nish rakstīja: Vai kāds nav Latvijā redzējis, dzirdējis par auto pārbūvi uz elektro auto?
te ir lietotājs ar niku raimondsm, griezies pie viņa...
augstas klases speciālists un ar padomiem neskoposies...
nish rakstīja: Vai kāds nav Latvijā redzējis, dzirdējis par auto pārbūvi uz elektro auto?
te ir lietotājs ar niku raimondsm, griezies pie viņa...
augstas klases speciālists un ar padomiem neskoposies...
Yetti rakstīja:
nish rakstīja: Vai kāds nav Latvijā redzējis, dzirdējis par auto pārbūvi uz elektro auto?
te ir lietotājs ar niku raimondsm, griezies pie viņa...
augstas klases speciālists un ar padomiem neskoposies...
Yetti rakstīja:
nish rakstīja: Vai kāds nav Latvijā redzējis, dzirdējis par auto pārbūvi uz elektro auto?
te ir lietotājs ar niku raimondsm, griezies pie viņa...
augstas klases speciālists un ar padomiem neskoposies...
Garantēju, ka Raimonds pasūtīs uz mamma.com.
nish rakstīja: Vai kāds nav Latvijā redzējis, dzirdējis par auto pārbūvi uz elektro auto?
Esmu gan redzējis. Mežaparkā joprojām viens RAF braukā
Seene rakstīja:
nish rakstīja: Vai kāds nav Latvijā redzējis, dzirdējis par auto pārbūvi uz elektro auto?
Esmu gan redzējis. Mežaparkā joprojām viens RAF braukā
Nu ja domāji to vilcienu, tad vēl 2 gadus atpakaļ tam bija Volgas motors...
Paldies par info! Ja ir kas privaataaks sakam gedzys@inbox.lv
Vienubrīd arī par to štukoju. Bet tur āķis tāds, ka lai nodrošinātu kaut 50km dienas nobraukumu vajag 10 - 12 dziļās izlādes aķus. Tipa Optima. Ar parastajiem laikam nav ko krāmēties. Vienam cena ap 120 ls. Darbosies viņi, kādus 2 gadus , varbūt 3. Tad nu jārēķina vai vērts čakarēties. Ja ņem vēl vērā oficiālas pārbūves un reģistrācijas izmaksas.
Labi, pieņemsim atmaksājas. Tiks ieguldīts zināms darbs un līdzekļi. Cik ilgi brauksi ar to auto? Jaunu droši vien nepirksi un nepārbūvēsi, vecs sarūsēs un arī būs morāli novecojis.
Manas domas, ka pašam to darīt neatmaksājas. Kaut nebūtu nekas pretī pārvietoties ar smartveidīgu elektromobili pa pilsētu.
Vēl varētu būt runa, par sertificētiem sērijveidā vai sīksēriju ražotiem pārbūves komplektiem kādam konkrētam modelim, lai pats daudz nečakarējoties, varētu visu saskrūvēt un bez problēmām reģistrēt.
Nu ja to trabantu, kas avatarā uztaisa tad jau nesarūsēs.
Tev vajadzētu paskatīties uz šito pusi un pakalkulēt, bet lēti tas nav:
Shabos vai no paarbuuves buus kaadas jeegas !
Tur vajag pilniigi jaunu raami kas teiksim 2-viettigam auto nebuutu vairaak par 400kg pashmasas, lai patieshaam efektiigi un efektiivi vareti to auto labi taalu un skaisti dziit ar elektriibu un pashzimaksa sanaaktu tad 2x leetaak nekaa uz bendzhu.
vai tik sis kaut ko tadu nebuveja, veelo uz saspiesta gaisa bija uzbuuveejis, ar koka klucīšiem darbināmu arī.
yootuubaa pameklee
Re kur var pasērfot pa tēmu.
Savulaik, kad vēl mans tēvs strādāja RAFā, pāris reizes ar tādu tiku vizināts. Prikolīga sajūta, vienīgi aizbraukt uz Siguldu un atpakaļ bez uzlādes nevarēja.
nopirkt latvijā tādu var - www.av.lv/...
izskatās jau prikolīgi
Reiz forsāžā bija rakstelis - viens igaunis pārtaisījis pobedu par elektromobīli Plusi - elektrības izmaksas pārnesot zupas strebienā 1l/100km, bet tagad varbūt 0,5l/100 km Kā arī tas, ka tiem motoriņiem ir pavisam cita grieze, tāpēc uz papīra diezgan vārgi motoriņi spēj normāli dzīt uz priekšu pobedu Mīnusi - ziemā nelietojams, ar aķiem pašmasa uz kaut kādām divām tonnām uzlēkusi, bezuzlādes distance laikam kaut kādi 100 km vai cik tur. Tam igaunim pie mīnusiem bija arī pobedas piekare.
beidziet nodarboties ar velosipēda izgudrošanu, paskatieties tak apkārt... pašam uztaisīt projektu - dārgi, motivācijas nekādas, pad...s laiks.
taisīts Norvēģijai, līdz ar to mūsu klimatam ar varētu būt +/- piemērots. cita lieta, ka pie mums nav NEKĀDA atbalsta šādām mašīnām - ne bezmaksas stāvvietas, ne atļaujas braukt pa [nedaudzajām] sabtransa joslām, ne nodokļu atvieglojumiem. KAROČ - LATVIJA SŪKĀ NEMĒRĀ
ja dikti gribās nodarboties ar jaunradi, savu intelektuālo potenciālu labāk ielikt kaut vai šāda auto uzlabošanā, nevis vēlreiz to visu domāt par jaunu.
nish rakstīja: Vai kāds nav Latvijā redzējis, dzirdējis par auto pārbūvi uz elektro auto?
savulaik iznāca apmeklēt Brēmenes Universitātes zinātniskajos institūtos. tur studenti MB busiņu pārtaisīja... 3 veidu enerģijas uzkrājēji [ar dažādiem uzlādes/izlādes momentiem - kondensatori straujai bremzēšanai, uzņemšanai, un tad 2 veidu aķi...], power management [kurā brīdī paredzēt bremzēšanu un atbrīvot kondensatorus uzlādei, un otrādi] īpaši elektromotori, utml... karoč, nopietna lieta.
tas bij studentu zinātniskajai grupai kā projekts vai bakalaura darbs, laikam 2 vai 3 gadu turpināts. viena grupa pabeidz [katriem diviem...3 studentiem savs uzdevums, ko uzlabot], patestē, pabraukājas, tad nākamajā gadā studentu uz tās bāzes turpina "cept" nākamo projektu.
ar maiņstrāvas 3 fāzu motoru
...electric motors with outputs of 10 kW or greater in its mid-size motors business segment...
Elektro auto
Vai kāds nav Latvijā redzējis, dzirdējis par auto pārbūvi uz elektro auto?