kāds nezin kas vispār tas par brīnumu ir?
ir dzirdētas vairākas versijas, pamatā par to, ka tas ir kaut kādu būvmateriālu ražošanai (cements, etc)
kāds nezin kas vispār tas par brīnumu ir?
ir dzirdētas vairākas versijas, pamatā par to, ka tas ir kaut kādu būvmateriālu ražošanai (cements, etc)
Laucinieks rakstīja: 911 - elementāri, nāksies gazonu forsēt
tad tas būs uz ilgu laiku, gazons vs 170 tonnas
jābrīnās, ka tas ceļa segums vispār to svaru iztur.
paskaiti cik tur to riteņu - slodze uz asīm nav nemaz tik liela
paskaiti cik tur to riteņu - slodze uz asīm nav nemaz tik liela
Tikko kā aizbrauca abas desas pa Maskavas ielu Salaspils virzienā! Izskatījās nopietni
nuhajs rakstīja:
Magistrs rakstīja: Ne jau policija tur ir vainīga, bet pediņu institūcija, kura saskaņo šādu kravu pārvadāšnu un plāno maršrutus. Tajā strādā tādi kā deksters, kuriem tikai paskriet, neievērot zīmes, nerēķināties ar citiem u.t.t.
Policija pavada,es viņiem prasīju reiz,bij normāli keksi Mārupē,kaut kādas mucas veda. Viņi brauc kopā ar tām mašīnām no Liepājas līdz Grenctālei. Un paši pirms tam plāno,jefiņ Maršik.
menti neko neplāno - a to ko tev kādreiz kāds bijušais virpotais no Ludzas pastāstīja, izraisa vienīgi
PS. Par šādo lielgabarīta kravu transportēšanas maršrutu atbild "Latvijas valsts ceļi"... jo vienīgi šiem ir dati par ceļa tīkla stāvokli, pieļaujāmam slodzem un gabarītiem. To ka viņi šoreiz kaut kas sanāca ne tā - tas ir cita lieta....
Manuprāt vinji vienkarshi bija piemirsushi ka pa labi no tilta jau vinji tiks nost, toties nakamais viadukts kas iet pa kreisi ir parāk ass lai shitie tiktu cauri - un tur arī vinji aplauzās! - pa apvedcelju i nav ko sapnjot! jo tur tās mazās rinkjveida kustības visu sachakarē takā, ja mēs gribam attīstīities tad mums naksies piedzīvot vel daudz shadu gadijumu kad iespruzt kada krava musu shaurajos asvalta dzhungljos!
priekš tam tak ir kravas helikopteri
Modena,meitenīt, policija pavada šīs kravas,viņiem šos maršrutus piesaka un saskaņo.
a es vispār nesaprotu par ko ir ņemtne. katru dienu šitādus brīnumus neredzēsi. bet visos portālos komentētāji ir max naidīgi noskaņoti (izņemot iauto, kur daudz maz cilvēcīgi tomēr). pašiem vai tad viss iet pēc plāna?
saplānot varēja noteikti labāk, bet te visdrīzāk nostrādāja, ka visu vajag asap, jo jebkurš normāls strādājošs cilvēks zin, ka pat vismazākā dīkstāve jebkurā darbā nes zaudējumus un jo īpaši šādā lielā projektā. gan jau, ka kuģis pienāca V-pilī 7dien un uzreiz krāva nost un naktī uzreiz vilka uz Rīgu. ja tas viss pasākums stāvētu līdz 6-7dienas naktij tad nu uj.. pāris ļimaki pa kāju.
pietam cik saprotu tad šis arī bija visreālākais variants kā dabūt mašīnas uz krasteni, jo citi varianti bija vēl šaurāki.
gan jau, ka oficiāli neļāva pārkāpt noteikumus, bet ja būtu noticis (un arī notika) kkas "neparedzams" (piemēram pēkšņi izrādās, ka mašīnai griešanās radiuss ir milzīgs), tad citas izejas nebūtu.
un šitā peripētija tak nemaz nevilkās ļoti ilgi. pats sekoju līdzi webkamerām caur netu - izgrozījās tie auto ļoti ātri.
jautājums joprojām aktuāls - kam šitie brīnumi bija vajadzīgi???
btw vakar tieši vilku uz V-pili un pretī nāca kaut kas līdzīgs - divi kravinieki ar miiiiiiiiiiiilzīgām tjip turbīnam, tjip kkādiem gredzeniem.. ātrumā nesapratu. bet nu bez pavadošā un tā. vilk arī tā uz 90 cik varēja nojaust
Tipa tie esot kautkadi autoklavi gazbetona razhoshanai - apmeram tā es sapratu no visa ko izlasiju
nuhajs rakstīja: Modena,meitenīt, policija pavada šīs kravas,viņiem šos maršrutus piesaka un saskaņo.
mentus pasūta konkrēta eskorta funkcijas pildīšanai.... neko vairāk viņi vienkarši nav kompitenti saskaņot....
Piemēram vajadzēja Vienības gatves remonta laikā ķert agresīvos - SD mentiem iedeva pasūtīju par tik un tik naudām tusēt konkrētā vietā un ķert agresīvos pārkāpējus.... un izņemot LVC un RD Sd nearvienu apbraucāmos maršrutus neskaņoja...
RHINO rakstīja: Tipa tie esot kautkadi autoklavi gazbetona razhoshanai - apmeram tā es sapratu no visa ko izlasiju
Autoklāvi ir tās pašas mašīnas ar piekabēm.
A kam tās cisternas, neviens tā īsti nezin, arī nesaka. Laikam baigais noslēpums.
anonimikis rakstīja: priekš tam tak ir kravas helikopteri
un cik tad maksimāli šie ir spējīgi pacelt? 20 tonnas?
Hayabusa rakstīja:
RHINO rakstīja: Tipa tie esot kautkadi autoklavi gazbetona razhoshanai - apmeram tā es sapratu no visa ko izlasiju
Autoklāvi ir tās pašas mašīnas ar piekabēm.
A kam tās cisternas, neviens tā īsti nezin, arī nesaka. Laikam baigais noslēpums.
psc...
aga, tāds nepamanāms noslēpums hehehe
gan jau uzstādīs, ta jau būs PR pa visām avīzem
btw interese arī cik tam vilcējam lopu ir. bohnet lapā nemaz šitās piekabes nav (moš domāta kkāa 17-asu kombinācija...) par pārējo infu vispār nekas.
ārzemēs šitie jau tā puslīdz normāli ir, cilvēki nestāv atvērtām mutēm. bet nu pie mums redzēt ko tādu tāpēc jau tāda interese
Hayabusa rakstīja:
RHINO rakstīja: Tipa tie esot kautkadi autoklavi gazbetona razhoshanai - apmeram tā es sapratu no visa ko izlasiju
Autoklāvi ir tās pašas mašīnas ar piekabēm.
A kam tās cisternas, neviens tā īsti nezin, arī nesaka. Laikam baigais noslēpums.
juuzveris rakstīja: aga, tāds nepamanāms noslēpums hehehe
gan jau uzstādīs, ta jau būs PR pa visām avīzem
btw interese arī cik tam vilcējam lopu ir. bohnet lapā nemaz šitās piekabes nav (moš domāta kkāa 17-asu kombinācija...) par pārējo infu vispār nekas.
ārzemēs šitie jau tā puslīdz normāli ir, cilvēki nestāv atvērtām mutēm. bet nu pie mums redzēt ko tādu tāpēc jau tāda interese
www.man.lv/... ;driveformula=8x4/4
$#%@$ spēcīgi
bez kravas laikam no vietas izkustēties nevar - vislaik spolē
Hayabusa rakstīja:
Autoklāvi ir tās pašas mašīnas ar piekabēm.
A kam tās cisternas, neviens tā īsti nezin, arī nesaka. Laikam baigais noslēpums.
Labi, laikam ka jāievieš skaidrība.
Pār Salu tiltu plānots bija no plkst.03-05 tikt, bet sanāca aizķerties ceļā no Ventspils. Pār HESu nedeva atļauju, tapēc nācās izmantot Rīgas tiltu un domāt kā tikt no tā nost.Tonnāža gan ir mazāka "tikai" 119t. Krava ir paredzēta Ogres gāzbetona rūpnīcai.
Viss bija iepriekš saskņots un samaksāti atiecīgie nodokļi valsts kasei.
Gaidīt nākošo nakti būtu bijis finasiāli neizdevīgi, jo šādu autosastāvu dīkstāve ir mērāma tūksto šos EUR par lieku diennati.
Paldies visiem par izpratni un atvainojos par sagādātajām neērtībām.
P.S. Tagad varat man brukt virsū un apriet
Bils rakstīja: Labi, laikam ka jāievieš skaidrība.
Pār Salu tiltu plānots bija no plkst.03-05 tikt, bet sanāca aizķerties ceļā no Ventspils. Pār HESu nedeva atļauju, tapēc nācās izmantot Rīgas tiltu un domāt kā tikt no tā nost.Tonnāža gan ir mazāka "tikai" 119t. Krava ir paredzēta Ogres gāzbetona rūpnīcai.
Viss bija iepriekš saskņots un samaksāti atiecīgie nodokļi valsts kasei.
Gaidīt nākošo nakti būtu bijis finasiāli neizdevīgi, jo šādu autosastāvu dīkstāve ir mērāma tūksto šos EUR par lieku diennati.
Paldies visiem par izpratni un atvainojos par sagādātajām neērtībām.
P.S. Tagad varat man brukt virsū un apriet
Kur Ogrē būs gāzbetona rūpnīca?
Hayabusa rakstīja:
Autoklāvi ir tās pašas mašīnas ar piekabēm.
bērnudārzā esi?
Bils rakstīja: Labi, laikam ka jāievieš skaidrība.
Pār Salu tiltu plānots bija no plkst.03-05 tikt, bet sanāca aizķerties ceļā no Ventspils. Pār HESu nedeva atļauju, tapēc nācās izmantot Rīgas tiltu un domāt kā tikt no tā nost.Tonnāža gan ir mazāka "tikai" 119t. Krava ir paredzēta Ogres gāzbetona rūpnīcai.
Viss bija iepriekš saskņots un samaksāti atiecīgie nodokļi valsts kasei.
Gaidīt nākošo nakti būtu bijis finasiāli neizdevīgi, jo šādu autosastāvu dīkstāve ir mērāma tūksto šos EUR par lieku diennati.
Paldies visiem par izpratni un atvainojos par sagādātajām neērtībām.
P.S. Tagad varat man brukt virsū un apriet
Ja bija saplānots,tātad bija saplānots sūdīgi.
Un kas cilvēkiem par daļu,ka kaut kādai firmelei būtu papildus izdevumi 'desmitos tūkstošos' ??? Tās ir firmas un pārvadātāju problēmas.
Kāpēc dēļ kaut kādiem ampāniem,kuri nejēdz savu darbu izdarīt,jāslēdz tilts?
kas tur ir uz salenieka?
Šorīt daļēji ierobežota automašīnu kustība uz Salu tilta virzienā uz centru, jo no tilta nevar nobraukt divas lielgabarīta kravas automašīnas.
Valsts policijas Preses un sabiedrisko attiecību biroja preses nodaļas vecākais inspektors Aigars Bērziņš aģentūru LETA informēja, ka uz tilta kustība ir ierobežota, jo divām kravas automašīnām, kuru garums ir 70 metri un smagums - 170 tonnas, ir problēmas nobraukt no tilta.
Kā sacīja policijas pārstāvis, kravas automašīnas pavada ceļu policijas darbinieki.
Pašlaik automašīnas stāv uz tilta pirms nobraukšanas uz Lāčplēša ielas. Pieņems lēmums, ka abas automašīnas paliks uz tilta līdz vakaram, kad samazināsies satiksmes intensitāte un tās varēs brauks tālāk.
Transportlīdzekļu kustība ir slēgta pagriezienā no Krasta ielas uz Lāčplēša ielas.