un kura gada, lūdzu, būtu šis izstrādājums ???
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
un kura gada, lūdzu, būtu šis izstrādājums ???
Lūdzu autordarbs
Mercedes C klase (1993 – 2001)
Trūkumi un biežākie atteikumi
Ātrumu pārslēgs ar gariem gājieniem un nepietiekami precīzs. Stingrs, neinformatīvs, gara gājiena sajūga pedālis. Pat īpašais palīgmehānisms tā spaidīšanu nedara par patīkamu nodarbi (līdzjūtība dāmām). Vēl arvien maz vietas pasažieriem aizmugurē. Nepietiekama un grūti dozējama salona ventilācija. Sistēmu uzlaboja pēc 1997.gada. Pārāk gausa elektriski vadāmo logu un lūkas darbība. Lūku mehānismi mēdz niķoties. Logu tīrītājam stiprā lietū nepietiekama ātrdarbība. Nevajadzīga ir antenas automātiska izbīdīšanās ik reizi ieslēdzot radio. Mūsu ceļa apstākļos notiek regulāra posmu ieķīlēšanās ar vēlāku piedziņas motora bojājumu. Bāzes aprīkojumā nav aizsarga zem motora, šķīdonī tas ātri kļūst netīrs. Akumulators, kurš izvietots bagāžas nodalījumā no daudzajiem strāvas patērētājiem bieži zaudē kapacitāti, bet ģenerators to cenšoties kompensēt ilgtermiņā mēdz atteikt. Kaitinās klakšķīši mērinstrumentu panelī, elektroniskā spidometra izdzišana, vibrējošs salona atpakaļskata spogulis. Ik pa ~ 80-100000 km nāksies daļēji restaurēt piekari – sviras, stūres pirkstus, stūres svārstsviras bukses un amortizatoru, sailentbukses, bremžu diskus u.c.. Ilgāk kalpojušām mašīnām jāmaina piekares atbalstspilvenus, kardāna atbalstgultni un blīvslēgus dažādās vietās. Motori, ātrumkārbas, tilts un pievadi nav hermētiskuma paraugs. Pēc ~150000 km parasti sāk trokšņot diferenciālpārvads. Četrcilindru benzīna motori kūtri apgriezienu uzņemšanā, kick-down režīmā troksnis caursit salona izolāciju. Pirmajiem CDI dīzeļiem pārāk daudz atteikumu galvas blīvēm, augstspiediena sūkņiem, spiediena regulatoriem un sprauslām. Korozija kopumā nav problēma, taču tā mēdz skart dažnedažādas virsbūves vietas un lokāli darīt savu kaitējumu. No ātrumkārbām lielākais atteikumu skaits ir 5 pakāpju automātiskajām. Tāpat kā citi nekopti un aizlaisti Mercedes arī šis prasīs ievērojamus līdzekļus savešanai kārtībā. Gandrīz neticami – NCAP bēdīgie rezultāti trieciendrošībā (1997.g.) tika uzlaboti tikai pēc modeļu maiņas 2000.gadā.
Peec sitaa apraaxta pat Moskvics labaaks liekaas
Māsai bija 99.g. universāls diesel+ tomāts, 290 tk., nu itkā nekādas dižas problēmas nebija, apkopes veica pie dīlera (tas gan nebija LV) un par dārdzību nesūdzējās, salīdzinot ar A6, korozija nebija, salons negrabēja, visas ekstras funkcionēja. Man gan likās tāds kūtrs, patēriņš pa Rīgu bija kkur ap 8l.
Nu kā - pārāk dārga tā trīsstaru zvaigzne, uz tās rēķina mašīna lētāk un nekvalitatīvāk uztaisīta
recluse lai mersim salīdzinoši ar A6 nebūtu rūsas, A6 jābūt sistam
superb rakstīja: Lūdzu autordarbs
Mercedes C klase (1993 – 2001)
Trūkumi un biežākie atteikumi
Ātrumu pārslēgs ar gariem gājieniem un nepietiekami precīzs. Stingrs, neinformatīvs, gara gājiena sajūga pedālis. Pat īpašais palīgmehānisms tā spaidīšanu nedara par patīkamu nodarbi (līdzjūtība dāmām). Vēl arvien maz vietas pasažieriem aizmugurē. Nepietiekama un grūti dozējama salona ventilācija. Sistēmu uzlaboja pēc 1997.gada. Pārāk gausa elektriski vadāmo logu un lūkas darbība. Lūku mehānismi mēdz niķoties. Logu tīrītājam stiprā lietū nepietiekama ātrdarbība. Nevajadzīga ir antenas automātiska izbīdīšanās ik reizi ieslēdzot radio. Mūsu ceļa apstākļos notiek regulāra posmu ieķīlēšanās ar vēlāku piedziņas motora bojājumu. Bāzes aprīkojumā nav aizsarga zem motora, šķīdonī tas ātri kļūst netīrs. Akumulators, kurš izvietots bagāžas nodalījumā no daudzajiem strāvas patērētājiem bieži zaudē kapacitāti, bet ģenerators to cenšoties kompensēt ilgtermiņā mēdz atteikt. Kaitinās klakšķīši mērinstrumentu panelī, elektroniskā spidometra izdzišana, vibrējošs salona atpakaļskata spogulis. Ik pa ~ 80-100000 km nāksies daļēji restaurēt piekari – sviras, stūres pirkstus, stūres svārstsviras bukses un amortizatoru, sailentbukses, bremžu diskus u.c.. Ilgāk kalpojušām mašīnām jāmaina piekares atbalstspilvenus, kardāna atbalstgultni un blīvslēgus dažādās vietās. Motori, ātrumkārbas, tilts un pievadi nav hermētiskuma paraugs. Pēc ~150000 km parasti sāk trokšņot diferenciālpārvads. Četrcilindru benzīna motori kūtri apgriezienu uzņemšanā, kick-down režīmā troksnis caursit salona izolāciju. Pirmajiem CDI dīzeļiem pārāk daudz atteikumu galvas blīvēm, augstspiediena sūkņiem, spiediena regulatoriem un sprauslām. Korozija kopumā nav problēma, taču tā mēdz skart dažnedažādas virsbūves vietas un lokāli darīt savu kaitējumu. No ātrumkārbām lielākais atteikumu skaits ir 5 pakāpju automātiskajām. Tāpat kā citi nekopti un aizlaisti Mercedes arī šis prasīs ievērojamus līdzekļus savešanai kārtībā. Gandrīz neticami – NCAP bēdīgie rezultāti trieciendrošībā (1997.g.) tika uzlaboti tikai pēc modeļu maiņas 2000.gadā.
da sviests kaut kāds... next līmeņa ekspertīze...
1
Ātrumu pārslēgs ar gariem gājieniem un nepietiekami precīzs. Stingrs, neinformatīvs, gara gājiena sajūga pedālis. Pat īpašais palīgmehānisms tā spaidīšanu nedara par patīkamu nodarbi (līdzjūtība dāmām)...
pērc automātu...
2
...Vēl arvien maz vietas pasažieriem aizmugurē....
un tagad ar nav daudz vairāk, tas ir mazākais MB modeļu gammā (A un B neskaitās)...
3
...Pārāk gausa elektriski vadāmo logu un lūkas darbība...
tad taisās vai nē? ar ko salīdzināts "gausums"?
4
... Nevajadzīga ir antenas automātiska izbīdīšanās ik reizi ieslēdzot radio. Mūsu ceļa apstākļos notiek regulāra posmu ieķīlēšanās ar vēlāku piedziņas motora bojājumu. ....
kāpēc nevajadzīga? labāk sīkiem pimporikiem laušanai? par ķīlēšanu tiesa, bet ja atceras ziemā pirms izslēgt aizdedzi nobraukt ar lupatu pa antenu ilgi kalpo... beigās, ja safisās var ielikt nebīdāmu...
