu. Ja būs kārtībā, ieteikšu tev ieskriet pie acu ārsta.

Un sānu spogulī es skatījos, tieši tāpat kā vienmēr to daru, kopš instruktors autoskolā to iemācīja. Jautājums - kā tu to vari noteikt no aizmugures?

Uz ceļa cenšos pēc iespējas mazāk traucēt citiem, neatkarīgi no mašīnas "biezuma" un kustības ātruma. Cepiens uznāk, ja arī tad vēl kāds mēģina izpildīties un "aizrādīt".

Baisulis Reģ.: 02.10.2007
0 0 Atbildēt

Garajs rakstīja:

Baisulis rakstīja:

Tāpēc es tev uzpīpināju,ka tu NEPARĀDĪJI pagriezienu un sāki apdzīšanas manevru,neskatoties spoguļos. Situāciju labi atceros.

Un ar miesas bojājumiem nedraudi.

Es nevienam nedraudu, vienkārši nosapņoju iespējamo situācijas iznākumu. Ok, aiziešu pārbaudīt pagrieziena lampiņu. Ja būs kārtībā, ieteikšu tev ieskriet pie acu ārsta.

Un sānu spogulī es skatījos, tieši tāpat kā vienmēr to daru, kopš instruktors autoskolā to iemācīja. Jautājums - kā tu to vari noteikt no aizmugures?

Uz ceļa cenšos pēc iespējas mazāk traucēt citiem, neatkarīgi no mašīnas "biezuma" un kustības ātruma. Cepiens uznāk, ja arī tad vēl kāds mēģina izpildīties un "aizrādīt".

Tieši tāpat braucu arī es,lai pēc iespējas mazāk traucētu citiem. Tāpēc es arī nelidoju kaut kur garām, bet biju tev aizmugurē,lai sagaidītu mirkli drošai apdzīšanai. Kad ceļš bija brīvs ,tad arī uzsāku apdzīt un tu pēkšņi rāvi arī garām,lai gan pirms tam to nemaz netaisījies darīt.

Tas,ka tu tagad stāsti ,cik esi kārtīgs un uzmanīgs, ir tikai tavi vārdi. Ātra braukšana (manā gadījumā) vai manevra veikšana,nepārliecinotoes par tā drošību (tavā gadījumā) ,ir vienā plauktiņā liekamas lietas. Lai gan, es nevienam priekšā neaizgriezu,pat ātrāk braukdams..... Ja bija brīvs ceļš,pabraucu ātrāk...ja nebija,braucu tā,kā bija droši.

pans_janeks Reģ.: 25.03.2007
0 0 Atbildēt

Marchiks_ rakstīja: Autor, ja tu dzenies pēc cenas/kvalitātes attiecības, tad šajā kategorijā uzvarētājs ir Ņiva.

GUDRĪTIS Esi kādreiz ar Ņivu pabraucis? Es jau braucu ar Ņivu un pārējiem VAZ, kad Tu droši vien vēl biksītēs čurāji.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
0 0 Atbildēt

Baisulis

Garajs

Tāpēc jau labāk tomēr ir braukt konstanti ar 92 km/h - tad nebūs jāapdzen.

1 2 3
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti