Nē, sildelementiem jāstrādā vismaz 110 gadus. No pieredzes saku
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Nē, sildelementiem jāstrādā vismaz 110 gadus. No pieredzes saku
Vai pa vadu līdz sēdeklim nonāk spriegums var noteikt ar lampiņu, testeri, indikatoru u.t.t.
Uz dzirdi (releji nostrādā) sprieguma esamību vados nepārbauda.
Sildelements ir elektriski izmērams kā pretestība, to var izdarīt ar ommetru.
Diezgan elementāri.
Dorisa rakstīja: Vai pa vadu līdz sēdeklim nonāk spriegums var noteikt ar lampiņu, testeri, indikatoru u.t.t.
Uz dzirdi (releji nostrādā) sprieguma esamību vados nepārbauda.
Sildelements ir elektriski izmērams kā pretestība, to var izdarīt ar ommetru.
Diezgan elementāri.
Līdz sēdekļiem ir jānonāk - pirms vadu ievilkšanas, kad vadi mētajās dzīvoklī [kopā ar vadītaja beņķi], vispirms uzzīmēju shēmu, ne bez testera palīdzības, pēc tam pieslēdzu pie veca AT barokļa un patestēju, ar šitādiem pat rezultātiem. Pretestība laikam bija bezgalīga, ko tas nozīmē, paši saprotat Izjaukšana tāpat spīd, abus priekšējos beņķus derētu pāršūt, vadītāja beņķim viens plīsums pa šuvi
Kāds varbūt nezina, sildelementus jālabo, jeb vai var nopirkt jaunus?
Zinu vienu labu elektriki , zvani26420052Pēteris
var iebāzt elektrisko spilvenu.
Cik sapratu autors ljoti grib shito pasakumu izveikt pa LEETO:
Recepte:
1) gludeklis parastais var buut arii second hand saskraapeets
2) parveidotaajs no 12v uz 220v
3) elementaras darbiibas ar instaleshanu sedeklii
4) enjoy
Par pēdējajiem trīs komentāriem izsmējos, jo tālāk, jo smieklīgāk ulza - kopš kura laika elektriķi pa beņķiem rokas? Te drīzāk vajag cilvēku, kas beņķus pāršuj [jo to vajag] un tāda numurs man ir Muca nav mašīna, kurai vajadzētu elektriķi, ja vien īpašnieks nav galīgs idiots
x_rays - kas tad ir pa dārgo? Nopirkt brend new beņķus VW centrā [ja tas maz ir iespējams]? Pieņemu, ka būtu interesants pasākums par interesantiem ceņņikiem
msh rakstīja: Par pēdējajiem trīs komentāriem izsmējos, jo tālāk, jo smieklīgāk ulza - kopš kura laika elektriķi pa beņķiem rokas? Te drīzāk vajag cilvēku, kas beņķus pāršuj [jo to vajag] un tāda numurs man ir Muca nav mašīna, kurai vajadzētu elektriķi, ja vien īpašnieks nav galīgs idiots
x_rays - kas tad ir pa dārgo? Nopirkt brend new beņķus VW centrā [ja tas maz ir iespējams]? Pieņemu, ka būtu interesants pasākums par interesantiem ceņņikiem
Paskaties uz beņķu apsildes elektrisko shēmu, un ja tu domā, ka pāršuvējs tur kaut ko sapratīs, un arī pats tur kaut ko saproti, TAD pārsmejies.
mass rakstīja:
msh rakstīja: Par pēdējajiem trīs komentāriem izsmējos, jo tālāk, jo smieklīgāk ulza - kopš kura laika elektriķi pa beņķiem rokas? Te drīzāk vajag cilvēku, kas beņķus pāršuj [jo to vajag] un tāda numurs man ir Muca nav mašīna, kurai vajadzētu elektriķi, ja vien īpašnieks nav galīgs idiots
x_rays - kas tad ir pa dārgo? Nopirkt brend new beņķus VW centrā [ja tas maz ir iespējams]? Pieņemu, ka būtu interesants pasākums par interesantiem ceņņikiem
Paskaties uz beņķu apsildes elektrisko shēmu, un ja tu domā, ka pāršuvējs tur kaut ko sapratīs, un arī pats tur kaut ko saproti, TAD pārsmejies.
Interesanti, kas tur ir tāds nesaprotams? Varbūt mūsdienās beņķu apsildi kontrolē ar kompi, tālajos astoņdesmitajos tā nebija Kādu 12 gadu vecumā sāku aizrauties ar radiotehniku, iemācījos lodēt, saprast elektriskās shēmas etc, devītajā klasē fizikas stundās garšīgi smējos, skatoties, kā klasesbiedriem nedalec vienkāršas shēmas... Un kas tur pāršuvējam kas nesaprotams? Gan jau strādājot tādā amatā, tomēr ir pieredze ar tādiem sildelementiem un zināšanas, kā ielikt citus
P.S. Žēl, ka man joprojām mājās nav skaneris - varētu tev par godu sameklēt to kladi, kur uzzīmēju, ja tu to shēmu nesaprastu, tad gan varētu ierēkt
msh rakstīja: P.S. Žēl, ka man joprojām mājās nav skaneris - varētu tev par godu sameklēt to kladi, kur uzzīmēju, ja tu to shēmu nesaprastu, tad gan varētu ierēkt
Nobildē
msh rakstīja: P.S. Žēl, ka man joprojām mājās nav skaneris - varētu tev par godu sameklēt to kladi, kur uzzīmēju, ja tu to shēmu nesaprastu, tad gan varētu ierēkt
Ko tad tu vispār jautā? Uzlodē skaneri varbūt tad pats, ja jau esi apguvis nenormāli komplicēto lodēšanas māku
Bet vispār tēma aktuāla. Man izskatās ka džipam 4runner ar īsti nestrādā tā apsilde. laikam jājauc būs vaļā. Kādam vispār ir pieredze no kā tāda sēdekļu apsilde sastāv? kā sildelements tiek izmantots kādas speciālas konstrukcijas elements vai iestrādāts standarta sildkabelis? (piem Devi tipa, protams pkielāgots 12V sistēmai)
Man forim arī nestrādā. Dabuju shēmu, atjaucu, bet aplauzos pie tā, ka kāds bij testeri iesūcis nāsīs. Servī, kad kunkstēju, teica, ka visticamāk sildelementi noviebušies un tad esot jāmaina sēdeklis. Es gan domāju, ka praktiskais latvietis gan jau māk to elementu nomainīt un pieļauju, ka tā panna ir dabūjam kā rezerves daļa, kuru ganjau var plaši pielāgot no citiem auto.
Tik daudz gan ar spuldzīti "izmēriju", ka līdz slēdžiem elektrība neatnāk, tā kā visticamāk relejs, jo drošinātājs ir dzīvs.
mass rakstīja: Man forim arī nestrādā. Dabuju shēmu, atjaucu, bet aplauzos pie tā, ka kāds bij testeri iesūcis nāsīs. Servī, kad kunkstēju, teica, ka visticamāk sildelementi noviebušies un tad esot jāmaina sēdeklis. Es gan domāju, ka praktiskais latvietis gan jau māk to elementu nomainīt un pieļauju, ka tā panna ir dabūjam kā rezerves daļa, kuru ganjau var plaši pielāgot no citiem auto.
Tik daudz gan ar spuldzīti "izmēriju", ka līdz slēdžiem elektrība neatnāk, tā kā visticamāk relejs, jo drošinātājs ir dzīvs.
Nu nomainīt ta nomainīt, KUR NOPIRKT? Kaut kā šaubos par parastajiem autoveikaliem
P.S. mass, ja pareizi sapratu, ka foris ir subaro forester, atliek piebilst, ka vācieši, atšķirībā no japāņiem, autobūvē raķešbūves tehnoloģijas astoņdesmitajos neizmanoja Shēmu pats uzzīmēju pirms ielikšanas, jo nekāda manis rīcībā esošajā literatūrā apsildāmo sēdekļu shēmas nav [disks Audi 80/90/Coupe, disks B4 benzin, grāmata Audi 80/90/coupe, laikam no haynes pārspiesta uz rus], bet nedaudz iedziļinoties elektrosistēmā, vienīgais, kas nav skaidrs - pie kā slēgt slēdžu barošanu - tas, protams, lai notestētu, nebija traucēklis
msh rakstīja:
mass rakstīja: Man forim arī nestrādā. Dabuju shēmu, atjaucu, bet aplauzos pie tā, ka kāds bij testeri iesūcis nāsīs. Servī, kad kunkstēju, teica, ka visticamāk sildelementi noviebušies un tad esot jāmaina sēdeklis. Es gan domāju, ka praktiskais latvietis gan jau māk to elementu nomainīt un pieļauju, ka tā panna ir dabūjam kā rezerves daļa, kuru ganjau var plaši pielāgot no citiem auto.
Tik daudz gan ar spuldzīti "izmēriju", ka līdz slēdžiem elektrība neatnāk, tā kā visticamāk relejs, jo drošinātājs ir dzīvs.
Nu nomainīt ta nomainīt, KUR NOPIRKT? Kaut kā šaubos par parastajiem autoveikaliem
Nu desmaižu veikalos arī diezvai būs. Parastajos autoveikalos ir dabūjami kaut kādi silstoši padibeņi, ko sprauž piepīpētājā, gan jau tos arī var pielāgot, ja nav baigākie mēsli. Domāti spraust piepīpētājā - pie tā vadiem arī ieteiktu vienot, jo tur laikam pienāk lielākā salonā pieejamā jauda. Ja ne tad pa taisno pie aķīša, caur releju, kuru piejūdz pie tuvo gaismu slēdža.
bet par tiem paliktnjiem nav slikta ideja.
Piepīpētājam + pulkstenim un vēlkautkam 15A drošinātajs. Beņķiem papilddrošinātajs - 30A, bet viens beņķis laikam ir jaudīgāks par 15A, jo kaut kāda iemesla dēļ releji un slēdži ir savā starpā savienoti.. Bez tam es nevienam nenovēlētu braukt mašīnā, kurai beņķu apsilde pie gaismām pieslēgta - jeb vai tu gaismas neslēdz?
Ak jā, foresterim uz beņķi iet tikai divi vadi?
msh rakstīja: Piepīpētājam + pulkstenim un vēlkautkam 15A drošinātajs. Beņķiem papilddrošinātajs - 30A, bet viens beņķis laikam ir jaudīgāks par 15A, jo kaut kāda iemesla dēļ releji un slēdži ir savā starpā savienoti.. Bez tam es nevienam nenovēlētu braukt mašīnā, kurai beņķu apsilde pie gaismām pieslēgta - jeb vai tu gaismas neslēdz?
Ak jā, foresterim uz beņķi iet tikai divi vadi?
IR JĀSKATĀS cik ampēri un attiecīgi jārīkojas. Un nevies pieslēgta pie gaismām beņķu apsilde, bet RELEJVADĪBA, lai tu aizmāršības dēļ neizmantotu beņķu apsildi kā autonomo apkuri. Pašu apsildi ieslēdz ar slēdzi, nevis ar releju. Relejs padod vai nepadod elektrību uz slēdzi.
Foresterim uz beņķi aiziet 3 vai 4 vadi.
msh rakstīja: Piepīpētājam + pulkstenim un vēlkautkam 15A drošinātajs. Beņķiem papilddrošinātajs - 30A, bet viens beņķis laikam ir jaudīgāks par 15A, jo kaut kāda iemesla dēļ releji un slēdži ir savā starpā savienoti.. Bez tam es nevienam nenovēlētu braukt mašīnā, kurai beņķu apsilde pie gaismām pieslēgta - jeb vai tu gaismas neslēdz?
Ak jā, foresterim uz beņķi iet tikai divi vadi?
Pēc šitā sāku apšaubīt tavas spējas elektrībā ,
Pirms gada ierīkoju savam auto (diesel) filtra apsildi tā- iesaku darīt tāpat:
SLĒDZI nobaroju no aizdedzes atslēgas "1" pozīcijas, bet releju no resnās "+" klemmes drošinātāju panelī. Drošinātājs, protams, 30A un vadu šķērsgriezums 2,5 (slēdzim var arī mazākus)
Tādā veidā tu nodrošini aizsardzību pret to, ka aizmirsīsi izslēgt.
Es sev ieliku slēdzi ar indikatorelampiņu- tā teikt- papildus kontrolei
krishus rakstīja:
msh rakstīja: Piepīpētājam + pulkstenim un vēlkautkam 15A drošinātajs. Beņķiem papilddrošinātajs - 30A, bet viens beņķis laikam ir jaudīgāks par 15A, jo kaut kāda iemesla dēļ releji un slēdži ir savā starpā savienoti.. Bez tam es nevienam nenovēlētu braukt mašīnā, kurai beņķu apsilde pie gaismām pieslēgta - jeb vai tu gaismas neslēdz?
Ak jā, foresterim uz beņķi iet tikai divi vadi?
Pēc šitā sāku apšaubīt tavas spējas elektrībā ,
Pirms gada ierīkoju savam auto (diesel) filtra apsildi tā- iesaku darīt tāpat:
SLĒDZI nobaroju no aizdedzes atslēgas "1" pozīcijas, bet releju no resnās "+" klemmes drošinātāju panelī. Drošinātājs, protams, 30A un vadu šķērsgriezums 2,5 (slēdzim var arī mazākus)
Tādā veidā tu nodrošini aizsardzību pret to, ka aizmirsīsi izslēgt.
Es sev ieliku slēdzi ar indikatorelampiņu- tā teikt- papildus kontrolei
Ja gribi, vari apšaubīt Manis izmantotie vadi, štekeri un viss pārējais ir oriģinālie [protams] Cita lieta, ka [man] nezināmu iemeslu dēļ visus slēdžus mucai nebaro no vienas vietas, lai arī tiem visiem padod barošanu no aizdedzes. Drošinātāja ligzdiņa arī nāca līdz ar vadiem, bet kāds drošinātajs ieliekams, visos manuāļos figurē
msh rakstīja:
krishus rakstīja:
msh rakstīja: Piepīpētājam + pulkstenim un vēlkautkam 15A drošinātajs. Beņķiem papilddrošinātajs - 30A, bet viens beņķis laikam ir jaudīgāks par 15A, jo kaut kāda iemesla dēļ releji un slēdži ir savā starpā savienoti.. Bez tam es nevienam nenovēlētu braukt mašīnā, kurai beņķu apsilde pie gaismām pieslēgta - jeb vai tu gaismas neslēdz?
Ak jā, foresterim uz beņķi iet tikai divi vadi?
Pēc šitā sāku apšaubīt tavas spējas elektrībā ,
Pirms gada ierīkoju savam auto (diesel) filtra apsildi tā- iesaku darīt tāpat:
SLĒDZI nobaroju no aizdedzes atslēgas "1" pozīcijas, bet releju no resnās "+" klemmes drošinātāju panelī. Drošinātājs, protams, 30A un vadu šķērsgriezums 2,5 (slēdzim var arī mazākus)
Tādā veidā tu nodrošini aizsardzību pret to, ka aizmirsīsi izslēgt.
Es sev ieliku slēdzi ar indikatorelampiņu- tā teikt- papildus kontrolei
Ja gribi, vari apšaubīt Manis izmantotie vadi, štekeri un viss pārējais ir oriģinālie [protams] Cita lieta, ka [man] nezināmu iemeslu dēļ visus slēdžus mucai nebaro no vienas vietas, lai arī tiem visiem padod barošanu no aizdedzes. Drošinātāja ligzdiņa arī nāca līdz ar vadiem, bet kāds drošinātajs ieliekams, visos manuāļos figurē
Nav tādas mašīnas, kurai visus slēdžus baro no vienas vietas!
Viss tev ir jāsavelk pašam
krishus rakstīja:
Foresterim uz beņķi aiziet 3 vai 4 vadi.
Apsildei ir domāti tikai 2, pārējie varētu būt droš jostu indikatorlampiņai
Nē, aiziet trīs un visi ir apsildei, kurai ir iespējami 2 karstumi (apskatījos shēmā). Jostu indikators neeksistē. Bet galu galā tas ir po, es velaizvien nesaprotu, ko topika autors īsti grib uzzināt
Apsildāmie sēdekļi [nedarbojas]