5
...Akumulators, kurš izvietots bagāžas nodalījumā no daudzajiem strāvas patērētājiem bieži zaudē kapacitāti, bet ģenerators to cenšoties kompensēt ilgtermiņā mēdz atteikt...
ilgtermiņā visi ģenerātori atsaka... kāds sakars aku izvietojumam?
un tie daudzie patērētāji un kapacitātes zaudēšana vienkārši, kā šīris teiktu, "iespārda"...
6
...Kaitinās klakšķīši mērinstrumentu panelī, elektroniskā spidometra izdzišana, vibrējošs salona atpakaļskata spogulis.
interesanti, ar ko tas "eksperts" ir braucis, kā un kur?
7
Ik pa ~ 80-100000 km nāksies daļēji restaurēt piekari – sviras, stūres pirkstus, stūres svārstsviras bukses un amortizatoru, sailentbukses, bremžu diskus u.c. Ilgāk kalpojušām mašīnām jāmaina piekares atbalstspilvenus, kardāna atbalstgultni un blīvslēgus dažādās vietās..
labs rādītājs - stūres pirkstiem 100K km
un kuriem tā gada auto tas viss nav jādara aptuveni tajā pašā kilometrāžā?
8
...kick-down režīmā troksnis caursit salona izolāciju.
jebkuram automātam kikdaunā motors sāk rēkt un čaursit salona izolāciju"
9
...Tāpat kā citi nekopti un aizlaisti Mercedes arī šis prasīs ievērojamus līdzekļus savešanai kārtībā....
vienkārši varu citēt ar nelieliem labojumiem: "Tāpat kā citi nekopti un aizlaisti tā gada un tās klases automašīnas prasīs ievērojamus līdzekļus savešanai kārtībā"
fufelis īsāk sakot...
msh rakstīja: Nu kā - pārāk dārga tā trīsstaru zvaigzne, uz tās rēķina mašīna lētāk un nekvalitatīvāk uztaisīta
recluse lai mersim salīdzinoši ar A6 nebūtu rūsas, A6 jābūt sistam
Man liekas, ka Tu nesaproti pieturzīmju būtību, bet nu laikam jau skola vainīga. Salīdzinātas ir servisa izmaksas. Un rūsējis nebija neviens no abiem. Te vnk pieminēja lokālu koroziju.
žetons Yetti
05.06.2008 23:03
Yetti netrāpīji - tā ir AutoBild ekspertīze, turklāt pamatota uz daudzu lietotāju un Eiropā atzītu izdevumu ekspertu atsauksmēm.
superb rakstīja: Yetti netrāpīji - tā ir AutoBild ekspertīze, turklāt pamatota uz daudzu lietotāju un Eiropā atzītu izdevumu ekspertu atsauksmēm.
bljee, nu likies gudraaks esam...
izlasi veelreiz ko rakstiiju un padomaa, kaada liimenja eksperti to auto ir veerteejushi...
Es kādas divas reizes esmu izmetis naudu nopērkot Auto Bild. Aiz gara laika lai ir ko palasīt. Jāpiekrīt Yetim, tie "experti" un vispār viss žurnāls ir (bija toreiz kad lasīju) AutoCālim.lv līmenī.
Magistrs rakstīja: Vienīgā īstā ir E-klase. Kas pirms E, tās tādas piekabes vien ir. Savukārt tie, kuri pēc E-klases (S, G, M) - tie ir "pagarinātā" E-klase.
Tā man teica tas meršu eksperts SuperZigis.
Vienīgie īstie merši ir S klase, pārējie ir nabagie brāļi, kas dārgo cenu samaksā par trīsstaru zvaigzni, attiecīgi uz pārējo mašīnu ir ietaupīts Nu labi, maybach arī ir mersis, piedevām kārtīgs mersis
recluse rakstīja:
msh rakstīja: Nu kā - pārāk dārga tā trīsstaru zvaigzne, uz tās rēķina mašīna lētāk un nekvalitatīvāk uztaisīta
recluse lai mersim salīdzinoši ar A6 nebūtu rūsas, A6 jābūt sistam
Man liekas, ka Tu nesaproti pieturzīmju būtību, bet nu laikam jau skola vainīga. Salīdzinātas ir servisa izmaksas. Un rūsējis nebija neviens no abiem. Te vnk pieminēja lokālu koroziju.
Nē, ar savu lasīšanas ātrumu "katrs piektais burts" reizēm tavus tekstus nesanāk saprast
2Maizdainis
Tā arī ir - tie ir mani raksti, savulaik ir apskatīti ~ 200 dažādi modeļi. Sākot no žurnāla Auto, tad AutoMoto, Tehnika Mums un AB līdz šī gada janvāra numuram ieskaitot.
Ideots rakstīja: skatīt Yetti komentu....
autoram jautajuma: par kuru C klasi ir runa?
W202
W203
W204
?
Kāds AutoBild? kas tas tāds?
Nezinu vieniem to kodus.. es liidz sim biju Bembists 96. gads.
Huligaans rakstīja:
Ideots rakstīja: skatīt Yetti komentu....
autoram jautajuma: par kuru C klasi ir runa?
W202
W203
W204
?
Kāds AutoBild? kas tas tāds?
Nezinu vieniem to kodus.. es liidz sim biju Bembists 96. gads.
tad w202, ar kantainajiem lukturim, ja?
Neesmu bijis merša īpašnieks, bet ir šad tad pabraukāts ar radagabala 97. vai kura tur gada E klases mersi. 2.2 diizelis. bez turbīnas. nevarētu teikt, ka baigi velk, bet mierīgai braukšanai pietiek un pāri paliek. bet ne par to stāsts. kā jau lielākai daļai šo gadu meršu, salons vizuāli vnk drausmīgs. jā, ērts un nekas negrab. stabils uz ceļa un patīkami stūrēt. problēmas šad tad uzpeld, kaut arī pirkts bija par labu cenu un diezgan labā stāvoklī. tad stūres pastiprinātājs tecēja, bija problēmas ar centrālo (ir dzirdēts, ka ne visai veiksmīga ir tā vakuumsistēma) un vēl šādi tādi nieki. aķis zem aizmugurējā beņķa
rrupucis rakstīja: Neesmu bijis merša īpašnieks, bet ir šad tad pabraukāts ar radagabala 97. vai kura tur gada E klases mersi. 2.2 diizelis. bez turbīnas. nevarētu teikt, ka baigi velk, bet mierīgai braukšanai pietiek un pāri paliek. bet ne par to stāsts. kā jau lielākai daļai šo gadu meršu, salons vizuāli vnk drausmīgs. jā, ērts un nekas negrab. stabils uz ceļa un patīkami stūrēt. problēmas šad tad uzpeld, kaut arī pirkts bija par labu cenu un diezgan labā stāvoklī. tad stūres pastiprinātājs tecēja, bija problēmas ar centrālo (ir dzirdēts, ka ne visai veiksmīga ir tā vakuumsistēma) un vēl šādi tādi nieki. aķis zem aizmugurējā beņķa
tas bija par E klases mersi, bet domājams, ka daudzi tehniskie risinājumi ir līdzīgi
Ideots rakstīja:
rrupucis rakstīja: Neesmu bijis merša īpašnieks, bet ir šad tad pabraukāts ar radagabala 97. vai kura tur gada E klases mersi. 2.2 diizelis. bez turbīnas. nevarētu teikt, ka baigi velk, bet mierīgai braukšanai pietiek un pāri paliek. bet ne par to stāsts. kā jau lielākai daļai šo gadu meršu, salons vizuāli vnk drausmīgs. jā, ērts un nekas negrab. stabils uz ceļa un patīkami stūrēt. problēmas šad tad uzpeld, kaut arī pirkts bija par labu cenu un diezgan labā stāvoklī. tad stūres pastiprinātājs tecēja, bija problēmas ar centrālo (ir dzirdēts, ka ne visai veiksmīga ir tā vakuumsistēma) un vēl šādi tādi nieki. aķis zem aizmugurējā beņķa
220 TDI- nu nav tas labākais motors spēka ziņā, bet citādi protams santīmu var baigi ie***st.
kas tad tajā salonā ir tik vizuāli drausmīgs? Tad jau labāk japošku salonu, ne ?
drausmīgs manā skatījumā ir panelis ar visām tām tizlajām pogā. skats nu ... nesaprotu ar kuru galu dizaineri domājuši par pārējo gan neko sliktu nevaru teikt.
P.S. nezinu vai visiem tā, bet konkrētajam ļoti švaki tuvie
drausmīgs manā skatījumā ir panelis ar visām tām tizlajām pogā. skats nu ... nesaprotu ar kuru galu dizaineri domājuši par pārējo gan neko sliktu nevaru teikt.
P.S. nezinu vai visiem tā, bet konkrētajam ļoti švaki tuvie
Gaismas varētu būt švakas, ja nav xenona. Uz vecumu šiem ir jāmaina lukturu stikli. Laikam pat tie ir no plastmasas. Gaisma tiešām nav izcila.
Salons ir gaumes lieta, protams. Man daudz labāk patīk W210 salons no puslīdz kvalitatīviem materiāliem nekā modernāks japāņa salons no recycled plastmasām, kas ir klusas tikai nopērkot jauno auto no salona.
Pogu izvietojums W210 ir vēl klasisks. Manuprāt, ideāls, bet tas arī ir jautājums par cilvēka flexibility. Ja kāds ir tik vājš garīgi, ka nevar pāris dienu laikā pierast pie tā, ka logu pogas ir labajā pusē nevis durvīs kā katram japānim, tad tam cilvēkam W210 tiešām nederēs. Manuprāt, tā ir ideāla pieeja (turklāt ražotājs ietaupa vienu pogu )
Arī tiem, kuri te bļauj par MB zvaignzes dārgumu un to, ka par zvaignzi jāpiemaksā lielus ciparus.
Paņemiet smadzenes rokā (dažam labam varbūt tamdēļ būtu jāatlaiž krāns) un padomājiet:
Ir mazda, toyota, mitsubishi... un ir arī hyundai. Cik daudz cilvēku izvēlētos hyundai??? Laikam jau ne pārāk.
Daudziem liekas, ka iepriekšējie ir prestižāk. Kāpēc?? Manuprāt šīs markas īpaši neatšķiras viena no otras - visas ir puslīdz vienādas plastmasas bļodas. Visām ir puslīdz vienādas jaudas motori un vienādas kvalitātes salona apdare. Starp citu, Hyundai motori pat nedaudz ieliek dažiem pārējiem. Tomēr daudziem liekas, ka mazda un toyota ir iekārojamākas... Sanāk, ka cilvēks faktiski grib maksāt par bļembu... jo saturs ir ļoti līdzīgs. Iekāpiet pēc tādas mazdas kādā MB, pabrauciet kādu laiciņu utt. Tur tā starpība redzama ir daudz izteiktāka. Manuprāt,
1. pilnīgi nav pamata uzskatam, ka MB maksā dārgāk tikai zīmes pēc.
2. cilvēkiem ir iedzimta nosliece maksāt par bļembu un vairums to, kuri izsakās par MB zvaignzes dārgumu, ir tie, kuriem ļoti pašiem gribas labu mašīnu, bet nevar to atļauties. Tā vietā pērk toyotu, kaut arī Hyundai ir daudz izdevīgāks pirkums, jo ir lētāks un daudz ne ar ko neatpaliek no toyotas.
