kas tur ir uz salenieka?

anonimikis Reģ.: 18.10.2002

Šorīt daļēji ierobežota automašīnu kustība uz Salu tilta virzienā uz centru, jo no tilta nevar nobraukt divas lielgabarīta kravas automašīnas.

Valsts policijas Preses un sabiedrisko attiecību biroja preses nodaļas vecākais inspektors Aigars Bērziņš aģentūru LETA informēja, ka uz tilta kustība ir ierobežota, jo divām kravas automašīnām, kuru garums ir 70 metri un smagums - 170 tonnas, ir problēmas nobraukt no tilta.

Kā sacīja policijas pārstāvis, kravas automašīnas pavada ceļu policijas darbinieki.

Pašlaik automašīnas stāv uz tilta pirms nobraukšanas uz Lāčplēša ielas. Pieņems lēmums, ka abas automašīnas paliks uz tilta līdz vakaram, kad samazināsies satiksmes intensitāte un tās varēs brauks tālāk.

Transportlīdzekļu kustība ir slēgta pagriezienā no Krasta ielas uz Lāčplēša ielas.

 
krix Reģ.: 04.10.2002
0 0 Atbildēt

nuhajs rakstīja: Modena,meitenīt, policija pavada šīs kravas,viņiem šos maršrutus piesaka un saskaņo.

policija ir tikai viena no visām institūcijām, kas dod atļauju jeb precīzāk piekrišanu

juuzveris Reģ.: 02.08.2007
0 0 Atbildēt

Bils - respektosi a pirmstam tās divas fūres ap pusdienlaiku arī veda kkādus pričendāļus tai rūpnīcai? vienkārši interese

nuhajs - a ko tu tāds gudrs uzmeties? tilts pilnībā slēgts bija tikai uz minūtēm 10, kad kravinieki riņķī meta.

modena Reģ.: 03.09.2003
0 0 Atbildēt

krix rakstīja:

nuhajs rakstīja: Modena,meitenīt, policija pavada šīs kravas,viņiem šos maršrutus piesaka un saskaņo.

policija ir tikai viena no visām institūcijām, kas dod atļauju jeb precīzāk piekrišanu

un kam un uz kāda pamata šie varētu nepiekrist? ja pareizi atceros- policija uzrauga nevis nodarbojas ar noteikumu stādīšanu.... CSDD unLVC - ta ir cita lieta...

Bils Reģ.: 12.11.2002
0 0 Atbildēt

nuhajs rakstīja:

Bils rakstīja: Labi, laikam ka jāievieš skaidrība.

Pār Salu tiltu plānots bija no plkst.03-05 tikt, bet sanāca aizķerties ceļā no Ventspils. Pār HESu nedeva atļauju, tapēc nācās izmantot Rīgas tiltu un domāt kā tikt no tā nost.Tonnāža gan ir mazāka "tikai" 119t. Krava ir paredzēta Ogres gāzbetona rūpnīcai.

Viss bija iepriekš saskņots un samaksāti atiecīgie nodokļi valsts kasei.

Gaidīt nākošo nakti būtu bijis finasiāli neizdevīgi, jo šādu autosastāvu dīkstāve ir mērāma tūksto šos EUR par lieku diennati.

Paldies visiem par izpratni un atvainojos par sagādātajām neērtībām.

P.S. Tagad varat man brukt virsū un apriet

Ja bija saplānots,tātad bija saplānots sūdīgi.

Un kas cilvēkiem par daļu,ka kaut kādai firmelei būtu papildus izdevumi 'desmitos tūkstošos' ??? Tās ir firmas un pārvadātāju problēmas.

Kāpēc dēļ kaut kādiem ampāniem,kuri nejēdz savu darbu izdarīt,jāslēdz tilts?

