Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Kur Dabon Tiesības?

RHINO Reģ.: 02.10.2001

Sveiki! - gribēju paturpināt tēmu, "Kur dabon tiesības?"

Shorīt kārtējais brinums uz ielas nevareja pabraukt pat tad kad visi vinju laida! uz manu bļāvienu "kur tadi ..... dabon tiesības" jaunālkais dels atbildēja - tu ko, nezini ka tiesibas var dabūt Kellogs pakās! - tā nu ar krietni labāku garīgo braucām talak un turpinājām dzejot, kur vel varētu dabūt tiesības!

 
1 2 3
edijz Reģ.: 23.02.2006
0 0 Atbildēt

Sandis_UR rakstīja: ja gurķis ir spējīgs aizbraukt no CSDD teiksim līdz Ogu ielai 4 un atpakaļ, tad varam uzskatīt, ka ielās iziet normāli apmācīts vadītājs.

Šitā man skolas eksāmens izpaudās - instruktors ilgi raustīja mani pa visādām ieliņām, tad beigās teica - davai tagad aizbrauc līdz otram krastam (no Pārdaugavas), apgriezies un atbrauc atpakaļ līdz Dinaz`am (kur parasti satikāmies), tad būs eksis nolikts. Īstenībā cita lieta šitā braukt, jo pats laikus plāno, pa kuru joslu braukt, kad vajadzēs griesties un tā. Tiesa, Rīgas nepazinējam tas tik jautri nešķitīs.

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Ko jūs cepās?

Prasīt no pirmklasnieka (mācībnieka) izvilkt kvadrātsakni ja šamais knapi zina kas ir 2+2?

Paši tak kādreiz bijāt M.

Problēma ir pa visam citā apstāklī. Stresā, nervozitātē, nemācēšanā aprēķināt laiku, un līšana bez ziepēm. Un tad viss jūk un brūk un jāpaspēj neiespējamais un visi ir vainīgi tikai ne zābaks kas sēž pie stūres un gānī visus, lai gan pats nolaidis ūdeņus - kautko piemirsis nepateicis un tagad stedz glābt un neviens viņu nesaprot.

Tā ir mūsdienu satiksme Rīgā.

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Redz korķi vainīgi, citi šoferi arī vainīgi un sliktie. Bet lūk es ar savu max. atļauto ātrumu – labais un krutais. Laicīgi māku štepselēties ar automātu, vārnas nekad neskaitu, avīzi nelasu.

Nu nesaprotu es šādi domājošus šaurpierītes. Korķi ir realitāte – kas ta visi ir akli ka ierauga korķi tikai sev deguna priekšā? Nezina kas notiek sastrēgumstundās? Visi pirmoreizi redz ceļa apzīmējumus, gājēju pārejas un luksoforus? Pirmoreiz ieraudzījuši ka citi arī brauc?

Stulbums bezgalīgs – cepties par kādu neprašu, ja zinam ka paši kādreiz tādi bijām.

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Lielai daļai, kuri domā mācībniekus sliktus esam der pašiem atvērt CSN grāmatiņu, jo kopš 90-ajiem gadiem noteikumi mainījušies vairākas reizes un liela daļa jau ir aizmirsuši daudzko. Tādēļ atbalstāmāks ir pasākums ar esošo autovadītāju pāreksamināciju reizi 5 vai 10 gados nevis mācībnieku bikstīšana virzienā «lai iemācās pārkāpt - mazāki korķi būs».

Pie esošo vadītāju zināšanu pārbaudes būtu atbirums labs. Nu korķi diez vai mazinātos bet valsts kasi varētu papildināt uhh un ahhh.

Crankshaft Reģ.: 31.10.2004
0 0 Atbildēt

Hmm, par tiem paaris gadiem, kuri patstaaviigi jaanobrauc, vispaar ir taisniiba, veel labaak buutu, ja tiesiibu jaunieguveejiem

mashiinas, teiksim, pakaljlogaa, buutu kaada ziime ielikta, kas noraadiitu uz jaunu, nepieredzeejushu vadiitaaju...

Tiem, kuri bljauj uz autoskolaam, taada lieta, kaa t.s. "maaciibu tiesiibas" nav praataa ienaakusi? Mana jaunaakaa meita kaadu gadu ar taadaam braukaaja, gan ar manu auto, gan mana teeva, gan sava drauga un tikai tad devaas likt eksaamenus uz CSDD. Jaasaka, brauca bez vainas un brauc arii tagad

Padomjlaikos buutiibaa taa situaacija bija stipri liidziiga, mans vadiitaaja staazhs ir no 1971. gada, ieskaitot motociklu, km skaitiijis neesmu, bet paari ljimonam km droshi buus

smart235 Reģ.: 14.06.2007
0 0 Atbildēt

Crankshaft rakstīja: Hmm, par tiem paaris gadiem, kuri patstaaviigi jaanobrauc, vispaar ir taisniiba, veel labaak buutu, ja tiesiibu jaunieguveejiem

mashiinas, teiksim, pakaljlogaa, buutu kaada ziime ielikta, kas noraadiitu uz jaunu, nepieredzeejushu vadiitaaju...

Tiem, kuri bljauj uz autoskolaam, taada lieta, kaa t.s. "maaciibu tiesiibas" nav praataa ienaakusi? Mana jaunaakaa meita kaadu gadu ar taadaam braukaaja, gan ar manu auto, gan mana teeva, gan sava drauga un tikai tad devaas likt eksaamenus uz CSDD. Jaasaka, brauca bez vainas un brauc arii tagad

Padomjlaikos buutiibaa taa situaacija bija stipri liidziiga, mans vadiitaaja staazhs ir no 1971. gada, ieskaitot motociklu, km skaitiijis neesmu, bet paari ljimonam km droshi buus

paga, paga, vai ta padomiešiem bija mācību tiesības? nebija vis, man liekas, drīxtēja ar M burtu braukt, ja blakussēdošajam stāžs 3 gadi bija. Btw, intereses pēc apstījos, man uz moci no maija 1972...

smart235 Reģ.: 14.06.2007
0 0 Atbildēt

smart235 rakstīja:

Crankshaft rakstīja: Hmm, par tiem paaris gadiem, kuri patstaaviigi jaanobrauc, vispaar ir taisniiba, veel labaak buutu, ja tiesiibu jaunieguveejiem

mashiinas, teiksim, pakaljlogaa, buutu kaada ziime ielikta, kas noraadiitu uz jaunu, nepieredzeejushu vadiitaaju...

Tiem, kuri bljauj uz autoskolaam, taada lieta, kaa t.s. "maaciibu tiesiibas" nav praataa ienaakusi? Mana jaunaakaa meita kaadu gadu ar taadaam braukaaja, gan ar manu auto, gan mana teeva, gan sava drauga un tikai tad devaas likt eksaamenus uz CSDD. Jaasaka, brauca bez vainas un brauc arii tagad

Padomjlaikos buutiibaa taa situaacija bija stipri liidziiga, mans vadiitaaja staazhs ir no 1971. gada, ieskaitot motociklu, km skaitiijis neesmu, bet paari ljimonam km droshi buus

paga, paga, vai ta padomiešiem bija mācību tiesības? nebija vis, man liekas, drīxtēja ar M burtu braukt, ja blakussēdošajam stāžs 3 gadi bija. Btw, intereses pēc apstījos, man uz moci no maija 1972...

ak jā, burts bij У

smart235 Reģ.: 14.06.2007
0 0 Atbildēt

2 edijz: par to startu pie zaļā ir fakc, nebrauc tie cilvji... patiesībā uz pedāli jāmin tai mirklī, kad dzeltenais iedegas, tad tu kā reiz līdz ar zaļo šķērso krustojuma robežu. Otrs, ko esmu ievērojis, stūrētāji korķos kavē sev laiku ar telefonsarunām, nevis uguņu uzmanīšanu.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Bazārs aizgājis labs, tēma - visi mācībnieki, nabadziņi, dzīvo rīgā Cik labi, ka es nē Crankshaft - jā, agrāk bija tāds apzīmējums nepieredzējušiem vadītājiem - uzlīme mašīnas aizmugurē, sarkans aplis ar ciparu 70 vai 80 Un kas tās tādas - "mācību tiesības"? Ir tāda neliela kartiņa, saucas mācību atļauja. Ideja tāda, ka tas laminētais papīra gabaliņš apliecina to, ka konkrētais subjekts ir fiziski spējīgs noturēt rulli rokās. Vairāk neko. Ja tava jaunākā meita brauca viena, atliek apsveikt, ka neapturēja Kad divus gadus braucu ar mācību atļauju [ar muteri blakus, protams], pa abiem gadiem divas reizes apturēja, un vienu reizi dēļ tā, ka muteres blakus nebija, dabūju aizmukt [menti pakaļ nedzinās]

Par agrāk minētu frāzi, ka braukt māk, kad ir divu gadu stāžš, varu tikai piekrist Autoskolām tomēr ir daudz robu, viens no tiem manas muteres golfiņam maksājis pārdesmit sīku švīku Pirmajā dienā pēc pravu nolikšanas [C1 ekša] braucu pa šoseju un vajadzēja nogriezties uz autobusu pieturu - apgriešanās apli šosejas malā. Nebija autoskolā tāds manvers mācīts, bišķi pa nervozi bremzēju un griezu nost, rezultātā uz 50 kmph ielidoju biezos, mīkstos krūmos Pēc pāris nedēļām līdzīgā atgadījumā gandrīz grāvī ielidoju Savai cienījamā vecuma mucai tādus pārbaudījumus neesmu sagādājis, lai arī tas aparāts manā īpašumā drīz būs jau gadu, tomēr pieredze ir augusi

Kas man nepatīk - cik zinu, ar stāžu līdz diviem vai trīs gadiem, neatceros, ja noķer ar ātrumu virs 120 kmph, pravas atņem, vismaz tā esmu dzirdējis. Tomēr, reizēm kad kaut kas motoram salabots, gribas atvilkt, lai pārbaudītu, cik iet

recluse Reģ.: 04.01.2003
0 0 Atbildēt

msh rakstīja:

Kas man nepatīk - cik zinu, ar stāžu līdz diviem vai trīs gadiem, neatceros, ja noķer ar ātrumu virs 120 kmph, pravas atņem, vismaz tā esmu dzirdējis. Tomēr, reizēm kad kaut kas motoram salabots, gribas atvilkt, lai pārbaudītu, cik iet

Savā laikā ar zīmīti 80 logā uzrāvos uz 137 pa Liepājas šoseju ziemā, piedāvāja palikt uz 1/2 gada bez tiesībām. Kopš tā laika pa ātrumu apturēt tikai 1x, kaut gan samērā bieži pilsētā sanāk iekļauties plūsmā, bet visi jau zin, kur CP sēž.

Korķi rodas dēļ savstarpējās kultūras trūkuma un nepārdomātās satiksmes organizācijas. Jāpiekrīt, ka arī mazo skolēnu transportēšana nopietni palielina auto skaitu ielās.

Geskasfans Reģ.: 16.07.2007
0 0 Atbildēt

Es esmu no citas pilsētas, bet mans uzskats ir tāds, ka pa Rīgu, lai normāli pārvietotos ir jābrauc agresīvi.

Par to sēņošanu runājot: Ja es ierodos Rīgā un gribu nokļūt uz kautkādu ielu, pa kuru nekad neesmu braucis, loģiski, nebraukšu uz 60km/h.

Rīdzinieki nekad nesapratīs tos, kuri ir no citām pisētām un Rīgu nezin.

Par kartes izmantošanu Rīgā ir pilnīgs murgs. Kā var intensīvas satiksmes apstākļos vēl lūrēt kari un skatīties ielu nosaukumus?

grands_ Reģ.: 04.02.2007
0 0 Atbildēt

atceroties, kaa es kaa, kursh tiesiibas licis jeekabpilii ar vienu luksoforu un agraa riita stundaa, pirmo reizi tika ieseedinaats pie stuures riigaa, piedevaam 5dienas piesnigushaa peecpusdienaas peec darba skolas izstaadee...brrrr....laimiigs biju peec taas stundas izliist laukaa no seedeklja...

tur jau taa lieta, ka saakumaa, lai cik liela pieredze nebuutu bijusi stuuureet pa taisnu celju un nav probleemu ne ar uzsaakshanu, ne spoguljos luureeshanu, ir pie riigas satiksmes jaapierod!

atziishos, ka tagad nezheeliigi tracina tie, kas gandriiz saanos vai ieliekas ar M ziimi. bet atceroties savus maaciibu laikus, naakas vien samierinaaties un pasmaidiit

varbuut lielaakaa probleema ir tieshi instruktoros, kuri biezhi vien atlaidushies gandriiz guljus, redz knapi paari panelim, smeekjee vai/un runaa pa mobilo! nopelmiit gribas katram, bet tas jau robezhojas ar konveijera principu.

no otras puses, dziivojot pardaugavaa, vietaa, kur maaciibnieku ta ka biezs, neesmu pat iisti redzeejis krashu, kuraa buutu kaads iesaistiits! nu varbuut kaadus 2-3 nu jau triis gadu laikaa, ko dziivoju riiga.

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

Geskasfans rakstīja: Es esmu no citas pilsētas, bet mans uzskats ir tāds, ka pa Rīgu, lai normāli pārvietotos ir jābrauc agresīvi.

Par to sēņošanu runājot: Ja es ierodos Rīgā un gribu nokļūt uz kautkādu ielu, pa kuru nekad neesmu braucis, loģiski, nebraukšu uz 60km/h.

Rīdzinieki nekad nesapratīs tos, kuri ir no citām pisētām un Rīgu nezin.

Par kartes izmantošanu Rīgā ir pilnīgs murgs. Kā var intensīvas satiksmes apstākļos vēl lūrēt kari un skatīties ielu nosaukumus?

Un te jau sākas... Braukšanai Rīgā būtu jābūt obligātai prasībai. Kādēļ? Tādēļ, ka tiek izsniegtas ES nevis LV derīgas tiesības. Un Rīga ir mazpilsēta, kur var iemācīties tikai pašus pamatus raukšanai intensīvā satiksmē.

Viktos Reģ.: 01.07.2006
0 0 Atbildēt

RHINO rakstīja: Sveiki! - gribēju paturpināt tēmu, "Kur dabon tiesības?"

Shorīt kārtējais brinums uz ielas nevareja pabraukt pat tad kad visi vinju laida! uz manu bļāvienu "kur tadi ..... dabon tiesības" jaunālkais dels atbildēja - tu ko, nezini ka tiesibas var dabūt Kellogs pakās! - tā nu ar krietni labāku garīgo braucām talak un turpinājām dzejot, kur vel varētu dabūt tiesības!

Kā kur, visi dabõn autoskolās - bet sagavotība tur nav pietiekoša.

Es neesu pats ļoti pieredzējis vadītajs, tik 1 gadu tiesības ir.

Tiku mācijies autoskolā "Autoprieks" Rēzeknes filiālē...

Visa braukšana ko tur mācija bija iemācija ka dzejolīti no galvas visus krustojumus kas ir pilsētā, bet ja nākas braukt uz kādu vietu kur satiksme ir daudz intensīvāka, tas ir ļoti nepierasti un jā vēl nezini pilsētu tad ta vispār PSC...

3 Dienas atpakaļ biju Rījā pēc jauna auto un es 2,5 stundas meklēju ceļu ārā no Rīgas un laikam arī daudzus tracināju, vilkos lēnām un lasiju ielu nosaukumus...

Geskasfans Reģ.: 16.07.2007
0 0 Atbildēt

Seene varu tev piekrist, bet padomā pats, kas sāksies ja no visām Latvijas pilsētelēm brauks uz Rīgu un liks tiesības?

Un ne jau par to intensīvo satiksmi te ir runa, bet par to, ka Rīgu nepārzin. Rīgu var iepazīt tikai pa to pārvietojoties un iepazīstot jaunas ielas u.t.t. Tam vajadzīgs laiks.

