sevišķi ilgi ar to Mazdu nebraucu, neko lielu nezinu par jamajām.
Omegai, piemēram, nebija jāpielej nekas, ne antifrīzs, ne eļļa, viss tilpums gāja no maiņas līdz maiņai.
sevišķi ilgi ar to Mazdu nebraucu, neko lielu nezinu par jamajām.
Omegai, piemēram, nebija jāpielej nekas, ne antifrīzs, ne eļļa, viss tilpums gāja no maiņas līdz maiņai.
Eļļa nav tosols. Eļļas zudumi un tosola zudumi nav salīdzināmas lietas.
Tosols var izplūst caur galvas blīvi,caur plaisu galvā,caur radiatoru ,caur apkures krāsniņas radiatoru. Ne vienmēr atradīsi noplūdes vietu ,nekas nekur var arī netecēt,vienkārši mazs caurumiņš un iztvaiko.
Brauc,kamēr sāks zust vairāk un tad meklē.
nuhajs rakstīja: Eļļa nav tosols. Eļļas zudumi un tosola zudumi nav salīdzināmas lietas.
Tosols var izplūst caur galvas blīvi,caur plaisu galvā,caur radiatoru ,caur apkures krāsniņas radiatoru. Ne vienmēr atradīsi noplūdes vietu ,nekas nekur var arī netecēt,vienkārši mazs caurumiņš un iztvaiko.
Brauc,kamēr sāks zust vairāk un tad meklē.
nē, es jau negribu salīdzināt dažādās vielas, es salīdzinu apkalpi...)
Nu ja, mārrutks tik to zin, pagaidām kur šis paliek, tas tosols... vnk vakar zem haubes ieskatījos un ieraudzīju, ka izplēšanās bundulis atkal tukšs; tāpēc sāku funktierēt.
Es jau nesalīdzinu dažādās vielas, es salīdzinu apkalpi...)
Točen žēl man tās gāzÔmes, pārdevis vēl neesmu, un tagad jau sāk likties, ka jāpārdod būs Mazda... Dažas dienas nupat bija ar Ômi jāpabrauc, jo riepas Mazdai nebiju vēl uzlicis.
Ne nieka nevar saprast. Virsrakstā zūd antifrīzs, tad jau tosols, neko nesaprotu. Varu dabūt abus divus. Lēti Bet ja nopietni, tad tas nav normāli, ka dzesēšanas sķidrums būtu jāpielej. Tur var būt 100 un 1 vieta kur viņš pazūd. Un tu to pat nepananīsi. Ļoti noderīgi būtu uzzināt vai viņš zūd arī mašīnai stāvot utt. Parausti paklājiņus ārā, paskaties zem tiem vai nav mitrums. Ja autiņš stāv garāžā, vari paklāt kaut ko apakšā. Utt utjp. Bet fakc, ka ar laiku zudums palielināsies, tad arī atradīsi kur.
Milicists rakstīja: Ne nieka nevar saprast. Virsrakstā zūd antifrīzs, tad jau tosols, neko nesaprotu. Varu dabūt abus divus. Lēti Bet ja nopietni, tad tas nav normāli, ka dzesēšanas sķidrums būtu jāpielej. Tur var būt 100 un 1 vieta kur viņš pazūd. Un tu to pat nepananīsi. Ļoti noderīgi būtu uzzināt vai viņš zūd arī mašīnai stāvot utt. Parausti paklājiņus ārā, paskaties zem tiem vai nav mitrums. Ja autiņš stāv garāžā, vari paklāt kaut ko apakšā. Utt utjp. Bet fakc, ka ar laiku zudums palielināsies, tad arī atradīsi kur.
nekur tā kā neievēroju, ka kkāda noplūde būtu redzama. Autiņš gan ārā stāv. Bet tie paklājiņi jau tikai tādas gumijas vanneles šitam vien ir. Braukšu uz Saulkrastiem uz servisu, lai papēta nopietnāk no apakšas. Ja, teiksim, pečka laistu kur, tad tas būtu iekšpusē, vai ne?
Ja pečka laistu, tas būtu zem tepiķa...vai arī virs. Bet noteikti būtu slapja skaņizolācija zem tepiķa.
Man savulaik cūciņa arī zaudēja tosolu apmēram tādā pašā tempā. Sūci nekur neatradu, Cilindros un eļļā šamais arī negāja, tāpēc beigu beigās nolēmu lieki nestresot.
Ļoti ticami, ka tosols pamazām iztvaiko gar gumijas trubu galiem - gumijas ir palikuša vecas, nav vairs tik elastīgas, cieši nepieguļ alumīnija caurulēm. Arī jaunu žņaugu uzlikšana neko daudz nepalīdz. Var jau nomainīt visas gumijas caurules pret jaunām, taču tas ir dārgi (lētāk ir ik pēc tiem 5-6 kkm pielieto nepilno litru tosola) un nav garantijas, ka palīdzēs.
Man mazdai bija līdzīga problēma. Atrisināju ielejot radiatorā sūču novēršanas līdzekli. Labāk ņem šķidro, maksā ap 3 Ls.
Cik veca ir tā Mazda? Ja virs 10 gadiem, tad tas varētu būt arī normāls radiatora novecošanas process. Manējai arī pēkšņi sāka zust antifrīzs. Pie vainas izrādījās maza plaisiņa radiatorā, ar neaobruņotu aci nesaskatāma. Tad bija varianti - vai nu mainīt radiatoru (Ls 90 ar darbu) vai aizlodēt to plaisiņu (tipa, kādu laiku vēl izvilktu) un tirgot nost (91.g. 323 bez F). Izšķīros tomēr investēt to Ls 90, un nu nekas vairs nezūd.
juha rakstīja: Man savulaik cūciņa arī zaudēja tosolu apmēram tādā pašā tempā. Sūci nekur neatradu, Cilindros un eļļā šamais arī negāja, tāpēc beigu beigās nolēmu lieki nestresot.
Ļoti ticami, ka tosols pamazām iztvaiko gar gumijas trubu galiem - gumijas ir palikuša vecas, nav vairs tik elastīgas, cieši nepieguļ alumīnija caurulēm. Arī jaunu žņaugu uzlikšana neko daudz nepalīdz. Var jau nomainīt visas gumijas caurules pret jaunām, taču tas ir dārgi (lētāk ir ik pēc tiem 5-6 kkm pielieto nepilno litru tosola) un nav garantijas, ka palīdzēs.
Pat ne tosols, bet uudens kas tajaaja sisteema nav 100% hermeetiska, tad taa var buut....
Sāc ar ķīmijas ieliešanu. 90% gadījumu tā palīdz.
Manupraat, no saakuma vajadzeetu uzzinaat, ko iisti kjiimikjot....
P.S-nortel saabam var liet pa taisno ieksaa.....sliktaak taapat nebuus
SAABam nekas cits izņemot benzīnu nav jālej. Mazdai lēju gandrīz visu iespējamo. Un kad viss bija saliets, nošķīlu.
nu tad salej visu ko vari nopirkt....
papildus drosiibas sajuutai...
Lejiet tik ķīmiju, lejiet.
Varēsiet pie vienām sāpēm ne tikai radiatoru, bet vēl kaut ko nomainīt.
Nekādā gadījumā nevajadzētu aizrauties ar ķīmiju, ir bijusi negatīva pieredze, arī ar Mazdu . Dabūju visu sistēmu tīrīt pēc tam.
thnx visiem;
kļuva skaidrs, ka šī nav tipiska lieta mazdām...;
no ieteikumiem man vislabāk patīk, ko Juha teica.
Tad nu, kā smejies, laix rādīs - varbūt šito mazdu tāpēc arī pārdeva.
Nortel rakstīja: SAABam nekas cits izņemot benzīnu nav jālej. Mazdai lēju gandrīz visu iespējamo. Un kad viss bija saliets, nošķīlu.
Šitas lapss
Varētu uz BB Brokastīm aizlaist rīta jautrībai.
Nezinu kā citiem ar ķīmiju,bet man palīdzēja.Tikai maucu iekšā riktīgu hermētiķi,konkrēti Hi-gear metallic block seal.Palīdzēja.Tosols vairs nav japielej.bet tie parastie,tipa radiatora sūču novērsēji,lāga savu funkciju nepildīja.'Varbūt noder.
zūd antifrīzs Mazda 323F
jā, nu tā lēni, bet šad tad jāpielej. Lēni - tas ir nepilns litrs uz 5k km.
Diez vai tas tā Mazdām tipiski, vai kā? Cik nu bez pacēlāja varēju izpētīt, nekur nekādu sūci nemana, uz asfalta pēc stāvēšanas arī neko neredz.
Piem., Vectrām B uz vienu eļļas maiņu kāds 1,5 litri eļļas esot jālej, tas normāli un nekas sevišķs.