Varbūt problēma ir apstāklī, ka tas ir fords?
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Varbūt problēma ir apstāklī, ka tas ir fords?
Tuktuks rakstīja: Manam focusam (dīzelis, 1,8 TDCi) problēma, ko neatklāj pat auto diagnostika, kas taisīta Baltic Motor-ā, tur saka, jūsu autiņs ir ideālā kārtībā. A problēma tāda ka nevaru normali iedarbināt, ilgi jāstartē, kamēr pielec, dažreiz ar pirmo reizi nemaz nelec. Vai kādam ir kāda ideja, kas par vainu?
Gaiss sistēmā.... sveču releja mirstoša stadijā.... varbūt derētu auto atstāt pie dīlera līdz rītam - un tad fakta priekšā sākt meklēt iemeslu?
Hmm, sveces diagnostikā vajadzētu parādīt.
Tuktuks rakstīja: Manam focusam (dīzelis, 1,8 TDCi) problēma, ko neatklāj pat auto diagnostika, kas taisīta Baltic Motor-ā, tur saka, jūsu autiņs ir ideālā kārtībā. A problēma tāda ka nevaru normali iedarbināt, ilgi jāstartē, kamēr pielec, dažreiz ar pirmo reizi nemaz nelec. Vai kādam ir kāda ideja, kas par vainu?
Varbūt diagnostika Dīzeļcentrā R varētu līdzēt
Cik tad Baltic Motors`ā maksā vainas neatrašana?
Versija: gaiss degvielas šļaukās, kamēr sūkņi neizdzenā, motors nelec.
vel vairāk versiju bus pie meistariem, pat ja viņi jau nojauš par nelielo (lēti novēršamo) problēmiņu.
Tuktuk, vai dzinēju noslāpējot un atkal darbinot tas pielec bez problēmām un problemātiskā iedarbināšana parādās tikai pēc ilgākas stāvēšanas?
Tuktuks rakstīja: Manam focusam (dīzelis, 1,8 TDCi) problēma, ko neatklāj pat auto diagnostika, kas taisīta Baltic Motor-ā, tur saka, jūsu autiņs ir ideālā kārtībā. A problēma tāda ka nevaru normali iedarbināt, ilgi jāstartē, kamēr pielec, dažreiz ar pirmo reizi nemaz nelec. Vai kādam ir kāda ideja, kas par vainu?
tagad klausies uzmanīgi - te būs 99.9% apraksts, kas viņam kaiš....
kautkur ir pušu degvielas vads no bākas līdz sūknim
tie, ka stagad drisīs (nu kā ursis - pļā ursi, tas ir komonreils... un audī nekādu komonreilu vispār nav, tāpēc tu nemaz nezini, kas tur var būt), ka sūknis ir bākā, uzreiz var iet nauhj....
viss tas pasākums strādā tā, ka degviela tiek SŪKTA nevis spiesta no bākas ārā....
ko darīt???
atrast caurumu vados - parasti kautkur ir pārberzies bišķi... (visticanām starp degvielas filtru un sūkni, jo tajā vietā tas vads ļurkājas un beržās gad citām detaļām)
sameklē kautkur sistēmā ir jābūt rokas pumpītim, pakačā to un skaties, kur vads paliek slapjs.... (ja neatrodi, tad noņem šļauku pie bākas un papūt pa turieni iekšā degvielu, jo var gadīties, ka esi apakšā pārberzis starp bāku un filtru)
kāpēc vads nav slapjs visu laiku???? tāpēc, ka vadā NAV speidiena un pa to caurumu nevis pūš ārā degvielu, bet sūc iekšā gaisu....
šī problēma elektroniski NEDIAGNOSTICĒJĀS....
ak jā - rokas pumpītis ir starp bāku un degvielas filtru - katru reizi, kad maina filtru, tad kačā degvielu.....
neticu, ka fordam viņa nav
ir un vēl kā commonrail dizeļi ar sūkni bākā: startējot uzsūknē līdz augstspiediena sūknim, kurš tālāk jau strādā uz vilkmi
smoke rakstīja: ir un vēl kā commonrail dizeļi ar sūkni bākā: startējot uzsūknē līdz augstspiediena sūknim, kurš tālāk jau strādā uz vilkmi
nejaucies ! te tik VISU un TIKAI saprot TIKAI PIRMAIS.
paareejie ir nieciibas un nejeegas !
DO L BAJOBS -peernais.
sho probeleemu ar releju es zinu ieksh viena MONDEO.un CAPTIVA.
arii diagnostika neko neuzraadiija.
ja CAPTIVA iztika ar netiishaam releja nomainju,TAD Mondeo nomainiija jau suukni(pa lieko)-jo auto jau bija 3 gadi un nekaada garantija nepienaacaas.
P.S. es nesaku ka defekts ir vieniigi un TIKAI tur,nav teikst ka vispaar manis teiktais. bet apskati gan.
davai lai topica autors `pēc tam pasaka kas ta nu bija
p.n.
ja nelec SILTS, tad ciet ir filtrs
ja nelec AUKSTS, tad vadā ir caurums
Pirmais rakstīja: ja nelec SILTS, tad ciet ir filtrs
ja ciet ir filtrs, tad AUKSTS lec
smoke rakstīja: Tuktuk, vai dzinēju noslāpējot un atkal darbinot tas pielec bez problēmām un problemātiskā iedarbināšana parādās tikai pēc ilgākas stāvēšanas?
Smoke, ir tieši tā kā tu saki, problēma ar darbināšanu ir pēc ilgākas stāvēšanas. Slāpējot un atkal darbinot, viss ok....
Es jau protams iemēģināju arī to varinatu, ko ieteica Modena - atstāju autiņu servisā līdz rītam, jā veči nokonstatēja, ka problēma ir, bet kas par vainu nevar pateikt, visu izčekoja, rausta plecus un iesaka skaitīt līdz desmit pirms palaišanas
katrā gadienā paldies par komentiem, vajadzēs par visām iespējamām te minētām versijām vēlreiz aprunāties servisā, un lai nočeko kārtīgi tos degvielas vadus
davaj virtuālais derbijs
urša relejs PRET Pirmā degvielas vadu
gaidam verdiktu un tad zaudētājs uzsauc vinnētājam suktinīti
Tam paldiesam konta numuru iedot vai graudā vedīsi?
Ar degvielas vadiem tur visdrīzāk nav tieša sakara, lai sokas meistaru apmācībā
smoke rakstīja: Tam paldiesam konta numuru iedot vai graudā vedīsi?
Ar degvielas vadiem tur visdrīzāk nav tieša sakara, lai sokas meistaru apmācībā
ja novinnēsi derības, gan kādu graudu dabūsi
PAr cik neesmu spečoks komonreiļu niansēs, bet saprotu ka visa tā klaberkaste var darboties tikai tad, ja degviela ar atbilstošu spiedienu tiek iesmidzināta cilinderī, un tas ir tas pats Rūdolfa Dīzeļa kunga atklātais process, tikai apkarināts ar visādiem tēdēī komonbeibireil utt.....sacīšu:
nevar būt, ka nevar nodiagnosticēt. Vienalga, vai sūknis no bākas degvielu spiež vai sūc, aiz šī sūkņa jābūt spiedienam, kuru var nomērīt ar manometru un tam nav nekāda sakara ar elektrisku vai elektronisku diagnostiku.
Mans ieteikums - pameklē citu servisu.
p.s. vai tā ir taisnība, ka komonreiļu dīzeļu speciālists neprot saremontēt spogulīti
pameklē citu servisu. BM diezgan čakarīgi ir. mašīnai veicot tur regulārās apkopes 5 gadu laikā nenomainīja benzīna filtru pro!
Tev starteri griež raiti???IR bijuši gadijumi ka aķis tads ne parak un comonreila neuzpumpejas spiediens vajadzigais jo pa lenu griež.Tas ta tik pametu kadu no variantiem
# 1,8 l TDCI, Vierzylinder Common-Rail mit 1.753 cm³ Hubraum in Reihenbauart mit 74 kW (100 PS), 2002-2004
# 1,8 l TDCI, Vierzylinder Common-Rail mit 1.753 cm³ Hubraum in Reihenbauart mit 85 kW (115 PS), 2001-2004
Tas ir komonroils un nejauciet ar mehāniskajiem sūkņiem.
Protams ka var tikt iesūkts gaiss kaut kur, bet šo komonroil sistēmu es neparzinu... Ar pūšanu degvielas vadā no bākas puses neko neieraudzīs, ja caurums nav liels, bet tad mašīnu vispār nevarēs palaist nekad! Taču uz gaisa sūci ir jāpārbauda - iespējams ka ātrākais variants būs vienkārši nomainīt visaus gumijas šlangus, nekā dienām meklēt sūci. Šlangi var palikt cieti un vēsā laikā arī laiž gaisu...
Nākamais var būt vienkāši degvielas bākā ir zem sarkanās atzīmes - tad pabieži sastopama ir šāda problēma, pazūd līdz ar degvielas ieliešanu (un nesmejieties!!!)
Vēl eksistē dažas sistēmas kuras pie plus 6 grādi un augstāk neslēdz sveces - ja dīzelītis ir kaut biku padilis un vēl ārā ir mitrs gaiss var rasties problēmas ar auksta palaišanu! Tur neko nevar izdarīt, līdzēs tikai brīnumlīdzekļi ātrai palaišanai.
Varbūt mainīji degvielas filtru un pēc tā sākās šī problēma!?
i_edgars rakstīja: # 1,8 l TDCI, Vierzylinder Common-Rail mit 1.753 cm³ Hubraum in Reihenbauart mit 74 kW (100 PS), 2002-2004
# 1,8 l TDCI, Vierzylinder Common-Rail mit 1.753 cm³ Hubraum in Reihenbauart mit 85 kW (115 PS), 2001-2004
Tas ir komonroils un nejauciet ar mehāniskajiem sūkņiem.
Protams ka var tikt iesūkts gaiss kaut kur, bet šo komonroil sistēmu es neparzinu... Ar pūšanu degvielas vadā no bākas puses neko neieraudzīs, ja caurums nav liels, bet tad mašīnu vispār nevarēs palaist nekad! Taču uz gaisa sūci ir jāpārbauda - iespējams ka ātrākais variants būs vienkārši nomainīt visaus gumijas šlangus, nekā dienām meklēt sūci. Šlangi var palikt cieti un vēsā laikā arī laiž gaisu...
Nākamais var būt vienkāši degvielas bākā ir zem sarkanās atzīmes - tad pabieži sastopama ir šāda problēma, pazūd līdz ar degvielas ieliešanu (un nesmejieties!!!)
Vēl eksistē dažas sistēmas kuras pie plus 6 grādi un augstāk neslēdz sveces - ja dīzelītis ir kaut biku padilis un vēl ārā ir mitrs gaiss var rasties problēmas ar auksta palaišanu! Tur neko nevar izdarīt, līdzēs tikai brīnumlīdzekļi ātrai palaišanai.
Varbūt mainīji degvielas filtru un pēc tā sākās šī problēma!?
pirms degvielas filtra nomaiņas vispār bija tā, ka sākumā nevarēja ar pirmo reizi palaist, pēc tam ar piekto un beigās vispār nevarēja...tikai ievelkot dabūju uz servisu. Servisā nomainīja degvielas filtru, uzlika degvielas atplūdas vārstu, kādu laiku bija normāli un tad atkal sākās čakars ar ilgo darbināšanu. Jā, visa tā problēma sākās ar mitrā laika iestāšanos. Vasarā tikai dažreiz nevarēja ar pirmo reizi iedarbināt...
focus pielec ar grūtībām???
Manam focusam (dīzelis, 1,8 TDCi) problēma, ko neatklāj pat auto diagnostika, kas taisīta Baltic Motor-ā, tur saka, jūsu autiņs ir ideālā kārtībā. A problēma tāda ka nevaru normali iedarbināt, ilgi jāstartē, kamēr pielec, dažreiz ar pirmo reizi nemaz nelec. Vai kādam ir kāda ideja, kas par vainu?