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

Geskasfans rakstīja: Seene varu tev piekrist, bet padomā pats, kas sāksies ja no visām Latvijas pilsētelēm brauks uz Rīgu un liks tiesības?

Un ne jau par to intensīvo satiksmi te ir runa, bet par to, ka Rīgu nepārzin. Rīgu var iepazīt tikai pa to pārvietojoties un iepazīstot jaunas ielas u.t.t. Tam vajadzīgs laiks.

Es jau tikai saku, ka cilvekiem vajadzetu spet izbraukt ari pilsetas satiksmi, ja reiz ir tiesibas. Bet nekas traks jau ari nesakots, ja ari visiem naktos braukt uz Rigu, kas tapat ir nesamerigi liela, pret kopejo Latvijas iedzivotaju skaitu. Bet par kartem, jaunam ielam un laiku prieks orientesanas ir japarstaj sapnot. Mes nedzivojam zirgu tramvaju laikmeta. Sanaca pavizinaties pa Neapoli un meklet celu pasam, jo navigacijas sistema jau bija apmaldijusies. Riga tad vispar ir paradize un Romas satiksme - patikama atputa.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Seene rakstīja:

Geskasfans rakstīja: Es esmu no citas pilsētas, bet mans uzskats ir tāds, ka pa Rīgu, lai normāli pārvietotos ir jābrauc agresīvi.

Par to sēņošanu runājot: Ja es ierodos Rīgā un gribu nokļūt uz kautkādu ielu, pa kuru nekad neesmu braucis, loģiski, nebraukšu uz 60km/h.

Rīdzinieki nekad nesapratīs tos, kuri ir no citām pisētām un Rīgu nezin.

Par kartes izmantošanu Rīgā ir pilnīgs murgs. Kā var intensīvas satiksmes apstākļos vēl lūrēt kari un skatīties ielu nosaukumus?

Un te jau sākas... Braukšanai Rīgā būtu jābūt obligātai prasībai. Kādēļ? Tādēļ, ka tiek izsniegtas ES nevis LV derīgas tiesības. Un Rīga ir mazpilsēta, kur var iemācīties tikai pašus pamatus raukšanai intensīvā satiksmē.

Jā, TE tiešām sākas Varbūt gribēsi, lai mūsu ierēdņi izgudro tādu eiropas prasību? Un par to mazpilsētu - visi tak saka, ka, piemēram, de ir pavisam cita satiksmes kultūra etc. Tad jau sanāk, ka vislabāk braukšanu var apgūt mūsu pašu ūdensgalvā

Rashns Reģ.: 12.06.2003
0 0 Atbildēt

Mums tie instruktori lielāka daļa ir duriki, kuri tik par savu auto un piķi uztraucas.Mans intruktors bija riktīgi labs, dažkārt pedālis pazuda grīdākad ātrums bija pamazs, beigās jau iemācijos, ka ja pedālis pazūd znacit jāspiež grīdā Kad gribeju ātrāk kādam izlīst priekšā,šis teica:"Skaties kā pašam liekas"Nu tad nācās izspiest no audika tdi cik iet un sis tik pasmaida.

Un taisnība ir teicienam, pabrauksi pāris gadus un tad skaitīsies jau normals braucējs, bet ja ikdiena nebrauksi tad tāds pats cirvis vien paliksi.

Un vislabākais laiks mācīties ir kad ceļi ir mēreni slideni.

Bija jautri braukāt pa placi kad instruktors aiziet iedzert kapiju un liek mācīties visas figūras pašam, a laukums tīrs ledus

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

smart235 rakstīja: 2 edijz: par to startu pie zaļā ir fakc, nebrauc tie cilvji... patiesībā uz pedāli jāmin tai mirklī, kad dzeltenais iedegas, tad tu kā reiz līdz ar zaļo šķērso krustojuma robežu.

Un šitādi parasti satiekas krusrta vidū. Viens mauc āāāāāāā dzeltens (tūliņ sarkans) paspēšu, bet otrs ēēēēē dzeltens (tūliņ būs zaļš) tad var nebremsēt un šlukt abi divi nesaprot kā tas gadījās jo abi pa zaļo.

edijz Reģ.: 23.02.2006
0 0 Atbildēt

Tak pamazām jau parādās luksofori, kuros vispirms vienā tiešām ieslēdzas sarkanais, tad ir sekunde vai divas pauzīte un tad tikai otrā ieslēdzas dzeltenais un zaļais.

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

edijz rakstīja: Tak pamazām jau parādās luksofori, kuros vispirms vienā tiešām ieslēdzas sarkanais, tad ir sekunde vai divas pauzīte un tad tikai otrā ieslēdzas dzeltenais un zaļais.

Tas ir labi ka sāk likt luksoforus ar sarkano pauzi visos virzienos.

Bet dafigāā ir vecā tipa kuri pārmet plūsmas bez pauzes – kaut vai Dārzciema ielas posms no Deglava līdz Slāvu aplim. Lūdzu - brauciet uz dzelteno.

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

uupis rakstīja:

edijz rakstīja: Tak pamazām jau parādās luksofori, kuros vispirms vienā tiešām ieslēdzas sarkanais, tad ir sekunde vai divas pauzīte un tad tikai otrā ieslēdzas dzeltenais un zaļais.

Tas ir labi ka sāk likt luksoforus ar sarkano pauzi visos virzienos.

Bet dafigāā ir vecā tipa kuri pārmet plūsmas bez pauzes – kaut vai Dārzciema ielas posms no Deglava līdz Slāvu aplim. Lūdzu - brauciet uz dzelteno.

Tada sajuta, ka visi brauc neskatoties pa malam. Es ari, ja esmu pirmais pie krusta, saku kustibu pie dzeltena, bet tas nenozime, ka akli duru pari krustojumam. Ja bus kads lidotajs, kas vel pie sava dzeltena gribes paspet, vinam visticamak nobremzet bus gruti, bet ne jau man uzsakot kustibu. Savukart "sarkanas pauzes" palidz visai neilgu laiku. Velak autovaditaji pierod un tapat plusmas nomainas bez krustojuma iztuksosanas - tas no Eiropas lielpilsetu pieredzes.

edijz Reģ.: 23.02.2006
0 0 Atbildēt

Viena lieta, ja tu zaļo gaidot stāvi pie krusta kā pirmais - tu uzsāc kustību no nulles un arī pie dzeltenā jau sākot ripināties tomēr normāli paspēj palūrēt uz abām pusēm. Un ļoti slikti pārredzamā krustā jau arī neripināsies ar purnu baigi ārā, kamēr nebūsi pārliecināts, ka tur plūsma pierimusies. Bet te jau drīzāk stāsts bija par tiem, kas tuvojas krustā degošam sarkanajam, nedaudz sabremzējušies, un, ieraugot dzelteno, min grīdā un krustā jau ir ar sākotnējiem 60kmh.

vmartini Reģ.: 09.12.2001
0 0 Atbildēt

www.apollo.lv/...

Komentāros doma dalās, es pagaidām esmu autovadītāja pusē!

smart235 Reģ.: 14.06.2007
0 0 Atbildēt

uupis rakstīja:

smart235 rakstīja: 2 edijz: par to startu pie zaļā ir fakc, nebrauc tie cilvji... patiesībā uz pedāli jāmin tai mirklī, kad dzeltenais iedegas, tad tu kā reiz līdz ar zaļo šķērso krustojuma robežu.

Un šitādi parasti satiekas krusrta vidū. Viens mauc āāāāāāā dzeltens (tūliņ sarkans) paspēšu, bet otrs ēēēēē dzeltens (tūliņ būs zaļš) tad var nebremsēt un šlukt abi divi nesaprot kā tas gadījās jo abi pa zaļo.

nu, es kontrolēju tomēr, kas notiek ar tiem, kam tikko zaļais bija. bez tam lielākoties tas režīms tāds, ka šiem jau sarkanais ira, bet man vēl dzeltenais nav. Par dzeltenajiem un zaļajiem runājot, pats vari sekundes ar pulksteni paskaitīt, cik ilgi deg.

1 2 3
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti