a)pabraukā pa gastranomiem ar bīdmēru un mēģini piemeklēt ko līdzīgu, kaut vai lielāku ,lai var apvirpot
b)Pārurbt ričaga caurumu vēl lielāku un lai virpuļotājs izdrāž mizu (čaulu)
c)ar pusautomātu uzcep pumpas, apvīlē un stampā iekšā
a)pabraukā pa gastranomiem ar bīdmēru un mēģini piemeklēt ko līdzīgu, kaut vai lielāku ,lai var apvirpot
b)Pārurbt ričaga caurumu vēl lielāku un lai virpuļotājs izdrāž mizu (čaulu)
c)ar pusautomātu uzcep pumpas, apvīlē un stampā iekšā
RX-7 rakstīja: Ābolu, kas ļurkājas, "znatoki" remontē šādi - uzbliež ābolam pa aizmugures galu ar āmuru un tas kādu brīdi (tādēļ, ka saspiests) neļurkājas... TA teorētiski var iziet... un gaidīt, kurā brīdī tas auglis pa 25 Ls izmauksies
Tā remontē ābolu ko ar nomainīt bet negrib. Kolēga pirms tam jau to bija izdarījis un 2 mēnešus nobraukāja, bet tagad stadija bija "nremontējams". Pa 25 ls acīm redzot dara kaut ko citu, bet par cik nebija mana problēma, tad pastiprinātu interesi neizrādīju.
Nezinu ko vinji dara, bet sharenes un sailentblokus manam fiatam Arfila (vai varbuut vinji kaut kur citur dod taisiit) uztaisiija godam, pashlaik ir izieta ar vinju razhojumu otraa teh. apskate, bet es nebraucu saudziigi. Taa kaa vinji aciimredzot ar uzsisshanu ar aamuru nenodarbojas.
RX-7 rakstīja: Ābolu, kas ļurkājas, "znatoki" remontē šādi - uzbliež ābolam pa aizmugures galu ar āmuru un tas kādu brīdi (tādēļ, ka saspiests) neļurkājas... TA teorētiski var iziet... un gaidīt, kurā brīdī tas auglis pa 25 Ls izmauksies
Paskaties un padomā, kādi spēki un kādā virzienā uz to ābolu iedarbojas. Lielākai daļai mobīļu ābolu spiež iekšā, nevis rauj ārā. Nav jau žiguļu piekares vairs.
bet tas uzsitiens pa galu protams ir tikai īslaicīgam risinājumam.
Centis_Nuudele rakstīja:
RX-7 rakstīja: Ābolu, kas ļurkājas, "znatoki" remontē šādi - uzbliež ābolam pa aizmugures galu ar āmuru un tas kādu brīdi (tādēļ, ka saspiests) neļurkājas... TA teorētiski var iziet... un gaidīt, kurā brīdī tas auglis pa 25 Ls izmauksies
Paskaties un padomā, kādi spēki un kādā virzienā uz to ābolu iedarbojas. Lielākai daļai mobīļu ābolu spiež iekšā, nevis rauj ārā. Nav jau žiguļu piekares vairs.
bet tas uzsitiens pa galu protams ir tikai īslaicīgam risinājumam.
Miera stāvoklī spēki, teiksim, spiež to ābolu iekšā... Bet, kad braucam un visa piekare strādā, it īpaši pa bedrēm, tad to ābolu rausta tā, ka maz neliekas Un tad šāda "kuvaldas metode" ābola remontā dod tikai un vienīgi to, ka uzreiz pēc "remotētās" detaļas uzstādīšanas tam nebūs luftes... Pēc tam ābols izdils līdz galam un izmauksies, lai vai kurā virzienā miera stāvoklī tam spēki darbotos...
Var jau būt, ka kādi kaut kur remontē kaut kā krutāk (atgiež to ābola aizvalcējumu vaļā, ieliek kaut kādas plastmasas iekšā, aizvalcē atkal ciet...), bet diez vai šādi remontēt ir īpaši lētāk, kā nopirkt tādu pašu tādas pat kvalitātes erzacdetaļu, kas ražota kaut kur Ķīnā..
Pats esmu ar kuvaldu remontējis un tur lai izmauktos , nu nezinu, kādā stadijā jābūt. Daudz zinat gadījumu, kad kaut kas ir izmaucies? Bet nelaime tāda, ka tā lode jau nav vairs lode, bet ir izdilusi, kā ola. Attiecīgi, pie kustēšanās ātri tas valcējums tiek atstumts iepriekšējā stadijā. Bet, kā ātrs bezmaksas risinājums uz konkrēto situāciju, der.
Nu ja tai buksei ir ārējā čaula,parasti plānāka par 3mm nav,tad kādu mm novirpo un uzvirpo gredzenu kuru uzpresē un tad to visu mauc kur vajag.Labāk ari to otro vietu piedzīt gludu un ar min. uzlaidi un viss būs štokos.Bet ābolus pirkstiem restaurē iegriežot vītni apakšdaļā un valcējuma vietā nāk skrūvējams vāciņš kurš fiksējās ar "šplinti"(vai kā tur sauc),bet TA ar to nelaiž cauri.
Master_D rakstīja: Karoč problēma sekojoša. Oriģinālā bukse nav iepresejama ričagā, jo caurums 0.5 mm par lielu.
Ričags oriģināls, vecā bukse tur kopš dzimšanas... šobrīd kaut kā iestūma atpakaļ to veco.
Vobšem bukses izmērs 74mm, caurums ričagā 75.
Ir kādas idejas kā to atrisināt bez visa ričaga maiņas? A to par abiem 300 lati pa dir$u.
Plīz help
Auto accords 2003 gada.
BTW šitais beidzās tā, ka aizdznu auto uz Rūjienas ielas diennakts servisu, meistari visu sataisīja. Nomainīja tās bukses ka prieks un vēl plauktus norestaurēja.
Ķekavas Dārznieku ielas servisā strādājot lohi.
Rūjienas ielas diennakts serviss = Park auto pie daugavas stadiona.
VIENA UN TĀ PATI VIETA.
Šitais topiks ļļoti labs!
Teiktu, paraugtopiks.
: )
robchix rakstīja: Nezinu ko vinji dara, bet sharenes un sailentblokus manam fiatam Arfila (vai varbuut vinji kaut kur citur dod taisiit) uztaisiija godam, pashlaik ir izieta ar vinju razhojumu otraa teh. apskate, bet es nebraucu saudziigi. Taa kaa vinji aciimredzot ar uzsisshanu ar aamuru nenodarbojas.
Nu wot man gan - gan 155, gan 156 alfai neko ilgi tā viņu restaurācija nenodzīvoja.
156 beigās nopirku jaunus apakšējos plauktus no vācu jebaja (cena tik pat cik restaurācija Arfilā) - un cik zinu - tie iet joprojām.
Starp citu Janka nošķīla tavu exAlfu- bet nu jau šķiet kādu laiku ir sataisījis
Master_D rakstīja:
robchix rakstīja: Nezinu ko vinji dara, bet sharenes un sailentblokus manam fiatam Arfila (vai varbuut vinji kaut kur citur dod taisiit) uztaisiija godam, pashlaik ir izieta ar vinju razhojumu otraa teh. apskate, bet es nebraucu saudziigi. Taa kaa vinji aciimredzot ar uzsisshanu ar aamuru nenodarbojas.
Nu wot man gan - gan 155, gan 156 alfai neko ilgi tā viņu restaurācija nenodzīvoja.
156 beigās nopirku jaunus apakšējos plauktus no vācu jebaja (cena tik pat cik restaurācija Arfilā) - un cik zinu - tie iet joprojām.
Es kā bukse tu kā ričags...
Karoč problēma sekojoša. Oriģinālā bukse nav iepresejama ričagā, jo caurums 0.5 mm par lielu.
Ričags oriģināls, vecā bukse tur kopš dzimšanas... šobrīd kaut kā iestūma atpakaļ to veco.
Vobšem bukses izmērs 74mm, caurums ričagā 75.
Ir kādas idejas kā to atrisināt bez visa ričaga maiņas? A to par abiem 300 lati pa dir$u.
Plīz help
Auto accords 2003 gada.