Bioetanolam sadegot rodas daudz skaabeklis, to atkal saož zonde un per iekšā treknu maisījumu. arī spirts lēnāk uzliesmo, tādēļ aizdedzei jābūt agrākai.
No pieredzes:
Nopirku un iegāzu padomju džipā (LuAZ) - vajadzēja noraut čoku un tad motors strādā normāli. Tad ielēju 4T zāles[ļāvējā, norāvu bik čoku un devu vaļā. Svece pilnīgi bez piedeguma, izplūdes gāzes var ostīt.
Provēju arī 2T dzinējā liet, bet 2T eļļa slikti šķīst spirtā.
Bet jebkurā gad;ijumā, viņu var liet auto, kur tas paredzēts (Saab BioPower) un liet autiņos, kuros nav motronic (tur, kur var regulēt pats degmaisījumu un aizdedzi).
Bet nu varbūt šitā susla būtu interesanta uz MS, jo oktānskaitlis ir ~105 un varbūt daudzāk zirdziņus izdabūt ārā
Un arī tapēc es šobrīd vēl krāmējos gar veco labo M10 L-Jet, lai nākotnē to žļoru varētu pilināt iekšā []
Kurš ir mēģinājis liet biobenzīnu?
Kurš ir mēģinājis liet biobenzīnu?