Pamēģini izsekot manas loģikas ķēdītei:

Tiek piegādāts rūpnīcas aprīkojums, uzcelta rūpnīca, darba spēks-celtnieki iesasitīti, projektētāji u.c., tad parādās arī daudz jaunu darba vietu Ogrē, ražôjam būvmateriālus LV nevis iepērkam šô saražôto apjomu piemēram no Igaunijas. Varetu vēl turpinat, bet gan jau ka Tev darāpoja

Saki, cik Tev personīgi tika nozagtas dārgās darba vai atpūtas minūtes, dēļ šī notikuma? Cik zaudēji finansiāli?

spok5 Reģ.: 16.12.2003
0 0 Atbildēt

Viņam tagad stāv par pāris grādiem mazāk, tas ir skaitļos neizsakāms nodarījums

Roi Reģ.: 21.01.2004
0 0 Atbildēt

Bils rakstīja:

nuhajs rakstīja:

Bils rakstīja: Labi, laikam ka jāievieš skaidrība.

Pār Salu tiltu plānots bija no plkst.03-05 tikt, bet sanāca aizķerties ceļā no Ventspils. Pār HESu nedeva atļauju, tapēc nācās izmantot Rīgas tiltu un domāt kā tikt no tā nost.Tonnāža gan ir mazāka "tikai" 119t. Krava ir paredzēta Ogres gāzbetona rūpnīcai.

Viss bija iepriekš saskņots un samaksāti atiecīgie nodokļi valsts kasei.

Gaidīt nākošo nakti būtu bijis finasiāli neizdevīgi, jo šādu autosastāvu dīkstāve ir mērāma tūksto šos EUR par lieku diennati.

Paldies visiem par izpratni un atvainojos par sagādātajām neērtībām.

P.S. Tagad varat man brukt virsū un apriet

Ja bija saplānots,tātad bija saplānots sūdīgi.

Un kas cilvēkiem par daļu,ka kaut kādai firmelei būtu papildus izdevumi 'desmitos tūkstošos' ??? Tās ir firmas un pārvadātāju problēmas.

Kāpēc dēļ kaut kādiem ampāniem,kuri nejēdz savu darbu izdarīt,jāslēdz tilts?

Pamēģini izsekot manas loģikas ķēdītei:

Tiek piegādāts rūpnīcas aprīkojums, uzcelta rūpnīca, darba spēks-celtnieki iesasitīti, projektētāji u.c., tad parādās arī daudz jaunu darba vietu Ogrē, ražôjam būvmateriālus LV nevis iepērkam šô saražôto apjomu piemēram no Igaunijas. Varetu vēl turpinat, bet gan jau ka Tev darāpoja

Saki, cik Tev personīgi tika nozagtas dārgās darba vai atpūtas minūtes, dēļ šī notikuma? Cik zaudēji finansiāli?

Es teiksim ar shii riita "korkji" tikai ieguvu, jo darbaa nokljuvu par ~ 10 min aatraak

Kaa jau rakstiiju ja man kaads prasiitu tad es buutu par to ka ka tru riitu shaadi notiek

juuzveris Reģ.: 02.08.2007
0 0 Atbildēt

es domāju, ka ja sasummētu visu to nepacietīgo un dusmīgo tirliņu kapeikas, kuras viņi zaudēja pasēžot sastrēgumā par 10 - 30min ilgak, tad summa nesastādītu pat 1/50 daļu no tā cipara, kuru zaudētu kantoris atliekot darbus līdz vakaram

endr4 Reģ.: 31.05.2004
0 0 Atbildēt

Nju skaidrs..

nu ja shaadi buutu uzreiz presee pastaastiits tad var jau saprast ka taa var gadiities..

bet nu tas kaa tie monstri griezaas rinjkjii bija iespaidiigi..

nuhajs Reģ.: 01.06.2006
0 0 Atbildēt

Bils rakstīja:

nuhajs rakstīja:

Bils rakstīja: Labi, laikam ka jāievieš skaidrība.

Pār Salu tiltu plānots bija no plkst.03-05 tikt, bet sanāca aizķerties ceļā no Ventspils. Pār HESu nedeva atļauju, tapēc nācās izmantot Rīgas tiltu un domāt kā tikt no tā nost.Tonnāža gan ir mazāka "tikai" 119t. Krava ir paredzēta Ogres gāzbetona rūpnīcai.

Viss bija iepriekš saskņots un samaksāti atiecīgie nodokļi valsts kasei.

Gaidīt nākošo nakti būtu bijis finasiāli neizdevīgi, jo šādu autosastāvu dīkstāve ir mērāma tūksto šos EUR par lieku diennati.

Paldies visiem par izpratni un atvainojos par sagādātajām neērtībām.

P.S. Tagad varat man brukt virsū un apriet

Ja bija saplānots,tātad bija saplānots sūdīgi.

Un kas cilvēkiem par daļu,ka kaut kādai firmelei būtu papildus izdevumi 'desmitos tūkstošos' ??? Tās ir firmas un pārvadātāju problēmas.

Kāpēc dēļ kaut kādiem ampāniem,kuri nejēdz savu darbu izdarīt,jāslēdz tilts?

Pamēģini izsekot manas loģikas ķēdītei:

Tiek piegādāts rūpnīcas aprīkojums, uzcelta rūpnīca, darba spēks-celtnieki iesasitīti, projektētāji u.c., tad parādās arī daudz jaunu darba vietu Ogrē, ražôjam būvmateriālus LV nevis iepērkam šô saražôto apjomu piemēram no Igaunijas. Varetu vēl turpinat, bet gan jau ka Tev darāpoja

Saki, cik Tev personīgi tika nozagtas dārgās darba vai atpūtas minūtes, dēļ šī notikuma? Cik zaudēji finansiāli?

Man ta 'darāpoja', nesatraucies. Bet Tu stāstīji,ka bija saplānots,ka blā blā kaut kam būs zaudējumi. Uzņēmējam būs, ne tā? Kāpēc dēļ vienas firmeles tiek radits haoss uz ceļa? Ne jau tikai 10 minūtes,nepūt pīlītes.

Ne es tur braucu,ne man traucēja. Vienkārši kaut kāds pepiņš ,iespējams, Tavā izskatā, neizdarīja savu darbu un tā firmiņa būtu Tevi uzvilkusi

nuhajs Reģ.: 01.06.2006
0 0 Atbildēt

juuzveris rakstīja: es domāju, ka ja sasummētu visu to nepacietīgo un dusmīgo tirliņu kapeikas, kuras viņi zaudēja pasēžot sastrēgumā par 10 - 30min ilgak, tad summa nesastādītu pat 1/50 daļu no tā cipara, kuru zaudētu kantoris atliekot darbus līdz vakaram

Pilnīgi pofig tas kantoris. Dēļ tādiem jefiņiem kā Tu un visi bili, mēs arī dzīvojam pakaļā kā dzīvojam. Visiem viss pofig. Bedres ir, nu i nafig,la ir, pārējais viss arī pofig.

Vācijā šitādu nesaskaņotu darbību būtu tā izjājuši,ka maz neliktos.

Bils Reģ.: 12.11.2002
0 0 Atbildēt

nuhajs rakstīja:

juuzveris rakstīja: es domāju, ka ja sasummētu visu to nepacietīgo un dusmīgo tirliņu kapeikas, kuras viņi zaudēja pasēžot sastrēgumā par 10 - 30min ilgak, tad summa nesastādītu pat 1/50 daļu no tā cipara, kuru zaudētu kantoris atliekot darbus līdz vakaram

Pilnīgi pofig tas kantoris. Dēļ tādiem jefiņiem kā Tu un visi bili, mēs arī dzīvojam pakaļā kā dzīvojam. Visiem viss pofig. Bedres ir, nu i nafig,la ir, pārējais viss arī pofig.

Vācijā šitādu nesaskaņotu darbību būtu tā izjājuši,ka maz neliktos.

Man patiesi žēl ka Tu dzīvo pakaļā. Stāsti labāk pats cik esi ieguldījis tautsaimniecības attīstībā?

nuhajs Reģ.: 01.06.2006
0 0 Atbildēt

Bils rakstīja:

Man patiesi žēl ka Tu dzīvo pakaļā. Stāsti labāk pats cik esi ieguldījis tautsaimniecības attīstībā?

Tu dzīvo Īrijā? Un viss,kas notiek šeit , ir baisi OK ?

juuzveris Reģ.: 02.08.2007
0 0 Atbildēt

nuhaj - pepiņ, tieši dēļ tādiem kā tu, mēs dzīvojam tādā bedrē. tālāk par savu galu redzi? ne jau pofigs par situāciju, bet gan normāla pretimnākoša attieksme.

būtu palūrējis ārzemju raidījumus, kā tur pārbīda veselas mājas un vēl sazin ko ar auto transportu un kādas tur rodas problēmas, tad šitais 1h korķis tev liktos kā tīrā izprieca. un ka tur normāli un cilvēcīgi atrisina šādas problēmas.

ja mums biežāk vestu šitādas iekārtas, tad gan jau ierēdnīši sarosītos un bīdītu lietas nopietni.

LVC tagad gāž uz šoferiem, kuri "pabraukuši garām" nobrauktuvei. bet nu taču CP pavadīja viņus - kurš tad pašāva garām?

un ko man tiešām ļoti negribētos apšaubīt ir truckdraiveru profesionalitāte - es domāju tādu cilvēku vispār pasaulē nav daudz līdz ar ko viņu profesionalitāte ir mērāma desmitos, ja ne simtos reižu augstāka par vidēja rietumeiropas draivera autovadīšanas prasmēm

nuhajs Reģ.: 01.06.2006
0 0 Atbildēt

Nu,nu, pastāsti,kāpēc manis dēļ mēs bedrē dzīvojam???

Es esmu par pārvadāšanu,par rūpniecību un sazin ko vēl ne. Lai viss notiek.

Bet lai ved NAKTĪ. Lūk tajā mirklī,kad kaut kāds bils pasaka, ka kaut kas nojuka un nesanāca naktī izbraukt caur pilsētu,ka kaut kas sagājis ne tā un ka šoferis ne tur nogriezies... tad es nedomāju gan,ka tam šoferim ir 'simtos reižu 'augstāka kvalifikācija.

Kāds savu darbu izdarīja pavirši.

nuhajs Reģ.: 01.06.2006
0 0 Atbildēt

Reiz man zvana un saka, ka mašīnas teritorijā netiek...jo elektriķi taisa līniju. Nobloķējuši servitūta ceļu, nesaskaņojot ar mums. Aizbraucu...protams,pacēlājs ceļa vidū...sāku runāt...neviens neko nesaprot,jo poļi strādā. Mašīnas 2 stundas dīkstāvē nostāvēja,ekskavators stāv,visiem viss pofig. Jo elektriķiem tak jštrādā,jāvelk līnija ,vai ne? Ko ta es tagad traucēju tautsaimniecības attīstību

P.S. Poļi ļoooti ātri novācās no ceļa

juuzveris Reģ.: 02.08.2007
0 0 Atbildēt

kā kravinieka šoferis var nogriezt ne tur, ja pa priekšu brauc polismeni?! nelīmējas kopā.

a tāpēc, ka tu esi tipiskais latvietis drisējs, kurš vairāk arī neko nemāk īsti darīt, dzīvē neveicas, dusmu izliek uz tiem, kuri dara.

nekļūdās tie, kuri nedara. redz LVC to ir darījuši tik reti, ka kļūdījās, protams savu vainu neatzīs, bet tas tak ir normāli gan atzīt vainu, gan kļūdīties, bet pēctam arī kļūdas novērst!!

bija pa NG laikam tāds foršs videoklipiņš, bet neatceros precīzu saturu, bet ideja apmēram tāda - vajadzēja 5429 reizes kļūdīties lai 5430-tajā reizē izgudrotu lampiņu, utt.. par daudz ikdienas priekšmetiem šitā bija.

es saprastu, ja tās mašīnas būtu visu ceļu aiztirsušas, bet pastāvēja bik maliņā un diezgan operatīvi tika līdz Ogrei.

nu i viss. paraudāji pietiek.

juuzveris Reģ.: 02.08.2007
0 0 Atbildēt

bet tak neņem situāciju no vienas puses. otra puse tak arī varēja būt iecietīgāka un nah aizvākt savu grabažu un palaist auto - itkā baigi grūti 1min lejā un 1min auto malā...

nevajag vienu vai otru pusi skatīt tikai pozitīvā vai negatīvā gaismā!

juuzveris Reģ.: 02.08.2007
0 0 Atbildēt

un redz - LVC tak saskaņoja visu, tātad LVC nes 100% atbildību par to kas notiek. un ja kkas ir sačakarēts dēļ pārvadātājiem tad prasības ir sekojošas: prasītājs -> LVC un tad pēctam LVC -> pārvadātājam. jo starp prasītāju un pārvadātāju vispār nekādas vienošanās nav. mums kā auto lietotājiem teorētiski saistība ar LVC ir

nuhajs Reģ.: 01.06.2006
0 0 Atbildēt

Manā gadījumā ar tiem elektro līnijas izbūvētājiem neviens nekur neko saskaņojis nebija. Es domāju-ceļa slēgšanas ziņā. Tāpēc pēc īsas sarunas ar viņu Latvijas ģenerāluzņēmēju situācija atrisinājās ļoti mudīgi.

nuhajs Reģ.: 01.06.2006
0 0 Atbildēt

juuzveris rakstīja:

a tāpēc, ka tu esi tipiskais latvietis drisējs, kurš vairāk arī neko nemāk īsti darīt, dzīvē neveicas, dusmu izliek uz tiem, kuri dara.

lai nu tā būtu

modena Reģ.: 03.09.2003
0 0 Atbildēt

nuhajs rakstīja: Manā gadījumā ar tiem elektro līnijas izbūvētājiem neviens nekur neko saskaņojis nebija. Es domāju-ceļa slēgšanas ziņā. Tāpēc pēc īsas sarunas ar viņu Latvijas ģenerāluzņēmēju situācija atrisinājās ļoti mudīgi.

Vai viņi to slēdza ar dzelzsbetona blokiem vai attiecīgām ceļa zīmem?

Kaut ka neticas ka ar šiem nevarēja sarunāt izlaist ārā tehniku...

nuhajs Reģ.: 01.06.2006
0 0 Atbildēt

modena rakstīja:

nuhajs rakstīja: Manā gadījumā ar tiem elektro līnijas izbūvētājiem neviens nekur neko saskaņojis nebija. Es domāju-ceļa slēgšanas ziņā. Tāpēc pēc īsas sarunas ar viņu Latvijas ģenerāluzņēmēju situācija atrisinājās ļoti mudīgi.

Vai viņi to slēdza ar dzelzsbetona blokiem vai attiecīgām ceļa zīmem?

Kaut ka neticas ka ar šiem nevarēja sarunāt izlaist ārā tehniku...

Mani neinteresēja 'sarunāt'. Nebija saskaņots slēgt servitūta ceļu,viņiem bija viens variants- aizvākties. Ko arī viņi izdarīja.

martinello Reģ.: 15.03.2003
0 0 Atbildēt

Imka rakstīja:

Bils rakstīja: Labi, laikam ka jāievieš skaidrība.

Pār Salu tiltu plānots bija no plkst.03-05 tikt, bet sanāca aizķerties ceļā no Ventspils. Pār HESu nedeva atļauju, tapēc nācās izmantot Rīgas tiltu un domāt kā tikt no tā nost.Tonnāža gan ir mazāka "tikai" 119t. Krava ir paredzēta Ogres gāzbetona rūpnīcai.

Viss bija iepriekš saskņots un samaksāti atiecīgie nodokļi valsts kasei.

Gaidīt nākošo nakti būtu bijis finasiāli neizdevīgi, jo šādu autosastāvu dīkstāve ir mērāma tūksto šos EUR par lieku diennati.

Paldies visiem par izpratni un atvainojos par sagādātajām neērtībām.

P.S. Tagad varat man brukt virsū un apriet

Kur Ogrē būs gāzbetona rūpnīca?

KUR Ogrē būs tā rūpnīca???????? betongāzes??

UUSA Reģ.: 30.10.2003
0 0 Atbildēt

Ja pareizi saprotu,tad blakus esošajai Ogres Būvplastmasu rūpnīcai Pārogrē.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti