Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Kur remontēt MB A klasi?

Uggga Reģ.: 04.01.2006

Kolēģim ir kādus 10 gadus vecs A klases MB, kuram būtu nepieciešami šādi tādi remontdarbi. Pārsvarā visos servisos šo pasūta 3 mājas tālāk, jo ar šādiem eksemplāriem neņemoties.

Varbūt varat ieteikt servisu, kas neatsakās ķerties viņiem klāt un ne par Domenikss cenām?

 
1 2
Mefistofels Reģ.: 26.02.2003
0 0 Atbildēt

Atceros, ka kaadreiz vienam koleegim bija taads srots, vins veda remonteet uz TUF uz Bikernieku ielas.

Cenas jebkuraa gadiijumaa bija pilniigaakais kosmoss, cilveeciigi to masiinu nebija iespejams saremontet.

Viena lieta, kas palikusi prataa - Generators 800 Ls, nemot veeraa, ka toreiz masiinas veertiiba, bija max 5 -6 tk.

Uggga Reģ.: 04.01.2006
0 1 Atbildēt

Neesmu gan ne TUF, ne Domenikā nevienu mašinu remontējis, bet pēc nostāstiem dzirdēts, ka TUF pat dārgāks kā Domeniks

Pirmdienis Reģ.: 30.12.2005
1 0 Atbildēt

Uggga rakstīja: Neesmu gan ne TUF, ne Domenikā nevienu mašinu remontējis, bet pēc nostāstiem dzirdēts, ka TUF pat dārgāks kā Domeniks

TUFs ir pāris % dārgāks tāpēc, ka tur ir mazāk rindu kā Domeniksā....

a kas tieši jārmontē?

Jo ir lietas, ko labāk lai taisa tikai pie dīlera un ir lietas, kuras var arī citur savākt.

Pirmdienis Reģ.: 30.12.2005
0 0 Atbildēt

Mefistofels rakstīja: Atceros, ka kaadreiz vienam koleegim bija taads srots, vins veda remonteet uz TUF uz Bikernieku ielas.

Cenas jebkuraa gadiijumaa bija pilniigaakais kosmoss, cilveeciigi to masiinu nebija iespejams saremontet.

Viena lieta, kas palikusi prataa - Generators 800 Ls, nemot veeraa, ka toreiz masiinas veertiiba, bija max 5 -6 tk.

apsveicu to tavu kolēģi ar to, ka jamo uzmeta Pirms remontēt un piekrist remonta tāmei, varbūt ir vērts pazondēt, cik tās maksā

Ģeņģis šai A klasei BOSCH original maksā 244 EUR

Pirmdienis Reģ.: 30.12.2005
0 0 Atbildēt

atvainojos, ne tas cipars izspiedās....

344 EUR, acīmredzot, tiem rēķina izrakstītājiem tas cipars šādi kādas 5-6 reizes nepareizi uzspiedās

Zoo Reģ.: 28.03.2006
0 0 Atbildēt

Labdien,

Ir uz vietas rūpnieciski restaurēts stūres mehānisms.

Pilna cena - 492.59 Ls

Ja pretīm atdosiet veco stūres mehānismu, kuram jābūt pilnā komplektācijā,

tas nedrīkst būt mehāniski bojāts, kā arī tam nedrīkst būt norūsējušas darba

virsmas, tad cena būs 337.96 Ls

Aigars Rēders

Baltic Auto Parts SIA

Foley Reģ.: 07.02.2007
1 1 Atbildēt

Jā, laba tēma. Pats Domeniksā A klasei starteri remonteju divas reizes. Murgs konkrētais, vienīgais labuma, ka otrajā reizē to ciparu nolaida konkrēti.

Principā MB ir s...ds konkrētais, kedad mūžā tādu vairs neņemšu. Nožēloju, ka tā vietā nepaņēmu saab93.

Bet volvo s60 D5 185hp gan rulle

Pirmdienis Reģ.: 30.12.2005
0 2 Atbildēt

Foley rakstīja:

Principā MB ir s...ds konkrētais, kedad mūžā tādu vairs neņemšu. Nožēloju, ka tā vietā nepaņēmu saab93.

nelamā kārtīgu automarku, ja pats esi Lāmers un nevari pirms pirkšanas kārtīgu diagnostiku uztaisīt

atradis etalonu, SAAB 93

P.S. nekas nav dārgāks kā lēts Mercedes

Pirmdienis Reģ.: 30.12.2005
1 0 Atbildēt

Foley rakstīja: Bet volvo s60 D5 185hp gan rulle

joprojām neesi sev atbilstošo auto izvēlējies

varbūt piesakies testa braucieniem te

www.hyundai.lv/...

Uggga Reģ.: 04.01.2006
1 0 Atbildēt

Pirmdienis rakstīja:

a kas tieši jārmontē?

Jo ir lietas, ko labāk lai taisa tikai pie dīlera un ir lietas, kuras var arī citur savākt.

Ja būtu konkrēti zināms, būtu vieglāk. Parādījusies kaut kāda skaņa no motora, tā kā kaut kas strīķētu, bet nemācēšu uzrakstīt, kā tā skaņa izklausās

Runājot, ka šiem esot kaut kādi gļuki ar zobsiksnu. Ta mainīta pirms kādiem 5k. Es liktu uz kādu rulli, bet nu hyvizin.

Vēl viena problēma, bet ar ko var sadzīvot - 1. robā var ielikt tikai caur otro. Dominika teikuši, ka zin par tādu gļuku, tas prieks maksājot 1,5k Ls

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
1 0 Atbildēt

Foley rakstīja:

Principā MB ir s...ds konkrētais, kedad mūžā tādu vairs neņemšu. Nožēloju, ka tā vietā nepaņēmu saab93.

zigis taču teica, ka sūdi ir tikai lētie mersedesi (tobiš A klase)

bet ar sābiem ir tā, ka tikai dažas mašīnas nav sūdi

bet ar tām jau braukā fatruks un sviestcs

rt Reģ.: 23.08.2004
2 0 Atbildēt

Uggga rakstīja:

Vēl viena problēma, bet ar ko var sadzīvot - 1. robā var ielikt tikai caur otro. Dominika teikuši, ka zin par tādu gļuku, tas prieks maksājot 1,5k Ls

ļoti gribētu zināt, pa kādu ciparu diez kaimiņu oficiālajās pārstāvniecības šo zināmo defektu novērš. droši ka 1.5K LTL un EEK attiecīgi

domāju, ka lētāk būs 100%

un atpelnīsies arī laiks, degviela, 2 diennaktis viesnīcā ar meitenēm un zinātniski pētnieciskā ekskursija pa krogiem!

Pirmdienis Reģ.: 30.12.2005
1 0 Atbildēt

Uggga rakstīja: Parādījusies kaut kāda skaņa no motora, tā kā kaut kas strīķētu, bet nemācēšu uzrakstīt, kā tā skaņa izklausās

Runājot, ka šiem esot kaut kādi gļuki ar zobsiksnu. Ta mainīta pirms kādiem 5k. Es liktu uz kādu rulli, bet nu hyvizin.

Vēl viena problēma, bet ar ko var sadzīvot - 1. robā var ielikt tikai caur otro. Dominika teikuši, ka zin par tādu gļuku, tas prieks maksājot 1,5k Ls

r1. unā daudz ko, runā arī, ka MB 190 esot E klase

Rulli un siksnu ilgi mocīt navajag, var sanākt mēsli.... bet tam nav jābrauc uz Domenikss, uz Tallinas ielas ir labs serviss, kur šo to saprot no vācu auto, precīzu nosaukumu jāmeklē iekš www.mbclub.lv

2. Bet citādi slēdzas un braucas normāli tā kārba ? Ja jā, tad Izklausās pēc tiešām zināmas kaites. Bija paziņam uz E klases, 5 Ls kaut kāda blīve vai kas tamlīdzīgs un darbs. Var jau būt, ka karbas attaisīšana/noņemšana maksā 1K LVL

kaut gan spriedelēt var gari un plaši, tas auto jāredz meistariem klātienē.

Pirmdienis Reģ.: 30.12.2005
0 0 Atbildēt

Pirmais rakstīja: zigis taču teica, ka sūdi ir tikai lētie mersedesi (tobiš A klase)

atlikt dezinformāciju !

atslēgšu ūdeni Tavai dušai, varēsi ar kaktusu berzties

Uggga Reģ.: 04.01.2006
1 0 Atbildēt

Pirmdienis rakstīja:

Rulli un siksnu ilgi mocīt navajag, var sanākt mēsli.... bet tam nav jābrauc uz Domenikss, uz Tallinas ielas ir labs serviss, kur šo to saprot no vācu auto, precīzu nosaukumu jāmeklē iekš www.mbclub.lv

2. Bet citādi slēdzas un braucas normāli tā kārba ? Ja jā, tad Izklausās pēc tiešām zināmas kaites. Bija paziņam uz E klases, 5 Ls kaut kāda blīve vai kas tamlīdzīgs un darbs. Var jau būt, ka karbas attaisīšana/noņemšana maksā 1K LVL

1. Tieši tāpēc vajag kādu servisu, kas kaut ko saprot no šiem. Nemāku tajā mbclub neko par Tallinas ielu atrast

2. Citādi braucas normāli. Cik sapratu, Dominiks to karbu netaisot, bet tikai mainot, tāpēc arī tāds cipars. gan jau citur var lētāk tikt cauri.

Šobrīd tas motors vairāk uztrauc..

TDI Reģ.: 29.01.2002
1 1 Atbildēt

Riigaa visas mehkaarbas , laj arii kur nenomonteetu , peecaak ved uz kautkaadu arteli Ganiibu dambii , un suuros kls tur nenjem , man jo_anaa Ducatoo kaarbu nonjeema AF un aizveda uz turieni , rezultaac ~ls300,- , taj pat laikaa autooitaalijaa pat koodu noteikt nespeeja , tik zinaaja staastiit par latu tuukstoshiem taxshto paroc kaadu infu par kaarbuvechiem Ganiibdambiii !!!!

Mefistofels Reģ.: 26.02.2003
1 0 Atbildēt

Pirmdienis rakstīja: atvainojos, ne tas cipars izspiedās....

344 EUR, acīmredzot, tiem rēķina izrakstītājiem tas cipars šādi kādas 5-6 reizes nepareizi uzspiedās

Tas bija pirms kaadiem 3-4 gadiem, toreiz taam masinaam remonts un detalas bija veel daudz daargaaki.

Uggga Reģ.: 04.01.2006
0 0 Atbildēt

Jauna diena ar jaunām ziņām - džeks bija aizdzinis mašīnu uz Atlas motors (neprasiet kapēc, bet paņēma), saka, ka problemas varētu būt ar zobsiksnu. Šie pakasījuši pakausi un saka, ka šitam zobsiksnas nemaz nav, bet ir ķēde, arī pēc kataloga izrādas ir ķēde. Tā kā h viņu zin, kas šamam tur mainīts

Tad nu gaidam rezultātus.

Pirmdienis Reģ.: 30.12.2005
0 0 Atbildēt

Uggga rakstīja: Šie pakasījuši pakausi un saka, ka šitam zobsiksnas nemaz nav, bet ir ķēde, arī pēc kataloga izrādas ir ķēde. Tā kā h viņu zin, kas šamam tur mainīts

Tad nu gaidam rezultātus.

esmu Antôns

lôģiski, ka šamiem ir ķēde.....

Ozz Reģ.: 25.11.2002
0 0 Atbildēt

Uggga rakstīja:

Pirmdienis rakstīja:

a kas tieši jārmontē?

Jo ir lietas, ko labāk lai taisa tikai pie dīlera un ir lietas, kuras var arī citur savākt.

Runājot, ka šiem esot kaut kādi gļuki ar zobsiksnu. Ta mainīta pirms kādiem 5k. Es liktu uz kādu rulli, bet nu hyvizin.

Paši dzinaat uz servi mainiit

Uggga Reģ.: 04.01.2006
0 0 Atbildēt

Ozz rakstīja:

Uggga rakstīja:

Pirmdienis rakstīja:

a kas tieši jārmontē?

Jo ir lietas, ko labāk lai taisa tikai pie dīlera un ir lietas, kuras var arī citur savākt.

Runājot, ka šiem esot kaut kādi gļuki ar zobsiksnu. Ta mainīta pirms kādiem 5k. Es liktu uz kādu rulli, bet nu hyvizin.

Paši dzinaat uz servi mainiit

Brauca viņš pats, vakar arī mazliet braukājās.

