Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Elektro auto

nish Reģ.: 04.04.2008

Vai kāds nav Latvijā redzējis, dzirdējis par auto pārbūvi uz elektro auto?

 
Yetti Reģ.: 28.11.2007
0 0 Atbildēt

nish rakstīja: Vai kāds nav Latvijā redzējis, dzirdējis par auto pārbūvi uz elektro auto?

te ir lietotājs ar niku raimondsm, griezies pie viņa...

augstas klases speciālists un ar padomiem neskoposies...

juha Reģ.: 11.01.2003
0 0 Atbildēt

Yetti rakstīja:

nish rakstīja: Vai kāds nav Latvijā redzējis, dzirdējis par auto pārbūvi uz elektro auto?

te ir lietotājs ar niku raimondsm, griezies pie viņa...

augstas klases speciālists un ar padomiem neskoposies...

Centis_Nuudele Reģ.: 26.11.2007
0 0 Atbildēt

Yetti rakstīja:

nish rakstīja: Vai kāds nav Latvijā redzējis, dzirdējis par auto pārbūvi uz elektro auto?

te ir lietotājs ar niku raimondsm, griezies pie viņa...

augstas klases speciālists un ar padomiem neskoposies...

Garantēju, ka Raimonds pasūtīs uz mamma.com.

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

nish rakstīja: Vai kāds nav Latvijā redzējis, dzirdējis par auto pārbūvi uz elektro auto?

Esmu gan redzējis. Mežaparkā joprojām viens RAF braukā

krishus Reģ.: 06.05.2006
0 0 Atbildēt

Seene rakstīja:

nish rakstīja: Vai kāds nav Latvijā redzējis, dzirdējis par auto pārbūvi uz elektro auto?

Esmu gan redzējis. Mežaparkā joprojām viens RAF braukā

Nu ja domāji to vilcienu, tad vēl 2 gadus atpakaļ tam bija Volgas motors...

nish Reģ.: 04.04.2008
0 0 Atbildēt

Paldies par info! Ja ir kas privaataaks sakam gedzys@inbox.lv

sleepnis Reģ.: 02.05.2003
0 0 Atbildēt

Vienubrīd arī par to štukoju. Bet tur āķis tāds, ka lai nodrošinātu kaut 50km dienas nobraukumu vajag 10 - 12 dziļās izlādes aķus. Tipa Optima. Ar parastajiem laikam nav ko krāmēties. Vienam cena ap 120 ls. Darbosies viņi, kādus 2 gadus , varbūt 3. Tad nu jārēķina vai vērts čakarēties. Ja ņem vēl vērā oficiālas pārbūves un reģistrācijas izmaksas.

Labi, pieņemsim atmaksājas. Tiks ieguldīts zināms darbs un līdzekļi. Cik ilgi brauksi ar to auto? Jaunu droši vien nepirksi un nepārbūvēsi, vecs sarūsēs un arī būs morāli novecojis.

Manas domas, ka pašam to darīt neatmaksājas. Kaut nebūtu nekas pretī pārvietoties ar smartveidīgu elektromobili pa pilsētu.

Vēl varētu būt runa, par sertificētiem sērijveidā vai sīksēriju ražotiem pārbūves komplektiem kādam konkrētam modelim, lai pats daudz nečakarējoties, varētu visu saskrūvēt un bez problēmām reģistrēt.

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

Nu ja to trabantu, kas avatarā uztaisa tad jau nesarūsēs.

Tev vajadzētu paskatīties uz šito pusi un pakalkulēt, bet lēti tas nav:

www.worldcarfans.com/...

www.pmlflightlink.com/...

Peugeots Reģ.: 20.05.2004
0 0 Atbildēt
kuka Reģ.: 19.05.2003
0 0 Atbildēt

Shabos vai no paarbuuves buus kaadas jeegas !

Tur vajag pilniigi jaunu raami kas teiksim 2-viettigam auto nebuutu vairaak par 400kg pashmasas, lai patieshaam efektiigi un efektiivi vareti to auto labi taalu un skaisti dziit ar elektriibu un pashzimaksa sanaaktu tad 2x leetaak nekaa uz bendzhu.

raimondsm Reģ.: 22.05.2004
0 0 Atbildēt

www.google.lv/...

vai tik sis kaut ko tadu nebuveja, veelo uz saspiesta gaisa bija uzbuuveejis, ar koka klucīšiem darbināmu arī.

yootuubaa pameklee

sleepnis Reģ.: 02.05.2003
0 0 Atbildēt

Re kur var pasērfot pa tēmu.

www.geocities.com/...

Uh_ti Reģ.: 22.03.2008
0 0 Atbildēt

Savulaik, kad vēl mans tēvs strādāja RAFā, pāris reizes ar tādu tiku vizināts. Prikolīga sajūta, vienīgi aizbraukt uz Siguldu un atpakaļ bez uzlādes nevarēja.

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
0 0 Atbildēt

nopirkt latvijā tādu var - www.av.lv/...

izskatās jau prikolīgi

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Reiz forsāžā bija rakstelis - viens igaunis pārtaisījis pobedu par elektromobīli Plusi - elektrības izmaksas pārnesot zupas strebienā 1l/100km, bet tagad varbūt 0,5l/100 km Kā arī tas, ka tiem motoriņiem ir pavisam cita grieze, tāpēc uz papīra diezgan vārgi motoriņi spēj normāli dzīt uz priekšu pobedu Mīnusi - ziemā nelietojams, ar aķiem pašmasa uz kaut kādām divām tonnām uzlēkusi, bezuzlādes distance laikam kaut kādi 100 km vai cik tur. Tam igaunim pie mīnusiem bija arī pobedas piekare.

DimanC Reģ.: 22.05.2003
0 0 Atbildēt

beidziet nodarboties ar velosipēda izgudrošanu, paskatieties tak apkārt... pašam uztaisīt projektu - dārgi, motivācijas nekādas, pad...s laiks.

www.elbilnorge.no/...

taisīts Norvēģijai, līdz ar to mūsu klimatam ar varētu būt +/- piemērots. cita lieta, ka pie mums nav NEKĀDA atbalsta šādām mašīnām - ne bezmaksas stāvvietas, ne atļaujas braukt pa [nedaudzajām] sabtransa joslām, ne nodokļu atvieglojumiem. KAROČ - LATVIJA SŪKĀ NEMĒRĀ

ja dikti gribās nodarboties ar jaunradi, savu intelektuālo potenciālu labāk ielikt kaut vai šāda auto uzlabošanā, nevis vēlreiz to visu domāt par jaunu.

DimanC Reģ.: 22.05.2003
0 0 Atbildēt

nish rakstīja: Vai kāds nav Latvijā redzējis, dzirdējis par auto pārbūvi uz elektro auto?

savulaik iznāca apmeklēt Brēmenes Universitātes zinātniskajos institūtos. tur studenti MB busiņu pārtaisīja... 3 veidu enerģijas uzkrājēji [ar dažādiem uzlādes/izlādes momentiem - kondensatori straujai bremzēšanai, uzņemšanai, un tad 2 veidu aķi...], power management [kurā brīdī paredzēt bremzēšanu un atbrīvot kondensatorus uzlādei, un otrādi] īpaši elektromotori, utml... karoč, nopietna lieta.

tas bij studentu zinātniskajai grupai kā projekts vai bakalaura darbs, laikam 2 vai 3 gadu turpināts. viena grupa pabeidz [katriem diviem...3 studentiem savs uzdevums, ko uzlabot], patestē, pabraukājas, tad nākamajā gadā studentu uz tās bāzes turpina "cept" nākamo projektu.

raimondsm Reģ.: 22.05.2004
0 0 Atbildēt
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti