smoke rakstīja: Renault kā ražotājam sagaidāma arī spoža nākotne,
Man liekas, ka es to nepiedzīvošu.
smoke rakstīja: Renault kā ražotājam sagaidāma arī spoža nākotne,
Man liekas, ka es to nepiedzīvošu.
No ražotāja skatupunkta tas jau ir noticis: +2(ar deviņām nullēm)$ pagājušajā gadā.
ibio rakstīja:
Pirmais rakstīja:
ibio rakstīja:
Pirmais rakstīja: vēlreiz mēģinu uzdot atslēgas jautājumu - kādi ir kluba mērķi?????
visdrīzākais lai dabūtu no dīleriem atlaides, kā arī pazīmēties, kurš remontos ir ieguldījis vairāk/mazāk naudas
atlaides kam? un kāpēc dīlerim būtu kautkādas atlaides jādod 20 pajolīšiem, kas pavienojušies pajolīšu grupā
p.n.
īstā renaultā vienmēr var atrast ko remontēt
pajolīši braukās ar kluba emblēmu un reklamēs bezmaksas Renaultu. nafig tādā gadīijumā dīleris nevar iedod mazu skidku.
mazu skidku dīleris var iedot arī bez gemaroja
III Laguna būs pagrieziena punkts.
Renim ir viss: vēsture, Nissan, pieredze F1, drošība, labi commonrail dīzeļi un tiešās iesmidzināšanas turbo benzīnnieki, rezēm arī labs dizains. Renim nav: uzticamības(pagaidām), pakaļpiedziņas(vajadzētu) un apjūsmotāju bara (kā bmw rulzz un STIenis līzingā).
Interese nav.
Sorry.
smoke rakstīja: III Laguna būs pagrieziena punkts.
Renim ir viss: vēsture, Nissan, pieredze F1, drošība, labi commonrail dīzeļi un tiešās iesmidzināšanas turbo benzīnnieki, rezēm arī labs dizains. Renim nav: uzticamības(pagaidām), pakaļpiedziņas(vajadzētu) un apjūsmotāju bara (kā bmw rulzz un STIenis līzingā).
davaj taisi augšā klubu
renaultam pietrūkst aizvēsturiskas konstrukcijas mazjaudas v8 benzīna kapsētu tāpēc amīšu autiņu cienītāji nekad nesēdīsies renaultā
un otrs renaulta trūkums ir tas, ka to neražo fāterlandē ja neskaita turciju
Tāpat, kā amerikāņiem pietrūkst Indijā sameistarota parodija par auto tēmu divarpus tūkstošu vērtībā.
ibio rakstīja:
smoke rakstīja: Renim nav: pakaļpiedziņas(vajadzētu) un
bļā, kas tu pa renault fanu un kluba dibinatāju, ja nezini par tādiem auto kā Alpine, Clio sport u.c., kuriem ir tirsas piedziņa
Alpine, 5 turbo u.tml.reno perspektīvu sakarā nebūtu vērts aplūkot
ibio rakstīja:
Pirmais rakstīja: renaultam pietrūkst aizvēsturiskas konstrukcijas mazjaudas v8 benzīna kapsētu tāpēc amīšu autiņu cienītāji nekad nesēdīsies renaultā
Par V8 trūkumu tiesa, jo 70ajos, kad izlaida V6 motorus, tie sākumā bija domāti kā V8, tomēr taupīgie franči nožmiedzās
Droši vien kloķenes par īsām bija uztaisījuši No sprancūžiem jau visādus pekstiņus var sagaidīt.
Mēs Maximā drīzumā sāksim tirgot tos Indijā ražotos renaultus, lai cilvēkiem nav jāstumj ārā no veikala preces ar ratiņiem, bet var piebraukt līdz automobīlim.
ibio rakstīja:
smoke rakstīja: Renim nav: pakaļpiedziņas(vajadzētu) un
bļā, kas tu pa renault fanu un kluba dibinatāju, ja nezini par tādiem auto kā Alpine, Clio sport u.c., kuriem ir tirsas piedziņa
tu arī maz ko zini par renaultiem
clio sport ir priekšpiedziņa
pakaļpiedziņa bija clio v6
tās ir 2 dažādas mašīnas clio v6 motors ir uz pakaļejā sēdekļa, bet clio sport priekšā
ibio rakstīja:
smoke rakstīja:
ibio rakstīja:
smoke rakstīja: Renim nav: pakaļpiedziņas(vajadzētu) un
bļā, kas tu pa renault fanu un kluba dibinatāju, ja nezini par tādiem auto kā Alpine, Clio sport u.c., kuriem ir tirsas piedziņa
Alpine, 5 turbo u.tml.reno perspektīvu sakarā nebūtu vērts aplūkot
jefiņ, tieši dēļ tādiem auto arī rodas klubi.
slaveno renault 5 turbo manuprāt braucamā stāvoklī pasaulē ir tikai daži palikuši... un maksā tie apmēram tikpat cik clio v6
clio v6 gan latvijā viens bija
Tu mani vairs nesaukā ok, jefiņ!
Es runāju par markas izaugsmi nevis klubu, Alpine un 5 turbo ir vēsture, Clio Sport - mēģinājums, bet, manuprāt, neveiksmīgs.
būtu interesanti, ja mūsu banānu republikā, iauto paspārnē, kur komentētāji vēl sapņo par audī 80 iegādi, parādītos r5turbo autoklubs
fiška jau ir tāda, ka TO mašīnu teicamā stāvoklī reāli var iemainīt pret pilnīgi jaunu audī
Drošība, dzinēji, un vairums dizaina līniju ir krietni virs vidējā.
Ja vien pietiktu prāta jauno Laguna Coupe uzbūvēt maksimāli tuvu konceptam ( www.carbodydesign.com/... ) uzlikt kardānu un kādu no 4cil.dCi jaudīgā gala, tam autiņam nebūtu konkurentu.
Magistrs rakstīja: catalog.auto.ru/...
Es fanotu par reno 4, 1962 gada ar 0,8 motoru
nu ja, bet pagaidām atliek fanot par kreiso roku un faktu, ka darba devējam joprojām izskatās ka tu pie datora strādā.
Magistrs rakstīja:
Kā tad. Pietiktu pat ar bāzes 6ser, par M6 nemaz nerunājot.
cena? mērķauditorija?
Maģistrs ir palama?
Re, kā renaulta fani kašķējas!
Vēl viena lieta, kas liek aizdomāties: Cik biezi uz ielas var redzeet vecu HRENO ( vecāku par 5 gadiem), salīdzinot ar pārējām markām ? Protams, Tolmetu par ielu neskaitam
Martinich rakstīja: Vēl viena lieta, kas liek aizdomāties: Cik biezi uz ielas var redzeet vecu HRENO ( vecāku par 5 gadiem), salīdzinot ar pārējām markām ? Protams, Tolmetu par ielu neskaitam
diezgan bieži ja neskatās tikai uz 4 maģiskajiem riņkiem vai zili-balto propelleru
RLaguna rakstīja:
Martinich rakstīja: Vēl viena lieta, kas liek aizdomāties: Cik biezi uz ielas var redzeet vecu HRENO ( vecāku par 5 gadiem), salīdzinot ar pārējām markām ? Protams, Tolmetu par ielu neskaitam
diezgan bieži ja neskatās tikai uz 4 maģiskajiem riņkiem vai zili-balto propelleru
Izskataas ka te kaadam NAV KUR izlikt savu spriedzi un izgaast darbaa sakraajusjos zjulti...
Es piedaavaaju tiesjaam reaaliem RENAULT interesentiem kautko saakt veidot...
Marchiks_ rakstīja:
Magistrs rakstīja: *******
atbalstu
*******
Jūs abi neesat kāds dzelzs žurkas fanu klubs - ar mērķi ienest iauto naudiņu?
Magistrs rakstīja:
Pirmais rakstīja: būtu interesanti, ja mūsu banānu republikā, iauto paspārnē, kur komentētāji vēl sapņo par audī 80 iegādi, parādītos r5turbo autoklubs
fiška jau ir tāda, ka TO mašīnu teicamā stāvoklī reāli var iemainīt pret pilnīgi jaunu audī
Tā pat kā par S1 vai sport kvatru var dabūt līdz 10 reņiem.
tu par sport kvatru sauc to, kuru saražoja precīci 205 eksemplāros? un praktiski visus arī nošķīla tālaika rallijā.... ja paskatās sludekļus, tad izskatās, ka katram otrajam ir palaimējies dabūt vienu no tiem divsimts eksemplāriem
bet par audī s1 es neko neesmu dzirdējis....
Martinich rakstīja: Vēl viena lieta, kas liek aizdomāties: Cik biezi uz ielas var redzeet vecu HRENO ( vecāku par 5 gadiem), salīdzinot ar pārējām markām ? Protams, Tolmetu par ielu neskaitam
renault širpotreba mašīnas sāka ražot 1999gadā
tāpēc arī uz ielām nav daudz tādu, kas vecākas pr 5 gadiem
Piebaldzens rakstīja:
RLaguna rakstīja:
Martinich rakstīja: Vēl viena lieta, kas liek aizdomāties: Cik biezi uz ielas var redzeet vecu HRENO ( vecāku par 5 gadiem), salīdzinot ar pārējām markām ? Protams, Tolmetu par ielu neskaitam
diezgan bieži ja neskatās tikai uz 4 maģiskajiem riņkiem vai zili-balto propelleru
Izskataas ka te kaadam NAV KUR izlikt savu spriedzi un izgaast darbaa sakraajusjos zjulti...
Es piedaavaaju tiesjaam reaaliem RENAULT interesentiem kautko saakt veidot...
es es savukārt vēlreiz tev prasu - kādi būs tava jaunizveidotā renault kluba mērķi????
pavisam vienkārši prasu - nauhj tev vajag piesiet renault vārdu lai piedzertos?
Renault interesju klubs
Nevareeju nekur topikos atrast, taapeec jautaajums - vai ir kautkur pieejama informaacija par Renault interesju klubinju? Nu tipa kaa AudiStyle, vai BMW POWER...