Renoir rakstīja: Hyundai ir daudz izdevīgāks pirkums, jo ir lētāks un daudz ne ar ko neatpaliek no toyotas.
No visa pentera šī ir vissakarīgākā frāze.
Renoir rakstīja:
drausmīgs manā skatījumā ir panelis ar visām tām tizlajām pogā. skats nu ... nesaprotu ar kuru galu dizaineri domājuši par pārējo gan neko sliktu nevaru teikt.
P.S. nezinu vai visiem tā, bet konkrētajam ļoti švaki tuvie
Gaismas varētu būt švakas, ja nav xenona. Uz vecumu šiem ir jāmaina lukturu stikli. Laikam pat tie ir no plastmasas. Gaisma tiešām nav izcila.
Salons ir gaumes lieta, protams. Man daudz labāk patīk W210 salons no puslīdz kvalitatīviem materiāliem nekā modernāks japāņa salons no recycled plastmasām, kas ir klusas tikai nopērkot jauno auto no salona.
Pogu izvietojums W210 ir vēl klasisks. Manuprāt, ideāls, bet tas arī ir jautājums par cilvēka flexibility. Ja kāds ir tik vājš garīgi, ka nevar pāris dienu laikā pierast pie tā, ka logu pogas ir labajā pusē nevis durvīs kā katram japānim, tad tam cilvēkam W210 tiešām nederēs. Manuprāt, tā ir ideāla pieeja (turklāt ražotājs ietaupa vienu pogu )
Arī tiem, kuri te bļauj par MB zvaignzes dārgumu un to, ka par zvaignzi jāpiemaksā lielus ciparus.
Paņemiet smadzenes rokā (dažam labam varbūt tamdēļ būtu jāatlaiž krāns) un padomājiet:
Ir mazda, toyota, mitsubishi... un ir arī hyundai. Cik daudz cilvēku izvēlētos hyundai??? Laikam jau ne pārāk.
Daudziem liekas, ka iepriekšējie ir prestižāk. Kāpēc?? Manuprāt šīs markas īpaši neatšķiras viena no otras - visas ir puslīdz vienādas plastmasas bļodas. Visām ir puslīdz vienādas jaudas motori un vienādas kvalitātes salona apdare. Starp citu, Hyundai motori pat nedaudz ieliek dažiem pārējiem. Tomēr daudziem liekas, ka mazda un toyota ir iekārojamākas... Sanāk, ka cilvēks faktiski grib maksāt par bļembu... jo saturs ir ļoti līdzīgs. Iekāpiet pēc tādas mazdas kādā MB, pabrauciet kādu laiciņu utt. Tur tā starpība redzama ir daudz izteiktāka. Manuprāt,
1. pilnīgi nav pamata uzskatam, ka MB maksā dārgāk tikai zīmes pēc.
2. cilvēkiem ir iedzimta nosliece maksāt par bļembu un vairums to, kuri izsakās par MB zvaignzes dārgumu, ir tie, kuriem ļoti pašiem gribas labu mašīnu, bet nevar to atļauties. Tā vietā pērk toyotu, kaut arī Hyundai ir daudz izdevīgāks pirkums, jo ir lētāks un daudz ne ar ko neatpaliek no toyotas.
cik tad ir auto, kam lukturi no stikla? pārsvarā jau visiem plastmasas
nesaku, ka pogas viņam neparocīgas, bet vizuāli nepatīkamas, ķipa no 80-tajiem.
P.S. nepiekrītu par japāņiem. protams, nevar ar mersi salīdzināt, bet ne jau vienā maisā bāzt
???? Par C klases MB
Sveiki visiem. Plaanoju iegaadaaties C230, mersi. Gribeetos dzirdeet aqtsauksmes par sho auto, remonta izmaksas utt. cik aptuveni taadam maksaa apmainiit bremzhu diksus? ja ieprieksh paldies