P.S. Da es par to mašinu zinu tik, cik esmu ar viņu bišķi vizināts un vēl mazliet, cik šis man pastāstījis dzirdētās baumas

Uggga Reģ.: 04.01.2006
0 0 Atbildēt

Izrādās pie vainas ģenerators

Kaut kas ap 100Ls

Flints Reģ.: 06.06.2003
0 0 Atbildēt

Uggga rakstīja: Izrādās pie vainas ģenerators

Kaut kas ap 100Ls

Pagājušajā pavasarī šo etapu izgāju arī es sievas A mersim.

Pie vainas bija ģeneratora gultnis. Nomainiju un pie reizes papētot kondicioniera kompresora gultni arī to, jo otreiz krāmēties ar to ģeneratoru un kompresoru nevēlējos. Tikt klāt ir ļoti sarežģīti.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
4 0 Atbildēt

Vakar nobraucu 90 km ar 2006.gada Mercedes A200 CDI ar automātisko ātrumkārbu, jo šo auto lēti iznomāju tur, kur taisīju savai Fabijai apkopi par godu 75 tūkst.km nobraukumam.

Mercedes atstāja kopumā labu iespaidu, un bija to interesanti salīdzināt ar manu bijušo Opel-Meriva 1,3 CDTI. Tātad Mercedesam bija jaudīgs 2 litru 140 zirgspēku dīzeļmotors (nez kā tas tanī mazajā motortelpā ielien?). Tukšgaitā tas ir diezgan skaļš un stipri vibrē. Tāpat tas aizvien ir skaļš mazos pilsētas ātrumos, sastrēgumos līdz kādiem 20-25 km/h. Šādos režīmos Meriva bija klusāka, mierīgāka. Taču situācija mainījās, pieaugot ātrumam. Tad Mercedes kļūst klusāks, maigāks, un šosejas ātrumos tas ir pavisam baudāms. Pa Jūrmalas šoseju pabraucu arī ar 110 km/h, un Mercedes aizvien nebija skaļš. Apgriezieni lielajam dīzeļmotoram tad bija ap 1800-1900, turpretī Merivai tādā ātrumā daudz lielāki.

Vadāmība Mercedes A klasei bija laba, tomēr Merivai vēl labāka. Salons un bagāžnieks Merivai drusku lielāks atbilstoši tam, cik Meriva ir lielāka ārējos gabarītos.

Nortel Reģ.: 16.03.2007
2 0 Atbildēt

VWfans rakstīja: Vakar nobraucu 90 km ar 2006.gada Mercedes A200 CDI ar automātisko ātrumkārbu, jo šo auto lēti iznomāju tur, kur taisīju savai Fabijai apkopi par godu 75 tūkst.km nobraukumam.

Mercedes atstāja kopumā labu iespaidu, un bija to interesanti salīdzināt ar manu bijušo Opel-Meriva 1,3 CDTI. Tātad Mercedesam bija jaudīgs 2 litru 140 zirgspēku dīzeļmotors (nez kā tas tanī mazajā motortelpā ielien?). Tukšgaitā tas ir diezgan skaļš un stipri vibrē. Tāpat tas aizvien ir skaļš mazos pilsētas ātrumos, sastrēgumos līdz kādiem 20-25 km/h. Šādos režīmos Meriva bija klusāka, mierīgāka. Taču situācija mainījās, pieaugot ātrumam. Tad Mercedes kļūst klusāks, maigāks, un šosejas ātrumos tas ir pavisam baudāms. Pa Jūrmalas šoseju pabraucu arī ar 110 km/h, un Mercedes aizvien nebija skaļš. Apgriezieni lielajam dīzeļmotoram tad bija ap 1800-1900, turpretī Merivai tādā ātrumā daudz lielāki.

Vadāmība Mercedes A klasei bija laba, tomēr Merivai vēl labāka. Salons un bagāžnieks Merivai drusku lielāks atbilstoši tam, cik Meriva ir lielāka ārējos gabarītos.

Pie 75 000 ir tikai eļļas maiņa. To izdara nepilnā stundā. Kāda jēga iznomāt mašīnu, ja var uz vietas pagaidīt un iedzert kafiju. Jebšu ļāvi kāpt sev uz galvas dīlerim, kas lika atstāt mašīnu uz dienu?

VWfans Reģ.: 21.02.2004
1 0 Atbildēt

Man bija tādi apstākļi, kuru dēļ nebija iespējas gaidīt. Nomas auto ņēmu uz laiku no rīta līdz vakaram. Un tas nebija pie dīlera...

1 2
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti